Skocz do zawartości

Aktualizacja Aktualizacja - Świątynia Wiatru, Talizmany PVP


Bayrath

Rekomendowane odpowiedzi

baner.png

ŚWIĄTYNIA WIATRU.png

PODSTAWOWE INFORMACJE.png

Data wprowadzenia aktualizacji: 17.09.2023r. godz. 10:00

Wyprawa przeznaczona jest na 5 przedziałów poziomowych:

strzalka.png 50 - 74
strzalka.png75 - 94
strzalka.png 95 - 109
strzalka.png 110 - 120
strzalka.png 121 - 130


Limit wejść na wyprawę na dzień (naliczane podczas wejścia): 2
Wymagana liczba osób w grupie: 4 lub więcej.
Na wyprawie nie można zadawać obrażeń będąc przemienionym w potwora.
Wyprawa podzielona jest na 2 etapy.
Pierwszy etap przeznaczony jest dla postaci walczących z potworami, drugi natomiast dla postaci walczących z innymi graczami.
Etapy mogą być wykonywane przez te same postacie.
Na każdym z etapów obrażenia mogą zadawać maksymalnie 4 postacie z grupy.
Przepustka dostępna będzie z wytwarzania u Strażnika Świątyni Wiatru.

Bonusy ofensywne działające na Etapie PVM wyprawy: Diabły, Wiatr, Żywioł (w zależności od przedziału)
Bonusy defensywne działające na Etapie PVM wyprawy: Odp. na: Potwory, Strzały, Umiejętności, Magię, Wiatr, Żywioł
 

Bonusy ofensywne działające na Etapie PVP wyprawy: Silny przeciwko Ludziom, Klasom
Bonusy defensywne działające na Etapie PVP wyprawy: Odp. na: Miecze, Broń 2-ręczną, Sztylety, Strzały, Magię, Ludzi, Klasy, Umiejętności

WYMAGANIA.png

Aby podjąć się wyzwania Wiatru, przystępująca postać musi spełniać określone wymagania.
strzalka.png Zwierzak Domowy z 135 poziomem
strzalka.png Zwierzak z 120 poziomem
strzalka.png Wszystkie Kamienie Mitycznej Alchemii+6

DODATKOWE INFORMACJE.png

    Wraz z wprowadzeniem Świątyni Wiatru zostaną dodane bonusy:
Silny na Świątyni Wiatru
Odporność na Świątyni Wiatru

Wspomniane bonusy możecie uzyskać za:
(bonusy naliczą się automatycznie po wejściu na wyprawę)

Wymaganie Bonus
W pełni rozwinięta umiejętność pasywna Władca Żywiołów Silny na Świątyni Wiatru: +5%
Odporność na Świątyni Wiatru: +3%
Szarfa Naramienna - absorbcja 30% Silny na Świątyni Wiatru: +10%
Odporność na Świątyni Wiatru: +5%
Szata Aury - absorbcja 60% Silny na Świątyni Wiatru: +10%
Odporność na Świątyni Wiatru: +5%
Ukończone wszystkie badania Badacza Silny na Świątyni Wiatru: +15%
Odporność na Świątyni Wiatru: +5%
Ukończone wszystkie misje Kolekcjonera (bez VIII i IX) Silny na Świątyni Wiatru: +10%
Odporność na Świątyni Wiatru: +3%
Wszystkie Talizmany Żywiołów+9 wraz z doskonałą Duszą Żywiołów
lub Talizmany PVP+9 wraz z doskonałą Duszą Zabójcy
Silny na Świątyni Wiatru: +15%
Odporność na Świątyni Wiatru: +3%
Ukończone badania Seon-Hae i badania Żywiołów Silny na Świątyni Wiatru: +10%
Odporność na Świątyni Wiatru: +2%
Za każdy przedmiot założony i ulepszony do+9 / przedmiot Mityczny Silny na Świątyni Wiatru: +3%
Odporność na Świątyni Wiatru: +1%

       

PRZEBIEG WYPRAWY.png

Przez całą wyprawę na Waszą postać może zostać nałożony efekt Krwawienia.

Efekt Krwawienia co 3 sekundy zabiera 15% całkowitego życia postaci.
Przez okres trwania efektu postać otrzymuje zwiększone obrażenia o 25%.
Efekt Krwawienia będzie możliwy do usunięcia przy pomocy Opatrunku Opatrunek.png
Opatrunek otrzymacie z wytwarzania u Strażnika Świątyni Wiatru.

zadanie1.png

Aby wykonać te zadanie musicie uporać się z dwoma falami przeciwników.

Pierwsza fala.png
Pokonaj wszystkie potwory, a następnie Kamienie Metin.
Obrażenia można zadawać tylko z Wierzchowca.

Druga fala.png
Pokonaj wszystkie potwory, a następnie Kamienie Metin.
Obrażenia w Kamień Metin można zadawać tylko fizycznie.1screen.png

zadanie2.png

Od tego zadania, postacie muszą się podzielić gdyż wyprawa jest odbiciem lustrzanym (te same zadania po obu stronach)

Pokonaj Kamień Metin, a następnie Władcę. Władca ukaże się po pokonaniu Kamienia Metin.
Obrażenia w Kamień Metin i Władcę można zadawać tylko z Umiejętności.


zadanie3.png

Pokonajcie określoną ilość potworów, aby przyzwać Statuy Wiatru, otoczone Strażnikami.

Atakujcie Statuy, aby utraciły połowę swojej wytrzymałości.
Każdy żyjący Strażnik zwiększa odporność statuy.
Pokonani Strażnicy odradzają się co określoną ilość czasu.


Po uszkodzeniu Statuy do 50% jej wytrzymałości musicie wykonać Próbę Wiatru polegającą na pokonaniu:
Określonej ilości potworów,
Określonej ilości Kamieni Metin,
Określonej ilości Władców którzy ukażą się po pokonaniu wszystkich potworów i Kamieni Metin.

W zależności od czasu wykonania zadania Statule odnowi się określona ilość życia.

screen2.png

 

zadanie4.png

Pokonaj Kamień Metin, a następnie Władcę. Władca ukaże się po pokonaniu Kamienia Metin.
Obrażenia w Kamień Metin jak i Władcę można zadawać tylko z Umiejętności.

 

zadanie5.png


Pokonaj Władcę w określonym czasie.
Władca może być atakowany tylko i wyłącznie przez osobę, która jako pierwsza zada mu obrażenia.
Władcę należy pokonać 3 razy jednak, osoba która pokonała Władcę, nie może ponownie go podjąć.

Władca za każdym razem, wzmacniany jest przez Kamienie Metin (po pokonaniu Władcy, Kamienie Metin odradzają się). Pokonajcie Kamienie Metin aby go osłabić (nie jest to obowiązkowe). Metiny występują zarówno po lewej jak i prawej stronie wyprawy.

Istnieje kilka rodzajów Kamieni Metin, które zawsze obecne są na wyprawie. Im więcej Kamieni Metin danego typu pokonacie (max. 2) tym Władca będzie bardziej osłabiony.


Metin Furii - Pozwoli obniżyć szansę na ogromne obrażenia od Władcy.

Metin Regeneracji - Pozwoli na obniżenie regeneracji Punktów Życia. 

Metin Spowolnienia - Pozwoli obniżyć szansę na nałożenie efektu spowolnienia Szybkości Ataku
        
Metin Ataku - Pozwoli obniżyć obrażenia Władcy

Metin Berserka - Obniży punkt w którym Władca zacznie bić podwójnie.

 

zadanie6.png
Pokonaj potwory w wyznaczonym limicie czasowym.
Obrażenia możecie zadawać tylko z Wierzchowca.

szeroka platforma.png

 

zadanie7.png
Pokonaj potwory w wyznaczonym limicie czasowym.
Obrażenia możecie zadawać tylko fizycznie.

 

zadanie8.png
Pokonujcie potwory, aby przyzwać Władcę.
Pokonaj Władcę, a następnie jego reinkarnowaną wersję.

 

zadanie9.png


Pokonuj potwory, aby przyzwać wszystkie Kamienie Metin.

Pokonaj 6 spośród 9 Kamieni Metin aby ukończyć zadanie.
Dostępne Kamienie Metin to:
Kamień Metin - Wojownik
Kamień Metin - Ninja
Kamień Metin - Sura
Kamień Metin - Szaman

Kamień Metin - Miecz
Kamień Metin - Broń Dwuręczna
Kamień Metin - Łuk
Kamień Metin - Sztylety
Kamień Metin - Dzwon

Inne klasy oraz bronie niż wyznaczone zadają zmniejszone obrażenia.

 

zadanie10.png

Pokonaj Władcę Wiatru.
ostatni boss.png

NAGRODY ZA UKOŃCZENIE.png

Oprócz standardowych nagród za ukończenie wyprawy - dropu, zdobędziecie również Skrzynie Żywiołów - zawiera ona w sobie najcenniejsze przedmioty.

W zależności od przedziału, czasu ukończenia oraz etapu liczba otrzymywanych Skrzyń Żywiołów może się różnić.

NOWY EKWIPUNEK.png

Na nowy ekwipunek możecie przerobić przedmioty+9 wprowadzone w ostatniej aktualizacji.
Aby ulepszyć przedmiot wymagany będzie wykorzystywany już przez Was zwój.

Dla przedziałów 50 - 109 będzie to Czerwone Pióro 70029.png

Dla przedziałów 110 - 130 będzie to Czerwony Monokl 70030.png

Ulepszając ekwipunek, podniesiecie jego bazowe statystyki jak i otrzymacie bonusy wspomagające Was na Świątyni Wiatru.

TALIZMANY PVP.png

Sama aktualizacja wprowadzi również drugą stronę w Talizmanach.
Schemat działania jest taki sam jak w przypadku Talizmanów PVM, dlatego w głównej mierze dowiecie się tutaj o bonusach oferowanych przez te przedmioty.
Dostępna będzie nowa Dusza Żywiołów oraz 6 Talizmanów przeznaczonych typowo PVP.

TALIZMANY.png

strzalka.png Talizman Wojownika 1.png
strzalka.png Talizman Ninja 2.png
strzalka.png Talizman Sura 3.png
strzalka.png Talizman Szamana4.png
strzalka.png Talizman Wojny 5.png
strzalka.png Talizman Bitwy 6.png

W spojlerze możecie przeczytać na temat bonusów które otrzymacie po ulepszeniu danego talizmanu do+9.

Spoiler

 

Bonusy Talizmanów
Talizman Bonusy
Talizman Wojownika Silny przeciwko Wojownikom: +10%
Silny przeciwko Klasom Postaci: +5%
Odporność na Wojowników: +2%
Odporność na Klasy Postaci: +1%
Niwelacja Odporności na Klasy Postaci: +1%
Talizman Ninja Silny przeciwko Ninja: +10%
Silny przeciwko Klasom Postaci: +5%
Odporność na Ninja: +2%
Odporność na Klasy Postaci: +1%
Niwelacja Odporności na Klasy Postaci: +1%
Talizman Sura Silny przeciwko Sura: +10%
Silny przeciwko Klasom Postaci: +5%
Odporność na Sura: +2%
Odporność na Klasy Postaci: +1%
Niwelacja Odporności na Klasy Postaci: +1%
Talizman Szamana Silny przeciwko Szamanom: +10%
Silny przeciwko Klasom Postaci: +5%
Odporność na Szamanów: +2%
Odporność na Klasy Postaci: +1%
Niwelacja Odporności na Klasy Postaci: +1%
Talizman Wojny Silny przeciwko Ludziom: +15%
Odporność na Ludzi: +3%
Niwelacja Odporności na Ludzi: +1%
Talizman Bitwy Obrażenia Um. +15%
Odporność na Obrażenia Um.: +3%
Niwelacja Odporności na Obrażenia Um.: +1%

 

DUSZA ZABÓJCY.png

Stopień Duszy Zabójcy Bonusy Wbudowane Bonusy Specjalne
Przeciętny Silny przeciwko Ludziom +1%
Obrażenia Um. +1%
-
Pospolity Silny przeciwko Ludziom +2%
Obrażenia Um. +2%
Za każdy założony Talizman:
Silny przeciwko Klasom: +1%
Niezwykły Silny przeciwko Ludziom +4%
Obrażenia Um. +4%
Za każdy poziom ulepszenia Talizmanów:
Wartość Ataku/Wartość Magicznego Ataku: +2
Znakomity Silny przeciwko Ludziom +7%
Obrażenia Um. +7%
Za każdy Talizman z poziomem ulepszenia+9:
Atak: +1%
Doskonały Silny przeciwko Ludziom +11%
Obrażenia Um. +11%
Obrażenia Końcowe: +2%
Za 6 Talizmanów z poziomem ulepszenia+9:
Redukcja Odporności Przeciwników: +3%

Pomyślne wzmocnienie Duszy Zabójcy zagwarantuje Wam dodatkowe bonusy:
Silny przeciwko Ludziom +3%
Obrażenia Um. +3%
Obrażenia Końcowe: +1%

Duszę Zabójcy możecie wzmocnić maksymalnie 3 razy.

KOLEKCJONER.png

Aktualizacja wprowadzi nowe misje kolekcjonera. Udajcie się do niego by poznać wymagane przedmioty oraz bonusy.

ZWIERZAKI DOMOWE.png

Kolejną z rzeczy wprowadzanych dla Zwierzaków Domowych będą Symbole Zwierzaka.

Symbol Zwierzaka PVM (VI) oraz Symbol Zwierzaka PVP(VI) wytworzycie przy pomocy Planów Zwierzaka oraz innych przedmiotów.
(dotychczasowy crafting który był dostępny u Pomocnej Sowy zostanie zmieniony - nikt na serwerze nie jest w posiadaniu takich przedmiotów)

PUPIL.png

Swojego Pupila będziecie mogli wyposażyć w Smycze.
Smycze wytworzycie przy pomocy Planów Zwierzaka oraz innych przedmiotów.
(dotychczasowy crafting który był dostępny u Pomocnej Sowy zostanie zmieniony - nikt na serwerze nie jest w posiadaniu takich przedmiotów)

Smycze
Rodzaj Bonusy
Smycz Ognia+9 Siła Ognia +20%
Odporność na Ogień: +10%
Atak: +3%
Smycz Lód+9 Siła Lodu+20%
Odporność na Lód: +10%
Atak: +3%
Smycz Błyskawic+9 Siła Błyskawic+20%
Odporność na Błyskawice: +10%
Atak: +3%
Smycz Wody+9 Siła Wody+20%
Odporność na Wodę: +10%
Atak: +3%
Smycz Mroku+9 Siła Mroku+20%
Odporność na Mrok: +10%
Atak: +3%
Smycz Potworów+9 Silny przeciwko Potworom+12%
Wartość Ataku: +50
Odporność na Potwory: +3%
Smycz Wojny+9 Atak: +5%
Obrażenia UM.: +15%
Odporność na Obrażenia UM.: +3%
Niwelacja odporności na Obrażenia Um.: +2%

BADACZ.png

Wprowadzenie Świątyni Wiatru odblokuje Wam zdobywanie odłamka Trofeum Wiatru oraz Żywiołów.
(dotychczasowy crafting który był dostępny u Badacza zostanie zmieniony - nikt na serwerze nie jest w posiadaniu takich przedmiotów)
Udając się do Badacza poznacie dokładne przedmioty wymagane do wytworzenia przedmiotów potrzebnych do oddania.

WZMOCNIENIE WYPRAW.png
Wzmocnione zostaną wyprawy:
strzalka.png Wyzwanie Ognia
strzalka.png Wyzwanie Lodu
strzalka.png Wyzwanie Błyskawic
strzalka.png Wyzwanie Wody
strzalka.png Wyzwanie Mroku

Dla 4 pierwszych wymienionych wypraw zostaną zwiększone jedynie punkty życia przeciwników w mniejszym lub większym stopniu.
Wyzwanie Mroku zostało wzmocnione bardziej od innych wypraw. Podniesiony został również próg wejścia na instancję.
W niedalekiej przyszłości wzmocnione zostaną również Bossy oraz Legendy występujące na mapach żywiołów.

  • Lubię to! 4
  • Super 3
  • Trzymaj się 1
  • Wow 1
Odnośnik do odpowiedzi
5 minut temu, KosiarzDupek napisał:

ale ze juz wzmocnenie wypraw? Polowa osob pewnie nie tyknela jeszcze aktualki a wy juz wzmacniacie wyprawy.. Widac duzo ludzi przyszlo za babexem i dla nich to jeszcze ciezej bedzie sie wbic na nowa upke XD

Od wprowadzenia aktualizacji minęły prawie 4 miesiące, a jeśli ktoś niedawno zaczął grę to daleka droga jeszcze przed nim by te wyprawy biegać. Zaznaczone jest też, że próg wejścia zmienia się głównie dla Wyzwania Mroku. Pozostałe wyzwania pozostają po prostu wydłużone.

  • Lubię to! 1
  • Super 1
  • Wow 1
Odnośnik do odpowiedzi
38 minut temu, Bayrath napisał:

Od wprowadzenia aktualizacji minęły prawie 4 miesiące, a jeśli ktoś niedawno zaczął grę to daleka droga jeszcze przed nim by te wyprawy biegać. Zaznaczone jest też, że próg wejścia zmienia się głównie dla Wyzwania Mroku. Pozostałe wyzwania pozostają po prostu wydłużone.

No dobra, 4 miesiące. Ja zacząłem grać 3 miechy temu, dopiero wbiłem się na nową aktualkę, wszystko fajnie sobie śmigam i pomijam to, że topka już jest w chuj do przodu bo wciąż mam nadzieje na to, że ich dogonię a teraz nie dość, że im dajecie zajebistą drogę rozwoju do skończenia postaci to mi ten rozwój hamujecie? Nie dość, że itemki i tak ciężko wkuć to będzie jeszcze ciężej? No to już jest słabe zagranie i moim zdaniem dużo ludzi wam ucieknie bo przerazi ich ilość rzeczy do zrobienia. Zaczynamy odliczanie do kolejnej akademii w celu ratowania liczby online na serwerze! Elo 

Edytowane przez Pielasek12
  • Haha 2
Odnośnik do odpowiedzi
6 minut temu, Pielasek12 napisał:

No dobra, 4 miesiące. Ja zacząłem grać 3 miechy temu, dopiero wbiłem się na nową aktualkę, wszystko fajnie sobie śmigam i pomijam to, że topka już jest w chuj do przodu bo wciąż mam nadzieje na to, że ich dogonię a teraz nie dość, że im dajecie zajebistą drogę rozwoju do skończenia postaci to mi ten rozwój hamujecie? No to już jest słabe zagranie i moim zdaniem dużo ludzi wam ucieknie bo przerazi ich ilość rzeczy do zrobienia. Zaczynamy odliczanie do kolejnej akademii w celu ratowania liczby online na serwerze! Elo 

Możesz mi powiedzieć jaką zajebistą drogę do skończenia postaci dajemy? Bo wyprawa, którą dodajemy wymaga 4 na ten moment skończonych postaci, więc średnio wiem o czym mówisz. Dochodzi trochę nowych rzeczy, wiadome, ze trzeba podnieść lekko poziom trudności. Nie wiem jak Ty sobie to wyobrażasz, ale nie będą to takie zmiany, że nagle nie będziesz mógł robić wyprawy.

Co do odliczenia do akademii - odliczaj, czas start. Tak jak pisałem już setki razy, akademia jest w planach, ale czy jeszcze w tym roku - na ten moment ciężko powiedzieć.  

Kończąc w Twoim stylu, Elo

  • Lubię to! 1
  • Super 2
  • Wow 1
Odnośnik do odpowiedzi
17 godzin temu, Endymion napisał:

Możesz mi powiedzieć jaką zajebistą drogę do skończenia postaci dajemy? Bo wyprawa, którą dodajemy wymaga 4 na ten moment skończonych postaci, więc średnio wiem o czym mówisz. Dochodzi trochę nowych rzeczy, wiadome, ze trzeba podnieść lekko poziom trudności. Nie wiem jak Ty sobie to wyobrażasz, ale nie będą to takie zmiany, że nagle nie będziesz mógł robić wyprawy.

Co do odliczenia do akademii - odliczaj, czas start. Tak jak pisałem już setki razy, akademia jest w planach, ale czy jeszcze w tym roku - na ten moment ciężko powiedzieć.  

Kończąc w Twoim stylu, Elo

Tylko nie zaczynajcie z akademią, bo się połamie :) Według mnie jedyne co robią akademie to boostują chwilowo liczbę graczy, większość i tak przychodzi pod zarobek, kończą systemy w 3 miesiące wpuszczają na rynek głównego i tak jak było po ostatniej - postacie które na głównym robiło się rok i ich wartość była duża została obcięta minimum o 50%. Wpuszczanie akademii pod koniec roku to oplucie graczy, którzy teraz prężnie działają na serwerze głównym, Jedyną akademię, którą bym zrozumiał to na przykład o wiele krótsza, ale dająca możliwość wejścia na przykład przy 109 na eq smoczego ognia i tak kolejno. Dać dobry start po prostu, a nie dopuszczanie do high endowych systemów, które kosztują xxxxx wonów i miesięcy na głównym, żeby potem za 3 miesiące widzieć akademiowiczów z pokończonymi postkami zaniżającymi ceny i ogromną inflacją, bo to niszczy serwer jak i chęć grania na serwerze GŁÓWNYM.

Odnośnik do odpowiedzi

@Użytkownik
Witajcie,
jesteśmy zmuszeni przesunąć wprowadzanie aktualizacji z nową wyprawą "Świątynia Wiatru" o jeden dzień, na niedzielę (17.09.2023).

Potrzebujemy dodatkowego czasu na dodatkowe testy, aby zminimalizować ryzyko wystąpienia problemów po wprowadzeniu aktualizacji.

Pozdrawiamy,
Administracja

  • Smutny 1
  • Wrr 1
Odnośnik do odpowiedzi
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.