Skocz do zawartości

Aktualizacja ZAPOWIEDŹ AKTUALIZACJI - POZIOMY CHAMPIONA, RĘKAWICE, AMULETY...


Endymion

Rekomendowane odpowiedzi

shard_ea31167b0.png

SPIS TREŚCI.png

1. Słowem wstępu
2. Nowe mapy
3. Nowe wyprawy
4. Poziom Championa
5. Nowy ekwipunek
6. Elementy uzbrojenia
7. Umiejętność pasywna - Władca Żywiołu Ziemi
8. System konny
9. Rękawice
10. Amulety
11. Zwierzaki
12. Zwierzaki domowe
13. System Punktów Bohatera
14. Kolekcjoner, Badacz
15. Ujednolicenie ekwipunku
16. Pozostałe zmiany

SŁOWEM WSTĘPU.png

Tym tematem chcemy przedstawić Wam nad czym pracowaliśmy przez ostatnie miesiące.
Nie ukrywamy, że po 3 latach serwera, zbieramy coraz więcej doświadczeń poprzez analizę wprowadzanych przez nas zmian oraz otrzymywanych od Was informacji na temat naszych działań. 
Wraz z tym bagażem doświadczeń w naszych głowach rodzi się masa pomysłów która bez większych problemów pozwala na wymyślanie nowych systemów oraz ich rozszerzeń.
Cieszymy się, że możemy wspólnie tworzyć dla Was coraz to kolejne aktualizacje.

Mamy nadzieję, że przedstawiane zmiany i wprowadzane nowości przypadną Wam do gustu.

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z tematem.

Aktualizacja wejdzie na serwer w dniu 14.07.2024r.
 

NOWE MAPY.png

Aktualizacja wprowadzi nowe lokacje przeznaczone na obecne przedziały poziomowe.

Na nowych mapach i powiązanych z nimi wyprawach oprócz dotychczasowych bonusów będą działać również nowe bonusy: Siła Ziemi & Odporność Ziemi.

 

PRZEDZIAŁ POZIOMOWY 50-74 belka.png

mapa-ogien.png

Bonusy ofensywne działające na mapie: Ziemia, Ogień, Diabły, Wiatr

Czas odrodzenia Kamieni Metin: 12x co godzinę
Czas odrodzenia Bossów: 4x co 6 godzin, 2x co 3 godziny (losowo rozmieszczone po mapie)
Czas odrodzenia Legendarnego Władcy: 1x co 24 godziny
 

PRZEDZIAŁ POZIOMOWY 75-94 belka.png

mapa-lod.png

Bonusy ofensywne działające na mapie: Ziemia, Lód, Diabły, Wiatr

Czas odrodzenia Kamieni Metin: 12x co godzinę
Czas odrodzenia Bossów: 4x co 6 godzin, 2x co 3 godziny (losowo rozmieszczone po mapie)
Czas odrodzenia Legendarnego Władcy: 1x co 24 godziny

 

PRZEDZIAŁ POZIOMOWY 95-109 belka.png

mapa-elec.png

Bonusy ofensywne działające na mapie: Ziemia, Błyskawice, Diabły, Wiatr

Czas odrodzenia Kamieni Metin: 12x co godzinę
Czas odrodzenia Bossów: 4x co 6 godzin, 2x co 3 godziny (losowo rozmieszczone po mapie)
Czas odrodzenia Legendarnego Władcy: 1x co 24 godziny

 

PRZEDZIAŁ POZIOMOWY 110-120 belka.png

mapa-woda.png

Bonusy ofensywne działające na mapie: Ziemia, Woda, Diabły, Wiatr

Czas odrodzenia Kamieni Metin: 12x co godzinę
Czas odrodzenia Bossów: 4x co 6 godzin, 2x co 3 godziny (losowo rozmieszczone po mapie)
Czas odrodzenia Legendarnego Władcy: 1x co 24 godziny

 

PRZEDZIAŁ POZIOMOWY 121-130 belka.png

mapa-mrok.png

Bonusy ofensywne działające na mapie: Ziemia, Mrok, Diabły, Wiatr

Czas odrodzenia Kamieni Metin: 12x co godzinę
Czas odrodzenia Bossów: 4x co 6 godzin, 2x co 3 godziny (losowo rozmieszczone po mapie)
Czas odrodzenia Legendarnego Władcy: 1x co 24 godziny

 

WYPRAWY.png

W poprzedniej aktualizacji rozpoczęliśmy prace nad modernizacją istniejących wypraw. Z racji bardzo dobrego odbioru  stwierdziliśmy, aby w tej aktualizacji zmodernizować pozostałe wyprawy.
 Poza tymi zmianami na serwer zostaną dodane całkowicie nowe wyprawy powiązane z nowymi mapami.


PUSTYNNE RUINY.png

PRZEDZIAŁ POZIOMOWY 75 - 100.png

pustynne ruiny_dung.png

Wymagany bonus ofensywny: Silny przeciwko Nieumarłym
Wyprawa ta całkowicie zastąpi Piekielne Katakumby oraz Legowisko Mantykor.
Zastąpienie tych dwóch wypraw niesie za sobą przebudowanie dropu.
Do wejścia na wyprawę będziecie potrzebować przepustki: przepustka mantykor.png

 

komnaty astralnego ognia.png

PRZEDZIAŁ POZIOMOWY 75 - 109.png

dung-smok.png

Wymagany bonus ofensywny: Silny przeciwko Diabłom
Wyprawa ta całkowicie zastąpi Świątynie Smoka
Do wejścia na wyprawę będziecie potrzebować przepustki: przepustka smok.png

 

belka_nemere_dung.png

PRZEDZIAŁ POZIOMOWY 95 - 130.png

nemere.png

Wymagany bonus ofensywny: Silny przeciwko Diabłom
Wyprawa ta całkowicie zastąpi Twierdzę Razadora oraz Strażnicę Nemere.
Zastąpienie tych dwóch wypraw niesie za sobą przebudowanie dropu.
Do wejścia na wyprawę będziecie potrzebować przepustki: przepustka nemere.png

 

kryjówka thryma.png

PRZEDZIAŁ POZIOMOWY 110 - 130.png

dung-jotun.png

Wymagany bonus ofensywny: Silny przeciwko Diabłom
Wyprawa ta całkowicie zastąpi Sanktuarium Herosów oraz Jotuńskie Bagna.
Zastąpienie tych dwóch wypraw niesie za sobą przebudowanie dropu.
Do wejścia na wyprawę będziecie potrzebować przepustki: przepustka jotun.png

 

LAS CIENI.png

PRZEDZIAŁ POZIOMOWY 50 - 130.png

las cieni_dung.png

Wymagany bonus ofensywny: Silny przeciwko Diabłom
Wyprawa ta całkowicie zastąpi Zainfekowany Ogród oraz Schronienie Meley
Zastąpienie tych dwóch wypraw niesie za sobą przebudowanie dropu.
Do wejścia na wyprawę będziecie potrzebować przepustki: przepustka las.png
 

Wyzwanie Ziemi.png

PRZEDZIAŁ POZIOMOWY 50 - 130.png

dung ziemia.png

Wymagane bonusy ofensywne: Siła Ziemi, Silny przeciwko Diabłom, Siła Żywiołów, Siła Wiatru
Wymagany poziom Championa: 0
Maksymalna liczba postaci aby rozpocząć wyprawę: 1

Jest to najłatwiejsza spośród czterech, nowych wypraw.
Zdobędziecie tu nowe przedmioty które pozwolą na rozpoczęcie przygody z nową zawartością.
Do wejścia na wyprawę będziecie potrzebować przepustki: przepustka ziemia.png

 

MROŹNE KRÓLESTWO.png

PRZEDZIAŁ POZIOMOWY 50 - 130.png

mrozne krolestwo_dung.png

Wymagane bonusy ofensywne: Siła Ziemi, Silny przeciwko Diabłom, Siła Żywiołów, Siła Wiatru
Wymagany poziom Championa: 10
Maksymalna liczba postaci aby rozpocząć wyprawę: 1

Jest to druga spośród czterech nowych wypraw, gdzie zdobędziecie nowe przedmioty.
Wyprawa jest bardziej wymagająca od poprzedniej.
Do wejścia na wyprawę będziecie potrzebować przepustki: przepustka lod.png

 

ŚWIĄTYNIA UPIORÓW.png

PRZEDZIAŁ POZIOMOWY 50 - 130.png

swiatynia upiorów.png

Wymagane bonusy ofensywne: Siła Ziemi, Silny przeciwko Diabłom, Siła Żywiołów, Siła Wiatru
Wymagany poziom Championa: 15
Maksymalna liczba postaci aby rozpocząć wyprawę: 1

Jest to trzecia z nowych wypraw gdzie zdobędziecie nowe przedmioty które będziecie mogli wykorzystać przy rozwoju nowej zawartości.
Będzie to najcięższa wyprawa dla postaci PvM.
Do wejścia na wyprawę będziecie potrzebować przepustki: przepustka swiatynia.png

 

PIEKŁO.png

pieklo_dung.png

PRZEDZIAŁ POZIOMOWY 50 - 130.png

Wymagane bonusy ofensywne: Silny przeciwko Ludziom, Silny przeciwko Klasom
Wymagany poziom Championa: 0
Maksymalna liczba postaci aby rozpocząć wyprawę: 1

Jest to ostatnia z nowych wypraw przeznaczonych dla postaci PvP. gdzie zdobędziecie nowe przedmioty które będziecie mogli wykorzystać przy rozwoju nowej zawartości.
Do wejścia na wyprawę będziecie potrzebować przepustki: przepustka pieklo.png

 

POZIOM CHAMPIONA.png
Poziom Championa to alternatywny poziom waszej postaci.
Możecie go rozwijać poprzez pokonywanie potworów na nowych mapach.
Alternatywną możliwością rozwoju Poziomu Championa jest wykonywanie nowych wypraw oraz pokonywanie bossów i Kamieni Metin na nowych mapach.


AKTYWACJA SYSTEMU.png

Aby rozpocząć zdobywanie Poziomu Championa na waszej Postaci będziecie musieli aktywować System Championa.
aktywacja systemu czamp.png
(zdjęcie poglądowe - przedmioty oraz ich ilości poznacie po wejściu na serwer)

Aby aktywować ten system, musicie spełnić następujące warunki:
strzalka.png Ranga Bohatera - Champion
strzalka.png Oddanie wymaganych przedmiotów
strzalka.png Oddanie konkretnej ilości Won

Zakładkę systemu Poziomu Championa znajdziecie w panelu bocznym.

Wraz z aktywacją systemu Poziomu Championa na waszej postaci stracicie możliwość atakowania graczy, Władców i Kamieni Metin na mapach:

strzalka.png Góry Grzmotu
strzalka.png Nefrytowa Zatoka
strzalka.png Przylądek Smoczego Ognia

strzalka.png Smoczy Przylądek
strzalka.png Moczary Przeklętych
strzalka.png Wzgórza Herosów
strzalka.png Zaklęty Las
strzalka.png Głębiny Potępionych
strzalka.png Wąwóz Węży


Rozwój Poziomu.png

czampion.png

(zdjęcie poglądowe - bonusy, wartości Woli Championa, wymaganego doświadczenia na poziom poznacie po wejściu na serwer)

Startowo posiadacie 0 Poziom Championa, a maksymalnie możecie go rozwinąć 20 Poziomu.
Na każdy poziom wymagana jest inna ilość doświadczenia.
Po zapełnieniu paska doświadczenia musicie oddać wymagane przedmioty oraz Yang, aby zdobyć kolejny poziom.

Za każdy poziom Championa wasza postać otrzyma Bonusy PvM.
Dodatkowo za każdy poziom Championa będziecie mogli rozdać punkty statystyk, które wspomogą was w walce z potworami na nowych mapach.

Punkty statystyk możecie rozdysponować pomiędzy:

strzalka.png Wola Siły
Jeżeli Wola Siły potwora, z którym walczycie jest wyższa, to wasze obrażenia zostaną zmniejszone.
Jeżeli Wola Siły potwora, z którym walczycie jest mniejsza lub równa, to wasze obrażenia nie są zmniejszane.


strzalka.png Wola Uniku
Jeżeli wola Uniku potwora, z którym walczycie jest wyższa, to wasza szansa na blok oraz unik jest zmniejszona.
Jeżeli wola Uniku potwora, z którym walczycie jest mniejsza lub równa, to wasza szansa na blok oraz unik nie jest zmniejszana.


strzalka.png Wola Wytrzymałości
Jeżeli Wola Wytrzymałości potwora, z którym walczycie jest wyższa, to wasza postać otrzymuje więcej obrażeń.
Jeżeli Wola Wytrzymałości potwora, z którym walczycie jest mniejsza lub równa, to otrzymujecie standardowe obrażenia.


strzalka.png Wola Odporności
Jeśli przewyższa Wolę Odporności potworów, z którymi walczycie, to stajecie się bardziej odporni na Efekt Zakażenia.
Jeśli Wasz parametr jest niższy, to jesteście bardziej podatni na Efekt Zakażenia.


Parametry potworów znajdziecie w okienku zaznaczenia danego przeciwnika.
mob.png

belka_zakazenie.png

Efekt Zakażenia - Jest to negatywny efekt nakładany przez wszystkie potwory na nowych mapach.
Jego czas trwania wynosi 30 sekund.

Podczas Zakażenia wasza Postać:
strzalka.png Traci co 3 sekundy 20% całkowitego zdrowia
strzalka.png Błogosławieństwo Życia przywraca 33% punktów całkowitego zdrowia
strzalka.png Jeżeli wasze parametry pozostałych Woli (Siła, Wytrzymałość i Unik)niższe od potworów, z którymi walczycie i otrzymujecie związane z tym osłabienia, to podczas Efektu Zakażenia siła tych osłabień jest podwojona.

gif-efekt.gif


Dodatkowe Informacje.png

strzalka.png Konkretny Poziom Championa wymagany jest m.in do wejścia na niektóre wyprawy, założenia konkretnego poziomu ulepszenia nowego ekwipunku.
strzalka.png Występujące aktualnie przedmioty na zdobywanie większej ilości doświadczenia NIE będą zwiększały otrzymywanych punktów doświadczenia do Poziomu Championa (poza Pakietem VIP - Pierścień Doświadczenia).
strzalka.png 5 pierwszych osób, na każdym przedziale za osiągnięcie maksymalnego poziomu championa otrzyma Zestaw Championa.

set.png
(zdjęcie poglądowe - zestaw Championa. Zestaw zawiera Kostium Fryzurę, Nakładkę na Broń oraz barwnik Szarfy Naramiennej)


NOWY EKWIPUNEK.png
Aktualizacja da Wam możliwość przerobienia aktualnych ekwipunków na całkowicie nowe.
Nowy Ekwipunek możecie uzyskać przerabiając aktualny Ekwipunek z poziomem ulepszenia +9 lub Mitycznym.
Różnicą przy przerabianiu między poziomem +9 a Mitycznym jest aktualna różnica bonusów pomiędzy ulepszeniami.
Nowy ekwipunek, który nie został przerobiony z poziomu Mitycznego możecie w dowolnym momencie ulepszyć na poziom Mityczny, zyskując brakujące bonusy.
U Kowala będziecie mogli wytworzyć wszelkie wymagane przedmioty, których nie będziecie mogli pozyskać z potworów.


EKWIPUNEK PVM.png
PRZEDZIAŁ POZIOMOWY 50 - 74.png
bron1.png strzalka.png red_bron.png

zbr1.png strzalka.png red_zbr.png

helm1.png strzalka.png red_helm1.png

tarcza.png strzalka.png red_tarcza.png

buty.png strzalka.png red_buty.png

 pas.png strzalka.png red_pas.png

 wisior.png strzalka.png red_naszyjniki.png

kolczyki.png strzalka.png red_kolczyki.png

bransa.png strzalka.png red_bransa.png


PRZEDZIAŁ POZIOMOWY 75 - 94.png

bron2.png strzalka.pngblue_bron.png

zbr1.png strzalka.pngblue_zbr.png

helm1.png strzalka.pngblue_helm1.png

tarcza.png strzalka.pngblue_tarcza.png

buty.png strzalka.pngblue_buty.png

pas.png strzalka.pngblue_pas.png

wisior.png strzalka.pngblue_naszyjniki.png

kolczyki.png strzalka.png blue_kolczyki.png

bransa.png strzalka.pngblue_bransa.png


PRZEDZIAŁ POZIOMOWY 95 - 109.png

bron3.png strzalka.png yellow_bron.png

zbr1.png strzalka.png yellow_zbr.png

helm1.png strzalka.pngyellow_helm1.png

tarcza.png strzalka.png yellow_tarcza.png

buty.png strzalka.png yellow_buty.png

pas.png strzalka.png yellow_pas.png

wisior.png strzalka.pngyellow_naszyjniki.png

kolczyki.png strzalka.png yellow_kolczyki.png

bransa.png strzalka.png yellow_bransa.png


PRZEDZIAŁ POZIOMOWY 110 - 120.png

BRON7.png strzalka.pngniebian_bron.png

zbr3.png strzalka.pngniebian_zbr.png

helm.png strzalka.pngniebian_helm.png

tarcza.png strzalka.pngniebian_tarcza.png

buty.png strzalka.pngniebian_buty.png

pas.png strzalka.pngniebian_pas.png

wisior.png strzalka.pngniebian_wisior.png

kolce.png strzalka.pngniebian_kolce.png

bransa.png strzalka.pngniebian_bransa.png


PRZEDZIAŁ POZIOMOWY 121 - 130.png

BRON8.png strzalka.pngniebian_bron2.png

zbr2.png strzalka.pngniebian_zbr2.png

helm.png strzalka.png 2niebian_helm.png

tarcza.png strzalka.png2niebian_tarcza.png

buty.png strzalka.png 2niebian_buty.png

pas.png strzalka.png2niebian_pas.png

wisior.png strzalka.png 2niebian_wisior.png

kolce.png strzalka.png 2niebian_kolce.png

 bransa.png strzalka.png 2niebian_bransa.png

Ekwipunek PVP.png
PRZEDZIAŁ POZIOMOWY 50 - 109.png

Wraz z aktualizacją aktualnie dostępne ekwipunki PvP na przedziałach 50 - 109 zostają ujednolicone i zamienione w jeden.
Barwa aktualnego ekwipunku PvP zostaje zmieniona aby nie myliła się z aktualnie dostępnymi ekwipunkami. 
Więcej na ten temat możecie przeczytać w tym miejscu [KLIK!]

BRON5.png.60e170916d589a15b729bc77ef514abe.png strzalka.pngblack_bron.png

zbr2.png.8058c4dc622c025e63dd131ca928889b.png  strzalka.pngblack_zbr.png

helm.png.c1b31f797f77094ad392d76d744dabd4.png strzalka.pngb_helm.png

buty.png.41710fad170c66aa77af260bc073195e.png strzalka.pngb_buty.png

pas.png.1ea0112ac2261765ea48a11a81c693eb.png strzalka.pngb_pas.png

wisior.png.491507ea46bc4869346f1e03a7d3a2c9.png strzalka.pngb_naszyjnik.png

kolce.png.99804a722dae16c319ebd80391cfd25e.png strzalka.pngb_kolce.png

bransa.png.4a1384463c379a011b37a72ccab07eba.png strzalka.pngb_bransa.png

13210123.png.5b4a77b8ca2b8985f8c7933e19760d35.png strzalka.pngb_tarcza.png


PRZEDZIAŁ POZIOMOWY 110 - 130.png

Wraz z aktualizacją aktualnie dostępne ekwipunki PvP na przedziałach 110 - 130 zostają ujednolicone i zamienione w jeden.
Barwa aktualnego ekwipunku PvP zostaje zmieniona aby nie myliła się z aktualnie dostępnymi ekwipunkami. 
Więcej na ten temat możecie przeczytać w tym miejscu [KLIK!]

bron9.png.ed22bb5dbe832e0d1cc7e37a6d796b64.png.cf1fce7ed81ccbe2ce4764564e4dbbe4.png strzalka.pngcyan_bron.png

zbr1.png.47502f0c950e6ce1242b639f95bdc8be.png.4e6e65570bdad661ae5124395f482f68.png  strzalka.png purple_zbr.png

helm.png.cef0ab0165d6d6f6ec4f16152952a547.png.155bad7634e893ea0379afa51b5c3ec3.png  strzalka.pngblack_helm1.png

tarcza.png.1c9e287ad5242e53c136a2a727aa646b.png.5a403e4ac224ab1f0cc5d1a9b0435d73.png  strzalka.pngblack_tarcza.png

buty.png.ec5718b4c41d35555ba6408ed700c67c.png.9bdf89e95929a0e1c6b547914b475fae.png  strzalka.pngblack_buty.png

pas.png.5f45fd6162022e912f19aaeb54d12ae3.png.2bf5ee46e3bda8573c46965d8903341e.png  strzalka.pngblack_pas.png

wisior.png.22f9a1064725425de486f445140a9efa.png.a9a7fe4b0b6ae914f1fa5ac23abd067b.png  strzalka.pngblack_naszyjniki.png

kolce.png.baa3b0a3795375d4c3d496baedff863b.png.2dfa553f80a44e5ee274d77f0c72b36a.png  strzalka.pngblack_kolczyki.png

bransa.png.c897db6dbfb65ad9d810bd034a3245a3.png.f3be9e4791b51fd34b06cb83def313cd.png  strzalka.pngblack_bransa.png

 

ELEMENTY UZBROJENIA.png
Na serwerze będziecie mogli spotkać nowy system - Elementy Uzbrojenia.
Elementy Uzbrojenia możliwe są do założenia od 50 poziomu postaci.

uzbrojenia.png
Elementy Uzbrojenia to przedmioty wytwarzane u nowego NPC - Arcymistrz.
Arcymistrza spotkacie w każdym mieście pierwszym oraz na Ziemiach Zjednoczonych.

Wytwarzanie może się nie powieść.

Elementy uzbrojenia mogą być ulepszone maksymalnie do poziomu +9.
Wszystkie Elementy Uzbrojenia możecie ulepszyć za pomocą specjalnego Zwoju.
zwoj1.png
Zwój Arcymistrza


ELEMENTY UZBROJENIA SMOKA.png
Przedmioty Elementów Uzbrojenia Smoka przeznaczone są do PvM.
Elementy Smoka 
po ulepszeniu do +9 możecie dalej przerobić na poziom Antyczny.

naramiennik smoka.png Naramiennik Smoka strzalka.png antyczny naramiennik smoka.png Antyczny Naramiennik Smoka
nagolennik smoka.png Nagolennik Smoka strzalka.png antyczny nagolennik smoka.png Antyczny Nagolennik Smoka
Karwasze smoka.png Karwasze Smoka strzalka.png antyczne Karwasze smoka.png Antyczne Karwasze Smoka
kolczuga smoka.png Kolczuga Smoka strzalka.png antyczna kolczuga smoka.png Antyczna Kolczuga Smoka
peleryna smoka.png Peleryna Smoka strzalka.png antyczna peleryna smoka.png Antyczna Peleryna Smoka
Napierśnik Smoka.png Napierśnik Smoka strzalka.png antyczny Napierśnik Smoka.png Antyczny Napierśnik Smoka

 

ELEMENTY UZBROJENIA FENIKSA.png
Przedmioty Elementów Uzbrojenia Feniksa przeznaczone są do PvP
Elementy Feniksa 
po ulepszeniu do +9 osiągną swój maksymalny stopień rozwinięcia.
W przyszłości planujemy
dodać kolejne poziomy dla Elementów Uzbrojenia przeznaczonych do PvP.

naramiennik feniksa.png Naramiennik Feniksa
nagolennik feniksa.png Nagolennik Feniksa
Karwasze feniksa.png Karwasze Feniksa
kolczuga feniksa.png Kolczuga Feniksa
peleryna feniksa.png Peleryna Feniksa
Napierśnik feniksa.png Napierśnik Feniksa

separator.png
Do każdego Elementu Uzbrojenia możecie dodać Bonusy.
Dodanie Bonusu może się nie powieść.

Wymagane jest do tego specjalne Błogosławione Wzmocnieniewzmocnienie.png
(przedmiot dostępny z wytwarzania)

Przedmioty zmieniające bonusy wyróżniamy w trzech różnych odsłonach:
strzalka.png male blogo.png Małe Błogosławieństwo - Zmiana bonusów może się nie powieść, a szansa na wylosowanie lepszych bonusów jest niższa względem Średniego oraz Dużego Błogosławieństwa.
strzalka.png srednie blogo.png Średnie Błogosławieństwo - Posiada 100% Szans na pomyślną zmianę bonusów

strzalka.png d blogo.png Duże Błogosławieństwo - Posiada 100% Szans na pomyślną zmianę bonusów oraz umożliwia wybór - czy chcemy zachować aktualne bonusy czy nowe.

Po użyciu Błogosławieństwa losowana jest ilość bonusów: od 1 do 3 oraz ich wartości.
Duże Błogosławieństwo w głównej mierze będzie dostępne z wytwarzania.

Możliwe bonusy oraz ich wartości:

Spoiler
Bonusy elementów uzbrojenia
Bonus Możliwe wartości
Siła Błyskawic +1/2/4%
 Siła Ognia +1/2/4%
Siła Lodu +1/2/4%
Siła Wody +1/2/4%
Siła Mroku +1/2/4%
Odporność Ognia +1/2/4%
Odporność Lodu +1/2/4%
Odporność Błyskawic +1/2/4%
Odporność Wody +1/2/4%
Odporność Mroku +1/2/4%
Wartość Ataku +10/15/25
Wartość Magicznego Ataku +5/10/20
 Silny przeciwko Potworom +1/2/4%
Silny przeciwko Ludziom +1/2/4%
Obrażenia UM +1/2/4%
Max PŻ.: +250/500/1000
Szansa na cios. krytyczny: +1/2/3%
Szansa na przeszyw. cios: +1/2/3%
Zwiększona ilość Yang +1/2/4%
Max PE.: +250/500/1000
Szybkość Ataku +1/2/3%
Szybkość Ruchu +1/2/3%
Regeneracja PŻ +1/2/4%
Regeneracja PE +1/2/4%
Szansa na Spowolnienie +1/2/3%
Szansa na Odbicie ciosu +1/2/3%
Kradzież PE +1/2/3%
Absorpcja PŻ +1/2/3%
 Szansa na podwójną ilość przedmiotów +1/2/4%
 Szansa na Omdlenie +1/2/3%
Obrona +10/15/25
Magiczna obrona +10/15/25
Szansa na bonus DOŚ. +1/3/5%


UMIEJĘTNOŚĆ PASYWNA.png

W panelu umiejętności postaci znajdziecie nową ikonę, która po kliknięciu pozwoli Wam na rozwój nowej umiejętności pasywnej Władca Żywiołu Ziemi.

wladca zywiolu.png

(zdjęcie poglądowe umiejętności pasywnej - Władca Żywiołu ZIemi. bonusy, wymagane przedmioty poznacie po wejściu na serwer)
 

Rozwój Umiejętności.png

Umiejętność Pasywna posiada 30 poziomów rozwinięcia. 
Jej poziom będziecie zwiększać oddając określone przedmioty oraz specjalne Kryształy.
Za każdy rozwinięty poziom otrzymacie wartościowe bonusy.
 

Do rozwinięcia Umiejętności Pasywnej będziecie potrzebować specjalnych Kryształów:

krysztal ziemi.png
Kryształ Ziemi
Możecie go zdobyć poprzez:
strzalka.png Pokonywanie Kamień Żywiołu (np. Kamień Mroku)
strzalka.png Pokonywanie Władcy - Posłaniec, Gigant
strzalka.png Wykonywanie Wyprawy: Wyzwanie Ziemi
 

krysztal mrozu.png
Kryształ Mrozu
Możecie go zdobyć poprzez:
strzalka.png Pokonywanie Jajo Żywiołu (np. Jajo Mroku)
strzalka.png Pokonywanie Władcy - Generał Chou, Gigant
strzalka.png Wykonywanie Wyprawy: Mroźne Królestwo

krysztal upiorow.png
Kryształ Upiorów
Możecie go zdobyć poprzez:
strzalka.png Pokonywanie Kryształ Żywiołu (np. Kryształ Mroku)
strzalka.png Pokonywanie Władcy - Oficer Chen, Gigant
strzalka.png Wykonywanie Wyprawy: Świątynia Upiorów


krysztal piekla.png
Kryształ Piekła
Możecie go zdobyć poprzez:
strzalka.png Wykonywanie Wyprawy: Piekło


Wszystkie Kryształy poza Kryształem Piekła są niezdatne do handlu.

separator.png

Po maksymalnym rozwinięciu umiejętności pasywnej będziecie mieli możliwość wytworzenia przedmiotu przy pomocy wyżej wymienionych Kryształów. Przedmioty te są aktywowane w lewym górnym rogu i są niezależne od innych przedmiotów tego typu.

strzalka.pngwzmocnienie pvm.png Wzmocnienie Boga Smoków (PvM)
Wzmocni Waszą postać następującymi bonusami:
Siła Ziemi: +10%
Silny przeciwko Potworom: +5%

Czas trwania: 24 godziny
(czas upływa jeśli postać jest wylogowana)

strzalka.pngwzmocnienie pvp.png Wzmocnienie Boga Smoków (PvP)
Wzmocni Waszą postać następującymi bonusami:
Średnie Obrażenia (PvP): +5%
Silny przeciwko Ludziom: +10%
Obrażenia umiejętności: +10%

Czas trwania: 24 godziny
(czas upływa jeśli postać jest wylogowana)

Wzmocnienia Boga Smoków są zdatne do handlu.
 

SYSTEM KONNY.png

W poprzedniej aktualizacji bardzo ciepło przyjęliście System Konny, dlatego też rozszerzymy go o następujące funkcje:

strzalka.png Maksymalny poziom Konia zostaje zwiększony do 120

strzalka.png Koń zostaje rozszerzony o poziom wyszkolenia

strzalka.png Zostaną dodane dwie nowe umiejętności konne

strzalka.png Zostanie dodany nowy przedmiot konny
strzalka.png Zostanie dodana nowa Fiolka Konna fiolka konia.png, która losowo nadaje od do 5% doświadczenia po każdym użyciu.
Wyexpienie waszego Konia od 100 do 120 poziomu jest możliwe tylko i wyłącznie za pomocą nowej Fiolki Konnej.
Fiolkę wytworzycie u Stajennego.

kon.png
 

PIERWSZY POZIOM WYSZKOLENIA.png

Po osiągnięciu przez Konia 100 poziomu doświadczenia i rozwinięciu wszystkich umiejętności do poziomu P będziecie mogli przeprowadzić pierwsze szkolenie Konia.

Podstawowym poziomem wyszkolenia waszego Konia będzie miano - Kucyk.

szkolenie konia.png
(zdjęcie poglądowe - szkolenie konia. Wymagane przedmioty poznacie po wejściu na serwer)

Po przeszkoleniu zyska on miano Zwiadowcy i umożliwi Wam:

strzalka.png Wyszkolenie Konia do 110 poziomu

strzalka.png Wyszkolenie pierwszej nowej umiejętności - bonus Siła Żywiołów

strzalka.png Założenie nowego przedmiotu - juka1.png Juki Konne (Kucyka), Juki Konne juka2.png (Zwiadowcy)

Juki Konne, tak jak Siodło i Podkowa posiadają 3 stopnie ulepszania - Kucyka, Zwiadowcy i Kawalerzysty.
Podstawowa wersja przedmiotu dostępna jest do założenia od 101 poziomu i rośnie w miarę ulepszania do 120 poziomu Konia.

 

DRUGI POZIOM WYSZKOLENIA.png

Po osiągnięciu przez Konia 110 poziomu doświadczenia i rozwinięciu nowej umiejętności Konnej do poziomu P będziecie mogli przeprowadzić drugie szkolenie Konia.

Po przeszkoleniu zyska on miano Ciężkiego Kawalerzysty i umożliwi Wam:

strzalka.png Wyszkolenie Konia do 120 poziomu

strzalka.png Wyszkolenie drugiej nowej umiejętności - bonus Siła Ziemi

strzalka.png Założenie przedmiotu - juka3.png Juki Konne (Kawalerzysty)


ATRYBUT PASYWNY #1.png

Po osiągnięciu przez Waszego Konia 120 poziomu i rozwinięciu wszystkich umiejętności do poziomu P, Atrybut pasywny #1 zostanie dodatkowo wzmocniony.

 

RĘKAWICE.png
RĘKAWICA WIECZNOŚCI.png
rekawica.png

Do wytworzenia nowej rekawica wiecznosci.pngRękawicy Wieczności będziecie potrzebować dwóch 23090.pngRękawic Nieskończoności z takimi samymi bonusami wbudowanymi (zakresy bez znaczenia) oraz dodatkowe przedmioty.

Po wykonaniu tej operacji otrzymacie Rękawicę Wieczności+0 rekawica wiecznosci.png, którą później możecie ulepszyć do +9.

WZMOCNIENIE RĘKAWIC.png
rekawica2.png

Do Każdej Rękawicy będziecie mogli dodać dodatkowe 4 bonusy przy pomocy odpowiednich Wzmocnień.
Wszystkie Wzmocnienia zdobędziecie z wytwarzania.
Umieszczone Wzmocnienia nie mogą się powtarzać.
Umieszczone Wzmocnienia możecie podnieść do maksymalnie 4 poziomu (w przypadku Rękawicy Wieczności).

Wytworzone Wzmocnienia możecie umieścić już w Smoczej Rękawicy.

Wzmocnienie 1/4 można ulepszyć na Wzmocnienie 2/4 w Smoczej Rękawicy przy pomocy Zwoju Wieczności zwoj3.png.

Wzmocnienie 2/4 można ulepszyć na Wzmocnienie 3/4 w Rękawicy Nieskoń. przy pomocy Zwoju NatchnieniaZwoj Wieczności.png.

Wzmocnienie 3/4 można ulepszyć na Wzmocnienie 4/4 w Rękawicy Wieczności przy pomocy Zwoju Bohatera zwoj4.png.


Wyróżniamy 8 różnych wzmocnień, które możecie dowolnie łączyć:

strzalka.png Wzmocnienie Harmonii wzmoc1.png
Zaoferuje ono Wam następujący bonus:
Wartość Ataku/Wartość Magicznego Ataku

strzalka.png Wzmocnienie Chaosu wzmoc3.png
Zaoferuje ono Wam następujący bonus:
Odporny na Klasy Postaci

strzalka.png Wzmocnienie Pustki wzmoc5.png
Zaoferuje ono Wam następujący bonus:
Silny przeciwko Władcom

strzalka.png Wzmocnienie Równowagi wzmoc7.png
Zaoferuje ono Wam następujący bonus:
Silny na Wyprawach

strzalka.png Wzmocnienie Zagłady wzmoc8.png
Zaoferuje ono Wam następujący bonus:
Siła Żywiołów

strzalka.png Wzmocnienie Zemsty wzmoc2.png
Zaoferuje ono Wam następujący bonus:
Obrażenia Końcowe (PvP)

strzalka.png Wzmocnienie Wytrwałości wzmoc6.png
Zaoferuje ono Wam następujący bonus:
Redukcja Odporności na Klasy Postaci

strzalka.png Wzmocnienie Pokory wzmoc4.png
Zaoferuje ono Wam następujący bonus:
Obrażenia Um. w Przemienionych


Wybrane umieszczone przez was wzmocnienie możecie usunąć za pomocą specjalnego przedmiotu:

zaklecie rekawicy.png
Zaklęcie Rękawicy


AMULETY.png

Rozwinięte Amulety Legendarne oraz Rzadkie st. V mogą zostać wzmocnione poprzez złączenie go:
strzalka.png Z maksymalnie rozwiniętym Amuletem Stopnia V tego samego rodzaju
strzalka.png Z nowymi maksymalnie rozwiniętymi Amuletami


Standardowe Amulety.png

amuletyy.png
W wyniku połączenia ze sobą dwóch rozwiniętych Amuletów Legendarnych lub Rzadkich st. V, wasz Amulet zostanie wzmocniony o następujące bonusy:

strzalka.png Obrażenia Końcowe +7%
strzalka.png Redukcja Odp. Przeciwnika +2%
strzalka.png Siła Ziemi +50%

Aby móc połączyć ze sobą Amulety V Stopnia wymagane będzie posiadanie dodatkowych przedmiotów.
Wartość otrzymanych bonusów za połączenie dwóch Amuletów Rzadkich V będzie odpowiednio niższa od połączenia ze sobą dwóch Amuletów Legendarnych V.

Na połączenie dwóch Amuletów st. V jest 100% szansy na powodzenie operacji!
 

NOWE AMULETY.png
Aktualizacja wprowadzi na serwer 3 nowe Amulety.
Nowo wprowadzone amulety możecie łączyć z Waszymi Amuletami Rzadkimi st. V oraz Legendarnymi st. V.

strzalka.png Amulet Potęgi amulet potegi.png

strzalka.png Amulet Przepowiedni amulet przepowiedni.png

strzalka.png Amulet Odnowy amulet odnowy.png

Amulety pozyskacie z wytwarzania.
Każdy z wytworzonych Amuletów możecie ulepszyć maksymalnie do poziomu +30.
Ulepszenie będzie wymagało, nowego specjalnego zwoju:
zwoj2.png
Zwój Doskonałości 

Nowe Amulety będziecie mogli połączyć ze swoimi aktualnie używanymi Amuletami i dzięki tym połączeniom będziecie zyskiwać dodatkowe bonusy.
Amulety te są przedmiotami które mają posłużyć za składnik do wzmocnienia obecnych Amuletów i nie zagwarantują Wam żadnego bonusu (nie można ich założyć!).
O łączeniu i wszystkich detalach systemu możecie przeczytać poniżej.

AMULET POTĘGI.png

Amulet Potęgi amulet potegi.png

W pełni ulepszony Amulet Potęgi po pomyślnym połączeniu pozwoli Wam na odblokowanie i rozwinięcie 7 bonusu w Waszych aktualnych amuletach. Dodatkowo odblokuje on nowy bonus, które będziecie mogli wymieszać w siódmym oraz ósmym bonusie:
strzalka.png Atak
Dla Amuletu Rzadkiego nadal będą to 4 ulepszenia bonusu, a dla Amuletu Legendarnego 5.

gif-amulet.gif


AMULET PRZEPOWIEDNI.png
Amulet Przepowiedni amulet przepowiedni.png

W pełni ulepszony Amulet Przepowiedni po pomyślnym połączeniu pozwoli Wam na odblokowanie i rozwinięcie 8 bonusu w Waszych aktualnych amuletach. 
Dodatkowo odblokuje on nowe bonusy, które będziecie mogli wymieszać w siódmym oraz ósmym bonusie:
strzalka.png Siła Żywiołów
strzalka.png Obrażenia Końcowe (PvP)
Dla Amuletu Rzadkiego nadal będą to 4 ulepszenia bonusu, a dla Amuletu Legendarnego 5.
gif-amulet2.gif

AMULET ODNOWY.png

Amulet Odnowy amulet odnowy.png

W pełni rozwinięty Amulet Odnowy po pomyślnym połączeniu pozwoli wam zwiększyć wartości wybranego bonusu w Amulecie.
Wzmocnić możecie wszystkie 8 bonusów w Waszych Amuletach.

gif-amulet3.gif


ŁĄCZENIE AMULETÓW - SZANSE.png

Łączenie amuletów Potęgi, Przepowiedni i Odnowy może się nie powieść.
Każde pomyślne połączenie nowych Amuletów z aktualnym obniży szansę na kolejne połączenie.

Kolejność łączenia jest dowolna, więc sami będziecie mogli zadecydować w jaki sposób wyglądać będzie ścieżka rozwoju waszego przedmiotu.

Szanse na połączenie Amuletów możecie sprawdzić w spoilerze:

Spoiler

Pierwsze pomyślne połączenie strzalka.png 85% szans

Drugie pomyślne połączenie strzalka.png 80% szans

Trzecie pomyślne połączenie strzalka.png 75% szans

Czwarte pomyślne połączenie strzalka.png 70% szans

Piąte pomyślne połączenie strzalka.png 65% szans

Szóste pomyślne połączenie strzalka.png 60% szans

Siódme pomyślne połączenie strzalka.png 55% szans

Ósme pomyślne połączenie strzalka.png 50% szans

Dziewiąte pomyślne połączenie strzalka.png 45% szans

Dziesiąte pomyślne połączenie strzalka.png 40% szans

 

jubilerr.png

Jak wspomnieliśmy Amulety Potęgi, Przepowiedni i Odnowy nie zapewnią Wam bonusów i służą one jedynie za składnik do wzmocnienia.
Bonusy wzmacniające postać zapewni wam pasywna umiejętność - Jubiler.
Za każde ulepszenie w dowolnym z 3 nowych Amuletów otrzymacie punkt, który zostanie naliczony do umiejętności pasywnej. 

jubiler-ramka.png

Za określone punktacje otrzymacie bonus, który wzmocni wasze postacie:

Spoiler

 

Za 5 pomyślnych ulepszeń strzalka.png Silny przeciwko Szamanom +15%, Odporność na Szamanów +2%

Za 10 pomyślnych ulepszeń strzalka.png Silny przeciwko Diabłom +5%

Za 15 pomyślnych ulepszeń strzalka.png Silny przeciwko Ninja +15%, Odporność na Ninja +2%

Za 25 pomyślnych ulepszeń strzalka.png  Silny przeciwko Potworom +5%

Za 35 pomyślnych ulepszeń strzalka.png Silny przeciwko Sura+15%, Odporność na Sura +2%

Za 45 pomyślnych ulepszeń strzalka.png Siła Wiatru +5%

Za 65 pomyślnych ulepszeń strzalka.png Silny przeciwko Wojownikowi +15%, Odporność na Wojowników +2%

Za 85 pomyślnych ulepszeń strzalka.png Siła Żywiołów +5%

Za 105  pomyślnych ulepszeń strzalka.png Obrażenia Um. +15%, Średnie Obrażenia (PvP) +5%

Za 145 pomyślnych ulepszeń strzalka.png Wartość Ataku / Wartość Magicznego Ataku +75

Za 185 pomyślnych ulepszeń strzalka.png Silny przeciwko Władcom +3%, Odporność na obr. UM: +2%

Za 225 pomyślnych ulepszeń strzalka.png Średnie Obrażenia +3%, Odporność na Ludzi: +2%

Za 305 pomyślnych ulepszeń strzalka.png  Atak +3%, Siła Ziemi: +5%, Redukcja Odp. na UM: +1%

Za 385 pomyślnych ulepszeń strzalka.png Obrażenia na Wyprawach +3%, Siła Ziemi: +10%, Redukcja Odp. na Klasy: +1%

Za 465 pomyślnych ulepszeń strzalka.png Obrażenia Końcowe (PvP) +5%, Obrażenia Końcowe (PvM) +2%, Siła Ziemi: +15%, Redukcja Odp. na Ludzi: +1%

 

ZWIERZAKI.png

Kolejnym z systemów który zostanie rozszerzony jest Zwierzak.

Maksymalny poziom Zwierzaka zostanie zwiększony do 140.
Osiągniecie go używając aktualnie dostępnych - Dużych Butelek Doś. Pupila 220140.png, które po użyciu dodadzą Zwierzakowi losowo od 1 do 3% doświadczenia.


Atrybut Pasywny #3.png
Atrybut Pasywny #3 posiada 5 poziomów.
Rozwijany jest pasywnie i otrzyma 1 poziom rozwinięcia za każdą w pełni rozwiniętą cechę zwierzaka.

 

CECHY ZWIERZAKA.png
panel zwierz.png

Do Zwierzaka zostaną dodane Cechy Zwierzaka.

strzalka.png Charyzma
strzalka.png Odwaga
strzalka.png Waleczność
strzalka.png Rozwaga
strzalka.png Agresja

Każda cecha może zostać rozwinięta do 5 poziomu.
Aby rozwinąć poziom musicie zapełnić pasek doświadczenia poszczególnej cechy.
Poziomy 1-5 każdej Cechy wzmocnią postać o bonusy PvM oraz PvP.
Paski doświadczenia cech odblokowują się kolejno na poziomach zwierzaka: 80, 100, 120, 130, 140.

Rozwój CECH.png
Paski doświadczenia każdej cechy możecie rozwijać przy pomocy:
strzalka.png f charyzmy.pngFiolka Charyzmy
strzalka.pngf odwagi.png Fiolka Odwagi
strzalka.png f walecznosci.png Fiolka Waleczności
strzalka.png f rozwagi.png Fiolka Rozwagi
strzalka.png f agresji.png Fiolka Agresji

By móc odbierać Puste Fiolki od Pomocnej Sowy wymagane jest ukończenie "misji" na każdą z osobna.
Puste Fiolki możecie odbierać u Pomocnej Sowy w zamian za przedmioty.

Ilość fiolek możliwych do odebrania nie jest ograniczona.
Na każda Fiolkę wymagane są różne przedmioty, które losują się z przypisanych do nich pul przedmiotów.

Fiolka jest przedmiotem aktywacji.

W jednym momencie można mieć aktywowaną tylko 1 Fiolkę.
 pusta fiolka.pngPustą Fiolką nie można handlować.

Wymagane jest uzbieranie 2500 punktów do Fiolki, aby ją całkowicie zapełnić.
Użycie jednej Fiolki zapewnia 2500 punktów doświadczenia.

separator.png
Pusta Fiolka napełnia się podczas wykonywania podstawowych czynności w grze, takich jak:

strzalka.png Pokonywanie Potworów - 2 punkty
strzalka.png Pokonywanie Kamieni Metin - 5 punktów
strzalka.png Pokonywanie Wypraw - 8 punktów
strzalka.png Pokonywanie Władców - 14 punktów


Przedmioty CECH.png

Każda Cecha posiada swój własny unikalny przedmiot.
Przedmioty każdej z cech będą oferować zarówno bonusy PvM oraz PvP.

Każdy przedmiot posiada VI stopni ulepszenia.
Wraz z rozwojem poszczególnych cech Zwierzaka, będziecie mogli założyć co raz to wyższy poziom ulepszenia ich dedykowanych przedmiotów.

 

Wyróżniamy następujące przedmioty Cech Pupila:

strzalka.png Pierścień Charyzmy p charyzmy pvp.png
strzalka.png Peleryna Odwagi peleryna odwagi pvp.png 
strzalka.png Medalion Waleczności medalion pvp.png
strzalka.png Sygnet Rozwagi  sygnet pvp.png
strzalka.png Kieł Agresji kiel agresji.png

 

ZWIERZAKI DOMOWE.png

Zwierzaki Domowe to kolejny z systemów rozszerzanych podczas tej aktualizacji.

strzalka.png Aktualne ewolucje Zwierzaków Domowych zostaną zmienione

strzalka.png Maksymalny poziom Zwierzaka Domowego zostaje zwiększony do 150

strzalka.png Zostaną dodane dwie nowe ewolucje Zwierzaka Domowego na poziomie 139 i 149

strzalka.png Dodane zostaną 2 nowe umiejętności Zwierzaka Domowego

strzalka.png Dodany zostanie 7 symbol Zwierzaka Domowego

strzalka.png Po spełnieniu odpowiednich warunków wszystkie umiejętności Zwierzaka Domowego będzie można rozwinąć do 35 pkt

 

EXPIENIE ZWIERZAKA.png

Poziom Zwierzaka Domowego zwiększycie przy wykorzystaniu istniejących już Ampułek Doświadczenia Zwierzaka, jednak będą one dawać 50% zawartego w nich Doświadczenia.

 

EWOLUCJE.png
PIERWSZA EWOLUCJA.png

Pierwszą z Ewolucji będziecie mogli przeprowadzić na 139 poziomie. Po wykonanej ewolucji odblokujecie następująco:

strzalka.png Miejsce na 7 Symbol zwierzaka domowego

strzalka.png Miejsce na 7 umiejętność zwierzaka domowego
 

7 SYMBOL ZWIERZAKA DOMOWEGO.png
W nowym okienku może zostać umieszczony tylko i wyłącznie Symbol (VII)

W odróżnieniu od pozostałych Symboli wytwarzane są z poziomem +0 i mogą zostać ulepszone do poziomu +9.

Nowe Symbole można dowolnie ściągać i zakładać.


Nowe Symbole są przedmiotami dostępnymi z wytwarzania. Ich wytwarzanie może się nie powieść.

symbol1.png Symbol Zwierzaka (VII) (PvM) zaoferuje następujące bonusy:
Siła Żywiołów
Siła Ziemi
Odporność na Ludzi


symbol2.png Symbol Zwierzaka (VII) (PvP) zaoferuje następujące bonusy:
Średnie Obrażenia (PvP)
Obrażenia Um.
Obrażenia Końcowe (PvP)
Odporność na Ludzi
Redukcja Odporności na Ludzi

symbole zwierzakas.png

7 UMIEJĘTNOŚĆ.png
W odblokowanym miejscu będziecie mogli umieścić jedną z dwóch dostępnych umiejętności przy pomocy ksiąg:

strzalka.png Księga Żywiołaków ksiega zywiolakow.png- która po przeczytaniu zaoferuje możliwy do rozwinięcia bonus:
Siła Żywiołów

strzalka.png Księga Agresji ksiega agresji.png- która po przeczytaniu zaoferuje możliwy do rozwinięcia bonus:
Silny przeciwko Ludziom

Na 7 umiejętność wymagane będą inne przedmioty niż dotychczas używane do umiejętności.


DRUGA EWOLUCJA.png

Kolejną Ewolucję będziecie mogli przeprowadzić na 149 poziomie. Po wykonaniu tej ewolucji odblokujecie:

strzalka.png Możliwość podniesienia wszystkich umiejętności do 35 punktów

strzalka.png Miejsce na 8 umiejętność zwierzaka domowego
 

8 UMIEJĘTNOŚĆ.png
W odblokowanym miejscu będziecie mogli umieścić jedną z dwóch dostępnych umiejętności przy pomocy ksiąg:

strzalka.png Księga Ziemi ksiega ziemi.png - która po przeczytaniu zaoferuje możliwy do rozwinięcia bonus:
Siła Ziemi

strzalka.png Księga Bohaterów ksiega bohaterow.png - która po przeczytaniu zaoferuje możliwy do rozwinięcia bonus:
Redukcja Odporności na Klasy Postaci

Na 8 umiejętność wymagane będą inne przedmioty niż dotychczas używane do umiejętności.

pet.png


SYSTEM PUNKTÓW BOHATERA.png

Aktualizacja umożliwi rozwinięcia systemu Punktów Bohatera na 4, 5 i 6 poziom.
Tak jak działa to do tej pory, aby rozwinąć system na wyższy poziom wymagane jest spełnienie warunków i oddanie przedmiotów.

champ.png

RUNY.png

System Bohatera na 4, 5 i 6 poziomie umożliwi Wam zdobywanie nowych Run Doświadczenia.

Aktywując Pakiet Bohatera będziecie mogli zdecydować czy chcecie zdobywać dotychczasowe runy doświadczenia czy te nowe, wprowadzane z tą aktualizacja.

W jednym czasie możecie zdobywać tylko jeden rodzaj run!

Liczba zdobywanych nowych run na nowych mapach z Kamieni Metin, Władców i Wypraw będzie podwojona.

Nowe Runy
można umieścić w nowym Zaklętym Nasyceniu nasycenie.png
Zaklęte Nasycenie pozyskacie od Handlarki Różności.

separator.png

Nowe runy doświadczenia zdobywane na 4 poziomie:

strzalka.png granatowa1.png Granatowa Runa Doświadczenia (I) - 1 punkt Bohatera
Runa bohatera zdobyta podczas walki z potworami
strzalka.png 1.png Lazurowa Runa Doświadczenia (I) - 2 punkty Bohatera
Runa bohatera zdobyta przy niszczeniu Kamieni Metin
strzalka.png 1.png Akwamarynowa Runa Doświadczenia (I) - 4 punkty Bohatera
Runa bohatera zdobyta przy wykonywaniu Wypraw
strzalka.png1.png  Cytrynowa Runa Doświadczenia (I) - 8 punktów Bohatera
Runa bohatera zdobyta przy pokonywaniu Władców

separator.png

   Nowe runy doświadczenia zdobywane na 5 poziomie:

strzalka.png granatowa2.png Granatowa Runa Doświadczenia (II) - 2 punkty Bohatera
Runa bohatera zdobyta podczas walki z potworami
strzalka.png 2.png Lazurowa Runa Doświadczenia (II) - 4 punkty Bohatera
Runa bohatera zdobyta przy niszczeniu Kamieni Metin
strzalka.png 2.pngAkwamarynowa Runa Doświadczenia (II) - 6 punktów Bohatera
Runa bohatera zdobyta przy wykonywaniu Wypraw
strzalka.png 2.png Cytrynowa Runa Doświadczenia (II) - 10 punktów Bohatera
Runa bohatera zdobyta przy pokonywaniu Władców

separator.png

Nowe runy doświadczenia zdobywane na 6 poziomie:

strzalka.png granatowa3.png Granatowa Runa Doświadczenia (III) - 3 punkty Bohatera
Runa bohatera zdobyta podczas walki z potworami
strzalka.png 3.png Lazurowa Runa Doświadczenia (III) - 6 punktów Bohatera
Runa bohatera zdobyta przy niszczeniu Kamieni Metin
strzalka.png 3.png Akwamarynowa Runa Doświadczenia (III) - 10 punktów Bohatera
Runa bohatera zdobyta przy wykonywaniu Wypraw
strzalka.png 3.png Cytrynowa Runa Doświadczenia (III) - 14 punktów Bohatera
Runa bohatera zdobyta przy pokonywaniu Władców

 

NOWE RANGI.png

Aktualizacja wprowadzi możliwość rozwinięcia systemu o jedną rangę przy pomocy aktualnie dostępnych Run Doświadczenia (Runa Szmaragdowa, Rubinowa, Szafirowa, Ametystowa oraz Runicznym Nasycenia)
Nekromanta: 600.000 pkt.
Nagroda:
Siła Wiatru +5%
Siła Ziemi +10%
Obrażenia Końcowe (PvP) +3%

Po osiągnięciu rangi Nekromanty otrzymacie możliwość rozwinięcia systemu o siedem kolejnych rang przy pomocy nowych Run Doświadczenia (Runa Granatowa, Lazurowa, Akwamarynowa, Cytrynowa oraz Zaklętego Nasycenia)

Wybraniec: 37.500 pkt.
Nagroda:
Odp. na Obrażenia Um. +2%
Odp. na Obrażenia +2%

Bohater: 75.000 pkt.
Nagroda:
Silny przeciwko Ludziom +15
Wartość Ataku/Wartość Magicznego Ataku +50

Strażnik: 112.500 pkt.
Nagroda:
Silny przeciwko Kamieniom Metin +5%
Silny na Władców+5%

Barbarzyńca: 150.000 pkt.
Nagroda:
Średnie Obrażenia +5%
Obrażenia Um. +15%

Mistrz: 225.000 pkt.
Nagroda:
Silny na Wyprawach +5%
Siła Wiatru +5%

Legenda: 300.000 pkt.
Nagroda:
Siła Ziemi +15%

Odp. na Klasy Postaci +2%
Odp. na Ludzi +2%

Imperator: 450.000 pkt.
Nagroda:
Atak +5%
Siła Żywiołów +10%
Obrażenia Końcowe +2%
Redukcja Odporności Przeciwnika +1%

 

KOLEKCJONER BADACZ.png

Aktualizacja wprowadzi na serwer nowe misje Kolekcjonerskie, Badacza.

Aktualizacja wprowadzi nowe "gwiazdki" do Badacza, a jedną z nich będą Puchary.
Odłamki Pucharów zdobędziecie z nowo wprowadzonych Legendarnych Władców na każdym z przedziałów.

Oddanie Pucharu danego Legendarnego Władcy wzmocni Waszą postać stałymi bonusami, jednak oddanie Pucharu każdego Legendarnego Władcy nie zapewni Wam dodatkowych bonusów.


Po MINIMUM kilku miesiącach od wprowadzenia aktualizacji planujemy wprowadzić na serwer między-przedziałowych Legendarnych Władców.
Władcy Ci będą największym wyzwaniem na serwerze i dostępni będą na poziomach:

    Legendarny Władca nr. 1 strzalka.png Przedział 50 - 109
    Legendarny Władca nr. 2
strzalka.png Przedział 110 - 130
    Legendarny Władca nr. 3
strzalka.pngPrzedział 50 - 130

Władcy będą pojawiać się na specjalnie przygotowanej mapie w sobotę oraz niedzielę. Przebywając na niej, niezależnie od przedziału na jakim gracie Wasze bonusy i inne zostaną wyrównane tak, aby np. postać z poziomem 109 mogła na równi rywalizować z postacią o poziomie 74/94/120/130.

Różnice w zadawanych jak i otrzymywanych obrażeniach będą zależeć jedynie od stopnia rozwinięcia waszych postaci.
Wraz z dodaniem nowych Pucharów pojawi się bonus za oddanie wszystkich 8 Pucharów.

Wierzymy, że pobudzi to jeszcze bardziej chęć do rywalizacji oraz rozwoju postaci.
Więcej szczegółów przedstawimy jak będziemy bliżej wprowadzenia wyżej wymienionej nowości.

Pozostałe misje, jak i potrzebne przedmioty poznacie po wejściu aktualizacji na serwer.

 

UJEDNOLICENIE EKWIPUNKU.png

Serwer po wprowadzeniu aktualizacji będzie już po swoich trzecich urodzinach.
W tym czasie kilkukrotnie rozszerzaliśmy serwer o różne aktualizacje. Stwierdziliśmy, że wraz z dodaniem tej dużej aktualizacji potrzebne są pewne zmiany, aby początkowe etapy na serwerze były dużo prostsze oraz bardziej intuicyjne i przede wszystkim bardziej zachęcające do rozpoczęcia rozgrywki na serwerze.
Zmiany mogą wydać się kontrowersyjne, jednak uważamy, że na dłuższą metę wyjdzie to na dużą korzyść dla serwera. Poniżej przedstawiamy szczegółową listę zmian.
separator.png

OBNIŻENIE WYMAGAŃ POZIOMOWYCH.png

strzalka.png Obniżono wymagany poziom do 50 dla przedmiotów Kryształu Duszy, Zbroi Zodiaku, Zatrutego Miecza itp., Ognistych Butów itp., Tarczy Trzech Władców, Hełmu Mistrza Wojny itp. Przedmioty w dalszej części zmian nazywane będą ekwipunkiem Kryształu Duszy.
00180.png 19290.png 13160.png 17220.png 18080.png 16220.png 14220.png 15440.png 12280.png
Cały set ekwipunku Kryształu Duszy będziecie mogli od teraz zdobyć z Leśnego Bastionu.
Przedmioty takie jak np. Zbroja Zodiaku zostanie usunięta z aktualnych źródeł zdobywania przedmiotu.

separator.png

ULEPSZANIE EKWIPUNKU KRYSZTAŁU DUSZY.png
Ulepszając ekwipunek Kryształu Duszy będziecie mogli wybrać pomiędzy 4 opcjami:
Ekwipunek Grzmotu
Ekwipunek Nefrytu
Ekwipunek Smoczego Ognia
Ekwipunek Wężowej Łuski


Po przeczytaniu tego zdania mogą nasuwać się Wam pytania co z Waszym aktualnym ekwipunkiem - spieszmy z wyjaśnieniami:
Usunięto możliwość przerobienia na Ekwipunek Grzmotu z następujących przedmiotów:
13060.png14100.png14200.png12260.png17200.png17180.png15200.png18010.png

separator.png

ZAINFEKOWANY EKWIPUNEK.png

Aktualnie dostępne na serwerze Zainfekowane Bronie i Zbroje zostaną usunięte z aktualnych źródeł pozyskiwania przedmiotów. Przedmiotów tych nie będzie już można zdobywać.

sword_1.png toxic_warrior_1.png sword_2.png toxic_warrior_2.png sword_3.png toxic_warrior_3.png

Istniejące Zainfekowane Bronie i Zbroje nie zostaną usunięte z serwera. Będziecie mogli ulepszyć je przy pomocy samych Yangów do poziomu+9 a następnie przerobić w wybrany ekwipunek: Grzmotu/Nefrytu/Smoczego Ognia.

separator.png

EKWIPUNEK GRZMOTU I OGNIA.png

Ze względu na przerabianie z ekwipunku Kryształu Duszy na Ekwipunek Grzmotu a następnie Ognia zaktualizowano bonusy wbudowane przedmiotów takich jak:

1.pngzbroja1.png kwoj3.png tarcza3.png buty3.png pas3.png kolce3.png bransa3.png  oraz bron1.png zbr1.png helm1.png tarcza.png buty.png pas.png kolczyki.pngbransa.png

Bonusy wbudowane będą odpowiadały tym które możecie spotkać w ekwipunku Nefrytu i Lodu.

Podniesienie bonusów wbudowanych oznacza, że aktualne Wyprawy, Władcy oraz Kamienie Metin staną się prostsze, dlatego:

strzalka.png Dopasowano poziom trudności Wypraw takich jak: Świątynia Słoni - Przedział I, Podwodne Ruiny - Przedział I, Wyzwanie Ognia - Przedział I, Wyzwanie Lodu - Przedział I, Wyzwanie Błyskawic - Przedział I, Świątynia Wiatru

strzalka.png Dopasowano trudność Władców i Kamieni Metin na mapach takich jak: Góry Grzmotu, Kraina Ognia

separator.png

EKWIPUNEK ZODIAKU I OCHAO.png

Ze względu na możliwość bezpośredniego przerobienia w ekwipunek Wężowej Łuski, dostępny na serwerze Ekwipunek Ochao oraz Bronie Zodiaku zostały usunięte z możliwości ulepszenia z ekwipunku Kryształu Duszy.
Posiadane już przez Was elementy ekwipunku Ochao i broni Zodiaku będziecie mogli ulepszyć za pomocą samych Yangów do poziomu+9 a następnie przerobić w ekwipunek Wężowej Łuski.

48190.pngmiecz ochao.pngwarrior.png ochao.png  6.png  7.png  1.png  4.png 2.png 

separator.png

PODSTAWOWY EKWIPUNEK PVP.png
Każdy z poniższych przedmiotów dostępny będzie od poziomu 50. Przedmioty te pozwolą Wam na rozpoczęcie przygody z ekwipunkiem PvP.
00140.png 11290.png 12280.png 15410.png 15450.png 18050.png 16200.png 17200.png14200.png

separator.png

EKWIPUNEK WETERANA.png

Ekwipunek Weterana będzie drugim w kolejności setem (po podstawowym) przeznaczonym do PvP na poziomach 50 - 109.

Przed wprowadzeniem aktualizacji nazewnictwo jest następujące:
bron3.png Miecz Weterana 20910.png Zbroja Popiołu16540.png Szmaragdowy Naszyjnik

Po wprowadzeniu aktualizacji nazewnictwo jest następujące:
bron3.png Miecz Weterana 20910.png Zbroja Weterana16540.png Naszyjnik Weterana

Ekwipunek będziecie mogli zdobyć przerabiając następujące przedmioty:

00140.png strzalka.png bron3.png

 11290.png strzalka.png  20910.png  

12280.pngstrzalka.png kwoj2.png 

15410.pnglub 15450.png strzalka.png buty szmaragdu.png 

18050.png strzalka.png pas szmaragdu.png  

16200.png strzalka.png 16540.png 

17200.png strzalka.png17540.png

14200.png strzalka.png 14540.png 

Bazowa szansa na ulepszenie tego ekwipunku została podwyższona o 7%.

Pozostałe przedmioty takie jak:

14500.png16500.png17500.png20000.png 12020.png 00270.png00460.png

Będziecie mogli je ulepszyć przy pomocy samych Yangów  do poziomu+9 a następnie przerobić w ekwipunek Weterana.

Jeśli posiadacie przedmioty jak te które są pokazane poniżej, to będziecie mogli je ulepszyć przy pomocy samych Yangów w odpowiadający poziom ekwipunku Weterana.

bron1.pngbron2.png 20810 (1).png kwoj1.png buty granatu.png pas granatu.png16520.png 17520.png14520.png
 

Przykładowo posiadając Zbroję Magmy+6 będziecie ją mogli przerobić w Zbroję Popiołu+6 przy pomocy samych Yangów.

20810 (1).png  strzalka.png 20910.png

separator.png

EKWIPUNEK HERETYKA.png

Ekwipunek Heretyka będzie trzecim w kolejności setem (po ekwipunku Weterana) przeznaczonym do PvP na poziomach 50 - 109.

Tak jak przy przy ekwipunku Weterana dokonano tu takich samych zmian w nazewnictwie.

Ekwipunek będziecie mogli zdobyć przerabiając następujące przedmioty:

 bron3.pngstrzalka.png BRON5.png.60e170916d589a15b729bc77ef514abe.png
 20910.png  strzalka.png zbr2.png.8058c4dc622c025e63dd131ca928889b.png

Tarcza_Tytanów.pngstrzalka.png13210123.png.5b4a77b8ca2b8985f8c7933e19760d35.png

kwoj2.png strzalka.pnghelm.png.c1b31f797f77094ad392d76d744dabd4.png

buty szmaragdu.png strzalka.png buty.png.41710fad170c66aa77af260bc073195e.png

 pas szmaragdu.png  strzalka.png pas.png.1ea0112ac2261765ea48a11a81c693eb.png

16540.png strzalka.png wisior.png.491507ea46bc4869346f1e03a7d3a2c9.png

17540.pngstrzalka.png kolce.png.99804a722dae16c319ebd80391cfd25e.png

14540.png strzalka.png bransa.png.4a1384463c379a011b37a72ccab07eba.png

Jeśli posiadacie przedmioty jak te które są pokazane poniżej, to będziecie mogli je przy pomocy samych Yangów w odpowiadający poziom ekwipunku Weterana.
BRON6.png  zbr2.png  helm.png buty.png pas.png wisior.png kolce.png bransa.png

Przykładowo posiadając Zbroję Krzepkości+6 będziecie ją mogli przerobić w Zbroję Heretyka+6 przy pomocy samych Yangów.
zbr2.png  strzalka.png  zbr2.png.8058c4dc622c025e63dd131ca928889b.png  

Zasada ta ma swoje zastosowanie również w przypadku przedmiotów Mitycznych.

separator.png

EKWIPUNEK SZKARŁATNEGO SAMURAJA.png

Ekwipunek Szkarłatnego Samuraja będzie drugim w kolejności setem (po podstawowym) przeznaczonym do PvP na poziomach 110 - 130.

Zmiana ta na celu ma zredukować ilość ekwipunków które są "po drodze", aby umożliwić łatwiejszy dostęp do ekwipunku PvP oraz wyrównać ilość ekwipunków PvP względem innych przedziałów

Ekwipunek będziecie mogli zdobyć przerabiając następujące przedmioty:

00140.png strzalka.png sword.png

 11290.png strzalka.png    armor1.png

12280.pngstrzalka.png shard_b11687650.png 

15410.pnglub 15450.png strzalka.png shard_fd03e50a4.png 

18050.png strzalka.png shard_e4bc92d46.png  

16200.png strzalka.png shard_12e3e6207.png 

17200.png strzalka.pngshard_436bf32f6.png

14200.png strzalka.png shard_4fdf633cb.png 

Tarcza_Tytanów.png strzalka.png13210.png

Bazowa szansa na ulepszenie tego ekwipunku została podwyższona o 7%.

Przedmioty które istnieją już na serwerze, takie jak:
 sword2.pngwarrior.pngmroku.png shard_cda400948.png 14590.png  16590.png 17580.png 14500.png16500.png17500.png20000.png 12020.png 00270.png00460.png

Będziecie mogli je ulepszyć przy pomocy samych Yangów  do poziomu+9 a następnie przerobić w ekwipunek Szkarłatnego Samuraja.

separator.png

EKWIPUNEK WIECZNEGO SZALEŃSTWA.png

Ekwipunek Wiecznego Szaleństwa będzie trzecim kolejności setem (po Szkarłatnego Samuraja) przeznaczonym do PvP na poziomach 110 - 130.

 sword.png strzalka.png  bron9.png.ed22bb5dbe832e0d1cc7e37a6d796b64.png.cf1fce7ed81ccbe2ce4764564e4dbbe4.png

armor3.png strzalka.png zbr1.png.47502f0c950e6ce1242b639f95bdc8be.png.4e6e65570bdad661ae5124395f482f68.png

shard_b11687650.png  strzalka.png helm.png.cef0ab0165d6d6f6ec4f16152952a547.png.155bad7634e893ea0379afa51b5c3ec3.png

shard_1e8c2cc05.png strzalka.png  buty.png.ec5718b4c41d35555ba6408ed700c67c.png.9bdf89e95929a0e1c6b547914b475fae.png

 shard_e4bc92d46.png  strzalka.png pas.png.5f45fd6162022e912f19aaeb54d12ae3.png.2bf5ee46e3bda8573c46965d8903341e.png

shard_12e3e6207.png strzalka.png  wisior.png.22f9a1064725425de486f445140a9efa.png.a9a7fe4b0b6ae914f1fa5ac23abd067b.png

shard_436bf32f6.pngstrzalka.png  kolce.png.baa3b0a3795375d4c3d496baedff863b.png.2dfa553f80a44e5ee274d77f0c72b36a.png

shard_4fdf633cb.png strzalka.png  bransa.png.c897db6dbfb65ad9d810bd034a3245a3.png.f3be9e4791b51fd34b06cb83def313cd.png

13210.png strzalka.png  tarcza.png.1c9e287ad5242e53c136a2a727aa646b.png.5a403e4ac224ab1f0cc5d1a9b0435d73.png

 

Jeśli posiadacie przedmioty jak te które są pokazane poniżej, to będziecie mogli je przy pomocy samych Yangów w odpowiadający poziom ekwipunku Wiecznego Szaleństwa.

bron10.png zbr2.png helm.png buty.png pas.png wisior.png kolce.png bransa.png tarcza.png

Przykładowo posiadając Zbroję Kruka Ciemności+6 będziecie ją mogli przerobić w Zbroję Wiecznego Szaleństwa+6 przy pomocy samych Yangów.

zbr2.png  strzalka.png zbr1.png.47502f0c950e6ce1242b639f95bdc8be.png.4e6e65570bdad661ae5124395f482f68.png

Zasada ta ma swoje zastosowanie również w przypadku przedmiotów Mitycznych.


Pozostałe Zmiany.png

strzalka.png Zmieniono wytwarzanie Kamienia Wiatru, drop przedmiotów, drop skrzynek oraz Yang na Świątyni Wiatru.
Maksymalna ilość postaci aby rozpocząć wyprawę: 2.
Wprowadzenie ograniczenia, które będzie nakładać limit ilościowy użycia przedmiotów na Świątyni Wiatru do dwóch wypraw dziennie
Dostosowano przebieg Świątyni Wiatru pod 2 postacie bijące.

strzalka.png Wydłużono wyprawy na przedziałach (I-III): Świątynia Słoni oraz Podwodne Ruiny)
Trudność tych Wypraw pozostanie bez zmian.

strzalka.png Wydłużono Wyzwania Żywiołów
Trudność tych Wypraw pozostanie bez zmian.

strzalka.png Wydłużono wyprawy: Dolina Myrów, Wzgórze Wu-Konga, Leśny Bastion
Trudność tych Wypraw pozostanie bez zmian.

strzalka.png Nowy przebieg wypraw: Dolina Myrów oraz Wzgórze Wu-Konga
Trudność tych Wypraw pozostanie bez zmian.

strzalka.png Zmieniono system ulepszania Tarczy Tytanów

strzalka.png Ustandaryzowano miejsca wytwarzania przedmiotów, miejsce wytwarzania przedmiotów bardziej odpowiada temu czym zajmują się dane NPC, dla przykładu:
Wszystkie rzeczy od Zwierzaków zostały przeniesione do Pomocnej Sowy
Wszystkie rzeczy związane z ulepszaniem przedmiotów zostały przeniesione do Kowala
Wszystkie rzeczy powiązane z rozwojem Konia zostały przeniesione do Stajennego
Wszystkie rzeczy powiązane z Kamieniami Dusz zostały przeniesione do Czarodzieja Yuk-Sona
itd...

strzalka.png Zmieniono wytwarzanie niektórych przedmiotów u NPC

strzalka.png Zmodyfikowano ulepszenie Smoczej Rękawicy

strzalka.png Zmodyfikowano trudność, ilość zdobywanych Yang oraz szablon dropu wyprawy - Krypta Węży

strzalka.png Obniżono poziomy od których można zakładać niektóre nakładki zwierzaka domowego

separator03.png

Przypominamy, że temat jest poglądowy i pewne rzeczy mogą jeszcze ulec zmianie podczas prac nad aktualizacją.

  • Lubię to! 1
  • Super 2
  • Wow 2
Odnośnik do odpowiedzi

nawet fajne

 

mega plus za ujednolicenie ekwipunku

[*] mem o ametystowych kolcach

Edytowane przez WhyNot
  • Trzymaj się 1
  • Haha 2
Odnośnik do odpowiedzi

Proponowalbym urozmaicic rozgrywke czymkolwiek innym niz lataniem dungow dla solowych graczy.

Edytowane przez screly
  • Lubię to! 1
  • Super 1
  • Smutny 1
  • +1 2
  • -1 1
Odnośnik do odpowiedzi
14 godzin temu, Endymion napisał:

Aktualnie dostępne na serwerze Zainfekowane Bronie i Zbroje zostaną usunięte z aktualnych źródeł pozyskiwania przedmiotów. Przedmiotów tych nie będzie już można zdobywać.

sword_1.png toxic_warrior_1.png sword_2.png toxic_warrior_2.png sword_3.png toxic_warrior_3.png

Istniejące Zainfekowane Bronie i Zbroje nie zostaną usunięte z serwera. Będziecie mogli ulepszyć je przy pomocy samych Yangów do poziomu+9 a następnie przerobić w wybrany ekwipunek: Grzmotu/Nefrytu/Smoczego Ognia.

A co z wytwarzaniem malachitu?

Odnośnik do odpowiedzi
23 minuty temu, Zarys napisał:

A co z wytwarzaniem malachitu?

Stąd też zapis w pozostałych zmianach, że niektóre craftingi zostaną zmodyfikowane

 

Odnośnik do odpowiedzi

Z tymi rękawicami to grubo polecieliście. Teraz każdy będzie robił po 2 nieskończoności PvM 2 PvP 2 Pod stanie i 2 na wodza orków. No to jak ktoś nie zrobił podstawowej rękawicy PvM albo teraz zaczyna no to powodzenia z ulepszaniem.

Odnośnik do odpowiedzi
1 godzinę temu, Smutny Roman napisał:

Z tymi rękawicami to grubo polecieliście. Teraz każdy będzie robił po 2 nieskończoności PvM 2 PvP 2 Pod stanie i 2 na wodza orków. No to jak ktoś nie zrobił podstawowej rękawicy PvM albo teraz zaczyna no to powodzenia z ulepszaniem.

Chodzi o to, żeby te itemy miały dalej wartość, tak samo jak amulety, dlatego są wykorzystywane w aktualizacji. Szczerze, to ja się spodziewałem tego, że amulety i rękawice będą miały nowe stopnie, tak samo ze zwierzakiem zwykłym i domowym oraz nowe rangi.

Trzeba urozmaicić innym rozgrywkę. Dalej będą dungi dla grzybiarzy + te żywiołowe zostają, więc nie wiem w czym problem.

Odnośnik do odpowiedzi
23 minuty temu, Oldzik napisał:

Szczerze, to ja się spodziewałem tego, że amulety i rękawice będą miały nowe stopnie

Moim zdaniem byłoby to lepsze rozwiązanie. Jak kogoś stać na jedną rękawicę  +9 to druga, trzecia i kolejna nie stanowi problemu. Ja tak piszę z perspektywy nowego gracza i widzę że ulepszanie zwykłej rękawicy będzie w najbliższym czasie dosyć kosztowne

 

Odnośnik do odpowiedzi

A takie luźne pytanie, w jakim eq się będzie latało teraz jotuna/chena? Bo teraz jest eq ochao które daje więcej niż eq kryształu duszy, domyślam się, że dopiero przerobienie eq z kryształu na wężowej łuski da te dodatkowe moby/wartosc itp do biżu? Bo w takim wypadku jak będzie gra od 0 (jakaś nowa akademia, albo ktoś bez handlu będzie grał XD) to będzie bardzo wysoki próg wejścia na hydre bez eq ochao

Odnośnik do odpowiedzi
8 godzin temu, Bogol napisał:

A takie luźne pytanie, w jakim eq się będzie latało teraz jotuna/chena? Bo teraz jest eq ochao które daje więcej niż eq kryształu duszy, domyślam się, że dopiero przerobienie eq z kryształu na wężowej łuski da te dodatkowe moby/wartosc itp do biżu? Bo w takim wypadku jak będzie gra od 0 (jakaś nowa akademia, albo ktoś bez handlu będzie grał XD) to będzie bardzo wysoki próg wejścia na hydre bez eq ochao

Zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego na przerobienie z ekwipunku Kryształu Duszy na Ekwipunek Wężowej Łuski nie będą wymagane ulepszacze z Hydry. Ulepszaczami będą przedmioty dostępne do Jotuna włącznie. Eliksiry Bogów które były wymagane na przerobienie będą przerzucone do ulepszania ekwipunku Wężowej Łuski do+9.

  • +1 1
Odnośnik do odpowiedzi

To w takim razie, skoro nie będzie ekwipunku ochao. To co w tym momencie z ulepami z Jotuna? Bo na eq idzie tych ulep masa jeśli patrzymy na perspektywę czasu. 

  • Lubię to! 1
Odnośnik do odpowiedzi
W dniu 2.06.2024 o 20:48, Carrosso napisał:

To w takim razie, skoro nie będzie ekwipunku ochao. To co w tym momencie z ulepami z Jotuna? Bo na eq idzie tych ulep masa jeśli patrzymy na perspektywę czasu. 

eq ochao wykorzystuje/wykorzystywało klika procent tych ulep 
nie zapominajmy, że istnieje coś takiego jak czerwona esencja gdzie jest wrzucona prawie wszędzie 

poza tym w nowych systemach pewnie też będą wrzucone stare ulepy jak i nowe.

a co do aktualizacji 
aktualizacja na lata a nie na lato 
prawdopodobnie dla casualowca/grania 2/3h dziennie i bez wydawania pln większość rzeczy nieosiągalna
czy to dobrze czy to źle nie mnie oceniać mi się gra/grało dobrze nawet po 1h dziennie na erveli  

Edytowane przez zzZz
Odnośnik do odpowiedzi

ktoś wyżej pisał o tym ze dlugo sie dungi robi to fakt wolał bym połowę tego czasu latać a ciut zmniejszyć drop bo nie długo będzie się kilka h biegać dunga xd to wtedy nie wiem kto by grał na tym serwisie, jestem za tym, żeby ukrócić czas latania dunga. A co do aktualizacji JEST OP

Edytowane przez maki22
Odnośnik do odpowiedzi
34 minuty temu, maki22 napisał:

ktoś wyżej pisał o tym ze dlugo sie dungi robi to fakt wolał bym połowę tego czasu latać a ciut zmniejszyć drop bo nie długo będzie się kilka h biegać dunga xd to wtedy nie wiem kto by grał na tym serwisie, jestem za tym, żeby ukrócić czas latania dunga. A co do aktualizacji JEST OP

Jak masz skonczona postac na 109 to podwodnego  (pod tytul) robisz 3:30. Jeszcze to skrocic? Toc to Alune zaraz sie z tego zrobi i jak dobrze przysiadziesz to w poniedzialek najebie 50k pkt do rankingu i bedzie placz ze nierealne jest wbicie tytulu dla innych graczy niz topka

 

Odnośnik do odpowiedzi

@Użytkownik

Na nowej wyprawie PvP oraz etapie PvP wyprawy Świątynia Wiatru wraz z wprowadzeniem aktualizacji przestaną działać przedmioty przeznaczone do PvM.

Na nowych wyprawach PvM oraz etapie PvM wyprawy Świątynia Wiatru wraz z wprowadzeniem aktualizacji przestaną działać przedmioty przeznaczone do PvP.


Dotyczy to następujących przedmiotów: Zbroja, Hełm, Buty, Bransoleta, Broń, Naszyjnik, Kolczyki, Tarcza, przedmiot w Szarfie Naramiennej, przedmiot w Szacie Aury, Pas, elementy Uzbrojenia (nowy system z aktualizacji).

Odnośnik do odpowiedzi
18 godzin temu, Endymion napisał:

@Użytkownik

Na nowej wyprawie PvP oraz etapie PvP wyprawy Świątynia Wiatru wraz z wprowadzeniem aktualizacji przestaną działać przedmioty przeznaczone do PvM.

Na nowych wyprawach PvM oraz etapie PvM wyprawy Świątynia Wiatru wraz z wprowadzeniem aktualizacji przestaną działać przedmioty przeznaczone do PvP.


Dotyczy to następujących przedmiotów: Zbroja, Hełm, Buty, Bransoleta, Broń, Naszyjnik, Kolczyki, Tarcza, przedmiot w Szarfie Naramiennej, przedmiot w Szacie Aury, Pas, elementy Uzbrojenia (nowy system z aktualizacji).

a smycz?

Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.