Skocz do zawartości

Aktualizacja Zmiany na wyprawach & Amulety


Endymion

Rekomendowane odpowiedzi

Poniższe zmiany wejdą na serwer wraz z wydarzeniem wakacyjnym 19.08.2022!

[[ Przejdź do Wydarzenia Wakacyjnego ]]

 

wyprawy.png

Większość wypraw otrzymała mniejsze lub większe zmiany w przebiegu oraz zmiany mające na celu uprzyjemnić wykonywanie wypraw (mniej biegania, mniejszy rozrzut potworów itd).

Wszystkie zmiany zostały wypisane poniżej.

0_orc.png
 

pietro_3.png

Zmniejszono czas do pojawienia się kolejnych potworów.
Ilość potworów do pokonania, aby zdobyć Kamień Otwarcia pozostaje bez zmian.

 

1_milgyo.png
 

pietro_2.png 

Od teraz nie będziecie musieli otworzyć Pieczęci w odpowiedniej kolejności.
Jednocześnie ilość potworów do pokonania na zdobycie Kamienia Otwarcia została zwiększona.

 

2_spider.png
 

pietro_3.png

Usunięto losowość na zdobycie Jadów Królowej Pająków.
Od teraz Jad Królowej Pająków zdobędziecie po pokonaniu odpowiedniej ilości potworów.

 

pietro_4.png

Usunięto wymóg Otrucia/Omdlenia przeciwników, aby zadawać im obrażenia.
Jednocześnie ilość potworów do pokonania na zdobycie Pajęczego Fletu została zwiększona.

 

3_devil.png
 

pietro_4.png

Kamień Otwarcia możecie od teraz zdobyć ze wszystkich potworów na piętrze.
Jednocześnie ilość potworów do pokonania na zdobycie Kamienia Otwarcia została zwiększona.

 

pietro_6.png

Mapa Wieży Zin-Sa-Gui zawsze będzie wypadać z pierwszego pokonanego Kamienia Metin.

 

pietro_7.png

 Klucz Zin-Bong-In możecie od teraz zdobyć ze wszystkich potworów na piętrze.
Jednocześnie ilość potworów do pokonania na zdobycie Kamienia Otwarcia została zwiększona.

 

4_forest.png
 

pietro_2.png

Brak wymogu pokonania Kamieni Metin w odpowiedniej kolejności.

Odblokowano zadawanie obrażeń w Astralny Kamień z Polimorfii/z Konia.

 

5_demon.png

Wyprawa otrzymała całkowicie nowy przebieg, a jej wygląd został odświeżony względem poprzedniej wersji.

pietro_1.png

Pokonuj przeciwników, aby przyzwać 8 Kamieni Metin.

pietro_2.png

Zniszcz wszystkie Kamienie Metin.

pietro_3.png

Pokonaj Ereba.

pietro_4.png

Pokonuj przeciwników, aby przyzwać 4 Kamienie Metin.

pietro_5.png

Niszcz Kamienie Metin, aby przyzwać Tartara.
Po pokonaniu Tartara otrzymasz Kamień Otwarcia, potrzebny do otworzenia Pieczęci.

pietro_6.png

Pokonuj przeciwników, aby przyzwać 6 Kamieni Metin.

pietro_7.png

Niszcz Kamienie Metin, aby przyzwać Motłochy Azraela, które następnie musisz pokonać.

pietro_8.png

Pokonaj Charona.

pietro_9.png

Pokonaj wszystkich przeciwników, aby przyzwać Azraela.

pietro_10.png

Pokonaj Azraela.

 

demon_1.png

 

demon_2.png

 

6_manticore.png

Wyprawa otrzymała całkowicie nowy przebieg, a jej wygląd został odświeżony względem poprzedniej wersji.

pietro_1.png

Pokonaj odpowiednią ilość odrodzonych przeciwników.

pietro_2.png

Zniszcz 6 Kamieni Metin.

pietro_3.png

Pokonuj przeciwników, aby przyzwać Czerwonego Wodza.

pietro_4.png

Pokonaj Czerwonego Wodza, aby przyzwać Brutalnego Czerwonego Wodza.

pietro_5.png

Pokonaj Brutalnego Czerwonego Wodza.

pietro_6.png

Pokonaj 4 Brutalne Trupie Twarze przywołane po zniszczeniu Kamieni Metin.

pietro_7.png

Pokonuj przeciwników, aby przyzwać 5 Kamieni Metin.

pietro_8.png

Pokonaj Rakszasów przywołanych po zniszczeniu Kamieni Metin.

pietro_9.png

Pokonaj wszystkich przeciwników, aby przyzwać Martyaxwara.

pietro_10.png

Pokonaj Martyazwara.

 

matrix_1.png

 

matrix_2.png

 

7_dragon.png

pietro_2.png

Usunięto poniższe negatywne efekty nakładane przez Silne Lodowe Wiedźmy:

- Wyłączenie wzmocnień Szamanów
- Wyłączenie przedmiotów wspomagających (przedmioty używane pod F5)
- Postać posiada 50% skuteczność działania bonusu Odporność na Omdlenie

pietro_3.png

Strażnik Świątyni Smoka będzie pojawiał się bliżej miejsca rozpoczęcia wyprawy.

separator.png

Ogólne przebudowanie miejsc pojawiania się potworów na wyprawie. Celem zmiany jest zmniejszenie rozrzutu pojawiania się potworów, aby wygodniej było zbijać potwory podczas wyprawy.

 

8_razador.png

Po wykonaniu zadania na każdej platformie, wszystkie postacie będą automatycznie przenoszone na platformę, na której będzie odbywać się kolejne zadanie.

separator.png

pietro_1.png

Zwiększono wymaganą ilość potworów do zdobycia Klucza.

pietro_2.png

Na tym piętrze Kamienie Metin oraz Królowie Żaru będą pojawiać się bliżej siebie.

FALA1.png

Zniszcz 3 Kamienie Metin.

FALA 2.png

Pokonaj 3 Królów Żaru.

FALA 3.png

Zniszcz 4 Kamienie Metin, 4 Królów Żaru oraz wszystkie potwory.

pietro_3.png

Zwiększenie ilości potworów potrzebnych do otrzymania Kamienia Otwarcia.

pietro_5.png

Zwiększenie ilości potworów wymaganych do przyzwania Iluzji Ognistej Wiedźmy

pietro_6.png

Zwiększenie ilości potworów wymaganych do przyzwania Iluzji Ignatora

 

9_heroes.png

pietro_1.png

Zmieniono pozycję pojawiania się potworów na piętrze.

pietro_2.png

Zniszcz 10 Kamieni Metin.
Usunięto wymagania (Polimorfia/Umiejętność itd) do zadawania obrażeń w Kamienie Metin.

pietro_3.png

Pokonaj wszystkie potwory, aby przyzwać Generała Zi, a następnie go pokonaj.

pietro_4.png

Starożytne Pieczęcie będą pojawiały się bliżej posągów wspomagających pokonanie Generała Xu.
Zmniejszono czas do pojawienia się kolejnych potworów.

pietro_5.png

Usunięto potwory, które występowały na tym piętrze.
Usunięto Kamienie Metin, których obecność nakładała negatywne efekty na wyprawę.

 

10_jotun.png

pietro_1.png

Usunięto wymagania (Polimorfia/Umiejętność itd) do zadawania obrażeń w Kamienie Metin.
Kamienie Metin oraz ich strażnicy zostaną przesunięci bliżej centralnej części piętra.

pietro_3.png

Zmniejszono czas do pojawienia się kolejnych potworów.

pietro_5.png

Zmniejszono czas do pojawienia się kolejnych potworów.

pietro_6.png

Usunięto Kamienie Metin, których obecność nakładała negatywne efekty na wyprawę.
Zmieniono pozycję pojawiania się potworów, od teraz potwory będą pojawiać się z mniejszym rozrzutem.

 

11_hydra.png

pietro_7.png

Usunięto wymagania (Polimorfia/Umiejętność itd) do zadawania obrażeń w Kamienie Metin.

 

12_meley.png

pietro_2.png

Zmniejszono czas do pojawienia się kolejnych potworów.

pietro_8.png

Zmniejszono czas do pojawienia się kolejnych potworów.

 

 

amulety.png

Razem ze zmianami w wyprawach postanowiliśmy dokonać lekkich modyfikacji w systemie Amuletów.

Amulety były wprowadzane na serwer w Listopadzie 2021, w momencie gdy serwer był jeszcze przed dwoma aktualizacjami, które pojawiły się na serwerze w 2022 roku.

W celu dostosowania systemu do aktualnego projektu serwera zmienione zostaną następujące rzeczy:

- Zmodyfikowanie sekwencji ulepszania atrybutów w Amuletach Rzadkich
- Zmodyfikowanie sekwencji ulepszania atrybutów w Amuletach Legendarnych
- Usunięcie aktualnie dostępnych opcji wytwarzania Eliksirów Rzadkich oraz Legendarnych, zostaną one zastąpione nowymi schematami craftingu
 

Pomimo powyższych zmian trudność rozwijania danych poziomów/stopni Amuletów pozostanie zachowany.

  • Lubię to! 2
  • Super 6
  • Trzymaj się 1
  • Wow 3
Odnośnik do odpowiedzi
6 minut temu, VayneHolt napisał:

Głupi jestem i nie rozumiem

Każdy bonus ma swoje sekwencje przedmiotów potrzebnych do ulepszania ich. Przedmioty zostaną trochę odświeżone.

Odnośnik do odpowiedzi
1 minutę temu, Endymion napisał:

Każdy bonus ma swoje sekwencje przedmiotów potrzebnych do ulepszania ich. Przedmioty zostaną trochę odświeżone.

Czy chodzi po prostu o pulę przedmiotów, z których losuje? xD

Odnośnik do odpowiedzi
2 godziny temu, VayneHolt napisał:

Czy chodzi po prostu o pulę przedmiotów, z których losuje? xD

W Amuletach nie losują się wymagane przedmioty do ulepszeń, tylko losuje się zestaw ustalonych przez nas przedmiotów. Jak wylosujesz np schemat o numerze 1 to możesz już po pierwszym ulepszeniu wiedzieć co będzie dalej.

Trochę zmienimy przedmioty wymagane, więc tak żeby było najprościej do zrozumienia, po prostu inne przedmioty będą wymagane na ulepszenia bonusów.

  • Super 1
Odnośnik do odpowiedzi
52 minuty temu, Endymion napisał:

pietro_6.png

Usunięto Kamienie Metin, których obecność nakładała negatywne efekty na wyprawę.
Zmieniono pozycję pojawiania się potworów, od teraz potwory będą pojawiać się z mniejszym rozrzutem.

czyli nie będzie kulek czy ocb?

Edytowane przez OSEK
Odnośnik do odpowiedzi
1 minutę temu, OSEK napisał:

czyli nie będzie kulek czy ocb?

Chodzi o piętro z Bagiennym Razadorem. Dropisz z mobów Kamienie Otwarcia, klikasz na nie i masz bossa, na którym nie ma metinów do ustawiania.

  • Super 1
Odnośnik do odpowiedzi
21 godzin temu, Endymion napisał:

W Amuletach nie losują się wymagane przedmioty do ulepszeń, tylko losuje się zestaw ustalonych przez nas przedmiotów. Jak wylosujesz np schemat o numerze 1 to możesz już po pierwszym ulepszeniu wiedzieć co będzie dalej.

Trochę zmienimy przedmioty wymagane, więc tak żeby było najprościej do zrozumienia, po prostu inne przedmioty będą wymagane na ulepszenia bonusów.

To ogólnie będzie można łatwiej zrobić legendarne czy trudniej (Mniejszy/większy koszt)?

Odnośnik do odpowiedzi

Wszystko pięknie ale mam propozycję zmiany, chociażby czasówki na Zagajniku Dusz, bo spoty tam są chyba jak 4 spoty na Jotunie :classic_sad: myślę, że każdy bambik wolałby mniej biegać po spocie - wiadomo jest dużo czasu na zrobienie piętra ale dla bobasów wchodzić/wychodzić/wchodzić/wychodzić z marmurka no raczej nie jest to przyjemne i pewnie mało opłacalne co widać po rynku, że odłamki z tego dunga kosztują 14w na dzień dzisiejszy bo raczej nikt nie chce biegać :( A na tym lvl jak ktoś ma mega postać to lata raczej przyjemniejszego dunga takiego jak słonik :classic_love: Myślę, że zmiana samych metinków, może to być trochę za mało jak na ten dung:PepeWhy:

 

4_forest.png
 

pietro_2.png

Brak wymogu pokonania Kamieni Metin w odpowiedniej kolejności.

Odblokowano zadawanie obrażeń w Astralny Kamień z Polimorfii/z Konia.

Edytowane przez Petrova
  • Wow 1
  • +1 4
Odnośnik do odpowiedzi
2 godziny temu, Petrova napisał:

Wszystko pięknie ale mam propozycję zmiany, chociażby czasówki na Zagajniku Dusz, bo spoty tam są chyba jak 4 spoty na Jotunie :classic_sad: myślę, że każdy bambik wolałby mniej biegać po spocie - wiadomo jest dużo czasu na zrobienie piętra ale dla bobasów wchodzić/wychodzić/wchodzić/wychodzić z marmurka no raczej nie jest to przyjemne i pewnie mało opłacalne co widać po rynku, że odłamki z tego dunga kosztują 14w na dzień dzisiejszy bo raczej nikt nie chce biegać :( A na tym lvl jak ktoś ma mega postać to lata raczej przyjemniejszego dunga takiego jak słonik :classic_love: Myślę, że zmiana samych metinków, może to być trochę za mało jak na ten dung:PepeWhy:

Zdecydowanie gorsze jest piętro z kolumnami

  • +1 1
Odnośnik do odpowiedzi
2 godziny temu, piterstar09 napisał:

Zdecydowanie gorsze jest piętro z kolumnami

Wiadomo, bardziej  mi chodziło o sam fakt żeby jak jest taka możliwość to jeszcze coś tam zmienić, bo zdecydowanie za dużo biegania + wchodzenia/wychodzenia z marmurka no i paskudnie ogromne spoty ale no to tylko takie pytanie/prośba i tak administracia dobrze robi :peepoLove:

  • Super 1
Odnośnik do odpowiedzi
4 godziny temu, Petrova napisał:

Wszystko pięknie ale mam propozycję zmiany, chociażby czasówki na Zagajniku Dusz, bo spoty tam są chyba jak 4 spoty na Jotunie :classic_sad: myślę, że każdy bambik wolałby mniej biegać po spocie - wiadomo jest dużo czasu na zrobienie piętra ale dla bobasów wchodzić/wychodzić/wchodzić/wychodzić z marmurka no raczej nie jest to przyjemne i pewnie mało opłacalne co widać po rynku, że odłamki z tego dunga kosztują 14w na dzień dzisiejszy bo raczej nikt nie chce biegać :( A na tym lvl jak ktoś ma mega postać to lata raczej przyjemniejszego dunga takiego jak słonik :classic_love: Myślę, że zmiana samych metinków, może to być trochę za mało jak na ten dung:PepeWhy:

 

4_forest.png
 

pietro_2.png

Brak wymogu pokonania Kamieni Metin w odpowiedniej kolejności.

Odblokowano zadawanie obrażeń w Astralny Kamień z Polimorfii/z Konia.

ogarniemy tę czasówkę

  • Trzymaj się 1
Odnośnik do odpowiedzi

- Postać posiada 50% skuteczność działania bonusu Odporność na Omdlenie
@Bayrath szefie, a nie moglibyście tego usunąć całkowicie? to jest tak rakowa mechanika i tylko wkurwia od początku serwera bo nawet nie mozna sety klikać

Odnośnik do odpowiedzi
43 minuty temu, Daehkino napisał:

- Postać posiada 50% skuteczność działania bonusu Odporność na Omdlenie
@Bayrath szefie, a nie moglibyście tego usunąć całkowicie? to jest tak rakowa mechanika i tylko wkurwia od początku serwera bo nawet nie mozna sety klikać

No właśnie jest napisane, że to usuwają

Odnośnik do odpowiedzi
14 minut temu, Daehkino napisał:

??? 50 % szans, że cie omdli, czyli nadal może.

No nie, 50% jest właśnie teraz. I to będzie usunięte całkowicie.

 

Usunięto poniższe negatywne efekty nakładane przez Silne Lodowe Wiedźmy:

- Wyłączenie wzmocnień Szamanów
- Wyłączenie przedmiotów wspomagających (przedmioty używane pod F5)
- Postać posiada 50% skuteczność działania bonusu Odporność na Omdlenie

Odnośnik do odpowiedzi
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.