Skocz do zawartości

Umiejętności Pasywne


YouKnowMe

Rekomendowane odpowiedzi

Głowna.png

1. Dowodzenie

2. Górnictwo

3. Kamieniarz

4. Polimorfia

5. Niszczyciel

6. Barbarzyńca

7. Jeździectwo

8. Podróżnik

9. Alchemik

10. Łowca

11. Zabójca

12. Jubiler

13. Władca Wiatrów

14. Precyzja

15. Władca Żywiołów

Dowodzenie.png

M1.png

Do rozwinięcia umiejętności używamy Sztukę Wojny Sun Zi book_11.png, potrzebujemy 20 pomyślnie przeczytanych ksiąg, podstawowa szansa na pomyśle szkolenie wynosi 40%, używając Rady Pustelnika 71094.png będzie to 80%.

Czas oczekiwaniu po przeczytaniu:

Pomyślne: 2 godziny

Niepomyślne: 1 godzina

Czas ten możemy zredukować używając Zwoju Egzorcyzmu71001.png

G1.png

Do rozwinięcia umiejętności używamy Sztukę Wojny Wu Zi book_12.png, potrzebujemy 10 pomyślnie przeczytanych ksiąg, podstawowa szansa na pomyśle szkolenie wynosi 40%, używając Rady Pustelnika 71094.png będzie to 80%.

Czas oczekiwaniu po przeczytaniu:

Pomyślne: 4 godziny

Niepomyślne: 2 godziny

Czas ten możemy zredukować używając Zwoju Egzorcyzmu71001.png

P.png

Do rozwinięcia umiejętności używamy Sztukę Wojny WeiLiao Zi book_13.png, potrzebujemy 10 pomyślnie przeczytanych ksiąg, podstawowa szansa na pomyśle szkolenie wynosi 40%, używając Rady Pustelnika 71094.png będzie to 80%.

Czas oczekiwaniu po przeczytaniu:

Pomyślne: 8 godzin

Niepomyślne: 4 godziny

Czas ten możemy zredukować używając Zwoju Egzorcyzmu71001.png

Bonusy do nadania członkom grupy, gdy posiadamy Dowodzenie na P:

dowodzenie.png

 

Górnictwo.png

1 punkt zdobywamy przy niepomyślnym wydobyciu, 2 punkty przy pomyślnym

Od poziomu 1 strzalka.pngM1 potrzebujemy: 825 punktów.
- Szansa na wytworzenie przetopu I poziomu wzrasta od 40% do 50%.
- Na poziomie M1 posiadamy 40% na wytworzenie przetopu II poziomu.
- Szansa na wydobycie zwykłej rudy rośnie od 30% do 35%
- Szansa na wydobycie specjalnej rudy rośnie od 10% do 15%
- Zwiększenie ilości wydobywanej rudy.

Od poziomu M1 strzalka.png G1 potrzebujemy: 3150 punktów.
- Szansa na wytworzenie przetopu I poziomu wzrasta od 50% do 60%.
- Szansa na wytworzenie przetopu II poziomu wzrasta od 40% do 50%.
- Na poziomie G1 posiadamy 30% na wytworzenie przetopu III poziomu.
- Szansa na wydobycie zwykłej rudy rośnie od 35% do 40%
- Szansa na wydobycie specjalnej rudy rośnie od 15% do 20%
- Zwiększenie ilości wydobywanej rudy.

Od poziomu G1 strzalka.pngP potrzebujemy: 7300 punktów.
- Szansa na wytworzenie przetopu I poziomu wzrasta od 60% do 80%.
- Szansa na wytworzenie przetopu II poziomu wzrasta od 50% do 60%.
- Na poziomie P posiadamy 40% na wytworzenie przetopu III poziomu.
- Szansa na wydobycie zwykłej rudy rośnie od 40% do 50%
- Szansa na wydobycie specjalnej rudy rośnie od 20% do 30%
- Zwiększenie ilości wydobywanej rudy.

Rozwój umiejętności górnictwa może zostać przyspieszony przy użyciu Ksiąg Górnictwa.
Wycraftować je będzie można u Górnika.


ksiega_gornik1.png Księga Górnictwa strzalka.png możliwość szkolenia umiejętności do uzyskania M1. Można ją wycraftować przy pomocy: 10x dowolny przetop I poziomu.
ksiega_gornik2.png Zaaw. Księga Górnictwa strzalka.png możliwość szkolenia umiejętności do uzyskania G1. Można ją wycraftować przy pomocy: 7x dowolny przetop II poziomu.
ksiega_gornik3.png Mistrz. Księga Górnictwa strzalka.png możliwość szkolenia umiejętności do uzyskania P. Można ją wycraftować przy pomocy: 5x dowolny przetop III poziomu.

 

Kamieniarz.png

Umiejętność Kamieniarza zwiększa szansę na pomyślne wytworzenia Legendarnego Kamienia.

oddawanie kd.png

Na oddanie każdego Kamienia Duszy jest 100%, każdy z kamieni zapewni nam dodatkowe 2% na wytworzenie Legendarnego Kamienia a oddanie wszystkich dodatkowo 9%.

Maksymalnie rozwinięty Kamieniarz zapewnia 35% na pomyślne wytworzenie Legendarnego Kamienia.

Polimorfia.png

M1.png

Do rozwinięcia umiejętności używamy Księgę Polimorfii book_07.png, potrzebujemy 20 pomyślnie przeczytanych ksiąg, podstawowa szansa na pomyśle szkolenie wynosi 40%, używając Rady Pustelnika 71094.png będzie to 80%.

Czas oczekiwaniu po przeczytaniu:

Pomyślne: 2 godziny

Niepomyślne: 1 godzina

Czas ten możemy zredukować używając Zwoju Egzorcyzmu71001.png

Bonusy polimorfii na poziomie M1:

Dodatkowe obrażenia: 5%

Czas przemiany: 10 min

G1.png

Do rozwinięcia umiejętności używamy Zaaw. Ks. Polimorfiibook_07.png, potrzebujemy 10 pomyślnie przeczytanych ksiąg, podstawowa szansa na pomyśle szkolenie wynosi 40%, używając Rady Pustelnika 71094.png będzie to 80%.

Czas oczekiwaniu po przeczytaniu:

Pomyślne: 4 godziny

Niepomyślne: 2 godziny

Czas ten możemy zredukować używając Zwoju Egzorcyzmu71001.png

Bonusy polimorfii na poziomie G1:

Dodatkowe obrażenia: 10%

Czas przemiany: 10 min

P.png

Do rozwinięcia umiejętności używamy Mistrz. Ks. Polimorfii book_07.png, potrzebujemy 10 pomyślnie przeczytanych ksiąg, podstawowa szansa na pomyśle szkolenie wynosi 40%, używając Rady Pustelnika 71094.png będzie to 80%.

Czas oczekiwaniu po przeczytaniu:

Pomyślne: 8 godzin

Niepomyślne: 4 godziny

Czas ten możemy zredukować używając Zwoju Egzorcyzmu71001.png

Bonusy polimorfii na poziomie P:

Dodatkowe obrażenia: 25%

Czas przemiany: 35 min

 

Niszczyciel.png

M1.png

Do rozwinięcia umiejętności używamy Księgę Niszczyciela book_stone_1.png, potrzebujemy 10 pomyślnie przeczytanych ksiąg, podstawowa szansa na pomyśle szkolenie wynosi 50%, używając Rady Pustelnika 71094.png będzie to 90%.

Czas oczekiwaniu po przeczytaniu:

Pomyślne: 2 godziny

Niepomyślne: 1 godzina

Czas ten możemy zredukować używając Zwoju Egzorcyzmu71001.png

Bonusy na poszczególnym punkcie

Bonus/Punkt 1 2 3 4 5 6 7 8 9 M1
Silny przeciwko Metinom 1% 1% 1% 1% 2% 2% 2% 3% 3% 4%

 

G1.png

Do rozwinięcia umiejętności używamy Zaaw. Ks. Niszczyciela book_stone_2.png, potrzebujemy 10 pomyślnie przeczytanych ksiąg, podstawowa szansa na pomyśle szkolenie wynosi 40%, używając Rady Pustelnika 71094.png będzie to 80%.

Czas oczekiwaniu po przeczytaniu:

Pomyślne: 4 godziny

Niepomyślne: 2 godziny

Czas ten możemy zredukować używając Zwoju Egzorcyzmu71001.png

Bonusy na poszczególnym punkcie

Bonus/Punkt M2 M3 M4 M5 M6 M7 M8 M9 M10 G1
Silny przeciwko Metinom 4% 5% 5% 6% 6% 7% 7% 8% 9% 10%

 

P.png

Do rozwinięcia umiejętności używamy Mistrz. Ks. Niszczyciela book_stone_3.png, potrzebujemy 10 pomyślnie przeczytanych ksiąg, podstawowa szansa na pomyśle szkolenie wynosi 30%, używając Rady Pustelnika 71094.png będzie to 70%.

Czas oczekiwaniu po przeczytaniu:

Pomyślne: 8 godzin

Niepomyślne: 4 godziny

Czas ten możemy zredukować używając Zwoju Egzorcyzmu71001.png

Bonusy na poszczególnym punkcie

Bonus/Punkt G2 G3 G4 G5 G6 G7 G8 G9 G10 P
Silny przeciwko Metinom 11% 12% 13% 14% 15% 16% 17% 18% 19% 20%

 

 

Barbarzyńca.png

M1.png

Do rozwinięcia umiejętności używamy Księgę Barbarzyńcy book_boss_1.png, potrzebujemy 10 pomyślnie przeczytanych ksiąg, podstawowa szansa na pomyśle szkolenie wynosi 50%, używając Rady Pustelnika 71094.png będzie to 90%.

Czas oczekiwaniu po przeczytaniu:

Pomyślne: 2 godziny

Niepomyślne: 1 godzina

Czas ten możemy zredukować używając Zwoju Egzorcyzmu71001.png

Bonusy na poszczególnym punkcie

Bonus/Punkt 1 2 3 4 5 6 7 8 9 M1
Silny przeciwko Władcom 1% 1% 1% 1% 2% 2% 2% 2% 2% 3%

 

G1.png

Do rozwinięcia umiejętności używamy Zaaw. Ks. Barbarzyńcy book_boss_2.png, potrzebujemy 10 pomyślnie przeczytanych ksiąg, podstawowa szansa na pomyśle szkolenie wynosi 40%, używając Rady Pustelnika 71094.png będzie to 80%.

Czas oczekiwaniu po przeczytaniu:

Pomyślne: 4 godziny

Niepomyślne: 2 godziny

Czas ten możemy zredukować używając Zwoju Egzorcyzmu71001.png

Bonusy na poszczególnym punkcie

Bonus/Punkt M2 M3 M4 M5 M6 M7 M8 M9 M10 G1
Silny przeciwko Władcom 3% 4% 4% 5% 5% 6% 6% 7% 7% 8%

 

P.png

Do rozwinięcia umiejętności używamy Mistrz. Ks. Barbarzyńcy book_boss_3.png, potrzebujemy 10 pomyślnie przeczytanych ksiąg, podstawowa szansa na pomyśle szkolenie wynosi 30%, używając Rady Pustelnika 71094.png będzie to 70%.

Czas oczekiwaniu po przeczytaniu:

Pomyślne: 8 godzin

Niepomyślne: 4 godziny

Czas ten możemy zredukować używając Zwoju Egzorcyzmu71001.png

Bonusy na poszczególnym punkcie

Bonus/Punkt G2 G3 G4 G5 G6 G7 G8 G9 G10 P
Silny przeciwko Władcom 8% 9% 9% 10% 10% 11% 12% 13% 14% 15%

 

Jezdziectwo.png

Umiejętność Jeździectwa rozwijamy za pomocą Medali Konnych 50050.png oraz Złotych Medali Konnych golden_horse_medal.png

1-10.png

Od poziomu 1 do 10 szansa na pomyślne przeczytanie Medalu 50050.png wynosi 40%.

11.png

Szansa na pomyślne przeczytanie Medalu 50050.png na poziom 11 wynosi 30%.

12-20.png

Od poziomu 12 do poziomu 20 szansa na pomyślne przeczytanie Medalu 50050.png wynosi 25%, dodatkowo po pomyślnym przeczytaniu trzeba odczekać 30minut, czas ten można zredukować za pomocą Zwoju Egzorcyzmu 71001.png.

21.png

Szansa na pomyślne przeczytanie Medalu 50050.png na poziom 21 wynosi 15%.

22-30.png

Szansa na pomyślne przeczytanie Medalu golden_horse_medal.png na poziom 22 wynosi 40%, czas oczekiwania po pomyślnym przeczytaniu 3 godziny.

Bonusy: Wartość Ataku +10, Silny przeciwko Potworom: +1%, Odzyskanie PŻ: +1%

Szansa na pomyślne przeczytanie Medalu golden_horse_medal.png na poziom 23 wynosi 40%, czas oczekiwania po pomyślnym przeczytaniu 3 godziny.

Bonusy: Wartość Ataku +15, Silny przeciwko Potworom: +1%, Odzyskanie PŻ: +1%

Szansa na pomyślne przeczytanie Medalu golden_horse_medal.png na poziom 24 wynosi 35%, czas oczekiwania po pomyślnym przeczytaniu 4 godziny.

Bonusy: Wartość Ataku +20, Silny przeciwko Potworom: +1%, Odzyskanie PŻ: +2%

Szansa na pomyślne przeczytanie Medalu golden_horse_medal.png na poziom 25 wynosi 35%, czas oczekiwania po pomyślnym przeczytaniu 4 godziny.

Bonusy: Wartość Ataku +25, Silny przeciwko Potworom: +2%, Odzyskanie PŻ: +2%

Szansa na pomyślne przeczytanie Medalu golden_horse_medal.png na poziom 26 wynosi 35%, czas oczekiwania po pomyślnym przeczytaniu 5 godzin.

Bonusy: Wartość Ataku +30, Silny przeciwko Potworom: +2%, Odzyskanie PŻ: +3%

Szansa na pomyślne przeczytanie Medalu golden_horse_medal.png na poziom 27 wynosi 30%, czas oczekiwania po pomyślnym przeczytaniu 5 godzin.

Bonusy: Wartość Ataku +35, Silny przeciwko Potworom: +3%, Odzyskanie PŻ: +3%

Szansa na pomyślne przeczytanie Medalu golden_horse_medal.png na poziom 28 wynosi 30%, wymagana ilość Medali golden_horse_medal.pngx2, czas oczekiwania po pomyślnym przeczytaniu 6 godzin.

Bonusy: Wartość Ataku +40, Silny przeciwko Potworom: +3%, Odzyskanie PŻ: +4%

Szansa na pomyślne przeczytanie Medalu golden_horse_medal.png na poziom 29 wynosi 30%, wymagana ilość Medali golden_horse_medal.pngx3, czas oczekiwania po pomyślnym przeczytaniu 6 godzin.

Bonusy: Wartość Ataku +45, Silny przeciwko Potworom: +4%, Odzyskanie PŻ: +4%

Szansa na pomyślne przeczytanie Medalu golden_horse_medal.png na poziom 30 wynosi 25%, wymagana ilość Medali golden_horse_medal.pngx4, czas oczekiwania po pomyślnym przeczytaniu 6 godzin.

Bonusy: Wartość Ataku +50, Silny przeciwko Potworom: +5%, Odzyskanie PŻ: +5%

 

podroznik.png

M1.png

Do rozwinięcia umiejętności używamy Księgę Podróżnika book_dungeon_1.png, potrzebujemy 10 pomyślnie przeczytanych ksiąg, podstawowa szansa na pomyśle szkolenie wynosi 50%, używając Rady Pustelnika 71094.png będzie to 90%.

Czas oczekiwaniu po przeczytaniu:

Pomyślne: 2 godziny

Niepomyślne: 1 godzina

Czas ten możemy zredukować używając Zwoju Egzorcyzmu71001.png

Bonusy na poszczególnym punkcie

Bonus/Punkt 1 2 3 4 5 6 7 8 9 M1
Silny na Wyprawach 1% 1% 1% 1% 2% 2% 2% 2% 2% 3%

 

G1.png

Do rozwinięcia umiejętności używamy Zaaw. Ks. Podróżnika book_dungeon_2.png, potrzebujemy 10 pomyślnie przeczytanych ksiąg, podstawowa szansa na pomyśle szkolenie wynosi 40%, używając Rady Pustelnika 71094.png będzie to 80%.

Czas oczekiwaniu po przeczytaniu:

Pomyślne: 4 godziny

Niepomyślne: 2 godziny

Czas ten możemy zredukować używając Zwoju Egzorcyzmu71001.png

Bonusy na poszczególnym punkcie

Bonus/Punkt M2 M3 M4 M5 M6 M7 M8 M9 M10 G1
Silny na Wyprawach 3% 3% 3% 4% 4% 4% 5% 5% 5% 6%
Odporność na Wyprawach 1% 1% 1% 1% 2% 2% 2% 2% 2% 3%

 

P.png

Do rozwinięcia umiejętności używamy Mistrz. Ks. Barbarzyńcy book_dungeon_3.png, potrzebujemy 10 pomyślnie przeczytanych ksiąg, podstawowa szansa na pomyśle szkolenie wynosi 30%, używając Rady Pustelnika 71094.png będzie to 70%.

Czas oczekiwaniu po przeczytaniu:

Pomyślne: 8 godzin

Niepomyślne: 4 godziny

Czas ten możemy zredukować używając Zwoju Egzorcyzmu71001.png

Bonusy na poszczególnym punkcie

Bonus/Punkt G2 G3 G4 G5 G6 G7 G8 G9 G10 P
Silny na Wyprawach 6% 6% 6% 7% 7% 7% 8% 8% 9% 10%
Odporność na Wyprawach 3% 3% 3% 3% 4% 4% 4% 4% 4% 5%

 

Alchemik.png

M1.png

Do rozwinięcia umiejętności używamy Księgę Alchemika book_alchemy_1.png, potrzebujemy 20 pomyślnie przeczytanych ksiąg, podstawowa szansa na pomyśle szkolenie wynosi 40%, używając Rady Pustelnika 71094.png będzie to 80%.

Czas oczekiwaniu po przeczytaniu:

Pomyślne: 2 godziny

Niepomyślne: 1 godzina

Czas ten możemy zredukować używając Zwoju Egzorcyzmu71001.png

Bonusy alchemika na poziomie M1:

Kamień Szlifowany: +5%

Kamień Rzadki: +5%

G1.png

Do rozwinięcia umiejętności używamy Zaaw. Ks. Alchemika book_alchemy_2.png, potrzebujemy 10 pomyślnie przeczytanych ksiąg, podstawowa szansa na pomyśle szkolenie wynosi 40%, używając Rady Pustelnika 71094.png będzie to 80%.

Czas oczekiwaniu po przeczytaniu:

Pomyślne: 4 godziny

Niepomyślne: 2 godziny

Czas ten możemy zredukować używając Zwoju Egzorcyzmu71001.png

Bonusy alchemika na poziomie G1:

Kamień Szlifowany: +5%

Kamień Rzadki: +5%

Kamień Antyczny: +5%

P.png

Do rozwinięcia umiejętności używamy Mistrz. Ks. Alchemika book_alchemy_3.png, potrzebujemy 10 pomyślnie przeczytanych ksiąg, podstawowa szansa na pomyśle szkolenie wynosi 40%, używając Rady Pustelnika 71094.png będzie to 80%.

Czas oczekiwaniu po przeczytaniu:

Pomyślne: 8 godzin

Niepomyślne: 4 godziny

Czas ten możemy zredukować używając Zwoju Egzorcyzmu71001.png

Bonusy alchemika na poziomie P:

Kamień Szlifowany: +5%

Kamień Rzadki: +5%

Kamień Antyczny: +5%

Kamień Legendarny: +5%

 

Łowca.png

M1.png

Do rozwinięcia umiejętności używamy Księgę Łowcy 200116.png, potrzebujemy 10 pomyślnie przeczytanych ksiąg, podstawowa szansa na pomyśle szkolenie wynosi 50%, używając Rady Pustelnika 71094.png będzie to 90%.

Czas oczekiwaniu po przeczytaniu:

Pomyślne: 24 godziny

Niepomyślne: 24 godziny

Czas ten możemy zredukować używając Zwoju Egzorcyzmu71001.png

Bonusy na poszczególnym punkcie

Bonus/Punkt 1 2 3 4 5 6 7 8 9 M1
Silny przeciwko Potworom 1% 1% 1% 1% 1% 2% 2% 2% 2% 3%

 

G1.png

Do rozwinięcia umiejętności używamy Zaaw. Ks. Łowcy 200117.png, potrzebujemy 10 pomyślnie przeczytanych ksiąg, podstawowa szansa na pomyśle szkolenie wynosi 40%, używając Rady Pustelnika 71094.png będzie to 80%.

Czas oczekiwaniu po przeczytaniu:

Pomyślne: 24 godziny

Niepomyślne: 24 godziny

Czas ten możemy zredukować używając Zwoju Egzorcyzmu71001.png

Bonusy na poszczególnym punkcie

Bonus/Punkt M2 M3 M4 M5 M6 M7 M8 M9 M10 G1
Silny przeciwko Potworom 3% 4% 4% 5% 5% 6% 6% 7% 7% 8%

 

P.png

Do rozwinięcia umiejętności używamy Mistrz. Ks. Łowcy 200118.png, potrzebujemy 10 pomyślnie przeczytanych ksiąg, podstawowa szansa na pomyśle szkolenie wynosi 30%, używając Rady Pustelnika 71094.png będzie to 70%.

Czas oczekiwaniu po przeczytaniu:

Pomyślne: 24 godziny

Niepomyślne: 24 godziny

Czas ten możemy zredukować używając Zwoju Egzorcyzmu71001.png

Bonusy na poszczególnym punkcie

Bonus/Punkt G2 G3 G4 G5 G6 G7 G8 G9 G10 P
Silny przeciwko Potworom 8% 9% 9% 10% 10% 11% 11% 12% 13% 15%
Odporność na Potwory 0% 0% 0% 0% 0% 0% 0% 0% 0% 2%

 

Zabojca.png

M1.png

Do rozwinięcia umiejętności używamy Księgę Zabójcy 200119.png, potrzebujemy 10 pomyślnie przeczytanych ksiąg, podstawowa szansa na pomyśle szkolenie wynosi 50%, używając Rady Pustelnika 71094.png będzie to 90%.

Czas oczekiwaniu po przeczytaniu:

Pomyślne: 24 godziny

Niepomyślne: 24 godziny

Czas ten możemy zredukować używając Zwoju Egzorcyzmu71001.png

Bonusy na poszczególnym punkcie

Bonus/Punkt 1 2 3 4 5 6 7 8 9 M1
Silny przeciwko Ludziom 1% 1% 1% 1% 1% 2% 2% 2% 2% 3%

 

 

G1.png

Do rozwinięcia umiejętności używamy Zaaw. Ks. Zabójcy 200120.png, potrzebujemy 10 pomyślnie przeczytanych ksiąg, podstawowa szansa na pomyśle szkolenie wynosi 40%, używając Rady Pustelnika 71094.png będzie to 80%.

Czas oczekiwaniu po przeczytaniu:

Pomyślne: 24 godziny

Niepomyślne: 24 godziny

Czas ten możemy zredukować używając Zwoju Egzorcyzmu71001.png

Bonusy na poszczególnym punkcie

Bonus/Punkt M2 M3 M4 M5 M6 M7 M8 M9 M10 G1
Silny przeciwko Ludziom 3% 4% 4% 5% 5% 6% 6% 7% 7% 8%

 

 

P.png

Do rozwinięcia umiejętności używamy Mistrz. Ks. Zabójcy 200121.png, potrzebujemy 10 pomyślnie przeczytanych ksiąg, podstawowa szansa na pomyśle szkolenie wynosi 30%, używając Rady Pustelnika 71094.png będzie to 70%.

Czas oczekiwaniu po przeczytaniu:

Pomyślne: 24 godziny

Niepomyślne: 24 godziny

Czas ten możemy zredukować używając Zwoju Egzorcyzmu71001.png

Bonusy na poszczególnym punkcie

Bonus/Punkt G2 G3 G4 G5 G6 G7 G8 G9 G10 P
Silny przeciwko Ludziom 8% 9% 9% 10% 10% 11% 11% 12% 13% 15%
Odporność na Ludzi 0% 0% 0% 0% 0% 0% 0% 0% 0% 2%

 

 

jubiler.png

M1.png

Do rozwinięcia umiejętności używamy Księgę Jubilera 6.png, potrzebujemy 20 pomyślnie przeczytanych ksiąg, podstawowa szansa na pomyśle szkolenie wynosi 50%, używając Zwój Jubilera 1.png będzie to 90%, dodatkowo ten zwój skraca czas na ponowne szkolenie.

Czas oczekiwaniu po przeczytaniu:

Pomyślne: 24 godziny

Niepomyślne: 12 godziny

Bonusy jubilera na poziomie M1:

Szansa na wytworzenie Amuletu poziomu II: 85%

Szansa na wytworzenie Amuletu poziomu III: 65%

G1.png

Do rozwinięcia umiejętności używamy Zaaw. Księgę Jubilera 5.png, potrzebujemy 10 pomyślnie przeczytanych ksiąg, podstawowa szansa na pomyśle szkolenie wynosi 40%, używając Zaaw. Zwoju Jubilera 2.pngbędzie to 80%, dodatkowo ten zwój skraca czas na ponowne szkolenie.

Czas oczekiwaniu po przeczytaniu:

Pomyślne: 24 godziny

Niepomyślne: 12 godziny

Bonusy jubilera na poziomie G1:

Szansa na wytworzenie Amuletu poziomu II: 85%

Szansa na wytworzenie Amuletu poziomu III: 65%

Szansa na wytworzenie Amuletu poziomu IV: 50%

P.png

Do rozwinięcia umiejętności używamy Mistrz. Księgę Jubilera 4.png, potrzebujemy 10 pomyślnie przeczytanych ksiąg, podstawowa szansa na pomyśle szkolenie wynosi 30%, używając Mistrz. Zwoju Jubilera 3.png będzie to 70%, dodatkowo ten zwój skraca czas na ponowne szkolenie.

Czas oczekiwaniu po przeczytaniu:

Pomyślne: 24 godziny

Niepomyślne: 12 godziny

Bonusy jubilera na poziomie P:

Szansa na wytworzenie Amuletu poziomu II: 85%

Szansa na wytworzenie Amuletu poziomu III: 65%

Szansa na wytworzenie Amuletu poziomu IV: 50%

Szansa na wytworzenie Amuletu poziomu V: 40%

 

WladcaWiatrow.png

M1.png

Do rozwinięcia umiejętności używamy Księgę Wiatru ksiazka 1.png, potrzebujemy 11 pomyślnie przeczytanych ksiąg, podstawowa szansa na pomyśle szkolenie wynosi 50%, używając Zwój Wiatru 200384.png będzie to 90%, dodatkowo ten zwój skraca czas na ponowne szkolenie.

Czas oczekiwaniu po przeczytaniu:

Pomyślne: 24 godziny

Niepomyślne: 12 godzin

Bonusy na poszczególnym punkcie

Bonus/Punkt 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 M1
Siła Wiatru 1% 1% 2% 2% 3% 3% 4% 4% 5% 5% 6%
Odporność na Wiatr 0% 0% 0% 0% 0% 0% 0% 0% 0% 0% 1%

 

G1.png

Do rozwinięcia umiejętności używamy Zaaw. Księgę Wiatru ksiazka 2.png, potrzebujemy 10 pomyślnie przeczytanych ksiąg, podstawowa szansa na pomyśle szkolenie wynosi 40%, używając Zaaw. Zwoju Wiatru 200385.png będzie to 80%, dodatkowo ten zwój skraca czas na ponowne szkolenie.

Czas oczekiwaniu po przeczytaniu:

Pomyślne: 24 godziny

Niepomyślne: 12 godzin

Bonusy na poszczególnym punkcie

Bonus/Punkt M2 M3 M4 M5 M6 M7 M8 M9 M10 G1
Siła Wiatru 6% 7% 7% 8% 9% 10% 11% 12% 13% 14%
Odporność na Wiatr 1% 1% 1% 1% 1% 1% 1% 1% 1% 3%

 

P.png

Do rozwinięcia umiejętności używamy Mistrz. Księgę Wiatru ksiazka 3.png, potrzebujemy 10 pomyślnie przeczytanych ksiąg, podstawowa szansa na pomyśle szkolenie wynosi 30%, używając Mistrz. Zwoju Wiatru 200386.png będzie to 70%, dodatkowo ten zwój skraca czas na ponowne szkolenie.

Czas oczekiwaniu po przeczytaniu:

Pomyślne: 24 godziny

Niepomyślne: 12 godzin

Bonusy na poszczególnym punkcie

Bonus/Punkt G2 G3 G4 G5 G6 G7 G8 G9 G10 P
Siła Wiatru 15% 16% 17% 18% 19% 20% 21% 22% 23% 25%
Odporność na Wiatr 3% 3% 3% 3% 3% 3% 3% 3% 3% 5%

 

Precyzja.png

Precyzja  Precyzja_Umiejętność.png jest nową umiejętnością pasywną. Działa na nowych mapach(120+) oraz dungeonach związanych z nimi.
Bazowo precyzja ma 70% wartości. Oznacza to, że podczas zadawania ciosu w nowe potwory/metiny/bossy lub na wyprawach macie 70% szans na to, że atak dosięgnie potwora. Aby zwiększyć poziom precyzji Precyzja_Umiejętność.png wymagane są: 

Spoiler

 

Glebiny1.pngGlebiny2.png

Weze1.pngWeze2.png

 

Wartość precyzji zdobywacie osobno. Na każdej z map możecie zdobyć 15% PrecyzjiPrecyzja_Umiejętność.png.

Dodatkowa wartość precyzji na danej misji:

Wartość/Misja 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Dodatkowa precyzja 1% 1% 1% 1% 1% 1% 2% 2% 2% 3%

Mając maksymalnie rozwiniętą Precyzję Precyzja_Umiejętność.png na obydwu mapach posiadacie 100% szans na to, że wasz atak dosięgnie celu.

 

Osiągając 10 poziom precyzji możecie skorzystać z Magicznego Obelisku.
Jeśli posiadacie 10 poziom precyzji tylko na jednej mapie możecie raz na 12 godzin skorzystać z jednego obelisku.
Jeśli posiadacie 10 poziom precyzji na obydwu mapach możecie korzystać z dwóch obelisków.

Odebrany bonus działa tylko na mapie i wyprawie powiązanej z nią, na której został odebrany!

Za drobną opłatą możecie skorzystać z następujących bonusów:

 strzalka.pngSiła Wiatru: +10%
 
strzalka.pngOdporność Wiatru: +5%
 
strzalka.pngSilny przeciwko Klasom Postaci: +7%
 
strzalka.pngMax PŻ: +2000
 
strzalka.pngDoświadczenie: +30%
 
strzalka.pngZwiększona Ilość Yang:  +10%


Czas trwania odebranego bonusu: 3h.

Czas wymagany do ponownego odbioru bonusów: 12h
(Czas liczy się od momentu odbioru bonusu)

 

WladcaZywiolow.png

Umiejętność Pasywna Władcy Żywiołów podzielona jest na 6 Żywiołów:

Żywioł Ognia.png
       Żywioł Lodu.png    

Żywioł Błyskawic.png

Żywioł Wody.png

Żywioł Mroku.png

Żywioł Wiatru.png

PasywkaZywiolow.png

Dostęp do umiejętności pasywnej uzyskacie w panelu umiejętności postaci.

pasywki.png

Do rozwijania danego Żywiołu będziecie potrzebować odpowiadającej mu Runy Żywiołu
ogien.png lod.png blysk.png  woda.png mrok.png wiatr.png
Runy Żywiołów zdobędziecie na każdej lokacji powiązanej z nową aktualizacją.

Każdy z Żywiołów będzie posiadał 3 poziomy (za wyjątkiem Żywiołu Wiatru)

Żywioły takie jak - Ogień, Lód, Błyskawice, Woda, Mrok wszystkie z nich możecie rozwijać w jednym momencie i nie macie narzuconej określonej kolejności rozwoju.

Po osiągnięciu maksymalnych poziomów przez wspomniane wcześniej Żywioły odblokujecie ostatni Żywioł - Wiatr.
Runy Żywiołu Wiatru zdobędziecie z Wytwarzania:

Spoiler

wiatr1.png

wiatr2.png

wiatr3.png

wiatr4.png

wiatr5.png

 


Siła Żywiołów jest bonusem działającym na każdy żywioł.

W poniższych tabelach przeczytacie jakimi bonusami zostaniecie nagrodzeni za dane poziomy:

Spoiler

 

Żywioły - Ogień, Lód, Błyskawice, Woda, Mrok
Poziom Bonus
1 Siła Żywiołów: +1%
Odporność Żywiołów: +1%
2 Siła Żywiołów: +2%
Odporność Żywiołów: +1%
3 Siła Żywiołów: +4%
Odporność Żywiołów: +1%

 

Spoiler

 

Żywioł - Wiatr
Poziom Bonus
1 Siła Żywiołów +1%
Siła Wiatru +1%
Silny przeciwko Kamieniom Metin +4%
2 Siła Żywiołów +1%
Siła Wiatru +1%
Atak +2%
3 Siła Żywiołów +1%
Siła Wiatru +1%
Silny przeciwko Władcom +2%
4 Siła Żywiołów +1%
Siła Wiatru +1%
Obrażenia na Wyprawach +1%
5 Siła Żywiołów +1%
Siła Wiatru +1%
Obrażenia Końcowe PVM +1%

 

Wiatr.png

 

 

1502035030_erveliaseparator.png.1d65030a946c0126ed6ee94cc8ae809a.png.5fe2ef3912c78284df5c78bc73462469.png.fe145e087046ab75a50565a924ddbfdd.png

Odnośnik do odpowiedzi
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.