Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Valantir 120 Napisano 4 Lipca 2021 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Udostępnij Napisano 4 Lipca 2021 1. Podstawowe Informacje 2. Okno Zwierzaka 3. Expienie Zwierzaka 4. Ewolucja Zwierzaka 5. Stopień Zwierzaka 6. Atrybuty Zwierzaka 7. Umiejętności Zwierzaka 8. Handel Zwierzakami 9. Nakładka na Zwierzaka 10. 120 poziom Zwierzaka 11. Symbole System Zwierzaków jest dostępny od 1 poziomu postaci. Jego podstawowym założeniem jest rozwój zwierzęcego towarzysza, który w pasywny sposób będzie zwiększał zdolności bojowe naszej postaci. Aby rozpocząć przygodę z Systemem Zwierzaków Domowych będziemy potrzebować Jajka Zwierzaka Domowego. Na serwerze dostępnych jest 6 różnych jajek. Można je podzielić na te o przeznaczeniu PvP lub PvM. Dodatkowo zwierzaki rozwinięte z jajek zdobytych z bossów z wyższych map/wypraw będą posiadały potężniejsze bonusy. Jajka zwierzaków dających najsłabsze bonusy: - Jajo Pająka do zdobycia z Baronówna Pająków. Typ PvM. - Jajo Małpiszona do zdobycia z Lord Małp, Król Małp. Typ PvP. Jajka zwierzaków dających średnie bonusy: - Jajo Azreala do zdobycia z Azrael. Typ PvM. - Jajo Razadora do zdobycia z Razador. Typ PvP. Jajka zwierzaków dających najlepsze bonusy: - Jajo Nemere do zdobycia z Nemere. Typ PvM. - Jajo Erveliona do zdobycia z Ervelion. Typ PvP. Po zdobyciu jajka należy kliknąć na nie i wybrać imię naszego towarzysza. Imię może zawierać od 2 do 16 znaków. Nie można używać polskich znaków oraz znaków specjalnych. Nazwa zwierzaka powinna być zgodna z netykietą, nie może zawierać wulgaryzmów, ani słów obelżywych. Dodatkowo koszt otwarcia jajka wynosi 2.500.00 Yang. Gracz ma możliwość zmiany nazwy zwierzaka. W tym celu należy zakupić Pergamin Nazwy Zwierzaka w Magazynie IS. Po wykluciu zwierzaka z jajka w naszym ekwipunku pojawi się Pieczęć Zwierzaka. Pieczęcie mają następujący wygląd: - Pieczęć Małpiszona - Pieczęć Pająka - Pieczęć Azraela - Pieczęć Razadora - Pieczęć Nemere - Pieczęć Erveliona Aby przywołać naszego towarzysza musimy kliknąć na jego pieczęć . Pieczęć przywołanego zwierzaka podświetli się w następujący sposób . Dodatkowo przywołany zwierzak pojawia obok naszej postaci. W zakładce Opcje Gry mamy możliwość ukrycia widoczności zwierzaków. Jednocześnie w ekwipunku możemy posiadać wiele Pieczęci Zwierzaka. Jednakże, możemy aktywować tylko jedną i tylko ona będzie dawała bonusy naszej postaci. Po przywołaniu zwierzaka możemy otworzyć Okno Zwierzaka w którym znajdziemy informacje na temat jego rozwoju. Aby włączyć Okno Zwierzaka należy kliknąć w pasku bocznym ekwipunku na lub użyć skrótu Ctrl+P. 1. Zakładka opisująca na jakim etapie ewolucji znajduje się nasz zwierzak. Na starcie każdy towarzysz będzie miał dopisek Młody. Pozostałe etapy to Dziki, Dzielny i Bohaterski. 2. Nazwa naszego zwierzaka. 3. Aktualny poziom zwierzaka. 4. Aktualny Stopień Zwierzaka. Na starcie każdy zwierzak posiada Stopień Podstawowy. 5. Kulki doświadczenia. Gdy zostaną zapełnione nasz zwierzak może awansować na wyższy poziom. 6. Użyta Karma Zwierzęca. Wymagana do zwiększenia poziomu zwierzaka. 7. Ilość Karmy Zwierzęcej wymaganej do zwiększenia kolejnego poziomu zwierzaka. 8. Przycisk Ewolucji. Używany do ewolucji zwierzaka po spełnieniu odpowiednich warunków. 9. Bonusy Zwierzaka. Opisują o ile procent zwierzak zwiększa Punkty Życia, Magii oraz Obrony naszej postaci. Wartości w nawiasach opisują wartości dodanych bonusów. 10. Możliwe sloty na Umiejętności Zwierzaka. Zwierzak może posiadać od 1 do 5 wolnych slotów na umiejętność. Zablokowane sloty oznaczone są . Druga strona Okna Zwierzaka zostanie opisana w późniejszych rozdziałach dotyczących Stopnia Zwierzaka oraz Atrybutów. Wykluty zwierzak zawsze będzie posiadał 1 poziom. Podczas wyklucia jajka losowane są wartości następujących statystyk zwierzaka: - startowy % Punktów Życia - startowy % Punktów Magii - startowy % Obrony W zależności od rodzaju zwierzaka bonusy startowe (Punkty Życia, Magii, Obrony) są losowane z różnych przedziałów: - Małpa od 0,1% do 1,5% - Pająk od 0,1% do 1,5% - Azrael od 0,6% do 2,5% - Razador od 1,1% do 3% - Nemere od 1.6% do 4% - Ervelion od 2,1% do 4,5% Dodatkowo, podczas wyklucia jajka losowana jest liczba możliwych slotów na Umiejętności Zwierzaka. Liczba możliwych slotów wynosi od 1 do 5. Zablokowane sloty oznaczone są . Nie ma możliwości zmiany liczby slotów na Umiejętności Zwierzaka. Warto też zauważyć, iż Umiejętności Zwierzaka mogą być rozwijane tylko i wyłącznie, gdy zwierzak posiada co najmniej 4 wolne sloty na umiejętności. Ostatnia aktualizacja umożliwiła odblokowanie 6 umiejętności, aby to zrobić musimy ewoluować swojego zwierzaka na 101 poziom oraz skorzystać z Odblokowania Um. Zwierzaka dostępnego u Stajennego. Zależnie od rodzaju zwierzaka korzystamy z różnych odblokowań: Małpa Pająk Azrael Razador Nemere Ervelion Po wytworzeniu musimy kliknąć na Odblokowanie. Zwierzak może posiadać maksymalnie 135 poziom. Nie ma ograniczenia związanego z poziomem postaci, a poziomem zwierzaka. Oznacza to, że postać z 1 poziomem może posiadać zwierzaka nawet z 135. Aby zwiększyć poziom zwierzaka musimy zapełnić 5 kulek doświadczenia Pierwsze 4 kulki zapełniamy poprzez zabijanie potworów. Ilość doświadczenia za potwory jakie dostaje zwierzak zależy od tego ile doświadczenia dostaje nasza postać. Oznacza to, że wszystkie przedmioty zwiększające doświadczenie naszej postaci przyspieszają zdobywanie doświadczenia przez zwierzaka. Warto zaznaczyć, iż Zwierzak nie zabiera doświadczenia naszej postaci. Możemy również skorzystać z Pierścienia Zwierzaka którego wytwarzanie jest dostępne u Stajennego: Zwiększa on otrzymywane doświadczenie przez Zwierzaka o 50%, czas trwania 60 minut. Alternatywą jest wykorzystanie Fiolki Doświadczenia, którą można wytworzyć u Stajennego, jedna fiolka zapewnia losową ilość doświadczenia z zakresu od 5% do 10%, Można jej użyć do 100 poziomu zwierzaka. Wytwarzanie Fiolki Doświadczenia: Piątą kulkę zapełniamy przy pomocy Karma Zwierzęcej. Ilość potrzebnej karmy do zapełnienia kulki jest zależny od rodzaju zwierzaka i jego poziomu. Dokładne informacje na temat wymaganej karmy na dany poziom zwierzaka znajdziecie w poniższym spoilerze. Spoiler Ilość potrzebnej karmy na dany poziom zwierzaka Poziom Zwierzaka Małpiszon Pająk Azrael Razador Nemere Ervelion 2 1 1 1 1 1 1 3 1 1 1 1 2 2 4 1 1 2 2 3 3 5 1 1 2 2 4 4 6 1 1 3 3 5 5 7 2 2 3 3 6 6 8 2 2 4 4 7 7 9 2 2 4 4 8 8 10 2 2 5 5 9 9 11 2 2 5 5 10 10 12 2 2 6 6 11 11 13 3 3 6 6 12 12 14 3 3 7 7 13 13 15 3 3 7 7 14 14 16 3 3 8 8 15 15 17 3 3 8 8 16 16 18 4 4 9 9 17 17 19 4 4 9 9 18 18 20 4 4 10 10 19 19 21 4 4 10 10 20 20 22 4 4 11 11 21 21 23 5 5 11 11 22 22 24 5 5 12 12 23 23 25 5 5 12 12 24 24 26 5 5 13 13 25 25 27 5 5 13 14 26 26 28 6 6 14 15 27 27 29 6 6 14 16 28 28 30 6 6 15 17 29 29 31 6 6 15 18 30 30 32 6 6 16 19 31 31 33 7 7 16 20 32 32 34 7 7 17 21 33 33 35 7 7 17 22 34 34 36 7 7 18 23 35 35 37 7 7 18 24 36 36 38 8 8 19 25 37 37 39 8 8 19 26 38 38 40 8 8 20 27 39 39 41 8 8 20 28 40 40 42 8 8 21 29 41 41 43 9 9 21 30 42 42 44 9 9 22 31 43 43 45 9 9 22 32 44 44 46 9 9 23 33 45 45 47 9 9 23 34 46 46 48 10 10 24 35 47 47 49 10 10 24 36 48 48 50 10 10 25 37 49 49 51 10 10 25 38 50 50 52 10 10 26 39 51 51 53 11 11 26 40 52 52 54 11 11 27 41 53 53 55 11 11 27 42 54 54 56 11 11 28 43 55 55 57 11 11 28 44 56 56 58 12 12 29 45 57 57 59 12 12 29 46 58 58 60 12 12 30 47 59 59 61 12 12 30 48 60 60 62 12 12 31 49 61 61 63 13 13 31 50 62 62 64 13 13 32 51 63 63 65 13 13 32 52 64 64 66 13 13 33 53 65 65 67 13 13 33 54 66 66 68 14 14 34 55 67 67 69 14 14 34 56 68 68 70 14 14 35 57 69 69 71 14 14 35 58 70 70 72 14 14 36 59 71 71 73 15 15 36 60 72 72 74 15 15 37 61 73 73 75 15 15 37 62 74 74 76 15 15 38 63 75 75 77 15 15 38 64 76 76 78 16 16 39 65 77 77 79 16 16 39 66 78 78 80 16 16 40 67 79 79 81 16 16 40 68 80 80 82 16 16 41 69 82 82 83 17 17 41 70 84 84 84 17 17 42 71 86 86 85 17 17 42 72 88 88 86 17 17 43 73 90 90 87 17 17 43 74 92 92 88 18 18 44 75 94 94 89 18 18 44 76 96 96 90 18 18 45 77 98 98 91 18 18 45 78 100 100 92 18 18 46 79 102 102 93 19 19 46 80 104 104 94 19 19 47 81 106 106 95 19 19 47 82 108 108 96 19 19 48 83 110 110 97 19 19 48 84 112 112 98 20 20 49 85 114 114 99 20 20 49 86 116 116 100 20 20 50 87 118 118 101 30 30 65 110 150 150 102 40 40 80 130 190 190 103 50 50 95 150 230 230 104 60 60 110 170 270 270 105 70 70 125 190 310 310 106 80 80 140 210 350 350 107 90 90 155 230 390 390 108 100 100 170 250 430 430 109 110 110 185 270 470 470 110 120 120 200 290 510 510 111 130 130 215 310 550 550 112 140 140 230 330 590 590 113 150 150 245 350 630 630 114 160 160 260 370 670 670 115 170 170 275 390 710 710 116 180 180 290 410 750 750 117 190 190 305 430 790 790 118 200 200 320 450 830 830 119 210 210 335 470 870 870 120 220 220 350 490 910 910 121 230 230 375 535 970 970 122 240 240 400 580 1030 1030 123 250 250 425 625 1090 1090 124 260 260 450 670 1150 1150 125 270 270 475 715 1210 1210 126 280 280 500 760 1270 1270 127 290 290 525 805 1330 1330 128 300 300 550 850 1390 1390 129 310 310 575 895 1450 1450 130 320 320 600 940 1510 1510 131 330 330 625 985 1570 1570 132 340 340 650 1030 1630 1630 133 350 350 675 1075 1690 1690 134 360 360 700 1120 1750 1750 135 370 370 725 1165 1810 1810 Karmę Zwierzęcą zdobędziecie z Metinów z poziomem 30 lub wyższym. Karmę Zwierzęcą należy najpierw "przeczytać" za pomocą .Przy użyciu kombinacji Ctrl+ wczytane zostanie 100 karmy. Karmę możemy wczytać z wyprzedzeniem. Co 5 poziomów, zaczynając od piątego, nasz zwierzak zwiększa losowo wartości swoich statystyk (tj. Punktów Życia, Magii, Obrony). W zależności od rodzaju zwierzaka jego statystyki (Punkty Życia, Magii, Obrony) zwiększane są losowane z poniższych przedziałów: - Małpa od 0,2% do 0,4% - Pająk od 0,2% do 0,4% - Azrael od 0,3% do 0,5% - Razador od 0,4% do 0,6% - Nemere od 0,5% do 0,7% - Ervelion od 0,5% do 0,7% Dodatkowo wraz ze wzrostem poziomów nasz towarzysz będzie coraz większy, a po osiągnięciu 81 poziomu zmieni się jego wygląd. Wraz z ostatnią aktualizacją poziom maksymalny zwierzaków domowych został zwiększony do 120, aby go zwiększyć musimy skorzystać z ampułek których wytwarzanie jest dostępne u Stajennego. Zależnie od rodzaju zwierzaka korzystamy z różnych ampułek: Małpa Pająk: Od poziomu 100 do 110: Od poziomu 110 do 135: Azrael Razador Od poziomu 100 do 110: Od poziomu 110 do 135: Nemere Ervelion Od poziomu 100 do 110: Od poziomu 110 do 135: Nasze Zwierzątko przechodzi przez 6 etapów rozwoju w swoim życiu: - Pierwszy etap MŁODY rozpoczyna się po wykluciu i trwa aż do końca 40 poziomu. - Drugi etap DZIKI zaczyna się od poziomu 41 i trwa aż do końca 60 poziomu. - Trzeci etap DZIELNY zaczyna się od poziomu 61 i trwa aż do końca 80 poziomu. - Czwarty etap BOHATERSKI zaczyna się od poziomu 81 i trwa do końca 100 poziomu. - Piąty etap BOJOWY zaczynia się od poziomu 101 i trwa do końca 109 poziomu. - Szósty etap HEROICZNY zaczyna się od 110 poziomu. W celu osiągnięcia 41, 61, 81, 101 i 110 poziomu zwierzaka musimy dodatkowo dokonać Ewolucji Zwierzaka. W momencie osiągnięcia maksymalnego doświadczenia na poziomach 40, 60, 80, 100 lub 109 odblokuje się opcja użycia przycisku w Oknie Zwierzaka. Po użyciu pojawi się okno z wymaganymi przedmiotami potrzebnymi do Ewolucji Zwierzaka. Jeżeli w ekwipunku będziemy posiadać wszystkie wymagane przedmioty i użyjemy przycisku nasz zwierzak ewoluuje i dodatkowo osiągnie wyższy poziom. W poniższym spoilerze znajdziecie dokładne informacje na temat przedmiotów potrzebnych do ewolucji każdego zwierzaka. Ewolucje Pająk /Małpiszon Spoiler I Ewolucja II Ewolucja III Ewolucja IV Ewolucja V Ewolucja VI Ewolucja Ewolucja Azrael Spoiler I Ewolucja II Ewolucja III Ewolucja IV Ewolucja V Ewolucja VI Ewolucja Ewolucja Razador Spoiler I Ewolucja II Ewolucja III Ewolucja IV Ewolucja V Ewolucja VI Ewolucja Ewolucja Nemere Spoiler I Ewolucja II Ewolucja III Ewolucja IV Ewolucja V Ewolucja VI Ewolucja Ewolucja Ervelion Spoiler I Ewolucja II Ewolucja III Ewolucja IV Ewolucja V Ewolucja VI Ewolucja Księgę Bohaterskiego Zwierza potrzebną na ewolucję powyżej 100lvl wytwarzamy u Stajennego: Ewolucje są wymagane nie tylko do osiągnięcia odpowiednich poziomów. Dodatkowo: - I Ewolucja daje dodatkowy przeskok statystyk zwierzaka - II Ewolucja umożliwia rozwój Atrybutów Zwierzaka - III Ewolucja umożliwia rozwój Umiejętności Zwierzaka - IV Ewolucja umożliwia rozwój szóstej Umiejętności Zwierzaka - V Ewolucja umożliwia założenie Nakładki na Zwierzaka Domowego - VI Ewolucja odblokowuje zakładkę symboli Na drugiej stronie Okna Zwierzaka znajdziecie opis i opcje rozwoju Stopnia Zwierzaka. Zwierzak posiada 8 stopni: - Podstawowy - Przeciętny - Przyzwoity - Obłędny - Niezwykły - Mistrzowski - Legendarny - Perfekcyjny Po wykluciu zwierzak posiada zawsze Stopień Podstawowy. Stopień Zwierzaka zwiększamy "karmiąc" go innymi Pieczęciami Zwierzaka. Proces "karmienia" został przedstawiony poniżej. Po "nakarmieniu" użyta pieczęć znika bezpowrotnie. Szansa na pomyślne "nakarmienie" zależna jest od posiadanego przez nas zwierzaka, jego stopnia oraz użytej pieczęci. Po udanym "karmieniu" Stopień Zwierzaka podnosi się o 1. Dokładne informacje znajdziecie w poniższym spoilerze. Spoiler Dla przykładu pierwsza tabela opisuje szansę na zwiększenie stopnia zwierzaka dla Małpiszona / Pająka, gdy zostaną nakarmione innymi pieczęciami. Dla Małpiszon i Pająk Na stopień Przeciętny 65% 80% 100% Przyzwoity 60% 75% 95% Obłędny 55% 70% 90% Niezwykły 50% 65% 85% Mistrzowski 45% 60% 80% Legendarny 40% 55% 75% Perfekcyjny 35% 50% 70% Dla Azrael Na stopień Przeciętny 55% 70% 90% Przyzwoity 50% 65% 85% Obłędny 45% 60% 80% Niezwykły 40% 55% 75% Mistrzowski 35% 50% 70% Legendarny 30% 45% 65% Perfekcyjny 25% 40% 60% Dla Razador Na stopień Przeciętny 45% 60% 80% Przyzwoity 40% 55% 75% Obłędny 35% 50% 70% Niezwykły 30% 45% 65% Mistrzowski 25% 40% 60% Legendarny 20% 35% 55% Perfekcyjny 15% 30% 50% Dla Nemere i Ervelion Na stopień Przeciętny 35% 50% 70% Przyzwoity 30% 45% 65% Obłędny 25% 40% 60% Niezwykły 20% 35% 55% Mistrzowski 15% 30% 50% Legendarny 10% 25% 45% Perfekcyjny 5% 20% 40% Stopień Zwierzaka wpływa na następujące rzeczy: - szansę na pomyślne użycie Księgi Zwierzaka (Umiejętności Zwierzaka na 1-10 poziom), - szansę na pomyślne szkolenie Kamieniem Zwierzaka (Umiejętności Zwierzaka na 11-20 poziom), - szansę na pomyślne szkolenie losowym przedmiotem (Umiejętności Zwierzaka na 21-30 poziom), - szansę na pomyślne szkolenie Atrybutu Zwierzaka, W poniższym spoilerze przedstawione zostały dokładne informacje dotyczące wpływu Stopnia Zwierzaka na szansę szkolenia dla każdego rodzaju zwierzaka. Spoiler Dla Małpiszon oraz Pająk Stopień Pomyślne Użycie Pomyśle szkol. Pomyślne szkolenie losowym przedmiotem Pomyślne ulepszenie atrybutu Podstawowy 30% 25% 40% 65% Przeciętny 40% 25% 40% 70% Przyzwoity 50% 25% 40% 75% Obłędny 50% 30% 40% 80% Niezwykły 50% 35% 40% 85% Mistrzowski 50% 35% 50% 85% Legendarny 50% 35% 60% 85% Perfekcyjny 50% 35% 75% 85% Dla Azrael Stopień Pomyślne Użycie Pomyśle szkol. Pomyślne szkolenie losowym przedmiotem Pomyślne ulepszenie atrybutu Podstawowy 25% 20% 30% 55% Przeciętny 35% 20% 30% 60% Przyzwoity 45% 20% 30% 65% Obłędny 45% 25% 30% 70% Niezwykły 45% 30% 30% 75% Mistrzowski 45% 30% 40% 75% Legendarny 45% 30% 50% 75% Perfekcyjny 45% 30% 65% 75% Dla Razador Stopień Pomyślne Użycie Pomyśle szkol. Pomyślne szkolenie losowym przedmiotem Pomyślne ulepszenie atrybutu Podstawowy 20% 15% 20% 45% Przeciętny 30% 15% 20% 50% Przyzwoity 40% 15% 20% 55% Obłędny 40% 20% 20% 60% Niezwykły 40% 25% 20% 65% Mistrzowski 40% 25% 30% 65% Legendarny 40% 25% 40% 65% Perfekcyjny 40% 25% 55% 65% Dla Nemere i Ervelion Stopień Pomyślne Użycie Pomyśle szkol. Pomyślne szkolenie losowym przedmiotem Pomyślne ulepszenie atrybutu Podstawowy 15% 10% 10% 35% Przeciętny 25% 10% 10% 40% Przyzwoity 35% 10% 10% 45% Obłędny 35% 15% 10% 50% Niezwykły 35% 20% 10% 55% Mistrzowski 35% 20% 20% 55% Legendarny 35% 20% 30% 55% Perfekcyjny 35% 20% 45% 55% Co więcej, Stopień Zwierzaka odblokowuje dodatkowe bonusy, jakie mogą zostać Atrybutami Zwierzaka. Dokładny opis bonusów odblokowywanych w zależności od Stopnia Zwierzaka znajdziecie w kolejnym rozdziale. Na drugiej stronie Okna Zwierzaka znajdziecie opis i opcje rozwoju Atrybutów Zwierzaka. Po II Ewolucji tzn. od 61 poziomu zwierzaka otrzymujemy możliwość rozwoju Atrybutów Zwierzaka. Każdy zwierzak posiada 5 Atrybutów. Na początku Atrybuty są zablokowane. W celu ich odblokowania należy kliknąć na i przekazać wymagane przedmioty. Szansa na odblokowanie Atrybutu wynosi zawsze 50%. Przedmiot potrzebny do odblokowania Atrybutu jest wybierany losowo spośród: - Księga Zwierzaka - Kamień Zwierzaka - Egzorcyzm Zwierzaka Liczba przedmiotów jest zależna od rodzaju zwierzaka i została opisana poniżej. Spoiler Zwierzak / Przedmiot Księga Zwierzaka Kamień Zwierzaka Egzorcyzm Zwierzaka Małpiszon 4 2 2 Pająk 4 2 2 Azrael 6 3 3 Razador 8 4 4 Nemere 10 5 5 Ervelion 10 5 5 W zależności od rodzaju zwierzaka Atrybuty możemy rozwijać do maksymalnie: - 5 poziomu dla Pająk i Małpiszon - 10 poziomu dla Azrael i Razador - 15 poziomu dla Nemere i Ervelion Atrybuty rozwijamy poprzez kliknięcie przycisku i przekazanie wymaganego ulepszacza. Lista możliwych ulepszaczy znajduje się w poniższym spoilerze. Ulepszacz jest losowo wybierany z puli. Pule różnią się w zależności od rodzaju zwierzaka oraz poziomu Atrybutu. Szansa na pomyślne rozwinięcie atrybutu zależna jest od rodzaju zwierzaka i Stopnia Zwierzaka. Nie musimy czekać po próbie ulepszenia. Spoiler Pula możliwych ulepszaczy potrzebnych do rozwoju Atrybutów na poziomy 1-5: - Pająk oraz Małpiszon - Azrael oraz Razador - Nemere oraz Ervelion Pula możliwych ulepszaczy potrzebnych do rozwoju Atrybutów na poziomy 6-10: - Azrael - Razador - Nemere oraz Ervelion Pula możliwych ulepszaczy potrzebnych do rozwoju Atrybutów na poziomy 11-15: - Nemere Ervelion Możliwe bonusy Atrybutów zależne są od stopnia naszego Zwierzaka. Każdy kolejny Stopień Zwierzaka odblokowuje dodatkowe bonusy jakie możemy wymieszać. Spoiler W poniższym spoilerze znajdziecie informacje na temat możliwych maksymalnych bonusów Atrybutów dla danego zwierzaka. Spoiler Małpiszon Pająk Azrael Razador Nemere Ervelion Punkty Życia 1000 1000 1500 1700 2000 2000 Punkty Many 250 250 500 500 750 750 Szybkość Ataku 5 5 10 10 15 15 Szybkość Ruchu 10 10 15 15 20 20 Regeneracja PŻ 10 10 15 15 20 20 Regeneracja PE 10 10 15 15 20 20 Szansa na Spowolnienie 3 3 6 8 9 10 Szansa na Odbicie Ciosu 3 3 6 8 9 10 Kradzież PE 3 3 6 8 9 10 Absorpcja do PE 3 5 8 6 12 8 Szansa na podwójny przedmiot 5 10 15 10 20 15 Szansa na cios krytyczny 5 5 8 10 12 12 Szansa na przeszy. uderzenie 5 5 8 10 12 12 Szansa na Omdlenie 3 5 8 5 12 7 Silny przeciwko Orkom 3 5 10 6 15 8 Silny przeciwko Zwierzętom 3 5 10 6 15 8 Silny przeciwko Mistykom 3 5 10 6 15 8 Obrona 25 25 50 60 75 75 Silny przeciwko Diabłom 3 5 10 6 15 8 Silny przeciwko Nieumarłym 3 5 10 6 15 8 Szansa na bonus Doś. 5 10 15 10 20 15 Absorpcja do PŻ 3 5 8 6 12 8 Witalność 5 5 10 12 15 15 Inteligencja 5 5 10 12 15 15 Siła 5 5 10 12 15 15 Zręczność 5 5 10 12 15 15 Szybkość Zaklęcia 5 3 6 12 9 15 Magiczna Obrona 10 3 6 15 9 20 Silny przeciwko Metinom (poza wyprawą) 3 5 7 5 10 7 Szansa na Otrucie 5 3 5 8 7 10 Odporność na Obrażenia Umiejętności 5 3 5 8 8 10 Odporność na Władców (poza wyprawą) 3 5 7 5 10 7 Odporność na Wyprawach 3 5 7 5 10 7 Wartość Magicznego Ataku 25 25 50 60 75 75 Wartość Ataku 25 25 50 60 75 75 Silny przeciwko klasom postaci 5 3 5 12 7 15 Silny przeciwko Władcom (poza wyprawą) 3 5 7 5 10 7 Obrażenia na wyprawach 3 5 7 5 10 7 Aby zmienić bonusy jakie dają Atrybuty należy kliknąć na przycisk w Oknie Zwierzaka i posiadać w ekwipunku Zaczarowanie Atrybutu Dodatkowo mamy możliwość zapieczętowania bonusu, którego nie chcemy zmieniać. Służy nam do tego Zapieczętowanie Atrybutu . W celu zapieczętowania bonusu należy kliknąć przy opisie bonusu Atrybutu. Zapieczętowany Atrybut będzie wyglądał następująco . Możemy zapieczętować maksymalnie 4 Atrybuty. Liczba użytych Zaczarowań Atrybutu i Zapieczętowań Atrybutu przedstawia się następująco: 0x zapieczętowany Atrybut użyte 1x Zaczarowanie Atrybutu 1x zapieczętowany Atrybut użyte 2x Zaczarowanie Atrybutu 1x Zapieczętowań Atrybutu 2x zapieczętowany Atrybut użyte 3x Zaczarowanie Atrybutu 2x Zapieczętowań Atrybutu 3x zapieczętowany Atrybut użyte 4x Zaczarowanie Atrybutu 3x Zapieczętowań Atrybutu 4x zapieczętowany Atrybut użyte 5x Zaczarowanie Atrybutu 4x Zapieczętowań Atrybutu UWAGA: Atrybut zachowuje swój poziom przy mieszaniu. Umiejętności Zwierzaka mogą być rozwijane, jeżeli nasz towarzysz ma co najmniej 4 wolne sloty na umiejętności. Do rozwoju Umiejętności Zwierzaka będziemy potrzebować Ksiąg Umiejętności Zwierzaka. Możemy je pozyskać ze Skrzynia Ksiąg Zwierzaka (do zdobycia z bossów i wypraw). Księgi Umiejętności Zwierzaka dzielą się na te o przeznaczeniu PvM i PvP Do rozwoju 6 Umiejętności Zwierzaka będziemy potrzebować Księgi Żywiołaków/Pogromcy. Możemy je pozyskać z wytwarzania u Stajennego: -Księga Żywiołaków -Księga Pogromcy Jeżeli nasz zwierzak posiada co najmniej 4 wolne sloty na umiejętności, to już od 1 poziomu zwierzaka możemy przeczytać dowolną Księgę Umiejętności Zwierzaka W momencie przeczytania Księgi Umiejętności Zwierzaka umiejętność odpowiadająca użytej księdze zostanie dodana do pierwszego wolnego slotu na Umiejętności Zwierzaka. Dodatkowo zostanie wylosowana wartość z Zakresu Umiejętności. Na poniższym obrazku możemy zauważyć, że Umiejętność Dominacja została wylosowana z wartością 1 gdzie maksymalna możliwa wartość wynosi 3. Im większa wartość wylosowana w Zakresie, tym większe wartości bonusów będzie dawała umiejętność. Maksymalne widełki Zakresu różnią się w zależności od rodzaju zwierzaka. Im większy Zakres Umiejętności, tym potencjalnie lepsze bonusy może dawać nam umiejętność. W poniższym spoilerze znajdziecie informacje na temat Zakresów Umiejętności dla rodzaju zwierzaka oraz możliwych wartościach maksymalnie rozwiniętej umiejętności (30 poziom). Spoiler Liczby w tabelce opisują wartości bonusów jakie da maksymalnie rozwinięta umiejętność od wartości 1 z Zakresu, aż do maksymalnego możliwego Zakresu. Małpiszon Pająk Azrael Razador Nemere Ervelion Berserk PvM 4/5/6/7 8/9/10/11 7/8/9/10/11/12/13/14 4/5/6/7/8/9 9/10/11/12/13/14/15/16/17/18 3/4/5/6/7/8/9/10 Silny Przeciwko Potworom 4/5/6 8/9/10 7/8/9/10/11/12/13 4/5/6/7/8 8/9/10/11/12/13/14/15/16 3/4/5/6/7/8/9 Średnie PvM 4/5/6 8/9/10 7/8/9/10/11/12/13 4/5/6/7/8 8/9/10/11/12/13/14/15/16 3/4/5/6/7/8/9 Odporność na Potwory 3/4/5 7/8/9 7/8/9/10/11/12/13 2/3/4/5/6 7/8/9/10/11/12/13 2/3/4/5/6/7/8 Bonus Yang 6/9/12 12/15/20 12/15/20/25 6/9/12/15 12/15/20/25/35 6/9/12/15/20 Berserk PvP 8/9/10/11 4/5/6/7 3/4/5/6/7/8 8/9/10/11/12/13/14/15 2/3/4/5/6/7/8/9 9/10/11/12/13/14/15/16/17/18 Silny na Ludzi 7/8/9 4/5/6 5/6/7/8/9 7/8/9/10/11/12/13 6/7/8/9/10/11/12 8/9/10/11/12/13/14/15/16 Odporność na klasy postaci 7/8/9 4/5/6 5/6/7/8/9 7/8/9/10/11/12/13 6/7/8/9/10/11/12 8/9/10/11/12/13/14/15/16 Redukcja Magii 4/5/6 2/3/4 2/3/4/6 4/5/6/7/8 2/3/4/5/6 4/5/6/7/8/9 Redukcja Bloku 6/7/8/9 4/5/6/7 4/5/6/7/8 6/7/8/9/10/11/12 4/5/6/7/8/9 8/9/10/11/12/13/14/15 Redukcja Uniku 6/7/8/9 4/5/6/7 4/5/6/7/8 6/7/8/9/10/11/12 4/5/6/7/8/9 8/9/10/11/12/13/14/15 Obrażenia umiejętności 8/9/10 4/5/6 4/5/6/7 7/8/9/10/11/12 4/5/6/7/8 8/9/10/11/12/13/14 Wiatr 4/5/6 7/8/9/10 6/7/8/9/10/11/12 4/5/6/7/8 6/7/8/9/10/11/12/13/14/15 5/6/7/8/9/10 Zabójca 25/30/35/40 25/30/35/40 25/30/35/40/45/50 25/30/35/40/45/50/55 30/35/40/45/50/55/60/65 35/40/45/50/55/60/65/70/75 Jeżeli nie udało się nam wylosować maksymalnej możliwej wartości z Zakresu podczas czytania Księgi Umiejętności Zwierzaka , to mamy możliwość usunięcia danej umiejętności za pomocą Zwój Umiejętności Zwierzaka i ponownego jej przeczytania. W tym celu należy przenieść Zwój Umiejętności Zwierzaka na umiejętność, którą chcemy zresetować. Zwój Umiejętności Zwierzaka wytwarzamy u Starego Rzemieślnika z 5 dowolnych Ksiąg Umiejętności Zwierzaka Warto zauważyć, iż powyższy zwój nie resetuje rozwoju danej umiejętności. Przykładowo, jeżeli posiadamy umiejętność Dominacja rozwiniętą na 15 poziomie i zresetowaliśmy ją Zwojem Umiejętności Zwierzaka, to po ponownym przeczytaniu Księgi Dominacji nasza umiejętność będzie nadal na 15 poziomie. Jeśli nasz zwierzak osiągnie co najmniej 101 poziom mamy możliwość przeczytać Księgę Żywiołaków/Pogromcy. Podobnie jak podstawowe Umiejętności posiadają one zakresy, które można zresetować przy użyciu Zwoju Umiejętności Zwierzaka, ich rozwój również nie zostanie zresetowany. Jak zostało wspomniane powyżej Księgi Umiejętności Zwierzaka możemy czytać od 1 poziomu naszego towarzysza. Jednak rozwój tych umiejętności jest możliwy od 81 Poziomu Zwierzaka. Księgę Żywiołaków/Pogromcy możemy czytać od 101 poziomu, a ich rozwój przebiega identycznie jak rozwój podstawowych Umiejętności Zwierzaka. Maksymalny poziom Umiejętności Zwierzaka to poziom 30. Rozwój Umiejętności Zwierzaka możemy podzielić na 3 etapy różniące się sposobem rozwoju. Na każdy poziom Umiejętności Zwierzaka od 1 do 10 poziomu będziemy potrzebować 1 Punktu Umiejętności Zwierzaka. W celu zdobycia powyższych punktów należy czytać Księga Zwierzaka. Każde udane przeczytanie Księgi Zwierzaka daje 1 Punkt Umiejętności Zwierzaka. Szansa na pomyślne przeczytanie Księgi Zwierzaka jest wyłącznie zależna od Stopnia Zwierzaka i jego rodzaju. Na Księgi Zwierzaka nie działają Rady Pustelnika. Czas oczekiwania pomiędzy kolejnymi próbami czytania Księgi Zwierzaka prezentuje się następująco: - dla Pająk i Małpiszon brak czasu oczekiwania pomiędzy czytaniem - dla Azrael 2h oczekiwania po udanym przeczytaniu, 1h po nieudanym - dla Razador 4h oczekiwania po udanym przeczytaniu, 3h po nieudanym - dla Nemere i Ervelion 6h oczekiwania po udanym przeczytaniu, 4h po nieudanym Egzorcyzm Zwierzaka redukuje czas oczekiwania. Księgi Zwierzaka możemy czytać od 1 poziomu naszego zwierzaka. Na każdy poziom Umiejętności Zwierzaka od 11 do 20 poziomu będziemy potrzebować 1 pomyślnie przeczytanego Kamienia Zwierzaka Szansa na pomyślne przeczytanie Kamienia Zwierzaka jest wyłącznie zależna od Stopnia Zwierzaka i jego rodzaju. Czas oczekiwania pomiędzy kolejnymi próbami przeczytania Kamienia Zwierzaka prezentuje się następująco: - dla Pająk i Małpiszon brak czasu oczekiwania pomiędzy czytaniem - dla Azrael 2,5h oczekiwania po udanym przeczytaniu, 1,5h po nieudanym - dla Razador 6h oczekiwania po udanym przeczytaniu, 4h po nieudanym - dla Nemere i Ervelion 8h oczekiwania po udanym przeczytaniu, 6h po nieudanym Egzorcyzm Zwierzaka redukuje czas oczekiwania. Na każdy poziom Umiejętności Zwierzaka od 21 do 30 poziomu będziemy potrzebować jednej pozytywnej próby oddania losowego przedmiotu z puli przedmiotów. Pula przedmiotów oraz liczba potrzebnych sztuk przedmiotu przedstawiona jest w poniższym spoilerze. Spoiler Przedmiot / Zwierzak Małpiszon 4 2 2 1 1 3 1 1 2 1 1 - - 1 - - Pająk 4 2 2 1 1 3 1 1 2 1 1 - - 1 - - Azrael 6 3 3 2 2 6 2 2 4 2 1 1 - 2 - - Razador 8 4 4 3 3 9 3 3 6 3 4 2 1 3 1 - Nemere 10 5 5 4 4 12 4 4 8 4 8 4 2 4 2 1 Ervelion 10 5 5 4 4 12 4 4 8 4 8 4 2 4 2 1 Szansa na pomyślne przyjęcie przedmiotu jest zależna wyłącznie od Stopnia Zwierzaka i jego rodzaju. Nie ma czasu oczekiwania pomiędzy kolejnymi próbami oddania przedmiotów. Zwierzakami do 40 poziomu możemy handlować, umieszczać na sklepach bez ograniczeń. Od 41 poziomu Zwierzaka będziemy potrzebować Klatki Transportowej Możemy ją zakupić w Item-Shopie za 200SM. Aby włożyć Zwierzaka do klatki należy przeciągnąć wyłączoną Pieczęć Zwierzaka na Klatkę. Peta z klatki wyciągamy klikając prawym przyciskiem myszy na Klatkę. Po wbiciu zwierzaka na 110 poziom mamy możliwość założenia na niego nakładki. Nakładki możemy zdobyć z: - każdego dungeonu na serwerze - Szkat. Zainf. Tyrana I/II/III, kilka dungeonów - wytwarzanie u Stajennego z 5 dowolnych nakładek - ItemShop Po osiągnięciu 120 poziomu zwierzaka jego Umiejętności oraz Atrybuty zostaną wzmocnione o 10%, powyżej 0.5 wartość bonusu zostanie zaokrąglona do góry. Dla przykładu, w Nemerce maksymalnie rozwinięty atrybut daje 15% na diabły, po wbiciu Nemere do 120 poziomu będzie to 17%(15x0.1=1.5, 1.5>2) Poniżej 120 poziomowa Nemere Odpowiednio na 125, 130, 135 poziomie Zwierzaka Domowego odblokowane zostają po 2 okna na symbole. Aktualizacja wprowadziła 6 Symboli PVP oraz 6 Symboli PVM, które pozyskacie z Wytwarzania. Wytwarzanie: Spoiler Symbole PVM: I II III IV V VI Symbole PVP: I II III IV V VI Warto zaznaczyć, że symbole są PRZYPISANE DO POSTACI, zwierzak tylko odblokowuje slot. Symbole można dowolnie łączyć lecz każdy Symbol możecie umieścić tylko RAZ. Symbole można wyciągnąć za pomocą Cęg Zwierzaka: 17 23 2 1 4 3 Odnośnik do odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi