Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Endymion 2 794 Napisano 25 Czerwca 2022 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2022 1. Informacje Ogólne2. Data Wprowadzenia3. Nowe Sety Ekwipunku4. Nowe Mapy5. Nowe Dungeony6. System Rękawic7. Boss Świata8. Misje Seon-Hae9. Kolekcjoner10. Przetopy do Pasa11. Złota Loteria12. Pozostałe Zmiany Po update na wysoki poziom, przyszła pora na kolejną aktualizację na Ervelii - tym razem LOW LVL. Powoli zbliżamy się do rocznicy serwera. Cieszymy się, że wciąż możemy prezentować Wam nowości i (mamy nadzieję) nadal Was zaskakiwać. Na samym początku, chcielibyśmy zawrzeć też dość istotną informację: proszę nie sugerować się dokładnie wartościami podanych niżej bonusów. Jesteśmy w trakcie prac i kilka rzeczy może wciąż się zmienić. Ze względu na przyszłe plany co do serwera, bonus: Żywiołaki zostaje zastąpiony bonusem: Wiatr Aktualnie występujący bonus "Odporność na Wiatr", który można wymieszać w Zbroi, Bransolecie oraz Hełmie będzie miał również zmienioną nazwę. Pisząc o Wietrze w poniższym temacie, mamy na myśli aktualne bonusy na Żywiołaki, których nazwa zostanie zmieniona na "Siła Wiatru" oraz "Odporność Wiatru". Prace nad wprowadzeniem Aktualizacji trwają, jednak z dozą pewności możemy określić datę wprowadzenia aktualizacji: weekend 22-24 lipca (o konkretnym terminie przerwy technicznej poinformujemy). Wszystkie przedmioty w nowych setach ulepszacie przy pomocy Pradawnego Zwoju! Jednymi z wymaganych przedmiotów do przerabiania ekwipunku są: Broszura Szermierki Broszurę Szermierki zdobędziecie poprzez wymianę takich przedmiotów jak: Ogniste Buty, Buty Qilina, Buty Oceanu, Kolczyki Krysz. Duszy, Opaska Kryształu Duszy, Naszyjnik. Krysz Duszy, Zbroje Zodiaku. W zależności od przedmiotu otrzymacie różną ilość Broszur Szermierki. Im wyższy poziom ulepszenia ekwipunku tym większa szansa na wytworzenie Broszury Szermierki(Przedmiot +9 = 100% Szans na wytworzenie) Przedmiot ten będzie możliwy do wytworzenia u NPC: Seon-Hae Znajdziecie go w każdym mieście pierwszym oraz na Ziemiach Zjednoczonych Warto zaznaczyć, że nie jest to jedyne zastosowanie dla tego przedmiotu Poniżej przedstawione Materie będziecie mogli wytworzyć u NPC: Kowal Szmaragdowa Materia Szafirowa Materia Bursztynowa Materia Przeznaczeniem Setu Grzmotu jest PVM. Będzie on możliwy do ubrania w przedziale poziomowym postaci: 50 - 74 Uprzedzając wszelkie pytania - Przerabiając Kolczyki z Nieb. Łez lub Ametystowe Kolczyki na Kolczyki Grzmotu wbudowanymi bonusami zawsze będą: Wartość Ataku, Odp. Na Obrażenia Um, HP, Siła Wiatru, Odporność Wiatru lublublub lub lub Przeznaczeniem Setu Nefrytu jest PVM. Będzie on możliwy do ubrania w przedziale poziomowym postaci: 75 - 94 lub lub Przeznaczeniem Setu Smoczego Ognia jest PVM. Będzie on możliwy do ubrania w przedziale poziomowym postaci: 95 - 109 lub lub Poniżej znajdziecie rozpiskę jakich broni będziecie mogli użyć aby uzyskać Broń PVP na dany przedział. (Możliwy do ubrania od Poziomu postaci: 70) lub (Miecz przerobiony z Zatrutego Miecza - możliwy do ubrania od Poziomu postaci: 75) (Miecz przerobiony z Miecza Trytona - możliwy do ubrania od Poziomu postaci: 90) (Możliwy do ubrania od Poziomu postaci: 105) Wraz z aktualizacją zostaną wprowadzone 2 nowe Zbroje które posłużą Wam do PVP. (Możliwy do ubrania od Poziomu postaci: 70) (Możliwy do ubrania od Poziomu postaci: 105) Biżuteria Granatu przeznaczone do PVP, będzie możliwa do ubrania od poziomu: 70 Biżuteria Szmaragdu przeznaczona do PVP, będzie możliwa do ubrania od poziomu: 105, za wyjątkiem Hełmu, Butów oraz Pasa. (Możliwość ubrania Hełmu od 80 Poziomu Postaci) lub lub lub (Możliwość ubrania Butów od 75 Poziomu Postaci) (Możliwość ubrania Pasa od 90 Poziomu Postaci) 50 - 74 Wiatr, Ziemia, Diabły 7 Respów co 40 Minut 3 Respy co 3 Godziny (Stałe) 2 Respy co 3 Godziny (Lotny - Słabszy Drop) 1 Resp co 12 Godzin (Legenda) Nowe, unikalne przedmioty które zdobędziecie na mapach: 75 - 94 Wiatr, Ziemia, Diabły 7 Respów co 40 Minut 3 Respy co 3 Godziny (Stałe) 2 Respy co 3 Godziny (Lotny - Słabszy Drop) 1 Resp co 12 Godzin (Legenda) Nowe, unikalne przedmioty które zdobędziecie na mapach: 95 - 109 Wiatr, Ziemia, Diabły 7 Respów co 40 Minut 3 Respy co 3 Godziny (Stałe) 2 Respy co 3 Godziny (Lotny - Słabszy Drop) 1 Resp co 12 Godzin (Legenda) Nowe, unikalne przedmioty które zdobędziecie na mapach: Przepustka Słoni Aby wejść na wyprawę potrzebujecie minimum 2 osobowej grupy. Wyprawa Świątynia Słoni będzie podzielona na przedziały: 50 - 74 75 - 94 95 - 109 Przepustka Podwodnych Ruin Aby wejść na wyprawę potrzebujecie minimum 2 osobowej grupy. Wartym zauważenia jest to, że Podwodne Ruiny przeznaczone są dla grup, jednak (prawie) skończona postać z danego przedziału ma możliwość zrobienia wyprawy w pojedynkę. Wyprawa Podwodne Ruiny będzie podzielona na przedziały: 50 - 74 75 - 94 95 - 109 Poniżej przedstawimy Wam najważniejsze informacje dotyczące systemu Rękawic. Rękawica to przedmiot który można założyć od 50 poziomu postaci. Rękawicę wytworzycie u nowego NPC: Gool-kiper Istnienie jeden wariant Rękawicy - poniżej przekonacie się dlaczego Rękawica ulepszana jest do +9. Maksymalna szansa na ulepszenie Rękawicy to: 33% Rękawicę ulepszacie przy pomocy Pradawnego Zwoju System Rękawic będzie opierał się w głównej mierze na wytwarzaniu. Aby wytworzyć rękawicę będziecie potrzebować: Wzór Rękawicy Wzór Rękawicy to nowy przedmiot który zdobędziecie głównie z Wypraw Odłamek Energii Odłamek Energii to nowy przedmiot który zdobędziecie w ramach wymiany za różnorakie przedmioty. Każda rękawica po wytworzeniu zawsze posiada 3 bonusy główne oraz 3 bonusy dodatkowe które szczegółowo opisane zostaną poniżej W momencie wytwarzania rękawicy bonusy główne losowane są z pul bonusów. Bonusy główne mogą posiadać różne wartości startowe. Im wyższa wartość startowa, tym wyższa będzie wartość końcowa bonusu. Każdy z bonusów głównych posiada swoją własną pulę. W poniższym spoilerze znajdziecie informacje jakie bonusy możecie wylosować Spoiler Pula bonusów dla 1 Bonusu Głównego Bonus Możliwe wartości początkowe Bonusu Silny przeciwko Potworom 1 2 3 4 - Silny przeciwko Ludziom 1 2 3 4 - Szansa na Spowolnienie 1 2 3 4 - Regeneracja PŻ 1 2 3 4 5 Szansa na Bonus Doświadczenia 1 2 3 4 5 Obrażenia będą dodane do PŻ 1 2 3 4 - Max PŻ 100 200 300 400 500 Szybkość Ataku 1 2 3 - - Pula bonusów dla 2 Bonusu Głównego Bonus Możliwe wartości początkowe Bonusu Średnie Obrażenia 1 2 - - - Obrażenia Umiejętności 1 2 3 - - Szansa na Omdlenie 1 2 3 4 - Regeneracja PE 1 2 3 4 5 Zwiększona ilość Yang 1 2 3 4 5 Szansa na Cios Przeszywający 1 2 3 4 - Max PE 100 200 300 400 500 Szybkość Ruchu 1 2 3 - - Pula bonusów dla 3 Bonusu Głównego Bonus Możliwe wartości początkowe Bonusu Silny przeciwko Orkom 1 2 3 4 - Silny przeciwko Mistykom 1 2 3 4 - Silny przeciwko Zwierzętom 1 2 3 4 - Silny przeciwko Nieumarłym 1 2 3 4 - Silny przeciwko Diabłom 1 2 3 4 - Odporność na Klasy 1 2 - - - Obrażenia w Przemienionych 1 2 3 - - Szansa na Cios Krytyczny 1 2 3 4 - Bonusy dodatkowe, inaczej mieszalne to bonusy które nie są zależne od stopnia ulepszenia rękawicy. W poniższej tabeli znajdziecie informacje jakie Bonusy oraz Wartości mogą przyjmować Bonusy Dodatkowe Spoiler Pula bonusów Dodatkowych Bonus Możliwe wartości Bonusu Siła 1 2 3 4 5 6 7 Inteligencja 1 2 3 4 5 6 7 Witalność 1 2 3 4 5 6 7 Zręczność 1 2 3 4 5 6 7 Wartość Ataku 5 10 15 20 25 30 35 Wartość Magicznego Ataku 5 10 15 20 25 30 35 Silny przeciwko Ludziom 1 2 3 4 5 6 7 Silny przeciwko Potworom 1 2 3 4 5 6 7 Odporność na Cios Krytyczny 1 2 3 4 5 6 7 Odporność na Cios Przeszywający 1 2 3 4 5 6 7 Max PŻ 200 400 600 800 1000 1200 1500 Szybkość Zaklęcia 1 2 3 4 5 6 7 Rękawicę Nieskończoności możecie wytworzyć wykorzystując do tego dwie w pełni ulepszone Rękawice+9 Rękawica Nieskończoności zaabsorbuje bonusy z 1 rękawicy włożonej do okna przerabiania. Rękawica Nieskończoności posiada 2 dodatkowe niezależne bonusy: Atak: +3%Wzmocnienie wszystkich Bonusów Rękawicy: +30% Istnieją 2 rodzaje zmianek: Zaczarowanie Rękawicy oraz Zaczarowanie Rękawicy+ Zaczarowanie Rękawicy W momencie użycia tego przedmiotu możecie zmienić bonusy dodatkowe w swojej Rękawicy. Przedmiot ten zdobędziecie na nowych Instancjach. Zaczarowanie Rękawicy+ Używając Zaczarowania Rękawicy+ na zwykłej Rękawicy będziecie mogli zmieniać Bonusy Główne oraz ich wartości. Używając Zaczarowania Rękawicy+ na Rękawicy Nieskończoności będziecie mogli zmieniać wartości Bonusów Głównych. Bonusy Główne nie będą się już zmieniać jak w przypadku zwykłej Rękawicy, zmianie ulegać będą jedynie ich zakresy. Co ważne, przy pomocy tego przedmiotu możecie wybrać czy chcecie zostawić swoje obecne bonusy czy też wybrać nowe. Zaczarowanie Rękawicy+ zdobędziecie w głównej mierze poprzez wytwarzanie. Potrzebować do tego będziecie: Karmazynowy Pył Karmazynowy Pył zdobędziecie przepalając Rękawice ze słabymi bonusami u Gool-kipera. Aby odblokować możliwość założenia Rękawicy będziecie potrzebować nowego przedmiotu: Odblokowanie Rękawicy Odblokowanie Rękawicy wytworzycie u Gool-kipera (Koszt wytworzenia Odblokowania jest znacznie niższy niż w przypadku Odblokowania Slotu Amuletu). Znajdziecie 2 różne opcje wytworzenia, jednak przekonacie się o nich już w grze. Boss Świata respi się na każdym przedziale z osobna, raz w godzinach 12:00 - 23:59 każdego dnia. Gdy tak się stanie, otrzymacie komunikat serwerowy z informacją o terroryzowanym przez Władcę Piekieł obszarze oraz kanale Miejsce Respu - Losowe na mapie. Boss'a Świata można atakować tylko i wyłącznie z buta, wierzchowca oraz umiejętności. W momencie gdy Boss Świata jest aktywny na jednej z map, postacie spoza danego przedziału nie mogą zadawać obrażeń w Bossa Świata oraz Graczy. Przedziały poziomowe Bossa Świata Przedział Poziomowy Miejsce Respu Jeden z możliwych bonusów działających na Bossa Świata 50 - 74 Małpia Zatoka Zwierzęta, Diabły, Wiatr, Ziemia, Ludzie 75 - 94 Góra Sohan Nieumarłe, Diabły, Wiatr, Ziemia, Ludzie 95 - 109 Dolina Orków Mistyki, Diabły, Wiatr, Ziemia, Ludzie 110 - 120 Las Duchów Diabły, Ludzie 121 - 130 Pustynia Yongbi Diabły, Wiatr, Ludzie Aby otrzymać nagrodę, musicie go pokonać. Wszystkie zadane przez Was obrażenia są sumowane. Jeśli Wasza postać zada bossowi pewną minimalną liczbę obrażeń, a boss ten w końcu padnie, to otrzymacie nagrodę w zależności od miejsca, które zajmiecie w rankingu zadanych obrażeń. Aktualnie zadaną liczbę obrażeń oraz Waszą pozycję będziecie mogli sprawdzić w rankingu: Uwaga: aby otrzymać nagrodę, musicie znajdować się nadal na tej samej mapie, gdy boss padnie. W każdym z przedziałów obowiązuje kilka Poziomów Łupu (Nagrody w każdym przedziale są identyczne)Oprócz podanych poniżej nagród Boss Świata będzie posiadał normalny drop. W jego szablonie znajdą się w głównej mierze Szkatułki Eventowe oraz inne cenne przedmioty. Przedstawienie Poziomów Łupu Miejsce w zależności od zadanych obrażeń Nagroda 1 - 5 Bonus czasowy (24h): Wartość Ataku: +75Silny przeciwko Potworom: +5%Silny na Wyprawach: +1%Zwiększona ilość Yang: 20%80 Tygrysich Monet 6 - 10 Bonus czasowy (24h): Wartość Ataku: +60Silny przeciwko Potworom: +4%Silny przeciwko Władcom: +1%Zwiększona ilość Yang: 15%50 Tygrysich Monet 11 - 15 Bonus czasowy (24h): Wartość Ataku: +45Silny przeciwko Potworom: +3%Silny przeciwko Metinom: +1%Zwiększona ilość Yang: 10%30 Tygrysich Monet 15+ Bonus czasowy (24h): Wartość Ataku: +30Silny przeciwko Potworom: +2%Zwiększona ilość Yang: 5%15 Tygrysich Monet Tygrysie Monety możecie wykorzystać w craftingu u Pomocnika Wydarzeń w którym znajdziecie następujące przedmioty: Przedmioty dostępne do zakupu w Sklepie Tygrysim Przedmiot Główna Nagroda Skrzynia Asmodeusza(Czerwona) Wierzchowiec o bonusach: Odporność na OdepchnięcieSilny przeciwko Potworom: +30%Silny przeciwko Metinom: +15%Atak: +5%Czas Trwania: 7 dni Przedmiot do rogu: Max PŻ: +1500Atak:+3% Silny przeciwko Władcom: +2%Silny przeciwko Metinom: +2%Czas Trwania: 7 dni Skrzynia Asmodeusza(Niebieska) Amulet o bonusach (PVM) Silny przeciwko Potworom: +10% Silny na Wyprawach: +5% Silny przeciwko Metinom: +5% Silny przeciwko Bossom: +5% Zwiększona ilość Yang: +10%Czas Trwania: 7 dni(Amulet nie będzie łączył się z Pirackim Amuletem) Amulet o bonusach (PVP) Max PŻ: +2500Silny przeciwko Ludziom: +12% Szybkość Zaklęć : +10% Obrażenia Umiejętności: +7% Odporność na Obrażenia Um.: +2%Czas Trwania: 7 dni Misje Seon-Hae najprościej porównać do Badań Biologa. Wraz z aktualizacją otrzyma on 3 misje. Każda z nich dostępna jest od 50 Poziomu, a kolejność oddawania jest dowolna. Karta CzasuUżycie Karty Czasu w Badaniach Seon-Hae zmniejszy czas oczekiwania o 100% Karta SzczęściaUżycie Karty Szczęścia w Badaniach Seon-Hae zwiększy szanse na przyjęcie o 50% Żółta Receptura Wymagana ilość przedmiotu: 40 szt. Szansa na pomyślne przyjęcie przedmiotu: 25% Jako nagrodę za oddanie wszystkich przedmiotów otrzymacie:Siła Wiatru: +3%Silny przeciwko Potworom: +7%Silny przeciwko Ludziom: +10% Niebieska Receptura Wymagana ilość przedmiotu: 45szt. Szansa na pomyślne przyjęcie przedmiotu: 20% Jako nagrodę za oddanie wszystkich przedmiotów otrzymacie:Siła Wiatru: +3%Wartość Ataku: +70Wartość Magicznego Ataku: +70 Zielona Receptura Wymagana ilość przedmiotu: 50 szt. Szansa na pomyślne przyjęcie przedmiotu: 15% Jako nagrodę za oddanie wszystkich przedmiotów otrzymacie:Siła Wiatru: +3%Atak: +5%Max PŻ: +1500 Wraz z tą aktualizacją na serwer dodany zostanie Kolekcjoner. Misje kolekcjonerskie dostępne będą u NPC: Gool-Kiper Początkowo będziecie mieć do oddania 5 zestawów przedmiotów. Do jej ukończenia poza przedmiotami, które będą pochodzić z każdego przedziału poziomowego w głównej mierze potrzebne będą przedmioty z: Gór Grzmotu Do jej ukończenia poza przedmiotami, które będą pochodzić z każdego przedziału poziomowego w głównej mierze potrzebne będą przedmioty z: Nefrytowej Zatoki Do jej ukończenia poza przedmiotami, które będą pochodzić z każdego przedziału poziomowego w głównej mierze potrzebne będą przedmioty z: Przylądku Smoczego Ognia Do jej ukończenia wymagane będą przedmioty powszechnego użytku oraz Dusza Azraela Do jej ukończenia wymagane będą przedmioty powszechnego użytku oraz Dusza Azraela Misje związane z przedmiotami z legend zostały przeniesione do Badacza. Z każdej legendy zdobędziecie Odłamek z którego przy pomocy dodatkowych przedmiotów wytworzycie wymagany przedmiot. Łącznie dostępnych będzie 8 nowych badań. Garść najważniejszych informacji: Wszystkie potrzebne przedmioty wytworzycie u NPC: Seon Hae Wszystkie Przetopy do Pasa posiadają czas trwania: 2 dni Czas upływa z wszystkich Przetopów jednocześnie. Nie ma możliwości przedłużania Czasu Trwania przetopów. W pierwszej kolejności będziecie musieli dodać kieszeń w Pasie na Przetop przy pomocy: Tęczowy Diament Kieszenie w przypadku przerobienia przedmiotu nie znikają. Po dodaniu kieszeni w Pasie będziecie mogli zdecydować się na jeden z kilku wariantów przetopów: Siła Wiatru: +1% Silny przeciwko Potworom: +2% Wartość Ataku: +25 Odporność na Wiatr: +3% Siła Ziemi: +2% Silny przeciwko Potworom: +2% Wartość Ataku: +25 Odporność na Ziemię: +1% Silny przeciwko Ludziom: +3% Obrażenia Umiejętności: 2% Odporność na Ludzi: +1% Silny przeciwko Potworom: +2% Wartość Ataku: +20 Odporność na Potwory: +1% Złota Loteria dostępna będzie u NPC: Złota Żaba Loteria działa w podobny sposób jak ta u Krupierki, jednak tutaj przedmiotem loterii zawsze są Yangi. Minimalna ilość Yang za którą można wziąć udział w Loterii to 1 Won. Spośród wszystkich biorących udział wylosowana zostanie jedna osoba która wygra loterię. Loteria będzie odbywać się co 3 dni. 2.000 Smoczych Monet30% Wpłaconych YangSkrzynia Złotej Loterii (Zwierzak + Nakładka) Otwierając Skrzynię Złotej loterii można zdecydować o przeznaczeniu Zwierzaka oraz Nakładki: PVM lub PVP. Bonusy jakie oferuje nakładka PVP: Silny przeciwko Ludziom: +5% Średnie Obrażenia: +5% Obrażenia Umiejętności :+5%Czas trwania: 30 dni Bonusy jakie oferuje nakładka PVM: Silny przeciwko Potworom: +7% Wartości Ataku: +75 Obrażenia będą dodane do PŻ: +7%Czas trwania: 30 dni Pieczęć Złotego Smoka (PVP)Max HP: +2500Szansa na cios Krytyczny: +15% Szansa na przeszywające uderzenie: +15% Silny przeciwko Ludziom: +15% Szybkość Zaklęć: +15% Obrażenia Umiejętności: +15%Czas trwania: 30 dni Pieczęć Złotego Smoka (PVM)Max HP: +2500Szansa na cios Krytyczny: +15% Szansa na przeszywające uderzenie: +15% Silny przeciwko Potworom: +15% Wartość Ataku: +75 Obrażenia dodane do PŻ: +15%Czas trwania: 30 dni Po odpowiednim czasie od wprowadzenia Aktualizacji poziom Tarczy Tytanów zostanie obniżony do 70. Zaktualizowany zostanie również system ulepszeń pod aktualne standardy serwera. Dodatkowo na poziomach ulepszenia: +7/8/9 dodany zostanie bonus: Silny przeciwko Klasom o wartościach odpowiednio 1/3/5 Wymaga ilość osób do wejścia na wyprawę: 3 2 Wyzwanie Czasowe - Czas na wykonanie zadania zwiększony o: 60 sekund Wymaga ilość osób do wejścia na wyprawę: 3 2 Dodano możliwość wymieszania następujących bonusów: Silny przeciwko Nieumarłym Silny przeciwko Diabłom Dodano możliwość wymieszania następujących bonusów: Odporność na Klasy Postaci Odporność na Wyprawach Zmniejszenie trudności wyprawy Schronienie Meley - Przedział IV Wraz z wprowadzeniem aktualizacji, wszelkiego rodzaju pieczęcie, przedmioty które trzeba przeciągać na kolumny od teraz będzie można używać Prawym Przyciskiem Myszy. Ze zmian wykluczone zostają poszczególne etapy wypraw: Sanktuarium Herosów :: Przeciąganie przedmiotów na Kolumnę Ataku/Krytyka/Regeneracji/Obrony Jotuńskie Bagna :: Przeciąganie przedmiotów na Ołtarz Odbicia/Otrucia/Życia/Odporności W momencie wprowadzenia aktualizacji będzie możliwość zmiany ekwipunku podczas przemiany w potwora Do przedmiotów możliwych do zdobycia z Azraela zostanie dodany nowy ulepszacz: Dusza Azraela Będzie on mieć podobne zastosowanie jak np. Szpon Mantykory, Skrzydło Mantykory, Czerw. Kwarc Piekieł, Nieb. Esencja Kryształu Na każdym Atlasie mapy na której aktualnie będziecie się znajdować zaznaczone będą Respy Bossów wraz z ich czasem odrodzenia. Zdecydowaliśmy się wprowadzić Barwniki na Szarfy oraz Szaty Aury. Od teraz będziecie mogli zmieniać swój wygląd kiedy tylko będziecie chcieli! Wprowadzenie Aktualizacji pozwoli Wam na przedłużanie Alchemii w dowolnym miejscu, w dowolnym czasie. Po kliknięciu w odpowiedni przycisk czatu, zostaniecie przeniesieni na Forum do działu Wydarzeń, Wikipedii, na serwerowego facebook'a lub discorda. Wszystko pod ręką! \ Zmiana bonusów na serwerze głównym będzie za jednym razem zabierać 1.000 sztuk Zaczarowania Przedmiotu. Wraz z wejściem aktualizacji zwiększona zostanie wymagana ilość Yang przy systemach takich jak: Alchemia, Szaty Aury, Szarfy Naramienne Każda z Legend (zarówno obecne jak i nowe) otrzyma swój unikalny przedmiot który wymagany będzie przy misjach Kolekcjonerskich. Z bossa legendarnego: Arges usunięta zostanie Szkat. Argesa. Przedmiot ten zostanie zastąpiony innymi przedmiotami. Poziom wszystkich bossów na mapach: Zaklęty Las, Wzgórza Herosów 135 140 Niektóre z obecnie występujących bossów na mapach: Smoczy Przylądek, Moczary Przeklętych zostały wykorzystane na dodawanych z tą aktualizacją mapach, stąd też niektóre modele bossów na wymienionych mapach zostały ujednolicone. Rozkład bossów na mapie Smoczy Przylądek: Gargulec - Boss 4 godzinny, Król Wobba - Boss 2 godzinny, Arges - Boss 12 godzinny (Legenda) Rozkład bossów na mapie Moczary Przeklętych: Straż Przyboczna Lemur - Boss 4 godzinny, Lemur Hrabia - Boss 2 godzinny, Zmieniono maksymalny poziom na którym istnieje możliwość zadawania obrażeń w Bossa Silna Lodowa Wiedźma 109 94 Zmieniono maksymalny poziom na którym istnieje możliwość zadawania obrażeń w Piekielny Imperator 79 74 6 9 7 1 2 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
patryk09a 7 Napisano 25 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2022 1 1 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
janusz99 7 Napisano 25 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2022 wszystko kozak, tylko nie wiem po co te lotne bossy na nowych mapach skoro dyskusuja o lotnych bossach była na mapie 120 :/ 1 2 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
Multitabs 11 Napisano 25 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2022 robi wrażenie ;o 2 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
kazpi 30 Napisano 25 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2022 No nieźle 1 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
TrowadzePranwaj 5 Napisano 25 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2022 Wow wszystko wygląda naprawdę super, ale czy miesiąc czekania przy aktualnym stanie serwera to nie jest zbyt długi czas? 1 1 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
Balls1 172 Napisano 25 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2022 Jedziemy z tematem ;) A teraz zbierać niedowiarków i przepraszać. Zapowiada sie dojebana aktualka :D 2 3 1 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
NoPerfect 206 Napisano 25 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2022 Ile nowego kontentu 1 1 1 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
BUNCYS 58 Napisano 25 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2022 gigaa 1 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
Edzio 1 Napisano 25 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2022 Masno 1 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
Enerofv 21 Napisano 25 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2022 giga mi się podoba 1 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
BeerusSama 1 Napisano 25 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2022 No no no sztosiwo :) 1 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
zgredek123 9 Napisano 25 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2022 zajebiste to jest ze nawet jak serwer ma gorszy czas to wy nie przestajecie dzialac ervelia top 1 1 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
shard 613 Napisano 25 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2022 1 minutę temu, TrowadzePranwaj napisał: Wow wszystko wygląda naprawdę super, ale czy miesiąc czekania przy aktualnym stanie serwera to nie jest zbyt długi czas? Przed wprowadzeniem aktualizacji na serwer, odbywać się będzie event jubileuszowy także musieliśmy rozłożyć to w czasie 1 1 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
Buziek 9 Napisano 25 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2022 fajne 1 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
Likanek 39 Napisano 25 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2022 no niezle Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
Niebo 3 Napisano 25 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2022 malachity stonks Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
kazpi 30 Napisano 25 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2022 10 minut temu, NoPerfect napisał: Ile nowego kontentu Może za 2 lata zobaczymy na serii offline 2 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
janusz99 7 Napisano 25 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2022 Teraz, Oldzik napisał: Prawdopodobnie dlatego, że najlepsze gildie na serwerze zbierają się na low przedział i żeby każdy miał szansę zbić, to najpierw szybko trzeba znaleźć. W skrócie, kto pierwszy ten lepszy :) nie no, wy sobie jaja robicie? xD myslicie że 3 postacie, z czego jedna jest for fun zdominuje całą mape 109? przecież jak te bossy będą lotne to te ulepy bardzo szybko stracą na wartosci i będzie to co jest teraz z ulepami z 95, że trzeba ich w chuj ale nie opłaca się bić o jednego bossa co jest słabe i nudne 1 1 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
OSEK 96 Napisano 25 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2022 Kox że eq zodiaku nadawać się będzie do śmietnika 1 2 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
Petrova 43 Napisano 25 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2022 Piękna sprawa Administracja TOP 1 1 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
Hadyn 48 Napisano 25 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2022 Skąd pomysł z tymi amuletami?? Przecież teraz bardziej się będzie opłacać robić amulet rzadki V, niż amulet lege IV XDDDD akurat to to porażka i według mnie trzeba by było coś zrobić + znowu jest problem że znowu te same ulepki dropiom z wszystkich niskich przedziałów, powinno być tak że z każdego przedziału leci inny ulepszacz, żeby każdy musiał od każdego kupować. Reszta kox 1 2 1 3 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.