Skocz do zawartości

Turniej PVM - Serwer Główny


quilu

Rekomendowane odpowiedzi

turniej pvm ervelia.png 

Drodzy gracze, z ogromną przyjemnością ogłaszamy Turniej PVM na Ervelii.
Gorąco zachęcamy do uważnego przeczytania tego tematu

Zasady ogólne.png
1. Wyzwanie Wieży Sung Mahi - będzie dostępne od 25.05.2024r. godz. 12:00 do 25.05.2024r. godz., 23:59

2. Nie ma zapisów na Turniej PVM, wszystko odbędzie się na zasadzie wejścia na Wyprawę w podanych wcześniej ramach czasowych, przez co każdy z Was może skorzystać z Wyzwania

3. U NPC który pojawi się w M2 będziecie mogli na bieżąco śledzić rankingi czasowe.


4. Limit wejść na Wieżę Sung Mahi to 10 razy PRZEZ CAŁY CZAS TRWANIA CAŁEGO WYDARZENIA.

5. W każdym z przedziałów poziomowych opisanych niżej utworzony zostanie ranking do którego zalicza się, najszybszy czas UKOŃCZENIA całej Wieży Sung Mahi.

6. Brak CD na umiejętnościach klas postaci np. (Aura Miecza, Strach itp.)

7. Wieża Sung Mahi klasyfikowana jest jako Wyprawa.

8. Pomocnik będzie dostępny na Wieży Sung Mahi

9. Brak możliwości używania wszelkich przedmiotów dostępnych z Wydarzeń.


10. Rozpoczynając wyzwanie Wieży Sung Mahi otrzymacie określoną ilość: Marmurów Orka oraz Pająka (z bonusem - Silny/Odporny na Wieżę Sung Mahi), Białych Flag i Błogosławieństw Smoka. Nie będziecie mogli korzystać z własnych Białych Flag oraz Błogosławieństw Smoka. Poza marmurami "specjalnymi" będziecie mogli używać zwykłych, bez bonusów wzmacniających postać.

11. Główny bonus działający na wyprawie to: Diabły, Wiatr, Silny na Żywioł w zależności od przedziału.

12. Wszyscy przeciwnicy na wyprawie posiadają wyłączoną Regenerację PŻ

13. Zakazuje się "pożyczania" ekwipunku przed turniejem od 25.05 do momentu zakończenia turnieju, jak i w trakcie trwania turnieju (będziemy monitorować wszelkie transakcje)

przedziały poziomowe.png

Wieża Sung Mahi podzielona zostanie na 5 przedziałów poziomowych.
Oznacza to jedno - każdy z Was może się sprawdzić i wziąć udział w wyścigu po niesamowite nagrody!

przedział 1.png
50 - 74.png

przedział 2.png
75 - 94.png

przedział 3.png
95 - 109.png

przedział 4.png
110 - 120.png

przedział 5.png
121 - 130.png

Przebieg wyzwania.png

Wieża Sung Mahi posiada 15 zadań i podzielona jest na 3 etapy.
Zadania w każdym z etapów są powtarzalne, za wyjątkiem ostatnich zadań.
Siła, odporność przeciwników będzie się zwiększać z każdym etapem.
Ilość przeciwników może się różnic na zadaniach 1-4 w zależności od Etapu Wieży.

Zanim rozpoczniecie podbój Wieży Sung Mahi przed rozpoczęciem każdego z Etapów będziecie mogli skorzystać z dodatkowych bonusów które wspomogą Waszą postać:

Silny przeciwko Potworom.png
Silny przeciwko Kamieniom Metin (Sung Mahi).png
Silny przeciwko Władcom (Sung Mahi).png
Odporność na Potwory.png

Uważnie wybierajcie wzmocnienia gdyż bonusy z poprzednich Etapów działają w kolejnych!
Bonus wybrany na Etapie 1 możecie wybrać również na Etapie 2 oraz 3, a ich wartości zostaną zsumowane.

Etap I.png
Obejmuje zadania od 1 do 5

Etap Ii.png
Obejmuje zadania od 6 do 10

Etap Iii.png
Obejmuje zadania od 11 do 15


Poniżej możecie przeczytać o konkretnych zadaniach na Wieży Sung Mahi.

Zadanie 1, 6, 11.png
Pokonaj wszystkie grupy potworów.

fala 1.png
Pokonaj wszystkie grupy potworów w określonym czasie.
Potwory otrzymują obrażenia jedynie z Polimorfii
(podczas wykonywania tego zadania potwory są nieagresywne oraz nie będzie można używać Peleryny Męstwa)
Jeśli nie podołacie temu zadaniu będziecie musieli pokonać falę potworów, tym razem bez limitu czasowego i utrudnień.

fala 2.png
Pokonaj wszystkie grupy potworów w określonym czasie.
Potwory otrzymują obrażenia jedynie z Wierzchowca
(podczas wykonywania tego zadania potwory są nieagresywne oraz nie będzie można używać Peleryny Męstwa)
Jeśli nie podołacie temu zadaniu będziecie musieli pokonać falę potworów, tym razem bez limitu czasowego i utrudnień.

fala 3.png
Pokonaj wszystkie grupy potworów w określonym czasie.
Potwory otrzymują obrażenia jedynie z "buta"
(podczas wykonywania tego zadania potwory są nieagresywne oraz nie będzie można używać Peleryny Męstwa)
Jeśli nie podołacie temu zadaniu będziecie musieli pokonać falę potworów, tym razem bez limitu czasowego i utrudnień.

Zadanie 2, 7, 12.png
 Pokonaj określoną ilość Kamieni Metin, co określony czas Wasze obrażenia zmniejszają się o 5%.
(maksymalna możliwa redukcja obrażeń to 50%)
 

Zadanie 3, 8, 13.png
Pokonaj określoną ilość Władców, każda śmierć przywróci wszystkie punkty życia pozostałym Władcom.
 

Zadanie 4, 9, 14.png
Pokonaj 6 Kamieni Metin.

Zabijaj potwory, aby przyzwać 6 Kamieni Metin:

2x Kamień Metin (Fizyczny) - otrzymuje on obrażenia jedynie z "buta"
2x Kamień Metin (Wierzchowiec) - otrzymuje on obrażenia jedynie z Wierzchowca
2x Kamień Metin (Polimorfia) - otrzymuje on obrażenia jedynie podczas przemiany w potwora

Przy 66% oraz 33% pkt. zdrowia każdego Metina - pojawia się Boss, który odpowiada efektowi danego Kamienia.
Przywołany boss, całkowicie blokuje obrażenia zadawane w Kamień Metin.
Należy pokonać go, żeby odblokować zadawanie obrażeń w Kamień Metin.

Zadanie 5.png
Pokonaj głównego Władcę Etapu I.
W określonych odstępach czasowych pojawi się Fala Potworów, która zablokuje zadawanie obrażeń w Władcę Etapu I.
Pokonaj ją aby ponownie zadawać obrażenia Władcy Etapu I.

Zadanie 10.png
Pokonaj głównego Władcę Etapu II.
W określonych odstępach czasowych pojawi się Kamień Metin który zablokuje zadawanie obrażeń w Władcę Etapu II.
Pokonaj go aby ponownie zadawać obrażenia Władcy Etapu II.

Zadanie 15.png
Pokonaj głównego Władcę Etapu III.
W określonych odstępach czasowych pojawi się Władca który zablokuje zadawanie obrażeń w Władcę Etapu III.
Pokonaj go aby ponownie zadawać obrażenia Władcy Etapu III.

 

nagrody.png

PRZEDZIAŁ 50 - 74.png

top 1.png
10000 SM,
Dowolny Tytuł TOP1,
Kostium, Fryzura, Nakładka, Barwnik Szarfy
Wzmocnienie na 30 dni PVM lub PVP - Kostiumu, Fryzury, Nakładki
1000x Skrzyń Żywiołów własnego przedziału.

możliwość wybrania 4 z 7 przedmiotów spośród podanej puli:
1. Unikalny kostium Hwang - spersonalizowany wedle uznania
2. W pełni rozwinięta Nemere ze 135 poziomem,
3. Dusza Żywiołów (Doskonała) - maksymalnie podbita,
4. Koło Talizmanów PVM +9
5. Dowolna Smycz +9
6. Szata Aury 60%
7. Szarfa 30%

separator03.png

top 2.png
7500 SM,
Dowolny Tytuł TOP1,
Kostium, Fryzura, Nakładka, Barwnik Szarfy
Wzmocnienie na 20 dni PVM lub PVP - Kostiumu, Fryzury, Nakładki
750x Skrzyń Żywiołów własnego przedziału.

możliwość wybrania 3 z 6 przedmiotów spośród podanej puli:
1. Unikalny kostium Hwang - spersonalizowany wedle uznania
2. W pełni rozwinięta Nemere ze 135 poziomem,
3. Dusza Żywiołów (Doskonała) - maksymalnie podbita,
4. Koło Talizmanów PVM +9
5. Dowolna Smycz +9
6. Szata Aury 60%

separator03.png

top 3.png
5000 SM,
Dowolny Tytuł TOP1,
Kostium, Fryzura, Nakładka, Barwnik Szarfy
Wzmocnienie na 10 dni PVM lub PVP - Kostiumu, Fryzury, Nakładki
500x Skrzyń Żywiołów własnego przedziału.

możliwość wybrania 2 z 5 przedmiotów spośród podanej puli:
1. Unikalny kostium Hwang - spersonalizowany wedle uznania
2. W pełni rozwinięta Nemere ze 135 poziomem,
3. Dusza Żywiołów (Doskonała) - maksymalnie podbita,
4. Koło Talizmanów PVM +9
5. Dowolna Smycz +9

separator03.png

Dodatkowo nagrodzimy najlepsze osoby spośród wszystkich klas postaci!
Każda najlepsza osoba spośród wszystkich klas może liczyć na nagrodę wysokości:

5000 Smoczych Monet

PRZEDZIAŁ 75 - 94.png

top 1.png
10000 SM,
Dowolny Tytuł TOP1,
Kostium, Fryzura, Nakładka, Barwnik Szarfy
Wzmocnienie na 30 dni PVM lub PVP - Kostiumu, Fryzury, Nakładki
100x Skrzyń Żywiołów własnego przedziału.

możliwość wybrania 4 z 7 przedmiotów spośród podanej puli:
1. Unikalny kostium Hwang - spersonalizowany wedle uznania
2. W pełni rozwinięta Nemere ze 135 poziomem,
3. Dusza Żywiołów (Doskonała) - maksymalnie podbita,
4. Koło Talizmanów PVM +9
5. Dowolna Smycz +9
6. Szata Aury 60%
7. Szarfa 30%

separator03.png

top 2.png
7500 SM,
Dowolny Tytuł TOP1,
Kostium, Fryzura, Nakładka, Barwnik Szarfy
Wzmocnienie na 20 dni PVM lub PVP - Kostiumu, Fryzury, Nakładki
750x Skrzyń Żywiołów własnego przedziału.

możliwość wybrania 3 z 6 przedmiotów spośród podanej puli:
1. Unikalny kostium Hwang - spersonalizowany wedle uznania
2. W pełni rozwinięta Nemere ze 135 poziomem,
3. Dusza Żywiołów (Doskonała) - maksymalnie podbita,
4. Koło Talizmanów PVM +9
5. Dowolna Smycz +9
6. Szata Aury 60%

separator03.png

top 3.png
5000 SM,
Dowolny Tytuł TOP1,
Kostium, Fryzura, Nakładka, Barwnik Szarfy
Wzmocnienie na 10 dni PVM lub PVP - Kostiumu, Fryzury, Nakładki
500x Skrzyń Żywiołów własnego przedziału.

możliwość wybrania 2 z 5 przedmiotów spośród podanej puli:
1. Unikalny kostium Hwang - spersonalizowany wedle uznania
2. W pełni rozwinięta Nemere ze 135 poziomem,
3. Dusza Żywiołów (Doskonała) - maksymalnie podbita,
4. Koło Talizmanów PVM +9
5. Dowolna Smycz +9

separator03.png

Dodatkowo nagrodzimy najlepsze osoby spośród wszystkich klas postaci!
Każda najlepsza osoba spośród wszystkich klas może liczyć na nagrodę wysokości:

5000 Smoczych Monet

PRZEDZIAŁ 95 - 109.png

top 1.png
10000 SM,
Dowolny Tytuł TOP1,
Kostium, Fryzura, Nakładka, Barwnik Szarfy
Wzmocnienie na 30 dni PVM lub PVP - Kostiumu, Fryzury, Nakładki
1000x Skrzyń Żywiołów własnego przedziału.

możliwość wybrania 4 z 7 przedmiotów spośród podanej puli:
1. Unikalny kostium Hwang - spersonalizowany wedle uznania
2. W pełni rozwinięta Nemere ze 135 poziomem,
3. Dusza Żywiołów (Doskonała) - maksymalnie podbita,
4. Koło Talizmanów PVM +9
5. Dowolna Smycz +9
6. Szata Aury 60%
7. Szarfa 30%

separator03.png

top 2.png
7500 SM,
Dowolny Tytuł TOP1,
Kostium, Fryzura, Nakładka, Barwnik Szarfy
Wzmocnienie na 20 dni PVM lub PVP - Kostiumu, Fryzury, Nakładki
750x Skrzyń Żywiołów własnego przedziału.

możliwość wybrania 3 z 6 przedmiotów spośród podanej puli:
1. Unikalny kostium Hwang - spersonalizowany wedle uznania
2. W pełni rozwinięta Nemere ze 135 poziomem,
3. Dusza Żywiołów (Doskonała) - maksymalnie podbita,
4. Koło Talizmanów PVM +9
5. Dowolna Smycz +9
6. Szata Aury 60%

separator03.png

top 3.png
5000 SM,
Dowolny Tytuł TOP1,
Kostium, Fryzura, Nakładka, Barwnik Szarfy
Wzmocnienie na 10 dni PVM lub PVP - Kostiumu, Fryzury, Nakładki
500x Skrzyń Żywiołów własnego przedziału.

możliwość wybrania 2 z 5 przedmiotów spośród podanej puli:
1. Unikalny kostium Hwang - spersonalizowany wedle uznania
2. W pełni rozwinięta Nemere ze 135 poziomem,
3. Dusza Żywiołów (Doskonała) - maksymalnie podbita,
4. Koło Talizmanów PVM +9
5. Dowolna Smycz +9

separator03.png

Dodatkowo nagrodzimy najlepsze osoby spośród wszystkich klas postaci!
Każda najlepsza osoba spośród wszystkich klas może liczyć na nagrodę wysokości:

5000 Smoczych Monet

PRZEDZIAŁ 110 - 120.png

top 1.png
20000 SM,
Dowolny Tytuł TOP1,
Kostium, Fryzura, Nakładka, Barwnik Szarfy
Wzmocnienie na 30 dni PVM lub PVP - Kostiumu, Fryzury, Nakładki
1000x Skrzyń Żywiołów własnego przedziału.

możliwość wybrania 4 z 7 przedmiotów spośród podanej puli:
1. Unikalny kostium Hwang - spersonalizowany wedle uznania
2. W pełni rozwinięta Nemere ze 135 poziomem,
3. Dusza Żywiołów (Doskonała) - maksymalnie podbita,
4. Koło Talizmanów PVM +9
5. Dowolna Smycz +9
6. Szata Aury 60%
7. Szarfa 30%

separator03.png

top 2.png
15000 SM,
Dowolny Tytuł TOP1,
Kostium, Fryzura, Nakładka, Barwnik Szarfy
Wzmocnienie na 20 dni PVM lub PVP - Kostiumu, Fryzury, Nakładki
750x Skrzyń Żywiołów własnego przedziału.

możliwość wybrania 3 z 6 przedmiotów spośród podanej puli:
1. Unikalny kostium Hwang - spersonalizowany wedle uznania
2. W pełni rozwinięta Nemere ze 135 poziomem,
3. Dusza Żywiołów (Doskonała) - maksymalnie podbita,
4. Koło Talizmanów PVM +9
5. Dowolna Smycz +9
6. Szata Aury 60%

separator03.png

top 3.png
10000 SM,
Dowolny Tytuł TOP1,
Kostium, Fryzura, Nakładka, Barwnik Szarfy
Wzmocnienie na 10 dni PVM lub PVP - Kostiumu, Fryzury, Nakładki
500x Skrzyń Żywiołów własnego przedziału.

możliwość wybrania 2 z 5 przedmiotów spośród podanej puli:
1. Unikalny kostium Hwang - spersonalizowany wedle uznania
2. W pełni rozwinięta Nemere ze 135 poziomem,
3. Dusza Żywiołów (Doskonała) - maksymalnie podbita,
4. Koło Talizmanów PVM +9
5. Dowolna Smycz +9

separator03.png

Dodatkowo nagrodzimy najlepsze osoby spośród wszystkich klas postaci!
Każda najlepsza osoba spośród wszystkich klas może liczyć na nagrodę wysokości:

7500 Smoczych Monet

PRZEDZIAŁ 121 - 130.png

top 1.png
20000 SM,
Dowolny Tytuł TOP1,
Kostium, Fryzura, Nakładka, Barwnik Szarfy
Wzmocnienie na 30 dni PVM lub PVP - Kostiumu, Fryzury, Nakładki
1000x Skrzyń Żywiołów własnego przedziału.

możliwość wybrania 4 z 7 przedmiotów spośród podanej puli:
1. Unikalny kostium Hwang - spersonalizowany wedle uznania
2. W pełni rozwinięta Nemere ze 135 poziomem,
3. Dusza Żywiołów (Doskonała) - maksymalnie podbita,
4. Koło Talizmanów PVM +9
5. Dowolna Smycz +9
6. Szata Aury 60%
7. Szarfa 30%

separator03.png

top 2.png
15000 SM,
Dowolny Tytuł TOP1,
Kostium, Fryzura, Nakładka, Barwnik Szarfy
Wzmocnienie na 20 dni PVM lub PVP - Kostiumu, Fryzury, Nakładki
750x Skrzyń Żywiołów własnego przedziału.

możliwość wybrania 3 z 6 przedmiotów spośród podanej puli:
1. Unikalny kostium Hwang - spersonalizowany wedle uznania
2. W pełni rozwinięta Nemere ze 135 poziomem,
3. Dusza Żywiołów (Doskonała) - maksymalnie podbita,
4. Koło Talizmanów PVM +9
5. Dowolna Smycz +9
6. Szata Aury 60%

separator03.png

top 3.png
10000 SM,
Dowolny Tytuł TOP1,
Kostium, Fryzura, Nakładka, Barwnik Szarfy
Wzmocnienie na 10 dni PVM lub PVP - Kostiumu, Fryzury, Nakładki
500x Skrzyń Żywiołów własnego przedziału.

możliwość wybrania 2 z 5 przedmiotów spośród podanej puli:
1. Unikalny kostium Hwang - spersonalizowany wedle uznania
2. W pełni rozwinięta Nemere ze 135 poziomem,
3. Dusza Żywiołów (Doskonała) - maksymalnie podbita,
4. Koło Talizmanów PVM +9
5. Dowolna Smycz +9

separator03.png

Dodatkowo nagrodzimy najlepsze osoby spośród wszystkich klas postaci!
Każda najlepsza osoba spośród wszystkich klas może liczyć na nagrodę wysokości:

7500 Smoczych Monet


separator03.png

Każdy z Was może odebrać darmowy pakiet ItemShopu od Strażnika Wieży Sung Mahi zawierający wszystkie przedmioty wzmacniające postać których będzie można używać na turnieju (Kostiumy, Wierzchowiec, Pierścienie Specjalne itd.)
Są to jedyne, dozwolone przedmioty których będzie można używać na tej wyprawie.

Na wyprawie będzie zachowany aktualny balans klas postaci.

Odnośnik do odpowiedzi

Poniżej przedstawiam wyniku Turnieju, w sprawie nagród będziemy się kontaktować w tygodniu.

 

Przedział 50 - 74:

  1. xChochlik
  2. SIORBEK
  3. Dezeks

Przedział 75 - 94:

  1. Ticho
  2. NatsuRider
  3. KamagraRider

Przedział 95 - 109:

  1. SonOfTotal
  2. POSTAL
  3. qkn

Przedział 110 - 120:

  1. GonFreecss
  2. Vinioo
  3. Ghana

Przedział 121 - 130:

  1. PUNISHER
  2. Arwen
  3. xArya

 

 

TOP 1 Klas

Przedział 50 - 74:

  • Wojownik Body: SIORBEK
  • Wojownik Mental: -
  • Ninja Dagger: -
  • Ninja Archer: MoonSal
  • Sura WP: xChochlik
  • Sura BM: -
  • Szaman Smok: Marmozeta
  • Szaman Healer: -

 

Przedział 75 - 94:

  • Wojownik Body: Ticho
  • Wojownik Mental: -
  • Ninja Dagger: Kenzi
  • Ninja Archer: -
  • Sura WP: Luckyi
  • Sura BM: -
  • Szaman Smok: -
  • Szaman Healer: -

 

Przedział 95 - 109:

  • Wojownik Body: POSTAL
  • Wojownik Mental: -
  • Ninja Dagger: Tommy
  • Ninja Archer: SH0T
  • Sura WP: SonOfTotal
  • Sura BM: -
  • Szaman Smok: -
  • Szaman Healer: Sen6ei

 

Przedział 110 - 120:

  • Wojownik Body: Vinioo
  • Wojownik Mental: -
  • Ninja Dagger: GonFreecss
  • Ninja Archer: -
  • Sura WP: Ghana
  • Sura BM: -
  • Szaman Smok: -
  • Szaman Healer: -

 

Przedział 121 - 130:

  • Wojownik Body: xArya
  • Wojownik Mental: FiolkaNefrytu
  • Ninja Dagger: Arwen
  • Ninja Archer: Kenya
  • Sura WP: PUNISHER
  • Sura BM: VaginaToucher
  • Szaman Smok: Toffie
  • Szaman Healer: Dubeltufka
Odnośnik do odpowiedzi
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.