YouKnowMe 333 Napisano 14 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2022 Rękawica to przedmiot który można założyć od 50 poziomu postaci. Rękawicę wytworzycie u NPC: Gool-kiper Rękawica ulepszana jest do +9. Maksymalna szansa na ulepszenie Rękawicy to: 36% Rękawicę ulepszacie przy pomocy Pradawnego Zwoju Aby wytworzyć rękawicę będziecie potrzebować: Wzór Rękawicy Wzór Rękawicy to nowy przedmiot który zdobędziecie m.in. z wyprawy Świątynia Słoni oraz Podwodne Ruiny Odłamek Energii Odłamek Energii to nowy przedmiot który zdobędziecie w ramach wymiany za różnorakie przedmioty u Gool-Kipera oraz Badacza. Każda rękawica po wytworzeniu zawsze posiada 3 bonusy główne oraz 3 bonusy dodatkowe które szczegółowo opisane zostaną poniżej. W momencie wytwarzania rękawicy bonusy główne losowane są z pul bonusów. Bonusy główne mogą posiadać różne wartości startowe. Im wyższa wartość startowa, tym wyższa będzie wartość końcowa bonusu. Każdy z bonusów głównych posiada swoją własną pulę. W poniższym spoilerze znajdziecie informacje jakie bonusy możecie wylosować Spoiler Pula bonusów dla 1 Bonusu Głównego Bonus Możliwe wartości początkowe Bonusu Silny przeciwko Potworom 1 2 3 4 - Silny przeciwko Ludziom 1 2 3 4 - Szansa na Spowolnienie 1 2 3 4 - Regeneracja PŻ 1 2 3 4 5 Szansa na Bonus Doświadczenia 1 2 3 4 5 Obrażenia będą dodane do PŻ 1 2 3 4 - Max PŻ 100 200 300 400 500 Szybkość Ataku 1 2 3 - - Pula bonusów dla 2 Bonusu Głównego Bonus Możliwe wartości początkowe Bonusu Średnie Obrażenia 1 2 - - - Obrażenia Umiejętności 1 2 3 - - Szansa na Omdlenie 1 2 3 4 - Regeneracja PE 1 2 3 4 5 Zwiększona ilość Yang 1 2 3 4 5 Szansa na Cios Przeszywający 1 2 3 4 - Max PE 100 200 300 400 500 Szybkość Ruchu 1 2 3 - - Pula bonusów dla 3 Bonusu Głównego Bonus Możliwe wartości początkowe Bonusu Silny przeciwko Orkom 1 2 3 4 - Silny przeciwko Mistykom 1 2 3 4 - Silny przeciwko Zwierzętom 1 2 3 4 - Silny przeciwko Nieumarłym 1 2 3 4 - Silny przeciwko Diabłom 1 2 3 4 - Odporność na Klasy 1 2 - - - Obrażenia w Przemienionych 1 2 3 - - Szansa na Cios Krytyczny 1 2 3 4 - W poniższym spoilerze znajdziecie wartości bonusów na poszczególnym poziomie rękawicy Spoiler Wartości bonusów na poszczególnych poziomach ulepszeń Rękawic wraz z zakresami Bonus +0 +1 +2 +3 +4 +5 +6 +7 +8 +9 Silny przeciwko Potworom 1 - 4 2 - 5 3 - 6 4 - 7 5 - 8 6 - 9 7 - 10 8 - 11 9 - 12 11 - 14 Silny przeciwko Ludziom 1 - 4 2 - 5 3 - 6 4 - 7 5 - 8 6 - 9 7 - 10 8 - 11 9 - 12 11 - 14 Szansa na Spowolnienie 1 - 4 2 - 5 3 - 6 4 - 7 5 - 8 6 - 9 7 - 10 8 - 12 10 - 14 12 - 17 Regeneracja PŻ 1 - 5 2 - 6 3 - 7 4 - 8 5 - 9 6 - 10 7 - 11 9 - 13 11 - 15 16 - 20 Szansa na Bonus Doświadczenia 1 - 5 2 - 6 3 - 7 4 - 8 5 - 9 6 - 10 7 - 11 9 - 13 11 - 15 16 - 20 Obrażenia będą dodane do PŻ 1 - 4 2 - 5 3 - 6 4 - 7 5 - 8 6 - 9 7 - 10 8 - 12 10 - 14 12 - 17 Max PŻ 100 - 500 200 - 600 300 - 700 400 - 800 500 - 900 600 - 1000 700 - 1100 900 - 1300 1100 - 1500 1600 - 2000 Szybkość Ataku 1 - 3 2 - 4 3 - 5 4 - 6 5 - 7 6 - 8 7 - 9 8 - 10 9 - 11 10 - 12 Średnie Obrażenia 1 - 2 1 - 2 1 - 2 1-2 1-2 2-3 3-4 4-5 5-6 6-7 Obrażenia Umiejętności 1 - 3 2 - 4 3 - 5 4 - 6 5 - 7 6 - 8 7 - 9 8 - 10 10 - 12 12 - 14 Szansa na Omdlenie 1 - 5 2 - 6 3 - 7 4 - 8 5 - 9 6 - 10 7 - 11 8/9/10/12 10/11/12/14 12/13/15/17 Regeneracja PE 1 - 5 2 - 6 3 - 7 4 - 8 5 - 9 6 - 10 7 - 11 9 - 13 11 - 15 16 - 20 Zwiększona Ilość Yang 1 - 5 2 - 6 3 - 7 4 - 8 5 - 9 6 - 10 7 - 11 9 - 13 11 - 15 16 - 20 Szansa na przeszy. uderzenie 1 - 4 2 - 5 3 - 6 4 - 7 5 - 8 6 - 9 7 - 10 8/9/10/12 10/11/12/14 12/13/15/17 Max PE 100-500 200 - 600 300 - 700 400 - 800 500 - 900 600 - 1000 700 - 1100 900 - 1300 1100 - 1500 1600 - 2000 Szybkość Ruchu 1 - 3 2 - 4 3 - 5 4 - 6 5 - 7 6 - 8 7 - 9 8 - 10 9 - 11 10 - 12 Silny przeciwko Orkom 1 - 4 2 - 5 3 - 6 4 - 7 5 - 8 6 - 9 7 - 10 8 - 11 9 - 12 11 - 14 Silny przeciwko Mistykom 1 - 4 2 - 5 3 - 6 4 - 7 5 - 8 6 - 9 7 - 10 8 - 11 9 - 12 11 - 14 Silny przeciwko Zwierzętom 1 - 4 2 - 5 3 - 6 4 - 7 5 - 8 6 - 9 7 - 10 8 - 11 9 - 12 11 - 14 Silny przeciwko Nieumarłym 1 - 4 2 - 5 3 - 6 4 - 7 5 - 8 6 - 9 7 - 10 8 - 11 9 - 12 11 - 14 Silny przeciwko Diabłom 1 - 4 2 - 5 3 - 6 4 - 7 5 - 8 6 - 9 7 - 10 8 - 11 9 - 12 11 - 14 Odporność na Klasy 1 - 2 1 - 2 1 - 2 1 - 2 1 - 2 2- 3 3 - 4 4 - 5 5 - 6 6 - 7 Obrażenia w Przemienionych 1 - 3 1 - 3 1 - 3 1 - 3 1 - 3 1 - 3 2 - 4 3 - 5 4 - 6 5 - 7 Szansa na Cios Krytyczny 1 - 4 2 - 5 3 - 6 4 - 7 5 - 8 6 - 9 7 - 10 8/9/10/12 10/11/12/14 12/13/15/17 Bonusy dodatkowe, inaczej mieszalne to bonusy które nie są zależne od stopnia ulepszenia rękawicy. W poniższej tabeli znajdziecie informacje jakie Bonusy oraz Wartości mogą przyjmować Bonusy Dodatkowe Spoiler Pula bonusów Dodatkowych Bonus Możliwe wartości Bonusu Siła 1 2 3 4 5 6 7 Inteligencja 1 2 3 4 5 6 7 Witalność 1 2 3 4 5 6 7 Zręczność 1 2 3 4 5 6 7 Wartość Ataku 5 10 15 20 25 30 35 Wartość Magicznego Ataku 5 10 15 20 25 30 35 Silny przeciwko Ludziom 1 2 3 4 5 6 7 Silny przeciwko Potworom 1 2 3 4 5 6 7 Odporność na Cios Krytyczny 1 2 3 4 5 6 7 Odporność na Cios Przeszywający 1 2 3 4 5 6 7 Max PŻ 200 400 600 800 1000 1200 1500 Szybkość Zaklęcia 1 2 3 4 5 6 7 Rękawicę Nieskończoności możecie wytworzyć wykorzystując do tego dwie w pełni ulepszone Rękawice+9 Rękawica Nieskończoności zaabsorbuje bonusy z 1 rękawicy włożonej do okna przerabiania. Rękawica Nieskończoności posiada 2 dodatkowe niezależne bonusy: Atak: +3% Wzmocnienie wszystkich Bonusów Rękawicy: +30% Warto wspomnieć że wzmocnienie Bonusów Rękawicy zaokrąglane jest w dół. Istnieją 2 rodzaje zmianek: Zaczarowanie Rękawicy oraz Zaczarowanie Rękawicy+ Zaczarowanie Rękawicy W momencie użycia tego przedmiotu możecie zmienić bonusy dodatkowe w swojej Rękawicy. Przedmiot ten zdobędziecie m.in. z: - Bossów na mapach Góry Grzmotu Nefrytowa Zatoka Przylądek Smoczego Ognia - Wyprawy Świątynia Słoni Podwodne Ruiny Zaczarowanie Rękawicy+ Używając Zaczarowania Rękawicy+ na zwykłej Rękawicy będziecie mogli zmieniać Bonusy Główne oraz ich wartości. Używając Zaczarowania Rękawicy+ na Rękawicy Nieskończoności będziecie mogli zmieniać zakresy Bonusów Głównych (Typy Bonusów Głównych nie będą się już zmieniać jak w przypadku zwykłej Rękawicy) Co ważne, przy pomocy tego przedmiotu możecie wybrać czy chcecie zostawić swoje obecne bonusy czy też wybrać nowe. Zaczarowanie Rękawicy+ zdobędziecie z: - Legendarnych Władców na mapach Góry Grzmotu Nefrytowa Zatoka Przylądek Smoczego Ognia - wytwarzania Karmazynowy Pył Karmazynowy Pył zdobędziecie przepalając Smocze Rękawice+0 Do wytworzenia nowej Rękawicy Wieczności będziecie potrzebować dwóch Rękawic Nieskończoności z takimi samymi bonusami wbudowanymi (zakresy bez znaczenia) oraz dodatkowe przedmioty. Po wykonaniu tej operacji otrzymacie Rękawicę Wieczności+0 , którą później możecie ulepszyć do +9. Spoiler Warto zauważyć ze podobnie jak w Smoczej Rękawicy w Rękawicy Wieczności bonusy wbudowane wraz z ulepszaniem rosną. Poniżej tabela z bonusami na poszczególnych poziomach rękawicy Spoiler Wartości bonusów na poszczególnych poziomach ulepszeń Rękawicy Bonus +0 +1 +2 +3 +4 +5 +6 +7 +8 +9 Silny przeciwko Potworom 11-14 11-14 11-14 11-14 11-14 11-14 11-14 12-15 14-17 17-20 Silny przeciwko Ludziom 13-16 14-17 15-18 16-19 17-20 18-21 20-23 22-25 24-27 27-30 Szansa na Spowolnienie 15-18 16-19 17-20 18-21 19-22 20-23 21-24 22-25 24-27 27-30 Regeneracja PŻ 17-21 18-22 19-23 20-24 21-25 22-26 23-27 24-28 25-29 26-30 Szansa na Bonus Doświadczenia 17-21 18-22 19-23 20-24 21-25 22-26 23-27 24-28 25-29 26-30 Obrażenia będą dodane do PŻ 15-18 16-19 17-20 18-21 19-22 20-23 21-24 22-25 24-27 27-30 Max PŻ 1700-2100 1800-2200 1900-2300 2000-2400 2100-2500 2200-2600 2400-2800 2600-3000 2800-3200 3100-3500 Szybkość Ataku 11-13 12-14 13-15 14-16 15-17 16-18 17-19 18-20 19-21 20-22 Średnie Obrażenia 6-7 6-7 6-7 6-7 6-7 6-7 6-7 7-8 8-9 9-10 Obrażenia Umiejętności 14-16 15-17 16-18 17-19 18-20 19-21 21-23 23-25 25-27 28-30 Szansa na Omdlenie 15-18 16-19 17-20 18-21 19-22 20-23 21-24 22-25 24-27 27-30 Regeneracja PE 17-21 18-22 19-23 20-24 21-25 22-26 23-27 24-28 25-29 26-30 Zwiększona Ilość Yang 17-21 18-22 19-23 20-24 21-25 22-26 23-27 24-28 25-29 26-30 Szansa na przeszy. uderzenie 15-18 16-19 17-20 18-21 19-22 20-23 21-24 22-25 24-27 27-30 Max PE 1700-2100 1800-2200 1900-2300 2000-2400 2100-2500 2200-2600 2400-2800 2600-3000 2800-3200 3100-3500 Szybkość Ruchu 11-13 12-14 13-15 14-16 15-17 16-18 17-19 18-20 19-21 20-22 Silny przeciwko Orkom 11-14 11-14 11-14 11-14 11-14 11-14 11-14 12-15 14-17 17-20 Silny przeciwko Mistykom 11-14 11-14 11-14 11-14 11-14 11-14 11-14 12-15 14-17 17-20 Silny przeciwko Zwierzętom 11-14 11-14 11-14 11-14 11-14 11-14 11-14 12-15 14-17 17-20 Silny przeciwko Nieumarłym 11-14 11-14 11-14 11-14 11-14 11-14 11-14 12-15 14-17 17-20 Silny przeciwko Diabłom 11-14 11-14 11-14 11-14 11-14 11-14 11-14 12-15 14-17 17-20 Odporność na Klasy 6-7 6-7 6-7 6-7 6-7 6-7 6-7 7-8 8-9 9-10 Obrażenia w Przemienionych 5-7 5-7 5-7 5-7 5-7 5-7 5-7 6-8 7-9 8-10 Szansa na Cios Krytyczny 15-18 16-19 17-20 18-21 19-22 20-23 21-24 22-25 24-27 27-30 Do Każdej Rękawicy będziecie mogli dodać dodatkowe 4 bonusy przy pomocy odpowiednich Wzmocnień. Wszystkie Wzmocnienia zdobędziecie z wytwarzania. Umieszczone Wzmocnienia nie mogą się powtarzać. Umieszczone Wzmocnienia możecie podnieść do maksymalnie 4 poziomu (w przypadku Rękawicy Wieczności). Wytworzone Wzmocnienia możecie umieścić już w Smoczej Rękawicy oraz Rękawicy Nieskończoności. Wzmocnienie 1/4 można ulepszyć na Wzmocnienie 2/4 w Smoczej Rękawicy przy pomocy Zwoju Wieczności . Spoiler Smocza Rękawica +3 Wzmocnienie 2/4 można ulepszyć na Wzmocnienie 3/4 w Rękawicy Nieskoń. przy pomocy Zwoju Natchnienia. Spoiler Smocza Rękawica +6 Wzmocnienie 3/4 można ulepszyć na Wzmocnienie 4/4 w Rękawicy Wieczności przy pomocy Zwoju Bohatera . Spoiler Smocza Rękawica +9 Wyróżniamy 8 różnych wzmocnień, które możecie dowolnie łączyć: Wzmocnienie Harmonii Zaoferuje ono Wam następujący bonus: Wartość Ataku/Wartość Magicznego Ataku Spoiler Wzmocnienie Chaosu Zaoferuje ono Wam następujący bonus: Odporny na Klasy Postaci Spoiler Wzmocnienie Pustki Zaoferuje ono Wam następujący bonus: Silny przeciwko Władcom Spoiler Wzmocnienie Równowagi Zaoferuje ono Wam następujący bonus: Silny na Wyprawach Spoiler Wzmocnienie Zagłady Zaoferuje ono Wam następujący bonus: Siła Żywiołów Spoiler Wzmocnienie Zemsty Zaoferuje ono Wam następujący bonus: Obrażenia Końcowe (PvP) Spoiler Wzmocnienie Wytrwałości Zaoferuje ono Wam następujący bonus: Redukcja Odporności na Klasy Postaci Spoiler Wzmocnienie Pokory Zaoferuje ono Wam następujący bonus: Obrażenia Um. w Przemienionych Spoiler Wybrane umieszczone przez was wzmocnienie możecie usunąć za pomocą specjalnego przedmiotu: Zaklęcie Rękawicy Spoiler Smocza Rękawica +9 2 1 1 Odnośnik do odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi