Skocz do zawartości

YouKnowMe

Redaktor Wiki
  • Liczba zawartości

    645
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

316 Niezwykle popularny

5 obserwujących

Postać na serwerze

  • Nazwa postaci
    RedaktorWiki
  • Gildia
    ByleCO

Ostatnie wizyty

3 287 wyświetleń profilu
  1. Badania Żywiołów to kontynuacja badań Seon-Hae. Dostępne są od 50 poziomu postaci, kolejność oddawania jest dowolna. Karta Czasu (Żywioły) Użycie Karty Czasu (Żywioły) w Badaniach Żywiołów zmniejszy czas oczekiwania o 100% Karta Szczęścia (Żywioły) Użycie Karty Szczęścia (Żywioły) w Badaniach Żywiołów zwiększy szanse na przyjęcie o 50% Receptura Ognia Zdobędziemy ją z bossów na mapie Kraina Ognia Wymagana ilość przedmiotu: 50 szt. Szansa na pomyślne przyjęcie przedmiotu: 30% Czas oczekiwania po
  2. Ulepszanie obróż pvp : Ulepszanie obroży potworów :
  3. Ulepszanie talizmanów żywiołowych : Ulepszanie talizmanu woli :
  4. Podkowa Kucyka Podkowa Zwiadowcy Podkowa Kawalerzysty
  5. Siodło Kucyka Siodło Zwiadowcy Siodło Kawalerzysty
  6. 1. Podstawowe informacje 2. Przydatne bonusy 3. Przebieg wyprawy 4. Przykładowy drop Aby wejść na wyprawę Wyzwanie Mroku musimy porozmawiać z NPC Strażnik Wyzwania Mroku, jego lokalizacja zaznaczona jest na poniższych obrazkach. - Co najmniej 1 postaci w grupie z poziomami zależnie od przedziału - 3x Kamień Mroku , ilość osób w grupie nie wpływa na ilość Kamieni Mroku wymaganych do wejścia na wyprawę. Przepustki są pobierane z ekwipunku lidera grupy. - Bossów/Metinów na mapach Kraina Wody, Kraina Mroku - Item-Sho
  7. 1. Podstawowe informacje 2. Przydatne bonusy 3. Przebieg wyprawy 4. Przykładowy drop Aby wejść na wyprawę Wyzwanie Wody musimy porozmawiać z NPC Strażnik Wyzwania Wody, jego lokalizacja zaznaczona jest na poniższych obrazkach. - Co najmniej 1 postaci w grupie z poziomami zależnie od przedziału - 3x Kamień Wody , ilość osób w grupie nie wpływa na ilość Kamieni Wody wymaganych do wejścia na wyprawę. Przepustki są pobierane z ekwipunku lidera grupy. - Szkatułki Prymusa Myrów, WuKonga, Florauna - Bossów/Metinó
  8. 1. Podstawowe informacje 2. Przydatne bonusy 3. Przebieg wyprawy 4. Przykładowy drop Aby wejść na wyprawę Wyzwanie Błyskawic musimy porozmawiać z NPC Strażnik Wyzwania Błyskawic, jego lokalizacja zaznaczona jest na poniższych obrazkach. - Co najmniej 1 postaci w grupie z poziomami: 50-74 75-94 95-109 - 3x Kamień Błyskawic ilość osób w grupie nie wpływa na ilość Kamieni Błyskawic wymaganych do wejścia na wyprawę. Przepustki są pobierane z ekwipunku lidera grupy. - Bossów/Metinów na mapa
  9. 1. Podstawowe informacje 2. Przydatne bonusy 3. Przebieg wyprawy 4. Przykładowy drop Aby wejść na wyprawę Wyzwanie Lodu musimy porozmawiać z NPC Strażnik Wyzwania Lodu, który znajduje się na Górze Sohan. Jego lokalizacja jest zaznaczona na poniższym obrazku. - Co najmniej 1 postaci w grupie z poziomami zależnie od przedziału - 3x Kamień Lodu , ilość osób w grupie nie wpływa na ilość Kamieni Lodu wymaganych do wejścia na wyprawę. Przepustki są pobierane z ekwipunku lidera grupy. - Szkatułki
  10. 1. Podstawowe informacje 2. Przydatne bonusy 3. Przebieg wyprawy 4. Przykładowy drop Aby wejść na wyprawę Wyzwanie Ognia musimy porozmawiać z NPC Strażnik Wyzwania Ognia, jego lokalizacja zaznaczona jest na poniższych obrazkach. - Co najmniej 1 postaci w grupie z poziomami: 50-74 75-94 95-109 - 3x Kamień Ognia , ilość osób w grupie nie wpływa na ilość Kamieni Ognia wymaganych do wejścia na wyprawę. Przepustki są pobierane z ekwipunku lidera grupy. - Szkatułki Prymusa Myrów, WuKonga, Florauna
  11. Aktualne Kamienie Wyborne możecie przerobić na Kamień Mityczny przy pomocy specjalnego Zwoju. Każdy Smoczy Kamień posiada swój własny dedykowany Zwój. Kamień, który zamierzamy przerobić może być umieszczony w oknie Alchemii. Zwoje zdobędziecie z wytwarzania u Alchemika. Przerobione Mityczne Astralne Złoto oraz Mityczna Astralna Materia otrzyma jeden dodatkowy bonus główny który będzie stały: Wzmocnienie Bonusów Żywiołów Wzmocni on dodatkowy bonus główny otrzymywany przez Mityczne Kamienie. Przerobione Mityczne Kamienie (Diament, Rubin, Jadeit, Szafir, Granat,
  12. 1. Podstawowe Informacje 2. Władcy 3. Metiny Aby wejść na mapę potrzebujemy 121 poziomu postaci, maksymalnie 130. Blok ciosów, Odporność na Strzały, Unik Strzał, Magia, Otrucie, Odporność na Obrażenia Umiejętności, Yangi. Działający bonus Silny przeciwko: Mrok, Diabły, Wiatr Na mapie znajduje się wejście na następujące wyprawy: - Wyzwanie Wody - Wyzwanie Mroku Na mapie występują następujący władcy: Władca pojawia się co 2 godziny. Władca posiada 1 resp. Władca pojawia się co 2 godziny.
  13. 1. Podstawowe Informacje 2. Władcy 3. Metiny Aby wejść na mapę potrzebujemy 110 poziomu postaci, maksymalnie 120. Blok ciosów, Odporność na Strzały, Unik Strzał, Magia, Otrucie, Odporność na Obrażenia Umiejętności, Yangi. Działający bonus Silny przeciwko: Woda, Diabły, Wiatr Na mapie znajduje się wejście na następujące wyprawy: - Wyzwanie Wody - Wyzwanie Mroku Na mapie występują następujący władcy: Władca pojawia się co 2 godziny. Władca posiada 1 resp. Władca pojawia się co 2 godziny.
  14. 1. Podstawowe Informacje 2. Władcy 3. Metiny Aby wejść na mapę potrzebujemy 95 poziomu postaci, maksymalnie 109. Blok ciosów, Odporność na Strzały, Unik Strzał, Magia, Otrucie, Odporność na Obrażenia Umiejętności, Yangi. Działający bonus Silny przeciwko: Błyskawice, Diabły, Wiatr Na mapie znajduje się wejście na następujące wyprawy: - Wyzwanie Ognia - Wyzwanie Błyskawic Na mapie występują następujący władcy: Władca pojawia się co 2 godziny. Władca posiada 1 resp. Władca pojawia się co 2
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.