Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. shard 613 Napisano 26 Marca 2023 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Udostępnij Napisano 26 Marca 2023 1. Informacje Ogólne 2. Nowe lokacje 3. Nowe wyprawy 4. Nowy ekwipunek 5. Umiejętność Pasywna 6. Zwierzak 7. Zwierzak Domowy 8. Mityczna Alchemia 9. System Talizmanów 10. Szarfy Naramienne oraz Szaty Aury 11. Nowe Kamienie Dusz 12. Wzmocnienia Broni oraz Zbroi 13. System Konny 14. Badacz, Kolekcjoner oraz Seon Hae 15. Pozostałe zmiany Drodzy Gracze, z radością chcemy przedstawić Wam zapowiedź nadchodzącej Aktualizacji. Jest to zapowiedź, ponieważ prace nad aktualizacją wciąż trwają. Działamy prężnie, a informacje których brakuje będziemy na bieżąco uzupełniać. Jako zespół uważamy tę aktualizację za największą jak i najlepszą. Mamy nadzieję, że każdemu z Was przypadnie ona do gustu i spełni Wasze oczekiwania co do projektu. Planowany miesiąc wprowadzenia aktualizacji to MAJ. 1. Bonus Siła/Odporność Ziemi w Ekwipunku oraz Systemach zostanie zastąpiony Siłą/Odpornością Wiatru. 2. Zapowiedź aktualizacji nie przedstawia ostatecznego efektu prac. Do czasu wprowadzenia aktualizacji niektóre elementy mogą się zmieniać, jednak będziecie o nich na bieżąco informowani. Wymagany bonus Żywiołu dla przedziału 50-74 Ogień Wymagany bonus Żywiołu dla przedziału 75-94 Lód Wymagany bonus Żywiołu dla przedziału 95-109 Błyskawice Wymagany bonus Żywiołu dla przedziału 110-120 Woda Wymagany bonus Żywiołu dla przedziału 121-130 Mrok Aktualizacja wprowadzi nowe lokacje, przeznaczone na obecne przedziały oraz jeden całkowicie nowy. Każda z nowych lokacji będzie miała przypisany całkowicie nowy bonus Żywiołu który będzie na niej wymagany.Bonusy ofensywne działające na mapie: Ogień, Diabły, Wiatr Czas odrodzenia Kamieni Metin: 12x co godzinę Czas odrodzenia Bossów: 3x co 6 godzin oraz 3x co 2 godziny Czas odrodzenia Legendarnego Władcy: 1x co 24 godziny(odradza się o ustalonej godzinie - 22:00)Bonusy ofensywne działające na mapie: Lód, Diabły, Wiatr Czas odrodzenia Kamieni Metin: 12x co godzinę Czas odrodzenia Bossów: 3x co 6 godzin oraz 3x co 2 godziny Czas odrodzenia Legendarnego Władcy: 1x co 24 godziny(odradza się o ustalonej godzinie - 22:00)Bonusy ofensywne działające na mapie: Błyskawice, Diabły, Wiatr Czas odrodzenia Kamieni Metin: 12x co godzinę Czas odrodzenia Bossów: 3x co 6 godzin oraz 3x co 2 godziny Czas odrodzenia Legendarnego Władcy: 1x co 24 godziny(odradza się o ustalonej godzinie - 22:00)Bonusy ofensywne działające na mapie: Woda, Diabły, Wiatr Czas odrodzenia Kamieni Metin: 12x co godzinę Czas odrodzenia Bossów: 3x co 6 godzin oraz 3x co 2 godziny Czas odrodzenia Legendarnego Władcy: 1x co 24 godziny(odradza się o ustalonej godzinie - 22:00)Bonusy ofensywne działające na mapie: Mrok, Diabły, Wiatr Czas odrodzenia Kamieni Metin: 12x co godzinę Czas odrodzenia Bossów: 3x co 6 godzin oraz 3x co 2 godziny Czas odrodzenia Legendarnego Władcy: 1x co 24 godziny(odradza się o ustalonej godzinie - 22:00) Poniżej przeczytacie o nowych oraz zmienionych wyprawach. Wymagany bonus ofensywny: Silny przeciwko Zwierzętom Wyprawa ta całkowicie zastąpi Terytorium Dzikusów oraz Orkową Przełęcz. Jest ona przeznaczona dla nowych graczy. Zastąpienie tych dwóch wypraw niesie za sobą przebudowanie dropu. W szablonie dropu będziecie mogli znaleźć wiele przedmiotów, które pomogą Wam rozwinąć podstawowe systemy. Do wejścia na wyprawę będziecie potrzebować przepustki: Wymagany bonus ofensywny: Silny przeciwko Zwierzętom Wyprawa ta całkowicie zastąpi Mistyczną Świątynię oraz Pajęczą Czeluść. Jest ona przeznaczona dla nowych graczy. Zastąpienie tych dwóch wypraw niesie za sobą przebudowanie dropu. W szablonie dropu będziecie mogli znaleźć wiele przedmiotów, które pomogą Wam rozwinąć podstawowe systemy. Do wejścia na wyprawę będziecie potrzebować przepustki: Wymagany bonus ofensywny: Silny przeciwko Nieumarłe Wyprawa ta całkowicie zastąpi Wieżę Demonów oraz Zagajnik Dusz. Zastąpienie tych dwóch wypraw niesie za sobą przebudowanie dropu. Zdobędziecie tu podstawowe przedmioty które wspomogą Was w początkowych etapach gry. Do wejścia na wyprawę będziecie potrzebować przepustki: Wymagany bonus Żywiołu dla przedziału 50-74 Ogień Wymagany bonus Żywiołu dla przedziału 75-94 Lód Wymagany bonus Żywiołu dla przedziału 95-109 Błyskawice Pozostałe wymagane bonusy: Diabły, Wiatr Wyprawa to odpowiednik Świątyni Słoni. Wyprawę bez problemu będziecie w stanie ukończyć jedną postacią bijącą. Do wejścia na wyprawę będziecie potrzebować przepustki:Kamień OgniaZdobędziecie tu wartościowe przedmioty pozwalające na ulepszanie ekwipunku. Wymagany bonus Żywiołu dla przedziału 50-74 Ogień Wymagany bonus Żywiołu dla przedziału 75-94 Lód Wymagany bonus Żywiołu dla przedziału 95-109 Błyskawice Pozostałe wymagane bonusy: Diabły, Wiatr Wyprawa to odpowiednik Podwodnych Ruin. Wyprawę bez problemu będziecie w stanie ukończyć jedną postacią bijącą, która będzie wyposażona w przedmioty z Aktualizacji. Początkowo wyprawa ta dedykowana będzie dla dwóch bijących postaci. Do wejścia na wyprawę będziecie potrzebować przepustki: Kamień BłyskawicZdobędziecie tu wartościowe przedmioty pozwalające na ulepszanie ekwipunku. Wymagany bonus Żywiołu dla przedziału 110-120 Woda Wymagany bonus Żywiołu dla przedziału 121-130 Mrok Pozostałe wymagane bonusy: Diabły, Wiatr Wyprawa to odpowiednik Przeklętego Statku. Wyprawę bez problemu będziecie w stanie ukończyć jedną postacią bijącą, która będzie wyposażona w przedmioty z Aktualizacji. Początkowo wyprawa ta dedykowana będzie dla dwóch bijących postaci. Do wejścia na wyprawę będziecie potrzebować przepustki: Kamień WodyZdobędziecie tu wartościowe przedmioty pozwalające na ulepszanie ekwipunku. Wymagany bonus Żywiołu dla przedziału 110-120 Woda Wymagany bonus Żywiołu dla przedziału 121-130 Mrok Pozostałe wymagane bonusy: Diabły, Wiatr Wyprawa to odpowiednik Krypty Węży. Wyprawę będziecie w stanie ukończyć jedną postacią bijącą, która będzie bardzo dobrze rozwinięta oraz wyposażona w przedmioty z Aktualizacji. Początkowo wyprawa ta dedykowana będzie dla dwóch bijących postaci. Do wejścia na wyprawę będziecie potrzebować przepustki: Kamień MrokuZdobędziecie tu wartościowe przedmioty pozwalające na ulepszanie ekwipunku. Wymagany bonus Żywiołu dla przedziału 50-74 Ogień Wymagany bonus Żywiołu dla przedziału 75-94 Lód Wymagany bonus Żywiołu dla przedziału 95-109 Błyskawice Wymagany bonus Żywiołu dla przedziału 110-120 Woda Wymagany bonus Żywiołu dla przedziału 121-130 Mrok Pozostałe wymagane bonusy: Diabły, Wiatr Poziom trudności tej Wyprawy będzie wyśrodkowany pomiędzy dwoma wyprawami z każdego przedziału Wyprawa ta dedykowana będzie dla jednej bijącej postaci. Do wejścia na wyprawę będziecie potrzebować przepustki.Kamień LoduZdobędziecie tu wartościowe przedmioty pozwalające na rozwinięcie Mitycznej Alchemii, Talizmanów. Jest to wyprawa dedykowana dla kilku postaci bijących.Na wyprawie nie można zadawać obrażeń będąc przemienionym w potwora.Wyprawa ograniczona jest do pewnej ilości wejść na dzień.Wyprawa jest podzielona na dwa etapy.Pierwszy etap przeznaczony jest dla postaci PVM, natomiast drugi etap przeznaczony jest dla postaci PVP. Wymagane bonusy na pierwszym etapie: Diabły, Wiatr + Bonus Żywiołu zależny od przedziału. Wymagane bonusy na drugim etapie: Bonusy Ofensywne oraz Defensywne PVP Głównymi nagrodami za wykonanie wszystkich zadań jest: Trofeum Wiatru oraz Trofeum Żywiołów. Aby przystąpić do próby ukończenia Wyprawy będziecie potrzebować przepustki. Przepustkę zdobędziecie z wytwarzania.Kamień WiatruZdobędziecie tu wiele wartościowych, unikalnych przedmiotów które będą dostępne tylko z tej Wyprawy. Aktualizacja da Wam możliwość przerobienia aktualnych ekwipunków na całkowicie nowe. Wszelkie wymagane przedmioty będziecie mogli wytworzyći u nowego NPC. lub lub lub lub lub lub lub lub lub lub lub lub lub lub lub lub lub lub lub Na serwer zostaną wprowadzone nowe Zwoje Ulepszające, który będziecie mogli zastosować do wszystkich ekwipunków za wyjątkiem nowych.Kamień Filozoficzny - odpowiednik Pradawnego Zwoju Kamień ten zwiększy Wasze szanse na ulepszenie o 5%.Kamień Przeznaczenia - odpowiednik Mistrzowskiego Zwoju Kamień ten zwiększy Wasze szanse na ulepszenie o 5%.Nowy ekwipunek ulepszony do poziomu+9 będziecie mogli ulepszyć na kolejny poziom - Mityczny. Ulepszenie będzie wymagające, jednak znacząco wzmocni Wasze postacie. Przerobienie na poziom Mityczny zostanie umożliwione po odpowiednim czasie od wejścia aktualizacji. Umiejętność Pasywna Władcy Żywiołów podzielona jest na 6 Żywiołów: Dostęp do umiejętności pasywnej uzyskacie w panelu umiejętności postaci. Do rozwijania danego Żywiołu będziecie potrzebować odpowiadającej mu Runy Żywiołu Runy Żywiołów zdobędziecie na każdej lokacji dodanej z tą aktualizacją. Każdy z Żywiołów będzie posiadał 3 poziomy (za wyjątkiem Żywiołu Wiatru) Żywioły takie jak - Ogień, Lód, Błyskawice, Woda, Mrok wszystkie z nich możecie rozwijać w jednym momencie i nie macie narzuconej określonej kolejności rozwoju. Po osiągnięciu maksymalnych poziomów przez wspomniane wcześniej Żywioły odblokujecie ostatni Żywioł - Wiatr. Runy Żywiołu Wiatru zdobędziecie z Wytwarzania. Uprzedzając pytania, Siła Żywiołów to bonus który działa na każdy z Żywiołów. W poniższych tabelach przeczytacie jakimi bonusami zostaniecie nagrodzeni za dane poziomy, żywioły. Spoiler Żywioły - Ogień, Lód, Błyskawice, Woda, Mrok Poziom Bonus 1 Siła Żywiołów: +1% Odporność Żywiołów: +1% 2 Siła Żywiołów: +2% Odporność Żywiołów: +1% 3 Siła Żywiołów: +4% Odporność Żywiołów: +1% Spoiler Żywioł - Wiatr Poziom Bonus 1 Siła Żywiołów +1% Siła Wiatru +1% Silny przeciwko Kamieniom Metin +4% 2 Siła Żywiołów +1% Siła Wiatru +1% Atak +2% 3 Siła Żywiołów +1% Siła Wiatru +1% Silny przeciwko Władcom +2% 4 Siła Żywiołów +1% Siła Wiatru +1% Obrażenia na Wyprawach +1% 5 Siła Żywiołów +1% Siła Wiatru +1% Obrażenia Końcowe PVM +1% Wszelkie nowe przedmioty związane ze Zwierzakiem wytworzycie u Pomocnej Sowy: Maksymalny poziom Zwierzaka to 120. Aktualne Zwierzaki z IS będą działały w formie nakładki. Do 100 poziomu doświadczenie zdobywacie z potworów. Alternatywną wersją jest użycie Małej Butelki Doświadczenia.Od 100 do 120 poziomu doświadczenie zdobywacie używając Dużej Butelki Doświadczenia. Możecie przez to rozumieć, że Zwierzak ma 2 etapy rozwoju, do 100 oraz 120 poziomu. Na tym etapie macie dostęp do: 1 umiejętności głównej oraz 10 umiejętności stałych. Umiejętność Główna posiada 10 poziomów. Rozwijana jest ona pasywnie i otrzyma 1 poziom rozwinięcia za każdą umiejętność stałą rozwiniętą do maks. poziomu. Za każdy poziom umiejętności głównej otrzymacie dodatkowe bonusy. W tym etapie rozwoju każdy Zwierzak posiada 10 umiejętności które są odgórnie narzucone.Maksymalny poziom umiejętności zwierzaka to P. Do poziomu M1 potrzebujecie 10 punktów umiejętności. Zdobędziecie je za każdy poziom zwierzaka, aż do 100. Głównymi przedmiotem rozwoju zwierzaka jest Księga Pupila oraz Kamień Pupila. Bonusy możecie sprawdzić w poniższym spoilerze. Spoiler Umiejętności stałe zwierzaka Max. PŻ. Silny przeciwko Potworom Silny przeciwko Ludziom Wartość Ataku/Wartość Magicznego Ataku Obrażenia UM. Średnie Obrażenia Niwelacja bloku/uniku Statystyki Odporność na Uderzenia % Obrażeń będzie dodanych do PŻ. W tym etapie będziecie mogli korzystać z kolejnej umiejętności głównej oraz 4 umiejętności mieszalnych. By odblokować ten etap wymagany jest 120 poziom Zwierzaka i wszystkie umiejętności na poziomie P. Umiejętność Główna posiada 5 poziomów. Rozwijana jest ona pasywnie i otrzyma 1 poziom rozwinięcia za każdy rozwinięte okienko na umiejętność oraz 1 punkt za osiągnięcie 120 poziomu Zwierzaka. Za każdy poziom umiejętności głównej otrzymacie dodatkowe bonusy. Przy pomocy Sfery Zwierzaka będziecie mogli wylosować od 1 do 4 umiejętności: Okienka na Umiejętności Mieszalne rozwijacie klikając w "+" aż do poziomu P. Spoiler Możliwe umiejętności: Siła Wiatru Siła Ognia Siła Lodu Siła Błyskawic Siła Wody Siła Mroku Odporność Wiatru Odporność Ognia Odporność Lodu Odporność Błyskawic Odporność Wody Odporność Mroku Atak Odp. na Obrażenia Um. Silny na Klasy Postaci Obrażenia Um. w przemienionych Niwelacja odporności na Um. Zwierzaka możecie wyposażyć w dwa akcesoria: Smycz oraz Obrożę. Wymagany poziom zwierzaka do założenia Smyczy oraz Obroży jest zależny od poziomu ulepszania i rodzaju przedmiotu. Każdą Smycz i Obrożę możecie ulepszyć do +9. W poniższych spoilerach przeczytacie o bonusach oferowanych przez Smycze i Obroże. Spoiler Smycze Rodzaj Bonusy Smycz Ognia Siła Ognia +20% Odporność na Ogień: +10% Atak: +3% Smycz Lód Siła Lodu+20% Odporność na Lód: +10% Atak: +3% Smycz Błyskawic Siła Błyskawic+20% Odporność na Błyskawice: +10% Atak: +3% Smycz Wody Siła Wody+20% Odporność na Wodę: +10% Atak: +3% Smycz Mroku Siła Mroku+20% Odporność na Mrok: +10% Atak: +3% Smycz Potworów Silny przeciwko Potworom+12% Wartość Ataku: +50 Odporność na Potwory: +3% Smycz Wojny Atak: +5% Obrażenia UM.: +12% Odporność na Obrażenia UM.: +5% Niwelacja odporności na Obrażenia Um.: +3% Spoiler Obroże Obroża Wojownika Silny przeciwko Wojownikom: +15% Odporność na Wojownika: +5% Niwelacja odp. na Klasy Postaci: +5% Obroża Ninja Silny przeciwko Ninja: +15% Odporność na Ninja: +5% Niwelacja odp. na Klasy Postaci: +5% Obroża Sura Silny przeciwko Sura: +15% Odporność na Sura: +5% Niwelacja odp. na Klasy Postaci: +5% Obroża Szaman Silny przeciwko Szamanom: +15% Odporność na Szamanów: +5% Niwelacja odp. na Klasy Postaci: +5% Obroża Bitewna Silny przeciwko Ludziom+10% Odporność na Ludzi: +3% Niwelacja odp. na Ludzi: +5% Obroża Potworów Silny przeciwko Potworom+12% Odporność na Potwory: +3% Wszelkie nowe przedmioty związane ze Zwierzakiem wytworzycie u Pomocnej Sowy: Poziom Zwierzaka Domowego zostaje zwiększony do 135. Zwierzaka możecie expić poprzez aktualnie dostępne na serwerze Ampułki Zwierza (II). Na aktualnym maksymalnym poziomie - 120 możecie przeprowadzić kolejną ewolucję Zwierzaka Domowego.Przeprowadzenie ewolucji odblokuje Wam 3 Zakładkę Zwierzaków Domowych. Trzecia zakładka posiada 6 miejsc na symbole, które odblokowywane są wraz z poziomem Zwierzaka Domowego. Odpowiednio na 125, 130, 135 poziomie Zwierzaka Domowego: odblokowane zostają po 2 okna na symbole. Aktualizacja wprowadzi 6 Symboli PVP oraz 6 Symboli PVM, które pozyskacie z Wytwarzania. Bonusy Symboli poznacie w grze.Każdy Symbol możecie umieścić tylko RAZ. Aktualizacja wprowadzi Mityczną Alchemię. Wszelkie przedmioty ulepszenia/przerobienia Kamieni znajdziecie u Alchemika. Aktualne Kamienie Wyborne będziecie mogli przerobić na Kamień Mityczny przy pomocy specjalnego Zwoju. Każdy Smoczy Kamień posiada swój własny dedykowany Zwój.Kamień, który zamierzamy przerobić może być umieszczony w oknie Alchemii. Zwoje zdobędziecie z wytwarzania u Alchemika. Przerobione Mityczne Astralne Złoto otrzyma jeden dodatkowy bonus główny który będzie stały:Wzmocnienie Bonusów Żywiołów Wzmocni on dodatkowy bonus główny otrzymywany przez Mityczne Kamienie.Przerobione Mityczne Kamienie (Diament, Rubin, Jadeit, Szafir, Granat, Onyks) otrzyma jeden (z podanej niżej puli) dodatkowy bonus główny który będzie mieszalny: Spoiler Możliwe do wylosowania Bonusy Siła Ognia Siła Lodu Siła Błyskawic Siła Wody Siła Mroku Odporność Ognia Odporność Lodu Odporność Błyskawic Odporność Wody Odporność Mroku Jeśli wylosowane bonusy będą niezadowalające będziecie mogli je zmienić przy pomocy:Smoczy Płomień Przedmiot ten otrzymacie z wytwarzania u Alchemika. Bonusy będziecie mogli zmieniać w umieszczonych już Smoczych Kamieniach. Wszystkie Smocze Kamienie poziomu Mitycznego posiadają swój własny dedykowany przedmiot do ulepszania. Okno ulepszenia otwiera się po przeciągnięciu dedykowanego przedmiotu na interesujący nas Kamień. Przerobione Mityczne Kamienie będziecie mogli ulepszyć do poziomu +6. Na ulepszenie Mitycznego Kamienia nie ma 100% szans. W przypadku niepowodzenia poziom Kamienia nie jest redukowany. Kamienie umieszczone już w kole Alchemii również mogą być ulepszane. Kompletując pełne koło Mitycznej Alchemii (7 kamieni, ulepszone do +6) wzmocni Was dodatkowymi bonusami:Atak +5% Obrażenia Końcowe PVM: +3% Obrażenia Końcowe PVP: +5% Wszelkie nowe przedmioty związane z systemem Talizmanów wytworzycie u Władczyni Ognia: System Talizmanów można w głównej mierze podzielić na:- Talizmany- Duszę Żywiołów Przedmioty te jednocześnie oddziałują na siebie. Na serwerze będziecie mogli spotkać 6 różnych Talizmanów. - Ognia - Lodu - Błyskawic - Wody - Mroku - Woli Każdy z powyżej wymienionych Talizmanów zdobędziecie z Wytwarzania. Wszystkie Talizmany ulepszane będą przy pomocy Antycznego Zwoju Każdy z Talizmanów może być ulepszony do poziomu+9. Talizmany nie posiadają bonusów dodatkowych. Talizmany Ognia , Lodu , Błyskawic , Wody , Mroku , Woli przeznaczone są do PVM. Bonusy jakie zaoferuje Wam w pełni ulepszony Talizman+9 danego Żywiołu to:Siła Żywiołów +15% Odporność Żywiołów +5% Bonusy jakie zaoferuje Wam w pełni ulepszony Talizman Woli+9 to:Max. PŻ: +1500 Silny przeciwko Potworom: +15% Odporność na Potwory: +3% Duszę Żywiołów pozyskacie z Wytwarzania. Dusza Żywiołów posiada 5 stopni jakości: Dusza Żywiołów posiada bonusy wbudowane które zwiększają się wraz z jej stopniem. Z kolei na wymienionych niżej stopniach, oferuje dodatkowe bonusy które oddziaływają na Talizmany. Stopień Duszy Żywiołów Bonusy Wbudowane Bonusy Specjalne Przeciętny Siła Wiatru +2% Silny przeciwko Potworom: +2% - Pospolity Siła Wiatru +3% Silny przeciwko Potworom: +3% Za każdy założony Talizman:Silny przeciwko Potworom: +1% Niezwykły Siła Wiatru +5% Silny przeciwko Potworom: +5% Za każdy poziom ulepszenia Talizmanów:Wartość Ataku (PVM): +2 Znakomity Siła Wiatru +8% Silny przeciwko Potworom: +8% Za każdy Talizman z poziomem ulepszenia+9:Średnie Obrażenia (PVM): +1% Doskonały Siła Wiatru +12% Silny przeciwko Potworom: +12% Absorpcja Siły Żywiołów: +5% Za 6 Talizmanów z poziomem ulepszenia+9:Obrażenia Końcowe (PVM): +3% Absorpcja Siły Żywiołów polega na obliczeniu określonej wartości procentowej z każdego Talizmanu i dopisanie jej do Duszy Żywiołów. Wartość absorpcji Siły Żywiołów można zwiększyć a w tym celu potrzebować będziecie kolejnej Duszy Żywiołów o stopniu Doskonałym oraz dodatkowego przedmiotu. Pomyślne wzmocnienie Duszy Żywiołów zagwarantuje Wam dodatkowe bonusy:Absorpcja Siły Żywiołów: +5% Silny przeciwko Potworom: +1% Siła Wiatru: +1% Duszę Żywiołów możecie wzmocnić maksymalnie 3 razy.W przyszłości zostaną dodane Talizmany oraz Dusza przeznaczone do PVP. Aktualizacja zmieni również maksymalny możliwy % do osiągnięcia w Szarfach Naramiennych oraz Szatach Aury. Szarfy Naramienne 30% Szaty Aury 60% Szata Aury w której st. absorpcji osiągnie 60% zwiększenie pozostałych bonusów wzrośnie z 15% do 20%. Pomyślne podbicie zwiększy stopień absorpcji o 1%. Zwiększenie stopnia absorpcji może się nie powieść. Wszelkie potrzebne przedmioty oraz informacje odnośnie tego procesu znajdziecie u Theowahdana i Aureliusza. Wszelkie nowe przedmioty związane z nowymi Kamieniami Dusz wytworzycie u Żółwiego Mędrca. Od momentu wprowadzenia aktualizacji będziecie mogli skorzystać z nowych Kamieni Dusz. Kamienie Duszy będziecie mogli dodać do Broni, Zbroi, Amuletów oraz Rękawic. Do umieszczenia Kamienia Duszy w przedmiocie wymagana będzie specjalna Kieszeń którą dodacie przy pomocy:Dodanie kieszeni Broń/ZbrojaDodanie kieszeni Amulet/Rękawica Dodawanie kieszeni do przedmiotu może się nie powieść. Szansa na umieszczenie Kamienia Duszy w przedmiocie to 100% Umieszczony Kamień Duszy można wyjąć przy pomocy: Pergamin Kamienia Duszy Wyciągnięcie Kamienia Duszy może się nie powieść Na serwerze będziecie mogli spotkać 4 nowe Kamienie Dusz. Kamień Duszy Mocy(umieszczany w Broni) Kamień Duszy Potępienia(umieszczany w Zbroi) Kamień Duszy Rzeczywistości(umieszczany w Amulecie) Kamień Duszy Umysłu(umieszczany w Rękawicy) Wytworzony Kamień Dusz może posiadać od 1 do 3 bonusów.Pierwszy bonus w Kamieniu jest zawsze stały. Drugi bonus w Kamieniu jest losowany z puli. Trzeci bonus w Kamieniu jest losowany z puli. Kamienie Dusz możecie dodać do Broni, Zbroi, Amuletów i Rękawic, a pierwszy z bonusów jest zawsze przypisany do Kamienia. W poniższym spojlerze możecie sprawdzić jaki bonus przypisany jest do danego Kamienia. Spoiler Pierwszy bonus w Kamieniach Dusz Przeznaczenie Bonus Broń Wartość Ataku 10-100 Zbroja Odp. na Obrażenia Um. 1-5% Rękawica Atak 1-5% Amulet Obrażenia Końcowe 1-5% Możliwe drugie bonusy: Spoiler Drugi bonus w Kamieniach Dusz Siła Ognia 7% Siła Lodu 7% Siła Błyskawic 7% Siła Lodu 7% Siła Mroku 7% Silny przeciwko Ludziom 7% Silny przeciwko Klasom 5% Obrażenia Um.: +5% Silny przeciwko Potworom: +3% Siła Wiatru: +3% Możliwe trzecie bonusy: Spoiler Trzeci bonus w Kamieniach Dusz Silny przeciwko Władcom +1% Obrażenia na Wyprawach +1% Silny przeciwko Kamieniom Metin: +3% Odporność na Potwory +1% Średnie Obrażenia: +1% Redukcja odporności Przeciwnika: +1% Do każdej Broni oraz Zbroi (tych umieszczonych w Szarfach/Szatach też) będziecie mogli dodać 2 nowe bonusy. Pierwszy bonus do Broni i Zbroi dodacie przy pomocy:Wzmocnienie Ekwipunku (I) Drugi bonus do Broni i Zbroi dodacie przy pomocy:Wzmocnienie Ekwipunku (II) Wzmocnienia zdobędziecie z wytwarzania. Pierwszy jak i drugi bonus możecie dodać maksymalnie 7 razy. Na pomyślne dodanie wzmocnienia jest 100%. Jeśli dodany bonus nie będzie Was satysfakcjonował będziecie mogli go zmienić przy pomocy:Zaczarowania Wzmocnienia Jeśli będziecie posiadać tylko jeden włożony bonus, Zaczarowanie Wzmocnienia zmieni tylko jeden bonus. Jeśli będziecie posiadać dwa włożone bonusy, Zaczarowanie Wzmocnienia zmieni oba bonusy.Rozwinięcie danego bonusu NIE ZOSTANIE ZMIENIONE. W poniższych spojlerach możecie sprawdzić jakie bonusy i wartości będziecie w stanie wymieszać w danym typie ekwipunku: Spoiler Bonusy możliwe do wymieszania w Broni Silny przeciwko Potworom max. 7% Odporność na Potwory max. 5% Siła Ognia max. 7% Siła Lodu max. 7% Siła Błyskawic max. 7% Siła Wody max. 7% Siła Mroku max. 7% Odporność Ognia max. 10% Odporność Lodu max. 10% Odporność Błyskawic max. 10% Odporność Wody max. 10% Odporność Mroku max. 10% Silny na Wojownika max. 12% Silny na Surę max. 12% Silny na Ninja max. 12% Silny na Szamana max. 12% Silny przeciwko Ludziom max. 7% Silny przeciwko Klasom Postaci max. 7% Spoiler Bonusy możliwe do wymieszania w Zbroi Silny przeciwko Potworom max. 7% Odporność na Potwory max. 5% Siła Ognia max. 7% Siła Lodu max. 7% Siła Błyskawic max. 7% Siła Wody max. 7% Siła Mroku max. 7% Odporność Ognia max. 10% Odporność Lodu max. 10% Odporność Błyskawic max. 10% Odporność Wody max. 10% Odporność Mroku max. 10% Odporność na Wojowników max. 5% Odporność na Surę max. 5% Odporność na Ninja max. 5% Odporność na Szamana max. 5% Odporność na Ludzi max. 3% Odporność na Klasy Postaci max. 3% System Konny jest alternatywą dla Polimorfii. System Konny będzie posiadał wbudowane bonusy:Postać zadająca obrażenia nie odpycha (Graczy, Władców, Potworów na Wyprawach) Postać jest niewrażliwa na odepchnięcie (Gracze, Władców, Potworów na Wyprawach) - System Konny jest niezależny od aktualnego poziomu konnego - System Konny będzie w głównej mierze wspomagał Was podczas bicia Metinów oraz wykonywania Wypraw Każdy z Was rozpocznie przygodę z 0 poziomem Konia, który można zwiększyć aż do 100. Doświadczenie możecie zdobywać na 2 sposoby: - W standardowy sposób, zabijając potwory - Poprzez używanie wytworzonych butelek doświadczenia Koń będzie posiadał 1 umiejętność główną i 10 umiejętności pobocznych. Umiejętność Główna posiada 10 poziomów i jest rozwijana pasywnie. Za każdą Umiejętność Poboczną rozwiniętą do maksymalnego poziomu otrzymacie 1 poziom Umiejętności Głównej. Za każdy poziom Umiejętności Głównej otrzymacie bonus: Obrażenia Zwiększone o x%(jest to bonus taki sam jak w polimorfii) Za każdy zdobyty poziom konny otrzymacie 1 punkt umiejętności który możecie DOWOLNIE rozdysponować. Kolejność rozwijania umiejętności jest DOWOLNA. Umiejętności Poboczne możecie rozwijać do poziomu P. Od 1 do M1 wykorzystacie punkty zdobyte za osiąganie poziomu przez Konia Od poziomu M1 do P głównym przedmiotem rozwoju jest Czerwona Księga Konna oraz Niebieska Księga Konna . W poniższym spoilerze sprawdzicie bonusy oferowane przez dane umiejętności. Spoiler Umiejętność nr. 1 - Silny przeciwko Potworom Umiejętność nr. 2 - Obrażenia będą dodane do PŻ Umiejętność nr. 3 - Wartość Ataku Umiejętność nr. 4 - Szansa na Cios Krytyczny Umiejętność nr. 5 - Szansa na Cios Przeszywający Umiejętność nr. 6 - Silny przeciwko Kamieniom Metin Umiejętność nr. 7- Średnie Obrażenia Umiejętność nr. 8 - Max PŻ. Umiejętność nr. 9 - Obrażenia na Wyprawach Umiejętność nr. 10 - Odporność na Uderzenia Akcesoria Konne dostępne są z wytwarzania: - Siodło Kucyka- Podkowa Kucyka Każde Siodło Kucyka posiada bonus wbudowane:Silny przeciwko Potworom Obrażenia na Wyprawach Każda Podkowa Kucyka posiada bonus wbudowane:Średnie Obrażenia Silny przeciwko Kamieniom Metin Siodło Kucyka i Podkowę Kucyka możecie ulepszyć maksymalnie do +9. Po ulepszeniu przedmiotów do +9 możecie przerobić je na Zwiadowcy / Kawalerzysty.Siodło Kucyka Siodło Zwiadowcy Siodło Kawalerzysty Podkowa Kucyka Podkowa Zwiadowcy Podkowa Kawalerzysty Do Akcesoriów Konnych będziecie mogli dodać 3 bonusy. Bonusy dodacie przy pomocy Wzmocnienia Akcesorium . Wzmocnienie Akcesorium zdobędziecie z wytwarzania. Bonusy zmienicie przy pomocy Zaczarowania Akcesorium . W poniższym spoilerze możecie przeczytać o ciekawszych bonusach które możecie wymieszać. Poza tymi bonusami znajdą się również inne, mniej warte uwagi. Spoiler Bonusy możliwe do wymieszania w Akcesorium Konnym Silny przeciwko Orkom Silny przeciwko Mistykom Silny przeciwko Zwierzętom Silny przeciwko Nieumarłym Silny przeciwko Diabłom Silny przeciwko Potworom Siła Ognia Siła Lodu Siła Błyskawic Siła Wody Siła Mroku Odporność Ognia Odporność Lodu Odporność Błyskawic Odporność Wody Odporność Mroku Wartość Ataku W aktualizacji rozwinięty zostanie również: - Badacz - Seon-Hae - Kolekcjoner Część z misji będzie mogła ukazać się jakiś czas po wprowadzeniu aktualizacji na serwer. 1. Zmieniono crafting umiejętności pasywnych: Łowca, Zabójca, Jubiler, Władca Wiatru 2. Możliwość bicia się na mapach: Zaklęty Las, Wzgórza Herosów zostaje ograniczona do 120 poziomu. 3. Wymagania poziomowe ekwipunku Szkarłatnego Samuraja zostają obniżone do 120 poziomu - tę zmianę wprowadzimy jeszcze przed wprowadzeniem aktualizacji. 4. Wszystkie potwory na wyprawach będą podchodziły "pod miecz". 5. Z wyprawy - "Zainfekowany Ogród" zostaje usunięty bonus - Siła Wiatru. Poziom trudności wyprawy zostanie obniżony aby zrekompensować brak Siły Wiatru. 6. Z serwera zostają usunięte przedmioty: Odblokowanie Amuletu, Rękawicy. Każda postać będzie miała odblokowane te okna. 7. Zmieniono crafting przedmiotów występujących u Badacza, 11 5 9 1 Odnośnik do odpowiedzi
whanter 81 Napisano 26 Marca 2023 Udostępnij Napisano 26 Marca 2023 zajebista robota chlopaki Odnośnik do odpowiedzi
CZEKOBABKA 8 Napisano 26 Marca 2023 Udostępnij Napisano 26 Marca 2023 Japierdole! Odnośnik do odpowiedzi
KEI 1 Napisano 26 Marca 2023 Udostępnij Napisano 26 Marca 2023 POOOG, pięknie zapowiedź!! Odnośnik do odpowiedzi
BUNCYS 58 Napisano 26 Marca 2023 Udostępnij Napisano 26 Marca 2023 top1 serwis Odnośnik do odpowiedzi
BlackOver 6 Napisano 26 Marca 2023 Udostępnij Napisano 26 Marca 2023 Ja jebix kolejne 2 lata grania by ogarnac jedna aktualke <3 1 1 Odnośnik do odpowiedzi
brunometn 13 Napisano 26 Marca 2023 Udostępnij Napisano 26 Marca 2023 Panowie, co z odłamkami artów z dungów, które zostaną zastąpnione? 1 1 Odnośnik do odpowiedzi
Bayrath 901 Napisano 26 Marca 2023 Udostępnij Napisano 26 Marca 2023 W dniu 26.03.2023 o 20:09, brunometn napisał: Panowie, co z odłamkami artów z dungów, które zostaną zastąpnione? Dalej będziesz mógł je zdobyć. Z pierwszej wyprawy będziesz miał możliwość zdobycia Odłamka Artefaktu Orków albo Dzikusów. 1 Odnośnik do odpowiedzi
Rocky90 4 Napisano 26 Marca 2023 Udostępnij Napisano 26 Marca 2023 Dam riba z bonem na orki za taki na zwierzęta xD Odnośnik do odpowiedzi
Zarys 9 Napisano 26 Marca 2023 Udostępnij Napisano 26 Marca 2023 12 minut temu, shard napisał: Wymagany bonus ofensywny: Silny przeciwko Nieumarłe Wyprawa ta całkowicie zastąpi Wieżę Demonów oraz Zagajnik Dusz. Zmieńcie to na silny na diabły. Część osób latających zagajnik ma amulet na diabły (diabły w bonusach niemieszalnych). 6 1 Odnośnik do odpowiedzi
hardkor11 17 Napisano 26 Marca 2023 Udostępnij Napisano 26 Marca 2023 Czyli słoń zostanie usunięty czy zostanie ta wyprawa? Odnośnik do odpowiedzi
Bayrath 901 Napisano 26 Marca 2023 Udostępnij Napisano 26 Marca 2023 (edytowane) W dniu 26.03.2023 o 20:16, hardkor11 napisał: Czyli słoń zostanie usunięty czy zostanie ta wyprawa? Nie będzie usunięty. W temacie nic o tym nie ma wspomniane. Edytowane 28 Marca 2023 przez quilu Odnośnik do odpowiedzi
Karantii 3 Napisano 26 Marca 2023 Udostępnij Napisano 26 Marca 2023 Mam nadzieje ze ten system konny bedzie jakos w miare zbalansowany, bo inaczej to moja biedna ninja do kosza pojdzie, jak sobie jakis typ na manu stanie na metku i bedzie mnie odpychal rownoczesnie bijac tyle co ja w metka na poli xD Odnośnik do odpowiedzi
Bayrath 901 Napisano 26 Marca 2023 Udostępnij Napisano 26 Marca 2023 W dniu 26.03.2023 o 20:13, Zarys napisał: Zmieńcie to na silny na diabły. Część osób latających zagajnik ma amulet na diabły (diabły w bonusach niemieszalnych). Zagajnik jak i Wieża Demonów są ten moment wyprawami dla nowych graczy, które kompletnie amuletu nie wymagają. A bonus Silny przeciwko Nieumarłym umożliwi płynne przejście na Diabelskie Katakumby, bez mieszania ekwipunku. W dniu 26.03.2023 o 20:19, Karantii napisał: Mam nadzieje ze ten system konny bedzie jakos w miare zbalansowany, bo inaczej to moja biedna ninja do kosza pojdzie, jak sobie jakis typ na manu stanie na metku i bedzie mnie odpychal rownoczesnie bijac tyle co ja w metka na poli xD Jest napisane w temacie, że taka osoba korzystająca z konia będzie miała wyłączone odpychanie, przewracanie innych graczy. 3 Odnośnik do odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi