Endymion 2 810 Napisano 31 Maja Udostępnij Napisano 31 Maja 1. Słowem wstępu 2. Nowe mapy 3. Nowe wyprawy 4. Poziom Championa 5. Nowy ekwipunek 6. Elementy uzbrojenia 7. Umiejętność pasywna - Władca Żywiołu Ziemi 8. System konny 9. Rękawice 10. Amulety 11. Zwierzaki 12. Zwierzaki domowe 13. System Punktów Bohatera 14. Kolekcjoner, Badacz 15. Ujednolicenie ekwipunku 16. Pozostałe zmiany Tym tematem chcemy przedstawić Wam nad czym pracowaliśmy przez ostatnie miesiące. Nie ukrywamy, że po 3 latach serwera, zbieramy coraz więcej doświadczeń poprzez analizę wprowadzanych przez nas zmian oraz otrzymywanych od Was informacji na temat naszych działań. Wraz z tym bagażem doświadczeń w naszych głowach rodzi się masa pomysłów która bez większych problemów pozwala na wymyślanie nowych systemów oraz ich rozszerzeń. Cieszymy się, że możemy wspólnie tworzyć dla Was coraz to kolejne aktualizacje. Mamy nadzieję, że przedstawiane zmiany i wprowadzane nowości przypadną Wam do gustu. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z tematem. Aktualizacja wejdzie na serwer w dniu 14.07.2024r. Aktualizacja wprowadzi nowe lokacje przeznaczone na obecne przedziały poziomowe. Na nowych mapach i powiązanych z nimi wyprawach oprócz dotychczasowych bonusów będą działać również nowe bonusy: Siła Ziemi & Odporność Ziemi. Bonusy ofensywne działające na mapie: Ziemia, Ogień, Diabły, Wiatr Czas odrodzenia Kamieni Metin: 12x co godzinę Czas odrodzenia Bossów: 4x co 6 godzin, 2x co 3 godziny (losowo rozmieszczone po mapie) Czas odrodzenia Legendarnego Władcy: 1x co 24 godziny Bonusy ofensywne działające na mapie: Ziemia, Lód, Diabły, Wiatr Czas odrodzenia Kamieni Metin: 12x co godzinę Czas odrodzenia Bossów: 4x co 6 godzin, 2x co 3 godziny (losowo rozmieszczone po mapie) Czas odrodzenia Legendarnego Władcy: 1x co 24 godziny Bonusy ofensywne działające na mapie: Ziemia, Błyskawice, Diabły, Wiatr Czas odrodzenia Kamieni Metin: 12x co godzinę Czas odrodzenia Bossów: 4x co 6 godzin, 2x co 3 godziny (losowo rozmieszczone po mapie) Czas odrodzenia Legendarnego Władcy: 1x co 24 godziny Bonusy ofensywne działające na mapie: Ziemia, Woda, Diabły, Wiatr Czas odrodzenia Kamieni Metin: 12x co godzinę Czas odrodzenia Bossów: 4x co 6 godzin, 2x co 3 godziny (losowo rozmieszczone po mapie) Czas odrodzenia Legendarnego Władcy: 1x co 24 godziny Bonusy ofensywne działające na mapie: Ziemia, Mrok, Diabły, Wiatr Czas odrodzenia Kamieni Metin: 12x co godzinę Czas odrodzenia Bossów: 4x co 6 godzin, 2x co 3 godziny (losowo rozmieszczone po mapie) Czas odrodzenia Legendarnego Władcy: 1x co 24 godziny W poprzedniej aktualizacji rozpoczęliśmy prace nad modernizacją istniejących wypraw. Z racji bardzo dobrego odbioru stwierdziliśmy, aby w tej aktualizacji zmodernizować pozostałe wyprawy. Poza tymi zmianami na serwer zostaną dodane całkowicie nowe wyprawy powiązane z nowymi mapami. Wymagany bonus ofensywny: Silny przeciwko Nieumarłym Wyprawa ta całkowicie zastąpi Piekielne Katakumby oraz Legowisko Mantykor. Zastąpienie tych dwóch wypraw niesie za sobą przebudowanie dropu. Do wejścia na wyprawę będziecie potrzebować przepustki: Wymagany bonus ofensywny: Silny przeciwko Diabłom Wyprawa ta całkowicie zastąpi Świątynie Smoka Do wejścia na wyprawę będziecie potrzebować przepustki: Wymagany bonus ofensywny: Silny przeciwko Diabłom Wyprawa ta całkowicie zastąpi Twierdzę Razadora oraz Strażnicę Nemere. Zastąpienie tych dwóch wypraw niesie za sobą przebudowanie dropu. Do wejścia na wyprawę będziecie potrzebować przepustki: Wymagany bonus ofensywny: Silny przeciwko Diabłom Wyprawa ta całkowicie zastąpi Sanktuarium Herosów oraz Jotuńskie Bagna. Zastąpienie tych dwóch wypraw niesie za sobą przebudowanie dropu. Do wejścia na wyprawę będziecie potrzebować przepustki: Wymagany bonus ofensywny: Silny przeciwko Diabłom Wyprawa ta całkowicie zastąpi Zainfekowany Ogród oraz Schronienie Meley Zastąpienie tych dwóch wypraw niesie za sobą przebudowanie dropu. Do wejścia na wyprawę będziecie potrzebować przepustki: Wymagane bonusy ofensywne: Siła Ziemi, Silny przeciwko Diabłom, Siła Żywiołów, Siła Wiatru Wymagany poziom Championa: 0 Maksymalna liczba postaci aby rozpocząć wyprawę: 1 Jest to najłatwiejsza spośród czterech, nowych wypraw. Zdobędziecie tu nowe przedmioty które pozwolą na rozpoczęcie przygody z nową zawartością. Do wejścia na wyprawę będziecie potrzebować przepustki: Wymagane bonusy ofensywne: Siła Ziemi, Silny przeciwko Diabłom, Siła Żywiołów, Siła Wiatru Wymagany poziom Championa: 10 Maksymalna liczba postaci aby rozpocząć wyprawę: 1 Jest to druga spośród czterech nowych wypraw, gdzie zdobędziecie nowe przedmioty. Wyprawa jest bardziej wymagająca od poprzedniej. Do wejścia na wyprawę będziecie potrzebować przepustki: Wymagane bonusy ofensywne: Siła Ziemi, Silny przeciwko Diabłom, Siła Żywiołów, Siła Wiatru Wymagany poziom Championa: 15 Maksymalna liczba postaci aby rozpocząć wyprawę: 1 Jest to trzecia z nowych wypraw gdzie zdobędziecie nowe przedmioty które będziecie mogli wykorzystać przy rozwoju nowej zawartości. Będzie to najcięższa wyprawa dla postaci PvM. Do wejścia na wyprawę będziecie potrzebować przepustki: Wymagane bonusy ofensywne: Silny przeciwko Ludziom, Silny przeciwko Klasom Wymagany poziom Championa: 0 Maksymalna liczba postaci aby rozpocząć wyprawę: 1 Jest to ostatnia z nowych wypraw przeznaczonych dla postaci PvP. gdzie zdobędziecie nowe przedmioty które będziecie mogli wykorzystać przy rozwoju nowej zawartości. Do wejścia na wyprawę będziecie potrzebować przepustki: Poziom Championa to alternatywny poziom waszej postaci. Możecie go rozwijać poprzez pokonywanie potworów na nowych mapach. Alternatywną możliwością rozwoju Poziomu Championa jest wykonywanie nowych wypraw oraz pokonywanie bossów i Kamieni Metin na nowych mapach. Aby rozpocząć zdobywanie Poziomu Championa na waszej Postaci będziecie musieli aktywować System Championa. (zdjęcie poglądowe - przedmioty oraz ich ilości poznacie po wejściu na serwer) Aby aktywować ten system, musicie spełnić następujące warunki: Ranga Bohatera - Champion Oddanie wymaganych przedmiotów Oddanie konkretnej ilości Won Zakładkę systemu Poziomu Championa znajdziecie w panelu bocznym. Wraz z aktywacją systemu Poziomu Championa na waszej postaci stracicie możliwość atakowania graczy, Władców i Kamieni Metin na mapach: Góry Grzmotu Nefrytowa Zatoka Przylądek Smoczego Ognia Smoczy Przylądek Moczary Przeklętych Wzgórza Herosów Zaklęty Las Głębiny Potępionych Wąwóz Węży (zdjęcie poglądowe - bonusy, wartości Woli Championa, wymaganego doświadczenia na poziom poznacie po wejściu na serwer) Startowo posiadacie 0 Poziom Championa, a maksymalnie możecie go rozwinąć 20 Poziomu. Na każdy poziom wymagana jest inna ilość doświadczenia. Po zapełnieniu paska doświadczenia musicie oddać wymagane przedmioty oraz Yang, aby zdobyć kolejny poziom. Za każdy poziom Championa wasza postać otrzyma Bonusy PvM. Dodatkowo za każdy poziom Championa będziecie mogli rozdać punkty statystyk, które wspomogą was w walce z potworami na nowych mapach. Punkty statystyk możecie rozdysponować pomiędzy: Wola Siły Jeśli przewyższa Wolę Siły potworów, z którymi walczycie, to otrzymacie bonus do zadawanych obrażeń. Jeśli Wasz parametr jest niższy, zadajecie mniej obrażeń. Wola Uniku Jeśli przewyższa Wolę Uniku potworów, z którymi walczycie, to szansa na to, że nie zostaniecie trafieni jest zwiększona. Jeśli Wasz parametr jest niższy, będziecie rzadziej unikać ciosów. Wola Wytrzymałości Jeśli przewyższa Wolę Wytrzymałości potworów, z którymi walczycie, to otrzymujecie mniejsze obrażenia. Jeśli Wasz parametr jest niższy, otrzymujecie więcej obrażeń. Wola Odporności Jeśli przewyższa Wolę Odporności potworów, z którymi walczycie, to stajecie się bardziej odporni na Efekt Zakażenia. Jeśli Wasz parametr jest niższy, to jesteście bardziej podatni na Efekt Zakażenia. Parametry potworów znajdziecie w okienku zaznaczenia danego przeciwnika. Efekt Zakażenia - Jest to negatywny efekt nakładany przez wszystkie potwory na nowych mapach. Jego czas trwania wynosi 30 sekund. Podczas Zakażenia wasza Postać: Traci co 3 sekundy 20% całkowitego zdrowia Błogosławieństwo Życia przywraca 33% punktów całkowitego zdrowia Jeżeli wasze parametry pozostałych Woli (Siła, Wytrzymałość i Unik) są niższe od potworów, z którymi walczycie i otrzymujecie związane z tym osłabienia, to podczas Efektu Zakażenia siła tych osłabień jest podwojona. Konkretny Poziom Championa wymagany jest m.in do wejścia na niektóre wyprawy, założenia konkretnego poziomu ulepszenia nowego ekwipunku. Występujące aktualnie przedmioty na zdobywanie większej ilości doświadczenia NIE będą zwiększały otrzymywanych punktów doświadczenia do Poziomu Championa (poza Pakietem VIP - Pierścień Doświadczenia). 5 pierwszych osób, na każdym przedziale za osiągnięcie maksymalnego poziomu championa otrzyma Zestaw Championa. (zdjęcie poglądowe - zestaw Championa. Zestaw zawiera Kostium Fryzurę, Nakładkę na Broń oraz barwnik Szarfy Naramiennej) Aktualizacja da Wam możliwość przerobienia aktualnych ekwipunków na całkowicie nowe. Nowy Ekwipunek możecie uzyskać przerabiając aktualny Ekwipunek z poziomem ulepszenia +9 lub Mitycznym. Różnicą przy przerabianiu między poziomem +9 a Mitycznym jest aktualna różnica bonusów pomiędzy ulepszeniami. Nowy ekwipunek, który nie został przerobiony z poziomu Mitycznego możecie w dowolnym momencie ulepszyć na poziom Mityczny, zyskując brakujące bonusy. U Kowala będziecie mogli wytworzyć wszelkie wymagane przedmioty, których nie będziecie mogli pozyskać z potworów. Wraz z aktualizacją aktualnie dostępne ekwipunki PvP na przedziałach 50 - 109 zostają ujednolicone i zamienione w jeden. Barwa aktualnego ekwipunku PvP zostaje zmieniona aby nie myliła się z aktualnie dostępnymi ekwipunkami. Więcej na ten temat możecie przeczytać w tym miejscu [KLIK!] Wraz z aktualizacją aktualnie dostępne ekwipunki PvP na przedziałach 110 - 130 zostają ujednolicone i zamienione w jeden. Barwa aktualnego ekwipunku PvP zostaje zmieniona aby nie myliła się z aktualnie dostępnymi ekwipunkami. Więcej na ten temat możecie przeczytać w tym miejscu [KLIK!] Na serwerze będziecie mogli spotkać nowy system - Elementy Uzbrojenia. Elementy Uzbrojenia możliwe są do założenia od 50 poziomu postaci. Elementy Uzbrojenia to przedmioty wytwarzane u nowego NPC - Arcymistrz. Arcymistrza spotkacie w każdym mieście pierwszym oraz na Ziemiach Zjednoczonych. Wytwarzanie może się nie powieść. Elementy uzbrojenia mogą być ulepszone maksymalnie do poziomu +9. Wszystkie Elementy Uzbrojenia możecie ulepszyć za pomocą specjalnego Zwoju. Zwój Arcymistrza Przedmioty Elementów Uzbrojenia Smoka przeznaczone są do PvM. Elementy Smoka po ulepszeniu do +9 możecie dalej przerobić na poziom Antyczny. Naramiennik Smoka Antyczny Naramiennik Smoka Nagolennik Smoka Antyczny Nagolennik Smoka Karwasze Smoka Antyczne Karwasze Smoka Kolczuga Smoka Antyczna Kolczuga Smoka Peleryna Smoka Antyczna Peleryna Smoka Napierśnik Smoka Antyczny Napierśnik Smoka Przedmioty Elementów Uzbrojenia Feniksa przeznaczone są do PvP Elementy Feniksa po ulepszeniu do +9 osiągną swój maksymalny stopień rozwinięcia. W przyszłości planujemy dodać kolejne poziomy dla Elementów Uzbrojenia przeznaczonych do PvP. Naramiennik Feniksa Nagolennik Feniksa Karwasze Feniksa Kolczuga Feniksa Peleryna Feniksa Napierśnik Feniksa Do każdego Elementu Uzbrojenia możecie dodać Bonusy. Dodanie Bonusu może się nie powieść. Wymagane jest do tego specjalne Błogosławione Wzmocnienie (przedmiot dostępny z wytwarzania) Przedmioty zmieniające bonusy wyróżniamy w trzech różnych odsłonach: Małe Błogosławieństwo - Zmiana bonusów może się nie powieść, a szansa na wylosowanie lepszych bonusów jest niższa względem Średniego oraz Dużego Błogosławieństwa. Średnie Błogosławieństwo - Posiada 100% Szans na pomyślną zmianę bonusów Duże Błogosławieństwo - Posiada 100% Szans na pomyślną zmianę bonusów oraz umożliwia wybór - czy chcemy zachować aktualne bonusy czy nowe. Duże Błogosławieństwo - Posiada 100% Szans na pomyślną zmianę bonusów oraz umożliwia wybór - czy chcemy zachować aktualne bonusy czy nowe. Po użyciu Błogosławieństwa losowana jest ilość bonusów: od 1 do 3 oraz ich wartości. Duże Błogosławieństwo w głównej mierze będzie dostępne z wytwarzania. Możliwe bonusy oraz ich wartości: Spoiler Bonusy elementów uzbrojenia Bonus Możliwe wartości Siła Błyskawic +1/2/4% Siła Ognia +1/2/4% Siła Lodu +1/2/4% Siła Wody +1/2/4% Siła Mroku +1/2/4% Odporność Ognia +1/2/4% Odporność Lodu +1/2/4% Odporność Błyskawic +1/2/4% Odporność Wody +1/2/4% Odporność Mroku +1/2/4% Wartość Ataku +10/15/25 Wartość Magicznego Ataku +5/10/20 Silny przeciwko Potworom +1/2/4% Silny przeciwko Ludziom +1/2/4% Obrażenia UM +1/2/4% Max PŻ.: +250/500/1000 Szansa na cios. krytyczny: +1/2/3% Szansa na przeszyw. cios: +1/2/3% Zwiększona ilość Yang +1/2/4% Max PE.: +250/500/1000 Szybkość Ataku +1/2/3% Szybkość Ruchu +1/2/3% Regeneracja PŻ +1/2/4% Regeneracja PE +1/2/4% Szansa na Spowolnienie +1/2/3% Szansa na Odbicie ciosu +1/2/3% Kradzież PE +1/2/3% Absorpcja PŻ +1/2/3% Szansa na podwójną ilość przedmiotów +1/2/4% Szansa na Omdlenie +1/2/3% Obrona +10/15/25 Magiczna obrona +10/15/25 Szansa na bonus DOŚ. +1/3/5% W panelu umiejętności postaci znajdziecie nową ikonę, która po kliknięciu pozwoli Wam na rozwój nowej umiejętności pasywnej Władca Żywiołu Ziemi. (zdjęcie poglądowe umiejętności pasywnej - Władca Żywiołu ZIemi. bonusy, wymagane przedmioty poznacie po wejściu na serwer) Umiejętność Pasywna posiada 30 poziomów rozwinięcia. Jej poziom będziecie zwiększać oddając określone przedmioty oraz specjalne Kryształy. Za każdy rozwinięty poziom otrzymacie wartościowe bonusy. Do rozwinięcia Umiejętności Pasywnej będziecie potrzebować specjalnych Kryształów: Kryształ Ziemi Możecie go zdobyć poprzez: Pokonywanie Kamieni Metin Świadomości Pokonywanie Władcy - Król Bao Wykonywanie Wyprawy: Wyzwanie Ziemi Kryształ Mrozu Możecie go zdobyć poprzez: Pokonywanie Kamieni Metin Zniszczenia Pokonywanie Władcy - Generał Chou Wykonywanie Wyprawy: Mroźne Królestwo Kryształ Upiorów Możecie go zdobyć poprzez: Pokonywanie Kamieni Metin Wytwałości Pokonywanie Władcy - Generał Chen Wykonywanie Wyprawy: Świątynia Upiorów Kryształ Piekła Możecie go zdobyć poprzez: Wykonywanie Wyprawy: Piekło Wszystkie Kryształy poza Kryształem Piekła są niezdatne do handlu. Po maksymalnym rozwinięciu umiejętności pasywnej będziecie mieli możliwość wytworzenia przedmiotu przy pomocy wyżej wymienionych Kryształów. Przedmioty te są aktywowane w lewym górnym rogu i są niezależne od innych przedmiotów tego typu. Wzmocnienie Boga Smoków (PvM) Wzmocni Waszą postać następującymi bonusami: Siła Ziemi: +10% Silny przeciwko Potworom: +5% Czas trwania: 24 godziny (czas upływa jeśli postać jest wylogowana) Wzmocnienie Boga Smoków (PvP) Wzmocni Waszą postać następującymi bonusami: Średnie Obrażenia (PvP): +5% Silny przeciwko Ludziom: +10% Obrażenia umiejętności: +10% Czas trwania: 24 godziny (czas upływa jeśli postać jest wylogowana) Wzmocnienia Boga Smoków są zdatne do handlu. W poprzedniej aktualizacji bardzo ciepło przyjęliście System Konny, dlatego też rozszerzymy go o następujące funkcje: Maksymalny poziom Konia zostaje zwiększony do 120 Koń zostaje rozszerzony o poziom wyszkolenia Zostaną dodane dwie nowe umiejętności konne Zostanie dodany nowy przedmiot konny Zostanie dodana nowa Fiolka Konna , która losowo nadaje od 1 do 5% doświadczenia po każdym użyciu. Wyexpienie waszego Konia od 100 do 120 poziomu jest możliwe tylko i wyłącznie za pomocą nowej Fiolki Konnej. Fiolkę wytworzycie u Stajennego. Po osiągnięciu przez Konia 100 poziomu doświadczenia i rozwinięciu wszystkich umiejętności do poziomu P będziecie mogli przeprowadzić pierwsze szkolenie Konia. Podstawowym poziomem wyszkolenia waszego Konia będzie miano - Kucyk. (zdjęcie poglądowe - szkolenie konia. Wymagane przedmioty poznacie po wejściu na serwer) Po przeszkoleniu zyska on miano Zwiadowcy i umożliwi Wam: Wyszkolenie Konia do 110 poziomu Wyszkolenie pierwszej nowej umiejętności Założenie nowego przedmiotu - Juki Konne (Kucyka), Juki Konne (Zwiadowcy) Juki Konne, tak jak Siodło i Podkowa posiadają 3 stopnie ulepszania - Kucyka, Zwiadowcy i Kawalerzysty. Podstawowa wersja przedmiotu dostępna jest do założenia od 101 poziomu i rośnie w miarę ulepszania do 120 poziomu Konia. Po osiągnięciu przez Konia 110 poziomu doświadczenia i rozwinięciu nowej umiejętności Konnej do poziomu P będziecie mogli przeprowadzić drugie szkolenie Konia. Po przeszkoleniu zyska on miano Ciężkiego Kawalerzysty i umożliwi Wam: Wyszkolenie Konia do 120 poziomu Wyszkolenie drugiej nowej umiejętności Założenie przedmiotu - Juki Konne (Kawalerzysty) Po osiągnięciu przez Waszego Konia 120 poziomu i rozwinięciu wszystkich umiejętności do poziomu P, Atrybut pasywny #1 zostanie dodatkowo wzmocniony. Do wytworzenia nowej Rękawicy Wieczności będziecie potrzebować dwóch Rękawic Nieskończoności z takimi samymi bonusami wbudowanymi (zakresy bez znaczenia) oraz dodatkowe przedmioty. Po wykonaniu tej operacji otrzymacie Rękawicę Wieczności+0 , którą później możecie ulepszyć do +9. Do Każdej Rękawicy będziecie mogli dodać dodatkowe 4 bonusy przy pomocy odpowiednich Wzmocnień. Wszystkie Wzmocnienia zdobędziecie z wytwarzania. Umieszczone Wzmocnienia nie mogą się powtarzać. Umieszczone Wzmocnienia możecie podnieść do maksymalnie 4 poziomu (w przypadku Rękawicy Wieczności). Wytworzone Wzmocnienia możecie umieścić już w Smoczej Rękawicy. Wzmocnienie 1/4 można ulepszyć na Wzmocnienie 2/4 w Smoczej Rękawicy przy pomocy Zwoju Wieczności . Wzmocnienie 2/4 można ulepszyć na Wzmocnienie 3/4 w Rękawicy Nieskoń. przy pomocy Zwoju Natchnienia. Wzmocnienie 3/4 można ulepszyć na Wzmocnienie 4/4 w Rękawicy Wieczności przy pomocy Zwoju Bohatera . Wyróżniamy 8 różnych wzmocnień, które możecie dowolnie łączyć: Wzmocnienie Harmonii Zaoferuje ono Wam następujący bonus: Wartość Ataku/Wartość Magicznego Ataku Wzmocnienie Chaosu Zaoferuje ono Wam następujący bonus: Odporny na Klasy Postaci Wzmocnienie Pustki Zaoferuje ono Wam następujący bonus: Silny przeciwko Władcom Wzmocnienie Równowagi Zaoferuje ono Wam następujący bonus: Silny na Wyprawach Wzmocnienie Zagłady Zaoferuje ono Wam następujący bonus: Siła Żywiołów Wzmocnienie Zemsty Zaoferuje ono Wam następujący bonus: Obrażenia Końcowe (PvP) Wzmocnienie Wytrwałości Zaoferuje ono Wam następujący bonus: Redukcja Odporności na Klasy Postaci Wzmocnienie Pokory Zaoferuje ono Wam następujący bonus: Obrażenia Um. w Przemienionych Wybrane umieszczone przez was wzmocnienie możecie usunąć za pomocą specjalnego przedmiotu: Zaklęcie Rękawicy Rozwinięte Amulety Legendarne oraz Rzadkie st. V mogą zostać wzmocnione poprzez złączenie go: Z maksymalnie rozwiniętym Amuletem Stopnia V tego samego rodzaju Z nowymi maksymalnie rozwiniętymi Amuletami W wyniku połączenia ze sobą dwóch rozwiniętych Amuletów Legendarnych lub Rzadkich st. V, wasz Amulet zostanie wzmocniony o następujące bonusy: Obrażenia Końcowe +7% Redukcja Odp. Przeciwnika +2% Siła Ziemi +50% Aby móc połączyć ze sobą Amulety V Stopnia wymagane będzie posiadanie dodatkowych przedmiotów. Wartość otrzymanych bonusów za połączenie dwóch Amuletów Rzadkich V będzie odpowiednio niższa od połączenia ze sobą dwóch Amuletów Legendarnych V. Na połączenie dwóch Amuletów st. V jest 100% szansy na powodzenie operacji! Aktualizacja wprowadzi na serwer 3 nowe Amulety. Nowo wprowadzone amulety możecie łączyć z Waszymi Amuletami Rzadkimi st. V oraz Legendarnymi st. V. Amulet Potęgi Amulet Przepowiedni Amulet Odnowy Amulety pozyskacie z wytwarzania. Każdy z wytworzonych Amuletów możecie ulepszyć maksymalnie do poziomu +30. Ulepszenie będzie wymagało, nowego specjalnego zwoju: Zwój Doskonałości Nowe Amulety będziecie mogli połączyć ze swoimi aktualnie używanymi Amuletami i dzięki tym połączeniom będziecie zyskiwać dodatkowe bonusy. Amulety te są przedmiotami które mają posłużyć za składnik do wzmocnienia obecnych Amuletów i nie zagwarantują Wam żadnego bonusu (nie można ich założyć!). O łączeniu i wszystkich detalach systemu możecie przeczytać poniżej. Amulet Potęgi W pełni ulepszony Amulet Potęgi po pomyślnym połączeniu pozwoli Wam na odblokowanie i rozwinięcie 7 bonusu w Waszych aktualnych amuletach. Dodatkowo odblokuje on nowy bonus, które będziecie mogli wymieszać w siódmym oraz ósmym bonusie: Atak Dla Amuletu Rzadkiego nadal będą to 4 ulepszenia bonusu, a dla Amuletu Legendarnego 5. Amulet Przepowiedni W pełni ulepszony Amulet Przepowiedni po pomyślnym połączeniu pozwoli Wam na odblokowanie i rozwinięcie 8 bonusu w Waszych aktualnych amuletach. Dodatkowo odblokuje on nowe bonusy, które będziecie mogli wymieszać w siódmym oraz ósmym bonusie: Siła Żywiołów Obrażenia Końcowe (PvP) Dla Amuletu Rzadkiego nadal będą to 4 ulepszenia bonusu, a dla Amuletu Legendarnego 5. Amulet Odnowy W pełni rozwinięty Amulet Odnowy po pomyślnym połączeniu pozwoli wam zwiększyć wartości wybranego bonusu w Amulecie. Wzmocnić możecie wszystkie 8 bonusów w Waszych Amuletach. Łączenie amuletów Potęgi, Przepowiedni i Odnowy może się nie powieść. Każde pomyślne połączenie nowych Amuletów z aktualnym obniży szansę na kolejne połączenie. Kolejność łączenia jest dowolna, więc sami będziecie mogli zadecydować w jaki sposób wyglądać będzie ścieżka rozwoju waszego przedmiotu. Szanse na połączenie Amuletów możecie sprawdzić w spoilerze: Spoiler Pierwsze pomyślne połączenie 85% szans Drugie pomyślne połączenie 80% szans Trzecie pomyślne połączenie 75% szans Czwarte pomyślne połączenie 70% szans Piąte pomyślne połączenie 65% szans Szóste pomyślne połączenie 60% szans Siódme pomyślne połączenie 55% szans Ósme pomyślne połączenie 50% szans Dziewiąte pomyślne połączenie 45% szans Dziesiąte pomyślne połączenie 40% szans Jak wspomnieliśmy Amulety Potęgi, Przepowiedni i Odnowy nie zapewnią Wam bonusów i służą one jedynie za składnik do wzmocnienia. Bonusy wzmacniające postać zapewni wam pasywna umiejętność - Jubiler. Za każde ulepszenie w dowolnym z 3 nowych Amuletów otrzymacie punkt, który zostanie naliczony do umiejętności pasywnej. Za określone punktacje otrzymacie bonus, który wzmocni wasze postacie: Spoiler Za 5 pomyślnych ulepszeń Silny przeciwko Szamanom +15%, Odporność na Szamanów +2% Za 10 pomyślnych ulepszeń Silny przeciwko Diabłom +5% Za 15 pomyślnych ulepszeń Silny przeciwko Ninja +15%, Odporność na Ninja +2% Za 25 pomyślnych ulepszeń Silny przeciwko Potworom +5% Za 35 pomyślnych ulepszeń Silny przeciwko Sura+15%, Odporność na Sura +2% Za 45 pomyślnych ulepszeń Siła Wiatru +5% Za 65 pomyślnych ulepszeń Silny przeciwko Wojownikowi +15%, Odporność na Wojowników +2% Za 85 pomyślnych ulepszeń Siła Żywiołów +5% Za 105 pomyślnych ulepszeń Obrażenia Um. +15%, Średnie Obrażenia (PvP) +5% Za 145 pomyślnych ulepszeń Wartość Ataku / Wartość Magicznego Ataku +75 Za 185 pomyślnych ulepszeń Silny przeciwko Władcom +3%, Odporność na obr. UM: +2% Za 225 pomyślnych ulepszeń Średnie Obrażenia +3%, Odporność na Ludzi: +2% Za 305 pomyślnych ulepszeń Atak +3%, Siła Ziemi: +5%, Redukcja Odp. na UM: +1% Za 385 pomyślnych ulepszeń Obrażenia na Wyprawach +3%, Siła Ziemi: +10%, Redukcja Odp. na Klasy: +1% Za 465 pomyślnych ulepszeń Obrażenia Końcowe (PvP) +5%, Obrażenia Końcowe (PvM) +2%, Siła Ziemi: +15%, Redukcja Odp. na Ludzi: +1% Kolejnym z systemów który zostanie rozszerzony jest Zwierzak. Maksymalny poziom Zwierzaka zostanie zwiększony do 140. Osiągniecie go używając aktualnie dostępnych - Dużych Butelek Doś. Pupila , które po użyciu dodadzą Zwierzakowi losowo od 1 do 3% doświadczenia. Atrybut Pasywny #3 posiada 5 poziomów. Rozwijany jest pasywnie i otrzyma 1 poziom rozwinięcia za każdą w pełni rozwiniętą cechę zwierzaka. Do Zwierzaka zostaną dodane Cechy Zwierzaka. Charyzma Odwaga Waleczność Rozwaga Agresja Każda cecha może zostać rozwinięta do 5 poziomu. Aby rozwinąć poziom musicie zapełnić pasek doświadczenia poszczególnej cechy. Poziomy 1-5 każdej Cechy wzmocnią postać o bonusy PvM oraz PvP. Paski doświadczenia cech odblokowują się kolejno na poziomach zwierzaka: 80, 100, 120, 130, 140. Paski doświadczenia każdej cechy możecie rozwijać przy pomocy: Fiolka Charyzmy Fiolka Odwagi Fiolka Waleczności Fiolka Rozwagi Fiolka Agresji By móc odbierać Puste Fiolki od Pomocnej Sowy wymagane jest ukończenie "misji" na każdą z osobna. Puste Fiolki możecie odbierać u Pomocnej Sowy w zamian za przedmioty. Ilość fiolek możliwych do odebrania nie jest ograniczona. Na każda Fiolkę wymagane są różne przedmioty, które losują się z przypisanych do nich pul przedmiotów. Fiolka jest przedmiotem aktywacji. W jednym momencie można mieć aktywowaną tylko 1 Fiolkę. Pustą Fiolką nie można handlować. Wymagane jest uzbieranie 2500 punktów do Fiolki, aby ją całkowicie zapełnić. Użycie jednej Fiolki zapewnia 2500 punktów doświadczenia. Pusta Fiolka napełnia się podczas wykonywania podstawowych czynności w grze, takich jak: Pokonywanie Potworów - 2 punkty Pokonywanie Kamieni Metin - 5 punktów Pokonywanie Wypraw - 8 punktów Pokonywanie Władców - 14 punktów Każda Cecha posiada swój własny unikalny przedmiot. Przedmioty każdej z cech będą oferować zarówno bonusy PvM oraz PvP. Każdy przedmiot posiada VI stopni ulepszenia. Wraz z rozwojem poszczególnych cech Zwierzaka, będziecie mogli założyć co raz to wyższy poziom ulepszenia ich dedykowanych przedmiotów. Wyróżniamy następujące przedmioty Cech Pupila: Pierścień Charyzmy Peleryna Odwagi Medalion Waleczności Sygnet Rozwagi Kieł Agresji Zwierzaki Domowe to kolejny z systemów rozszerzanych podczas tej aktualizacji. Aktualne ewolucje Zwierzaków Domowych zostaną zmienione Maksymalny poziom Zwierzaka Domowego zostaje zwiększony do 150 Zostaną dodane dwie nowe ewolucje Zwierzaka Domowego na poziomie 139 i 149 Dodane zostaną 2 nowe umiejętności Zwierzaka Domowego Dodany zostanie 7 symbol Zwierzaka Domowego Po spełnieniu odpowiednich warunków wszystkie umiejętności Zwierzaka Domowego będzie można rozwinąć do 35 pkt Poziom Zwierzaka Domowego zwiększycie przy wykorzystaniu istniejących już Ampułek Doświadczenia Zwierzaka, jednak będą one dawać 50% zawartego w nich Doświadczenia. Pierwszą z Ewolucji będziecie mogli przeprowadzić na 139 poziomie. Po wykonanej ewolucji odblokujecie następująco: Miejsce na 7 Symbol zwierzaka domowego Miejsce na 7 umiejętność zwierzaka domowego W nowym okienku może zostać umieszczony tylko i wyłącznie Symbol (VII) W odróżnieniu od pozostałych Symboli wytwarzane są z poziomem +0 i mogą zostać ulepszone do poziomu +9. Nowe Symbole można dowolnie ściągać i zakładać. Nowe Symbole są przedmiotami dostępnymi z wytwarzania. Ich wytwarzanie może się nie powieść. Symbol Zwierzaka (VII) (PvM) zaoferuje następujące bonusy: Siła Żywiołów Siła Ziemi Odporność na Ludzi Symbol Zwierzaka (VII) (PvP) zaoferuje następujące bonusy: Średnie Obrażenia (PvP) Obrażenia Um. Obrażenia Końcowe (PvP) Odporność na Ludzi Redukcja Odporności na Ludzi W odblokowanym miejscu będziecie mogli umieścić jedną z dwóch dostępnych umiejętności przy pomocy ksiąg: Księga Żywiołaków - która po przeczytaniu zaoferuje możliwy do rozwinięcia bonus: Siła Żywiołów Księga Agresji - która po przeczytaniu zaoferuje możliwy do rozwinięcia bonus: Silny przeciwko Ludziom Na 7 umiejętność wymagane będą inne przedmioty niż dotychczas używane do umiejętności. Kolejną Ewolucję będziecie mogli przeprowadzić na 149 poziomie. Po wykonaniu tej ewolucji odblokujecie: Możliwość podniesienia wszystkich umiejętności do 35 punktów Miejsce na 8 umiejętność zwierzaka domowego W odblokowanym miejscu będziecie mogli umieścić jedną z dwóch dostępnych umiejętności przy pomocy ksiąg: Księga Ziemi - która po przeczytaniu zaoferuje możliwy do rozwinięcia bonus: Siła Ziemi Księga Bohaterów - która po przeczytaniu zaoferuje możliwy do rozwinięcia bonus: Redukcja Odporności na Klasy Postaci Na 8 umiejętność wymagane będą inne przedmioty niż dotychczas używane do umiejętności. Aktualizacja umożliwi rozwinięcia systemu Punktów Bohatera na 4, 5 i 6 poziom. Tak jak działa to do tej pory, aby rozwinąć system na wyższy poziom wymagane jest spełnienie warunków i oddanie przedmiotów. System Bohatera na 4, 5 i 6 poziomie umożliwi Wam zdobywanie nowych Run Doświadczenia. Aktywując Pakiet Bohatera będziecie mogli zdecydować czy chcecie zdobywać dotychczasowe runy doświadczenia czy te nowe, wprowadzane z tą aktualizacja. W jednym czasie możecie zdobywać tylko jeden rodzaj run! Liczba zdobywanych nowych run na nowych mapach z Kamieni Metin, Władców i Wypraw będzie podwojona. Nowe Runy można umieścić w nowym Zaklętym Nasyceniu Zaklęte Nasycenie pozyskacie od Handlarki Różności. Nowe runy doświadczenia zdobywane na 4 poziomie: Granatowa Runa Doświadczenia (I) - 1 punkt Bohatera Runa bohatera zdobyta podczas walki z potworami Lazurowa Runa Doświadczenia (I) - 2 punkty Bohatera Runa bohatera zdobyta przy niszczeniu Kamieni Metin Akwamarynowa Runa Doświadczenia (I) - 4 punkty Bohatera Runa bohatera zdobyta przy wykonywaniu Wypraw Cytrynowa Runa Doświadczenia (I) - 8 punktów Bohatera Runa bohatera zdobyta przy pokonywaniu Władców Nowe runy doświadczenia zdobywane na 5 poziomie: Granatowa Runa Doświadczenia (II) - 2 punkty Bohatera Runa bohatera zdobyta podczas walki z potworami Lazurowa Runa Doświadczenia (II) - 4 punkty Bohatera Runa bohatera zdobyta przy niszczeniu Kamieni Metin Akwamarynowa Runa Doświadczenia (II) - 6 punktów Bohatera Runa bohatera zdobyta przy wykonywaniu Wypraw Cytrynowa Runa Doświadczenia (II) - 10 punktów Bohatera Runa bohatera zdobyta przy pokonywaniu Władców Nowe runy doświadczenia zdobywane na 6 poziomie: Granatowa Runa Doświadczenia (III) - 3 punkty Bohatera Runa bohatera zdobyta podczas walki z potworami Lazurowa Runa Doświadczenia (III) - 6 punktów Bohatera Runa bohatera zdobyta przy niszczeniu Kamieni Metin Akwamarynowa Runa Doświadczenia (III) - 10 punktów Bohatera Runa bohatera zdobyta przy wykonywaniu Wypraw Cytrynowa Runa Doświadczenia (III) - 14 punktów Bohatera Runa bohatera zdobyta przy pokonywaniu Władców Aktualizacja wprowadzi możliwość rozwinięcia systemu o jedną rangę przy pomocy aktualnie dostępnych Run Doświadczenia (Runa Szmaragdowa, Rubinowa, Szafirowa, Ametystowa oraz Runicznym Nasycenia) Nekromanta: 600.000 pkt. Nagroda: Siła Wiatru +5% Siła Ziemi +10% Obrażenia Końcowe (PvP) +3% Po osiągnięciu rangi Nekromanty otrzymacie możliwość rozwinięcia systemu o siedem kolejnych rang przy pomocy nowych Run Doświadczenia (Runa Granatowa, Lazurowa, Akwamarynowa, Cytrynowa oraz Zaklętego Nasycenia) Wybraniec: 37.500 pkt. Nagroda: Odp. na Obrażenia Um. +2% Odp. na Obrażenia +2% Bohater: 75.000 pkt. Nagroda: Silny przeciwko Ludziom +15 Wartość Ataku/Wartość Magicznego Ataku +50 Strażnik: 112.500 pkt. Nagroda: Silny przeciwko Kamieniom Metin +5% Silny na Władców+5% Barbarzyńca: 150.000 pkt. Nagroda: Średnie Obrażenia +5% Obrażenia Um. +15% Mistrz: 225.000 pkt. Nagroda: Silny na Wyprawach +5% Siła Wiatru +5% Legenda: 300.000 pkt. Nagroda: Siła Ziemi +15% Odp. na Klasy Postaci +2% Odp. na Ludzi +2% Imperator: 450.000 pkt. Nagroda: Atak +5% Siła Żywiołów +10% Obrażenia Końcowe +2% Redukcja Odporności Przeciwnika +1% Aktualizacja wprowadzi na serwer nowe misje Kolekcjonerskie, Badacza. Aktualizacja wprowadzi nowe "gwiazdki" do Badacza, a jedną z nich będą Puchary. Odłamki Pucharów zdobędziecie z nowo wprowadzonych Legendarnych Władców na każdym z przedziałów. Oddanie Pucharu danego Legendarnego Władcy wzmocni Waszą postać stałymi bonusami, jednak oddanie Pucharu każdego Legendarnego Władcy nie zapewni Wam dodatkowych bonusów. Po MINIMUM kilku miesiącach od wprowadzenia aktualizacji planujemy wprowadzić na serwer między-przedziałowych Legendarnych Władców. Władcy Ci będą największym wyzwaniem na serwerze i dostępni będą na poziomach: Legendarny Władca nr. 1 Przedział 50 - 109 Legendarny Władca nr. 2 Przedział 110 - 130 Legendarny Władca nr. 3 Przedział 50 - 130 Władcy będą pojawiać się na specjalnie przygotowanej mapie w sobotę oraz niedzielę. Przebywając na niej, niezależnie od przedziału na jakim gracie Wasze bonusy i inne zostaną wyrównane tak, aby np. postać z poziomem 109 mogła na równi rywalizować z postacią o poziomie 74/94/120/130. Różnice w zadawanych jak i otrzymywanych obrażeniach będą zależeć jedynie od stopnia rozwinięcia waszych postaci. Wraz z dodaniem nowych Pucharów pojawi się bonus za oddanie wszystkich 8 Pucharów. Wierzymy, że pobudzi to jeszcze bardziej chęć do rywalizacji oraz rozwoju postaci. Więcej szczegółów przedstawimy jak będziemy bliżej wprowadzenia wyżej wymienionej nowości. Pozostałe misje, jak i potrzebne przedmioty poznacie po wejściu aktualizacji na serwer. Serwer po wprowadzeniu aktualizacji będzie już po swoich trzecich urodzinach. W tym czasie kilkukrotnie rozszerzaliśmy serwer o różne aktualizacje. Stwierdziliśmy, że wraz z dodaniem tej dużej aktualizacji potrzebne są pewne zmiany, aby początkowe etapy na serwerze były dużo prostsze oraz bardziej intuicyjne i przede wszystkim bardziej zachęcające do rozpoczęcia rozgrywki na serwerze. Zmiany mogą wydać się kontrowersyjne, jednak uważamy, że na dłuższą metę wyjdzie to na dużą korzyść dla serwera. Poniżej przedstawiamy szczegółową listę zmian. Obniżono wymagany poziom do 50 dla przedmiotów Kryształu Duszy, Zbroi Zodiaku, Zatrutego Miecza itp., Ognistych Butów itp., Tarczy Trzech Władców, Hełmu Mistrza Wojny itp. Przedmioty w dalszej części zmian nazywane będą ekwipunkiem Kryształu Duszy. Cały set ekwipunku Kryształu Duszy będziecie mogli od teraz zdobyć z Leśnego Bastionu. Przedmioty takie jak np. Zbroja Zodiaku zostanie usunięta z aktualnych źródeł zdobywania przedmiotu. Ulepszając ekwipunek Kryształu Duszy będziecie mogli wybrać pomiędzy 4 opcjami: Ekwipunek Grzmotu Ekwipunek Nefrytu Ekwipunek Smoczego Ognia Ekwipunek Wężowej Łuski Po przeczytaniu tego zdania mogą nasuwać się Wam pytania co z Waszym aktualnym ekwipunkiem - spieszmy z wyjaśnieniami: Usunięto możliwość przerobienia na Ekwipunek Grzmotu z następujących przedmiotów: Aktualnie dostępne na serwerze Zainfekowane Bronie i Zbroje zostaną usunięte z aktualnych źródeł pozyskiwania przedmiotów. Przedmiotów tych nie będzie już można zdobywać. Istniejące Zainfekowane Bronie i Zbroje nie zostaną usunięte z serwera. Będziecie mogli ulepszyć je przy pomocy samych Yangów do poziomu+9 a następnie przerobić w wybrany ekwipunek: Grzmotu/Nefrytu/Smoczego Ognia. Ze względu na przerabianie z ekwipunku Kryształu Duszy na Ekwipunek Grzmotu a następnie Ognia zaktualizowano bonusy wbudowane przedmiotów takich jak: oraz Bonusy wbudowane będą odpowiadały tym które możecie spotkać w ekwipunku Nefrytu i Lodu. Podniesienie bonusów wbudowanych oznacza, że aktualne Wyprawy, Władcy oraz Kamienie Metin staną się prostsze, dlatego: Dopasowano poziom trudności Wypraw takich jak: Świątynia Słoni - Przedział I, Podwodne Ruiny - Przedział I, Wyzwanie Ognia - Przedział I, Wyzwanie Lodu - Przedział I, Wyzwanie Błyskawic - Przedział I, Świątynia Wiatru Dopasowano trudność Władców i Kamieni Metin na mapach takich jak: Góry Grzmotu, Kraina Ognia Ze względu na możliwość bezpośredniego przerobienia w ekwipunek Wężowej Łuski, dostępny na serwerze Ekwipunek Ochao oraz Bronie Zodiaku zostały usunięte z możliwości ulepszenia z ekwipunku Kryształu Duszy. Posiadane już przez Was elementy ekwipunku Ochao i broni Zodiaku będziecie mogli ulepszyć za pomocą samych Yangów do poziomu+9 a następnie przerobić w ekwipunek Wężowej Łuski. Każdy z poniższych przedmiotów dostępny będzie od poziomu 50. Przedmioty te pozwolą Wam na rozpoczęcie przygody z ekwipunkiem PvP. Ekwipunek Weterana będzie drugim w kolejności setem (po podstawowym) przeznaczonym do PvP na poziomach 50 - 109. Przed wprowadzeniem aktualizacji nazewnictwo jest następujące: Miecz Weterana Zbroja Popiołu Szmaragdowy Naszyjnik Po wprowadzeniu aktualizacji nazewnictwo jest następujące: Miecz Weterana Zbroja Weterana Naszyjnik Weterana Ekwipunek będziecie mogli zdobyć przerabiając następujące przedmioty: lub Bazowa szansa na ulepszenie tego ekwipunku została podwyższona o 7%. Pozostałe przedmioty takie jak: Będziecie mogli je ulepszyć przy pomocy samych Yangów do poziomu+9 a następnie przerobić w ekwipunek Weterana. Jeśli posiadacie przedmioty jak te które są pokazane poniżej, to będziecie mogli je ulepszyć przy pomocy samych Yangów w odpowiadający poziom ekwipunku Weterana. Przykładowo posiadając Zbroję Magmy+6 będziecie ją mogli przerobić w Zbroję Popiołu+6 przy pomocy samych Yangów. Ekwipunek Heretyka będzie trzecim w kolejności setem (po ekwipunku Weterana) przeznaczonym do PvP na poziomach 50 - 109. Tak jak przy przy ekwipunku Weterana dokonano tu takich samych zmian w nazewnictwie. Ekwipunek będziecie mogli zdobyć przerabiając następujące przedmioty: Jeśli posiadacie przedmioty jak te które są pokazane poniżej, to będziecie mogli je przy pomocy samych Yangów w odpowiadający poziom ekwipunku Weterana. Przykładowo posiadając Zbroję Krzepkości+6 będziecie ją mogli przerobić w Zbroję Heretyka+6 przy pomocy samych Yangów. Zasada ta ma swoje zastosowanie również w przypadku przedmiotów Mitycznych. Ekwipunek Szkarłatnego Samuraja będzie drugim w kolejności setem (po podstawowym) przeznaczonym do PvP na poziomach 110 - 130. Zmiana ta na celu ma zredukować ilość ekwipunków które są "po drodze", aby umożliwić łatwiejszy dostęp do ekwipunku PvP oraz wyrównać ilość ekwipunków PvP względem innych przedziałów Ekwipunek będziecie mogli zdobyć przerabiając następujące przedmioty: lub Bazowa szansa na ulepszenie tego ekwipunku została podwyższona o 7%. Przedmioty które istnieją już na serwerze, takie jak: Będziecie mogli je ulepszyć przy pomocy samych Yangów do poziomu+9 a następnie przerobić w ekwipunek Szkarłatnego Samuraja. Ekwipunek Wiecznego Szaleństwa będzie trzecim kolejności setem (po Szkarłatnego Samuraja) przeznaczonym do PvP na poziomach 110 - 130. Jeśli posiadacie przedmioty jak te które są pokazane poniżej, to będziecie mogli je przy pomocy samych Yangów w odpowiadający poziom ekwipunku Wiecznego Szaleństwa. Przykładowo posiadając Zbroję Kruka Ciemności+6 będziecie ją mogli przerobić w Zbroję Wiecznego Szaleństwa+6 przy pomocy samych Yangów. Zasada ta ma swoje zastosowanie również w przypadku przedmiotów Mitycznych. Zmieniono wytwarzanie Kamienia Wiatru, drop przedmiotów, drop skrzynek oraz Yang na Świątyni Wiatru. Maksymalna ilość postaci aby rozpocząć wyprawę: 2. Wprowadzenie ograniczenia, które będzie nakładać limit ilościowy użycia przedmiotów na Świątyni Wiatru do dwóch wypraw dziennie Dostosowano przebieg Świątyni Wiatru pod 2 postacie bijące. Wydłużono wyprawy na przedziałach (I-III): Świątynia Słoni oraz Podwodne Ruiny) Trudność tych Wypraw pozostanie bez zmian. Wydłużono Wyzwania Żywiołów Trudność tych Wypraw pozostanie bez zmian. Wydłużono wyprawy: Dolina Myrów, Wzgórze Wu-Konga, Leśny Bastion Trudność tych Wypraw pozostanie bez zmian. Nowy przebieg wypraw: Dolina Myrów oraz Wzgórze Wu-Konga Trudność tych Wypraw pozostanie bez zmian. Zmieniono system ulepszania Tarczy Tytanów Ustandaryzowano miejsca wytwarzania przedmiotów, miejsce wytwarzania przedmiotów bardziej odpowiada temu czym zajmują się dane NPC, dla przykładu: Wszystkie rzeczy od Zwierzaków zostały przeniesione do Pomocnej Sowy Wszystkie rzeczy związane z ulepszaniem przedmiotów zostały przeniesione do Kowala Wszystkie rzeczy powiązane z rozwojem Konia zostały przeniesione do Stajennego Wszystkie rzeczy powiązane z Kamieniami Dusz zostały przeniesione do Czarodzieja Yuk-Sona itd... Zmieniono wytwarzanie niektórych przedmiotów u NPC Zmodyfikowano ulepszenie Smoczej Rękawicy Zmodyfikowano trudność, ilość zdobywanych Yang oraz szablon dropu wyprawy - Krypta Węży Obniżono poziomy od których można zakładać niektóre nakładki zwierzaka domowego Przypominamy, że temat jest poglądowy i pewne rzeczy mogą jeszcze ulec zmianie podczas prac nad aktualizacją. 1 2 2 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
WhyNot 428 Napisano 31 Maja Udostępnij Napisano 31 Maja (edytowane) nawet fajne mega plus za ujednolicenie ekwipunku [*] mem o ametystowych kolcach Edytowane 31 Maja przez WhyNot 1 2 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
torni 1 Napisano 31 Maja Udostępnij Napisano 31 Maja (edytowane) zart Edytowane 31 Maja przez torni 1 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
screly 13 Napisano 31 Maja Udostępnij Napisano 31 Maja (edytowane) Proponowalbym urozmaicic rozgrywke czymkolwiek innym niz lataniem dungow dla solowych graczy. Edytowane 31 Maja przez screly 1 1 2 1 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
nozle 3 Napisano 31 Maja Udostępnij Napisano 31 Maja Widzę że faktycznie ułatwicie rozgrywkę nowym graczom wydłużając czas wypraw :d 1 2 1 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
Bobken 8 Napisano 1 Czerwca Udostępnij Napisano 1 Czerwca Japierdole... Znowu nerf wukonga, co on wam takiego zrobił?? Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
Zarys 9 Napisano 1 Czerwca Udostępnij Napisano 1 Czerwca 14 godzin temu, Endymion napisał: Aktualnie dostępne na serwerze Zainfekowane Bronie i Zbroje zostaną usunięte z aktualnych źródeł pozyskiwania przedmiotów. Przedmiotów tych nie będzie już można zdobywać. Istniejące Zainfekowane Bronie i Zbroje nie zostaną usunięte z serwera. Będziecie mogli ulepszyć je przy pomocy samych Yangów do poziomu+9 a następnie przerobić w wybrany ekwipunek: Grzmotu/Nefrytu/Smoczego Ognia. A co z wytwarzaniem malachitu? Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
Bayrath 901 Napisano 1 Czerwca Udostępnij Napisano 1 Czerwca 23 minuty temu, Zarys napisał: A co z wytwarzaniem malachitu? Stąd też zapis w pozostałych zmianach, że niektóre craftingi zostaną zmodyfikowane Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
Smutny Roman 0 Napisano 1 Czerwca Udostępnij Napisano 1 Czerwca Z tymi rękawicami to grubo polecieliście. Teraz każdy będzie robił po 2 nieskończoności PvM 2 PvP 2 Pod stanie i 2 na wodza orków. No to jak ktoś nie zrobił podstawowej rękawicy PvM albo teraz zaczyna no to powodzenia z ulepszaniem. Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
Oldzik 41 Napisano 1 Czerwca Udostępnij Napisano 1 Czerwca 1 godzinę temu, Smutny Roman napisał: Z tymi rękawicami to grubo polecieliście. Teraz każdy będzie robił po 2 nieskończoności PvM 2 PvP 2 Pod stanie i 2 na wodza orków. No to jak ktoś nie zrobił podstawowej rękawicy PvM albo teraz zaczyna no to powodzenia z ulepszaniem. Chodzi o to, żeby te itemy miały dalej wartość, tak samo jak amulety, dlatego są wykorzystywane w aktualizacji. Szczerze, to ja się spodziewałem tego, że amulety i rękawice będą miały nowe stopnie, tak samo ze zwierzakiem zwykłym i domowym oraz nowe rangi. Trzeba urozmaicić innym rozgrywkę. Dalej będą dungi dla grzybiarzy + te żywiołowe zostają, więc nie wiem w czym problem. Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
Smutny Roman 0 Napisano 1 Czerwca Udostępnij Napisano 1 Czerwca 23 minuty temu, Oldzik napisał: Szczerze, to ja się spodziewałem tego, że amulety i rękawice będą miały nowe stopnie Moim zdaniem byłoby to lepsze rozwiązanie. Jak kogoś stać na jedną rękawicę +9 to druga, trzecia i kolejna nie stanowi problemu. Ja tak piszę z perspektywy nowego gracza i widzę że ulepszanie zwykłej rękawicy będzie w najbliższym czasie dosyć kosztowne Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
Bogol 0 Napisano 2 Czerwca Udostępnij Napisano 2 Czerwca A takie luźne pytanie, w jakim eq się będzie latało teraz jotuna/chena? Bo teraz jest eq ochao które daje więcej niż eq kryształu duszy, domyślam się, że dopiero przerobienie eq z kryształu na wężowej łuski da te dodatkowe moby/wartosc itp do biżu? Bo w takim wypadku jak będzie gra od 0 (jakaś nowa akademia, albo ktoś bez handlu będzie grał XD) to będzie bardzo wysoki próg wejścia na hydre bez eq ochao Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
Bayrath 901 Napisano 2 Czerwca Udostępnij Napisano 2 Czerwca 8 godzin temu, Bogol napisał: A takie luźne pytanie, w jakim eq się będzie latało teraz jotuna/chena? Bo teraz jest eq ochao które daje więcej niż eq kryształu duszy, domyślam się, że dopiero przerobienie eq z kryształu na wężowej łuski da te dodatkowe moby/wartosc itp do biżu? Bo w takim wypadku jak będzie gra od 0 (jakaś nowa akademia, albo ktoś bez handlu będzie grał XD) to będzie bardzo wysoki próg wejścia na hydre bez eq ochao Zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego na przerobienie z ekwipunku Kryształu Duszy na Ekwipunek Wężowej Łuski nie będą wymagane ulepszacze z Hydry. Ulepszaczami będą przedmioty dostępne do Jotuna włącznie. Eliksiry Bogów które były wymagane na przerobienie będą przerzucone do ulepszania ekwipunku Wężowej Łuski do+9. 1 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
Carrosso 1 Napisano 2 Czerwca Udostępnij Napisano 2 Czerwca To w takim razie, skoro nie będzie ekwipunku ochao. To co w tym momencie z ulepami z Jotuna? Bo na eq idzie tych ulep masa jeśli patrzymy na perspektywę czasu. 1 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
zzZz 13 Napisano 3 Czerwca Udostępnij Napisano 3 Czerwca (edytowane) W dniu 2.06.2024 o 20:48, Carrosso napisał: To w takim razie, skoro nie będzie ekwipunku ochao. To co w tym momencie z ulepami z Jotuna? Bo na eq idzie tych ulep masa jeśli patrzymy na perspektywę czasu. eq ochao wykorzystuje/wykorzystywało klika procent tych ulep nie zapominajmy, że istnieje coś takiego jak czerwona esencja gdzie jest wrzucona prawie wszędzie poza tym w nowych systemach pewnie też będą wrzucone stare ulepy jak i nowe. a co do aktualizacji aktualizacja na lata a nie na lato prawdopodobnie dla casualowca/grania 2/3h dziennie i bez wydawania pln większość rzeczy nieosiągalna czy to dobrze czy to źle nie mnie oceniać mi się gra/grało dobrze nawet po 1h dziennie na erveli Edytowane 3 Czerwca przez zzZz Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
maki22 0 Napisano 5 Czerwca Udostępnij Napisano 5 Czerwca (edytowane) ktoś wyżej pisał o tym ze dlugo sie dungi robi to fakt wolał bym połowę tego czasu latać a ciut zmniejszyć drop bo nie długo będzie się kilka h biegać dunga xd to wtedy nie wiem kto by grał na tym serwisie, jestem za tym, żeby ukrócić czas latania dunga. A co do aktualizacji JEST OP Edytowane 5 Czerwca przez maki22 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
EddyTopeczka 0 Napisano 5 Czerwca Udostępnij Napisano 5 Czerwca 34 minuty temu, maki22 napisał: ktoś wyżej pisał o tym ze dlugo sie dungi robi to fakt wolał bym połowę tego czasu latać a ciut zmniejszyć drop bo nie długo będzie się kilka h biegać dunga xd to wtedy nie wiem kto by grał na tym serwisie, jestem za tym, żeby ukrócić czas latania dunga. A co do aktualizacji JEST OP Jak masz skonczona postac na 109 to podwodnego (pod tytul) robisz 3:30. Jeszcze to skrocic? Toc to Alune zaraz sie z tego zrobi i jak dobrze przysiadziesz to w poniedzialek najebie 50k pkt do rankingu i bedzie placz ze nierealne jest wbicie tytulu dla innych graczy niz topka Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
Bayrath 901 Napisano 6 Czerwca Udostępnij Napisano 6 Czerwca @Użytkownik Zmieniono czas odrodzenia legendarnych Władców na nowych mapach 12h -> 24h 1 1 1 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.