Skocz do zawartości

System Zwierzaków Domowych


YouKnowMe

Rekomendowane odpowiedzi

 

belka_zwierzaki_domowe.png

 

Tj7lDlI.png

 

1. Podstawowe Informacje

2. Okno Zwierzaka

3. Expienie Zwierzaka

4. Ewolucja Zwierzaka

5. Stopień Zwierzaka

6. Atrybuty Zwierzaka

7. Umiejętności Zwierzaka

8. Handel Zwierzakami

9. Nakładka na Zwierzaka

10. 120 poziom Zwierzaka

11. Symbole

 

H9UPeBV.png

 

System Zwierzaków jest dostępny od 1 poziomu postaci. Jego podstawowym założeniem jest rozwój zwierzęcego towarzysza, który w pasywny sposób będzie zwiększał zdolności bojowe naszej postaci. 

Aby rozpocząć przygodę z Systemem Zwierzaków Domowych będziemy potrzebować Jajka Zwierzaka Domowego. 

Na serwerze dostępnych jest 6 różnych jajek. Można je podzielić na te o przeznaczeniu PvP lub PvM. Dodatkowo zwierzaki rozwinięte z jajek zdobytych z bossów z wyższych map/wypraw będą posiadały potężniejsze bonusy.
 

Jajka zwierzaków dających najsłabsze bonusy:

- Jajo Pająka55402.png do zdobycia z wyprawy Wzgórze Wukonga. Typ PvM.
- Jajo Małpiszona 55401.pngdo zdobycia z Lord Małp, Król Małp. Typ PvP.

 

Jajka zwierzaków dających średnie bonusy:

- Jajo Azreala Jajo Mini Azraela.png do zdobycia z wyprawy Pustynne Ruiny. Typ PvM. 
- Jajo Razadora 55403.pngdo zdobycia z wyprawy Sala Władcy Mrozu. Typ PvP.

 

Jajka zwierzaków dających najlepsze bonusy:

- Jajo Nemere 55404.pngdo zdobycia z wyprawy Sala Władcy Mrozu. Typ PvM.
- Jajo Erveliona 55411.pngdo zdobycia z wyprawy Kryjówka Thryma. Typ PvP. 

 

Po zdobyciu jajka należy kliknąć na nie rpm.png i wybrać imię naszego towarzysza. Imię może zawierać od 2 do 16 znaków. Nie można używać polskich znaków oraz znaków specjalnych. Nazwa zwierzaka powinna być zgodna z netykietą, nie może zawierać wulgaryzmów, ani słów obelżywych. Dodatkowo koszt otwarcia jajka wynosi 2.500.00 Yang. 

Inkubator.png

Gracz ma możliwość zmiany nazwy zwierzaka. W tym celu należy zakupić Pergamin Nazwy Zwierzaka55008.png w Magazynie IS. 

 

GACm3IF.png

 

Po wykluciu zwierzaka z jajka w naszym ekwipunku pojawi się Pieczęć Zwierzaka.
Pieczęcie mają następujący wygląd:

Mały Małpiszon (pieczęć).png Pieczęć Małpiszona

Mały Pająk (pieczęć).png Pieczęć Pająka

Mini Azrael (pieczęć).png Pieczęć Azraela

Mały Razador (pieczęć).png Pieczęć Razadora

Mała Nemere (pieczęć).png Pieczęć Nemere

55711.png Pieczęć Erveliona

Aby przywołać naszego towarzysza musimy kliknąć na jego pieczęć rpm.png. Pieczęć przywołanego zwierzaka podświetli się w następujący sposób YPFDPxy.png. Dodatkowo przywołany zwierzak pojawia obok naszej postaci.

W zakładce Opcje Gry mamy możliwość ukrycia widoczności zwierzaków. 

Jednocześnie w ekwipunku możemy posiadać wiele Pieczęci Zwierzaka. Jednakże, możemy aktywować tylko jedną i tylko ona będzie dawała bonusy naszej postaci. 

Po przywołaniu zwierzaka możemy otworzyć Okno Zwierzaka w którym znajdziemy informacje na temat jego rozwoju. Aby włączyć Okno Zwierzaka należy kliknąć w pasku bocznym ekwipunku na 3Oa9MWE.png lub użyć skrótu Ctrl+P. 

 

QGJIwmQ.png

Tz55MeV.png

1. Zakładka opisująca na jakim etapie ewolucji znajduje się nasz zwierzak. Na starcie każdy towarzysz będzie miał dopisek Młody. 

2. Nazwa naszego zwierzaka.

3. Aktualny poziom zwierzaka. 

4. Aktualny Stopień Zwierzaka. Na starcie każdy zwierzak posiada Stopień Podstawowy. 

5. Kulki doświadczenia. Gdy zostaną zapełnione nasz zwierzak może awansować na wyższy poziom.

6. Użyta Karma Zwierzęca3Q1R0p8.png. Wymagana do zwiększenia poziomu zwierzaka.

7. Ilość Karmy Zwierzęcej3Q1R0p8.png wymaganej do zwiększenia kolejnego poziomu zwierzaka. 

8. Przycisk Ewolucji. Używany do ewolucji zwierzaka po spełnieniu odpowiednich warunków. 

9. Bonusy Zwierzaka. Opisują o ile procent zwierzak zwiększa Punkty Życia, Magii oraz Obrony naszej postaci.

    Wartości w nawiasach opisują wartości dodanych bonusów. 

10. Możliwe sloty na Umiejętności Zwierzaka. Zwierzak może posiadać od 1 do 5 wolnych slotów na umiejętność. 

     Zablokowane sloty oznaczone są dEk9gIK.png

 

Druga strona 0qpLwMr.png Okna Zwierzaka zostanie opisana w późniejszych rozdziałach dotyczących Stopnia Zwierzaka
oraz Atrybutów.

Wykluty zwierzak zawsze będzie posiadał 1 poziom. 

Podczas wyklucia jajka losowane są wartości następujących statystyk zwierzaka:

- startowy % Punktów Życia 
- startowy % Punktów Magii
- startowy % Obrony

 

W zależności od rodzaju zwierzaka bonusy startowe (Punkty Życia, Magii, Obrony) są losowane z różnych przedziałów:

- MałpaMały Małpiszon (pieczęć).png od 0,1% do 1,5%

- PająkMały Pająk (pieczęć).png od 0,1% do 1,5%

- AzraelMini Azrael (pieczęć).png od 0,6% do 2,5%

- RazadorMały Razador (pieczęć).png od 1,1% do 3%

- NemereMała Nemere (pieczęć).png od 1.6% do 4%

- Ervelion55711.png od 2,1% do 4,5%

 

Dodatkowo, podczas wyklucia jajka losowana jest liczba możliwych slotów na Umiejętności Zwierzaka. 

Liczba możliwych slotów wynosi od 1 do 5. 

Zablokowane sloty oznaczone są dEk9gIK.png

Nie ma możliwości zmiany liczby slotów na Umiejętności Zwierzaka. 

Warto też zauważyć, iż Umiejętności Zwierzaka mogą być rozwijane tylko i wyłącznie,
gdy zwierzak posiada co najmniej 4 wolne sloty na umiejętności. 

Ostatnia aktualizacja umożliwiła odblokowanie kolejnych umiejętności, aby to zrobić musimy skorzystać z Odblokowania Um. Zwierzaka dostępnego u Pomocnej Sowy. Zależnie od rodzaju zwierzaka korzystamy z różnych odblokowań:

MałpaMały Małpiszon (pieczęć).png  PająkMały Pająk (pieczęć).png

odblokowaniepajak.png

 

AzraelMini Azrael (pieczęć).png  RazadorMały Razador (pieczęć).png

odblokowanieazrael.png

 

NemereMała Nemere (pieczęć).png Ervelion55711.png

odblowanienemere.png

 

Po wytworzeniu musimy kliknąć rpm.png na Odblokowanie.

DaxTgpn.png

 

Zwierzak może posiadać maksymalnie 150 poziom. Nie ma ograniczenia związanego z poziomem postaci, a poziomem zwierzaka. Oznacza to, że  postać z 1 poziomem może posiadać zwierzaka nawet z 150 poziomem. 

Aby zwiększyć poziom zwierzaka musimy zapełnić 5 kulek doświadczenia namb2CM.png

Pierwsze 4 kulki zapełniamy poprzez zabijanie potworów. Ilość doświadczenia za potwory jakie dostaje zwierzak zależy
od tego ile doświadczenia dostaje nasza postać. Oznacza to, że wszystkie przedmioty zwiększające doświadczenie naszej postaci przyspieszają zdobywanie doświadczenia przez zwierzaka. Warto zaznaczyć, iż Zwierzak nie zabiera doświadczenia naszej postaci. Możemy również skorzystać z Pierścienia Zwierzaka którego wytwarzanie jest dostępne u Pomocnej Sowy:

pierekdosiazwierzaka.png

 

Zwiększa on otrzymywane doświadczenie przez Zwierzaka o 50%, czas trwania 60 minut.

 Alternatywą jest wykorzystanie Fiolki Doświadczenia, którą można wytworzyć u Stajennego, jedna fiolka zapewnia losową ilość doświadczenia z zakresu od 5% do 10%, Można jej użyć do 100 poziomu zwierzaka.

Wytwarzanie Fiolki Doświadczenia:

fiolkadoswiadczenia.png

 

 

Piątą kulkę zapełniamy przy pomocy Karma Zwierzęcej3Q1R0p8.png. Ilość potrzebnej karmy do zapełnienia kulki jest zależny od rodzaju zwierzaka i jego poziomu. 

Dokładne informacje na temat wymaganej karmy na dany poziom zwierzaka znajdziecie w poniższym spoilerze.

Spoiler

 

Ilość potrzebnej karmy na dany poziom zwierzaka

Poziom Zwierzaka Małpiszon55701.png Pająk55702.png AzraelMini Azrael (pieczęć).png Razador55703.png Nemere55704.png Ervelion55711.png
2 1 1 1 1 1 1
3 1 1 1 1 2 2
4 1 1 2 2 3 3
5 1 1 2 2 4 4
6 1 1 3 3 5 5
7 2 2 3 3 6 6
8 2 2 4 4 7 7
9 2 2 4 4 8 8
10 2 2 5 5 9 9
11 2 2 5 5 10 10
12 2 2 6 6 11 11
13 3 3 6 6 12 12
14 3 3 7 7 13 13
15 3 3 7 7 14 14
16 3 3 8 8 15 15
17 3 3 8 8 16 16
18 4 4 9 9 17 17
19 4 4 9 9 18 18
20 4 4 10 10 19 19
21 4 4 10 10 20 20
22 4 4 11 11 21 21
23 5 5 11 11 22 22
24 5 5 12 12 23 23
25 5 5 12 12 24 24
26 5 5 13 13 25 25
27 5 5 13 14 26 26
28 6 6 14 15 27 27
29 6 6 14 16 28 28
30 6 6 15 17 29 29
31 6 6 15 18 30 30
32 6 6 16 19 31 31
33 7 7 16 20 32 32
34 7 7 17 21 33 33
35 7 7 17 22 34 34
36 7 7 18 23 35 35
37 7 7 18 24 36 36
38 8 8 19 25 37 37
39 8 8 19 26 38 38
40 8 8 20 27 39 39
41 8 8 20 28 40 40
42 8 8 21 29 41 41
43 9 9 21 30 42 42
44 9 9 22 31 43 43
45 9 9 22 32 44 44
46 9 9 23 33 45 45
47 9 9 23 34 46 46
48 10 10 24 35 47 47
49 10 10 24 36 48 48
50 10 10 25 37 49 49
51 10 10 25 38 50 50
52 10 10 26 39 51 51
53 11 11 26 40 52 52
54 11 11 27 41 53 53
55 11 11 27 42 54 54
56 11 11 28 43 55 55
57 11 11 28 44 56 56
58 12 12 29 45 57 57
59 12 12 29 46 58 58
60 12 12 30 47 59 59
61 12 12 30 48 60 60
62 12 12 31 49 61 61
63 13 13 31 50 62 62
64 13 13 32 51 63 63
65 13 13 32 52 64 64
66 13 13 33 53 65 65
67 13 13 33 54 66 66
68 14 14 34 55 67 67
69 14 14 34 56 68 68
70 14 14 35 57 69 69
71 14 14 35 58 70 70
72 14 14 36 59 71 71
73 15 15 36 60 72 72
74 15 15 37 61 73 73
75 15 15 37 62 74 74
76 15 15 38 63 75 75
77 15 15 38 64 76 76
78 16 16 39 65 77 77
79 16 16 39 66 78 78
80 16 16 40 67 79 79
81 16 16 40 68 80 80
82 16 16 41 69 82 82
83 17 17 41 70 84 84
84 17 17 42 71 86 86
85 17 17 42 72 88 88
86 17 17 43 73 90 90
87 17 17 43 74 92 92
88 18 18 44 75 94 94
89 18 18 44 76 96 96
90 18 18 45 77 98 98
91 18 18 45 78 100 100
92 18 18 46 79 102 102
93 19 19 46 80 104 104
94 19 19 47 81 106 106
95 19 19 47 82 108 108
96 19 19 48 83 110 110
97 19 19 48 84 112 112
98 20 20 49 85 114 114
99 20 20 49 86 116 116
100 20 20 50 87 118 118
101

30

30 65 110 150 150
102 40 40 80 130 190 190
103 50 50 95 150 230 230
104 60 60 110 170 270 270
105 70 70 125 190 310 310
106 80 80 140 210 350 350
107 90 90 155 230 390 390
108 100 100 170 250 430 430
109 110 110 185 270 470 470
110 120 120 200 290 510 510
111 130 130 215 310 550 550
112 140 140 230 330 590 590
113 150 150 245 350 630 630
114 160 160 260 370 670 670
115 170 170 275 390 710 710
116 180 180 290 410 750 750
117 190 190 305 430 790 790
118 200 200 320 450 830 830
119 210 210 335 470 870 870
120 220  220 350 490 910 910
121 230  230 375 535 970 970
122 240  240 400 580 1030 1030
123 250  250 425 625 1090 1090
124 260  260 450 670 1150 1150
125 270  270 475 715 1210 1210
126 280  280 500 760 1270 1270
127 290  290 525 805 1330 1330
128 300 300 550 850 1390 1390
129 310  310 575 895 1450 1450
130 320  320 600 940 1510 1510
131 330 330 625 985 1570 1570
132 340  340 650 1030 1630 1630
133 350  350 675 1075 1690 1690
134 360  360 700 1120 1750 1750
135 370 370 725 1165 1810 1810
136 380 380 750 1210 1870 1870
137 390 390 775 1255 1930 1930
138 400 400 800 1300 1990 1990
139 410 410 825 1345 2050 2050
140 420 420 850 1390 2110 2110
141 430 430 875 1435 2170 2170
142 440 440 900 1480 2230 2230
143 450 450 925 1525 2290 2290
144 460 460 950 1570 2350 2350
145 470 470 975 1615 2410 2410
146 480 480 1000 1660 2470 2470
147 490 490 1025 1705 2530 2530
148 500 500 1050 1750 2590 2590
149 510 510 1075 1795 2650 2650
150 520 520 1100 1840 2710 2710

 

 

Karmę Zwierzęcą3Q1R0p8.png zdobędziecie z Metinów z poziomem 30 lub wyższym.
Karmę Zwierzęcą 3Q1R0p8.png należy najpierw "przeczytać" za pomocą rpm.png.Przy użyciu kombinacji Ctrl+rpm.png wczytane zostanie 1000 karmy. Karmę możemy wczytać z wyprzedzeniem.

 

Co 5 poziomów, zaczynając od piątego, nasz zwierzak zwiększa losowo wartości swoich statystyk (tj. Punktów Życia, Magii, Obrony). 

W zależności od rodzaju zwierzaka jego statystyki (Punkty Życia, Magii, Obrony) zwiększane są losowane z poniższych przedziałów:

- MałpaMały Małpiszon (pieczęć).png od 0,2% do 0,4%

- PająkMały Pająk (pieczęć).png od 0,2% do 0,4%

- AzraelMini Azrael (pieczęć).png od 0,3% do 0,5%

- RazadorMały Razador (pieczęć).png od 0,4% do 0,6%

- NemereMała Nemere (pieczęć).png od 0,5% do 0,7%

- Ervelion55711.png od 0,5% do 0,7%

 

Dodatkowo wraz ze wzrostem poziomów nasz towarzysz będzie coraz większy, a po osiągnięciu 81 poziomu zmieni się jego wygląd. 

Wraz z ostatnią aktualizacją poziom maksymalny zwierzaków domowych został zwiększony do 150, aby go zwiększyć musimy skorzystać z ampułek których wytwarzanie jest dostępne u Stajennego. Zależnie od rodzaju zwierzaka korzystamy z różnych ampułek.

Warto zaznaczyć ze powyżej 135 poziomu ampułki będą dawać tylko 50% swojego doświadczenia.

 

MałpaMały Małpiszon (pieczęć).png  PająkMały Pająk (pieczęć).png:

Od poziomu 100 do 110:

ampulkapajak1.png

 

Od poziomu 110 do 150:

ampulkapajak2.png

 

AzraelMini Azrael (pieczęć).png RazadorMały Razador (pieczęć).png

Od poziomu 100 do 110:

ampulkaazek1.png

 

Od poziomu 110 do 135:

ampulkaazek2.png

 

NemereMała Nemere (pieczęć).png  Ervelion55711.png

Od poziomu 100 do 110:

ampulkanemere1.png

 

Od poziomu 110 do 135:

ampulkanemere2.png



rNWodWc.png

 

Nasze Zwierzątko przechodzi przez 6 etapów rozwoju w swoim życiu:

     - Pierwszy etap MŁODY rozpoczyna się po wykluciu i trwa aż do końca 40 poziomu.

     - Drugi etap DZIKI zaczyna się od poziomu 41 i trwa aż do końca 60 poziomu.

     - Trzeci etap DZIELNY zaczyna się od poziomu 61 i trwa aż do końca 80 poziomu.

     - Czwarty etap BOHATERSKI zaczyna się od poziomu 81 i trwa do końca 100 poziomu.

- Piąty etap BOJOWY zaczynia się od poziomu 101 i trwa do końca 109 poziomu.

- Szósty etap HEROICZNY zaczyna się od 110 poziomu.

 

W celu osiągnięcia 41, 61, 81, 101, 110, 121, 140 oraz 150 poziomu zwierzaka musimy dodatkowo dokonać Ewolucji Zwierzaka.

W momencie osiągnięcia maksymalnego doświadczenia na poziomach 40, 60, 80, 100, 109, 120, 139 oraz 149 odblokuje się opcja użycia przycisku VECFmej.png w Oknie Zwierzaka. 

Po użyciu VECFmej.png pojawi się okno z wymaganymi przedmiotami potrzebnymi do Ewolucji Zwierzaka. 

Jeżeli w ekwipunku będziemy posiadać wszystkie wymagane przedmioty i użyjemy przycisku MPONBYm.png nasz zwierzak ewoluuje i dodatkowo osiągnie wyższy poziom. 

 

W poniższym spoilerze znajdziecie dokładne informacje na temat przedmiotów potrzebnych do ewolucji każdego zwierzaka. 

Ewolucje PająkMały Pająk (pieczęć).png /MałpiszonMały Małpiszon (pieczęć).png
 

Spoiler

I Ewolucja  

pajak1.png

II Ewolucja
 pajak2.png

III Ewolucja

pajak3.png

IV Ewolucja

pajak4.png

V Ewolucja

pajak5.png

VI Ewolucja

pajak6.png

VII Ewolucja

pajak7.png

VIII Ewolucja

pajak8.png

 


Ewolucja AzraelMini Azrael (pieczęć).png & Ewolucja RazadorMały Razador (pieczęć).png

Spoiler

I Ewolucja

azek1.png

II Ewolucja

azek2.png

III Ewolucja

azek3.png

IV Ewolucja

azek4.png

V Ewolucja

azek5.png

VI Ewolucja

azek6.png

VII Ewolucja

azek7.png

VIII Ewolucja

azek8.png

 



Ewolucja NemereMała Nemere (pieczęć).png & Ewolucja Erveliona55711.png

Spoiler

I Ewolucja

nemera1.png

II Ewolucja

nemera2.png

III Ewolucja

nemera3.png

IV Ewolucja

nemera4.png

V Ewolucja

nemera5.png

VI Ewolucja

nemera6.png

VII Ewolucja

nemera7.png

VIII Ewolucja

nemera8.png

 

 

Księgę Bohaterskiego Zwierza potrzebną na ewolucję powyżej 100lvl wytwarzamy u Pomocnej Sowy:

 ksiegabohaterskiego.png

 

Ewolucje są wymagane nie tylko do osiągnięcia odpowiednich poziomów. Dodatkowo:

- I Ewolucja daje dodatkowy przeskok statystyk zwierzaka
- II Ewolucja umożliwia rozwój Atrybutów Zwierzaka
- III Ewolucja umożliwia rozwój Umiejętności Zwierzaka

- IV Ewolucja umożliwia rozwój szóstej Umiejętności Zwierzaka

- V Ewolucja umożliwia założenie Nakładki na Zwierzaka Domowego

- VI Ewolucja odblokowuje zakładanie symboli

- VII Ewolucja umożliwia rozwój 7 umiejętności oraz założenie 7 symbolu

- VIII Ewolucja umożliwia rozwój 8 umiejętności oraz podniesie wszystkich umiejętności do 35 punktów

 

iS66eYe.png

 

Na drugiej stronie 0qpLwMr.png Okna Zwierzaka znajdziecie opis i opcje rozwoju Stopnia Zwierzaka. 

Zwierzak posiada 8 stopni:
- Podstawowy
- Przeciętny
- Przyzwoity
- Obłędny
- Niezwykły
- Mistrzowski
- Legendarny
- Perfekcyjny

Po wykluciu zwierzak posiada zawsze Stopień Podstawowy. 

 

Stopień Zwierzaka zwiększamy "karmiąc" go innymi Pieczęciami Zwierzaka. Proces "karmienia" został przedstawiony poniżej.

hoYvkax.gif

 

 Po "nakarmieniu" użyta pieczęć znika bezpowrotnie. Szansa na pomyślne "nakarmienie" zależna jest od posiadanego przez nas zwierzaka, jego stopnia oraz użytej pieczęci. Po udanym "karmieniu" Stopień Zwierzaka podnosi się o 1. 

Dokładne informacje znajdziecie w poniższym spoilerze. 

Spoiler

Dla przykładu pierwsza tabela opisuje szansę na zwiększenie stopnia zwierzaka dla Małpiszona55701.png / Pająka55702.png, gdy zostaną nakarmione innymi pieczęciami.

Dla Małpiszon55701.png i Pająk55702.png
Na stopień 55701.png55702.png Mini Azrael (pieczęć).png55703.png 55704.png55711.png
Przeciętny 65% 80% 100%
Przyzwoity  60% 75% 95%
Obłędny 55% 70% 90%
Niezwykły 50% 65% 85%
Mistrzowski 45% 60% 80%
Legendarny 40% 55% 75%
Perfekcyjny 35% 50% 70%

 

Dla AzraelMini Azrael (pieczęć).png
Na stopień 55701.png55702.png Mini Azrael (pieczęć).png55703.png 55704.png55711.png
Przeciętny 55% 70% 90%
Przyzwoity  50% 65% 85%
Obłędny 45% 60% 80%
Niezwykły 40% 55% 75%
Mistrzowski 35% 50% 70%
Legendarny 30% 45% 65%
Perfekcyjny 25% 40% 60%

 

Dla Razador55703.png
Na stopień 55701.png55702.png Mini Azrael (pieczęć).png55703.png 55704.png55711.png
Przeciętny 45% 60% 80%
Przyzwoity  40% 55% 75%
Obłędny 35% 50% 70%
Niezwykły 30% 45% 65%
Mistrzowski 25% 40% 60%
Legendarny 20% 35% 55%
Perfekcyjny 15% 30% 50%

 

Dla Nemere55704.png i Ervelion55711.png
Na stopień 55701.png55702.png Mini Azrael (pieczęć).png55703.png 55704.png55711.png
Przeciętny 35% 50% 70%
Przyzwoity  30% 45% 65%
Obłędny 25% 40% 60%
Niezwykły 20% 35% 55%
Mistrzowski 15% 30% 50%
Legendarny 10% 25% 45%
Perfekcyjny 5% 20% 40%

 

Stopień Zwierzaka wpływa na następujące rzeczy:

- szansę na pomyślne użycie Księgi Zwierzaka 49133.png (Umiejętności Zwierzaka na 1-10 poziom),

- szansę na pomyślne szkolenie Kamieniem Zwierzaka50526.png (Umiejętności Zwierzaka na 11-20 poziom),

- szansę na pomyślne szkolenie losowym przedmiotem (Umiejętności Zwierzaka na 21-30 poziom),

- szansę na pomyślne szkolenie Atrybutu Zwierzaka,

 

W poniższym spoilerze przedstawione zostały dokładne informacje dotyczące wpływu Stopnia Zwierzaka na szansę szkolenia dla każdego rodzaju zwierzaka. 

Spoiler

Dla MałpiszonMały Małpiszon (pieczęć).png oraz PająkMały Pająk (pieczęć).png

Stopień Pomyślne Użycie49133.png Pomyśle szkol. 50526.png Pomyślne szkolenie losowym przedmiotem Pomyślne ulepszenie atrybutu
Podstawowy 30% 25% 40% 65%
Przeciętny 40% 25% 40% 70%
Przyzwoity  50% 25% 40% 75%
Obłędny 50% 30% 40% 80%
Niezwykły 50% 35% 40% 85%
Mistrzowski 50% 35% 50% 85%
Legendarny 50% 35% 60% 85%
Perfekcyjny 50% 35% 75% 85%

 

Dla AzraelMini Azrael (pieczęć).png

Stopień Pomyślne Użycie49133.png Pomyśle szkol. 50526.png Pomyślne szkolenie losowym przedmiotem Pomyślne ulepszenie atrybutu
Podstawowy 25% 20% 30% 55%
Przeciętny 35% 20% 30% 60%
Przyzwoity  45% 20% 30% 65%
Obłędny 45% 25% 30% 70%
Niezwykły 45% 30% 30% 75%
Mistrzowski 45% 30% 40% 75%
Legendarny 45% 30% 50% 75%
Perfekcyjny 45% 30% 65% 75%

 

 

Dla RazadorMały Razador (pieczęć).png

Stopień Pomyślne Użycie49133.png Pomyśle szkol. 50526.png Pomyślne szkolenie losowym przedmiotem Pomyślne ulepszenie atrybutu
Podstawowy 20% 15% 20% 45%
Przeciętny 30% 15% 20% 50%
Przyzwoity  40% 15% 20% 55%
Obłędny 40% 20% 20% 60%
Niezwykły 40% 25% 20% 65%
Mistrzowski 40% 25% 30% 65%
Legendarny 40% 25% 40% 65%
Perfekcyjny 40% 25% 55% 65%

 

 

Dla NemereMała Nemere (pieczęć).png i Ervelion55711.png

Stopień Pomyślne Użycie49133.png Pomyśle szkol. 50526.png Pomyślne szkolenie losowym przedmiotem Pomyślne ulepszenie atrybutu
Podstawowy 15% 10% 10% 35%
Przeciętny 25% 10% 10% 40%
Przyzwoity  35% 10% 10% 45%
Obłędny 35% 15% 10% 50%
Niezwykły 35% 20% 10% 55%
Mistrzowski 35% 20% 20% 55%
Legendarny 35% 20% 30% 55%
Perfekcyjny 35% 20% 45% 55%

 

Co więcej, Stopień Zwierzaka odblokowuje dodatkowe bonusy, jakie mogą zostać Atrybutami Zwierzaka. 
Dokładny opis bonusów odblokowywanych w zależności od Stopnia Zwierzaka znajdziecie w kolejnym rozdziale.  

 

C3uLbth.png

Na drugiej stronie 0qpLwMr.png Okna Zwierzaka znajdziecie opis i opcje rozwoju Atrybutów Zwierzaka.

Po II Ewolucji tzn. od 61 poziomu zwierzaka otrzymujemy możliwość rozwoju Atrybutów Zwierzaka.

Każdy zwierzak posiada 5 Atrybutów.

Na początku Atrybuty są zablokowane. W celu ich odblokowania należy kliknąć na VqO0spg.png i przekazać wymagane przedmioty. Szansa na odblokowanie Atrybutu wynosi zawsze 50%.

Przedmiot potrzebny do odblokowania Atrybutu jest wybierany losowo spośród:

- Księga Zwierzaka49133.png
- Kamień Zwierzaka50526.png
- Egzorcyzm Zwierzaka49085.png

Liczba przedmiotów jest zależna od rodzaju zwierzaka i została opisana poniżej. 

Spoiler
Zwierzak / Przedmiot Księga Zwierzaka49133.png Kamień Zwierzaka50526.png Egzorcyzm Zwierzaka49085.png
Małpiszon55701.png 4 4 4
Pająk55702.png 4 4 4
AzraelMini Azrael (pieczęć).png 6 6 6
Razador55703.png 6 6 6
Nemere55704.png 8 8 8
Ervelion55711.png 8 8 8

 

W zależności od rodzaju zwierzaka Atrybuty możemy rozwijać do maksymalnie:

- 5 poziomu dla Pająk55702.png i Małpiszon55701.png
- 10 poziomu dla AzraelMini Azrael (pieczęć).png i Razador55703.png
- 15 poziomu dla Nemere55704.png i Ervelion55711.png

 

Atrybuty rozwijamy poprzez kliknięcie przycisku neC5TW8.png i przekazanie wymaganego ulepszacza. Lista możliwych ulepszaczy znajduje się w poniższym spoilerze. Ulepszacz jest losowo wybierany z puli. Pule różnią się w zależności od rodzaju zwierzaka oraz poziomu Atrybutu. Szansa na pomyślne rozwinięcie atrybutu zależna jest od rodzaju zwierzaka i Stopnia Zwierzaka. Nie musimy czekać po próbie ulepszenia. 

Spoiler

Pula możliwych ulepszaczy potrzebnych do rozwoju Atrybutów na poziomy 1-5:

- Pająk55702.png oraz Małpiszon55701.png

3VNUX7K.png

- AzraelMini Azrael (pieczęć).png oraz Razador 55703.png

PUHUzBx.png

- Nemere55704.png oraz Ervelion55711.png

3VNUX7K.png

Pula możliwych ulepszaczy potrzebnych do rozwoju Atrybutów na poziomy 6-10:

- AzraelMini Azrael (pieczęć).png

ZpLZy9R.png

- Razador55703.png

AtrybutyRazador.png

- Nemere55704.png oraz Ervelion55711.png

PUHUzBx.png

Pula możliwych ulepszaczy potrzebnych do rozwoju Atrybutów na poziomy 11-15:

- Nemere55704.png 

AtrybutyNemere.png

Ervelion55711.png

AtrybutyErvelion.png

 

Możliwe bonusy Atrybutów zależne są od stopnia naszego Zwierzaka. Każdy kolejny Stopień Zwierzaka odblokowuje dodatkowe bonusy jakie możemy wymieszać. 

Spoiler

VwWjnmq.png

 

W poniższym spoilerze znajdziecie informacje na temat możliwych maksymalnych bonusów Atrybutów dla danego zwierzaka. 

Spoiler
  Małpiszon55701.png Pająk55702.png AzraelMini Azrael (pieczęć).png Razador55703.png Nemere55704.png Ervelion55711.png
Punkty Życia 1000 1000 1500 1700 2000 2000
Punkty Many 250 250 500 500 750 750
Szybkość Ataku 5 5 10 10 15 15
Szybkość Ruchu 10 10 15 15 20 20
Regeneracja PŻ 10 10 15 15 20 20
Regeneracja PE 10 10 15 15 20 20
Szansa na Spowolnienie 3 3 6 8 9 10
Szansa na Odbicie Ciosu 3 3 6 8 9 10
Kradzież PE 3 3 6 8 9 10
Absorpcja do PE 3 5 8 6 12 8
Szansa na podwójny przedmiot 5 10 15 10 20 15
Szansa na cios krytyczny 5 5 8 10 12 12
Szansa na przeszy. uderzenie 5 5 8 10 12 12
Szansa na Omdlenie 3 5 8 5 12 7
Silny przeciwko Orkom 3 5 10 6 15 8
Silny przeciwko Zwierzętom 3 5 10 6 15 8
Silny przeciwko Mistykom 3 5 10 6 15 8
Obrona 25 25 50 60 75 75
Silny przeciwko Diabłom 3 5 10 6 15 8
Silny przeciwko Nieumarłym 3 5 10 6 15 8
Szansa na bonus Doś. 5 10 15 10 20 15
Absorpcja do PŻ 3 5 8 6 12 8
Witalność 5 5 10 12 15 15
Inteligencja 5 5 10 12 15 15
Siła 5 5 10 12 15 15
Zręczność 5 5 10 12 15 15
Szybkość Zaklęcia 5 3 6 12 9 15
Magiczna Obrona 10 3 6 15 9 20
Silny przeciwko Metinom (poza wyprawą) 3 5 7 5 10 7
Szansa na Otrucie 5 3 5 8 7 10
Odporność na Obrażenia Umiejętności 5 3 5 8 8 10
Odporność na Władców (poza wyprawą) 3 5 7 5 10 7
Odporność na Wyprawach 3 5 7 5 10 7
Wartość Magicznego Ataku 25 25 50 60 75 75
Wartość Ataku 25 25 50 60 75 75
Silny przeciwko klasom postaci 5 3 5 12 7 15
Silny przeciwko Władcom (poza wyprawą) 3 5 7 5 10 7
Obrażenia na wyprawach 3 5 7 5 10 7

Aby zmienić bonusy jakie dają Atrybuty należy kliknąć na przycisk OoW74ne.png w Oknie Zwierzaka i posiadać w ekwipunku Zaczarowanie Atrybutu49144.png 

Dodatkowo mamy możliwość zapieczętowania bonusu, którego nie chcemy zmieniać. Służy nam do tego Zapieczętowanie Atrybutu49145.png . W celu zapieczętowania bonusu należy kliknąć NzP8uje.png przy opisie bonusu Atrybutu. 

Zapieczętowany Atrybut będzie wyglądał następująco C4GUU4o.png

Możemy zapieczętować maksymalnie 4 Atrybuty. 

Liczba użytych Zaczarowań Atrybutu 49144.png i Zapieczętowań Atrybutu 49145.png przedstawia się następująco:

0x zapieczętowany Atrybut strzalka.png użyte 1x Zaczarowanie Atrybutu 49144.png

1x zapieczętowany Atrybut strzalka.pngużyte 2x Zaczarowanie Atrybutu 49144.png 1x Zapieczętowań Atrybutu 49145.png

2x zapieczętowany Atrybut strzalka.pngużyte 3x Zaczarowanie Atrybutu 49144.png 2x Zapieczętowań Atrybutu 49145.png

3x zapieczętowany Atrybut strzalka.pngużyte 4x Zaczarowanie Atrybutu 49144.png 3x Zapieczętowań Atrybutu 49145.png

4x zapieczętowany Atrybut strzalka.pngużyte 5x Zaczarowanie Atrybutu 49144.png 4x Zapieczętowań Atrybutu 49145.png

 

UWAGA: Atrybut zachowuje swój poziom przy mieszaniu. 

 

wD6clIH.png

 

Umiejętności Zwierzaka mogą być rozwijane, jeżeli nasz towarzysz ma co najmniej 4 wolne sloty na umiejętności. 

Do rozwoju Umiejętności Zwierzaka będziemy potrzebować Ksiąg Umiejętności Zwierzaka55012.png55011.png.
Możemy je pozyskać ze Skrzynia Ksiąg Zwierzaka55009.png (do zdobycia z bossów i wypraw). 

Księgi Umiejętności Zwierzaka dzielą się na te o przeznaczeniu PvM 55012.png i PvP 55011.png

 

pety_tabelka_pvm.png

pety_tabelka_pvp.png

 

Do rozwoju 6 Umiejętności Zwierzaka będziemy potrzebować Księgi Zaklinacza Wiatru/Pogromcy.

Możemy je pozyskać z wytwarzania u Pomocnej Sowy:

-Księga Zaklinacza Wiatru

ksiegazaklinaczwiatru.png

 

-Księga Pogromcy

ksiegapogromcy.png

 

Do rozwoju 7 Umiejętności Zwierzaka będziemy potrzebować Księgi Żywiołaków/Agresji

- Księga Żywiołaków

ksiegazywiolakow.png

 

- Księga Agresji

ksiegaagresji.png

 

Do rozwoju 8 Umiejętności Zwierzaka będziemy potrzebować Księgi Ziemi/Bohaterów

- Księga Ziemi

ksiegaziemi.png

 

- Księga Bohaterów

ksiegabohaterow.png

Px9AwZ9.png

Jeżeli nasz zwierzak posiada co najmniej 4 wolne sloty na umiejętności, to już od 1 poziomu zwierzaka możemy przeczytać dowolną Księgę Umiejętności Zwierzaka 55012.png 55011.png

W momencie przeczytania Księgi Umiejętności Zwierzaka 55012.png 55011.png umiejętność odpowiadająca użytej księdze zostanie dodana do pierwszego wolnego slotu na Umiejętności Zwierzaka. 

Dodatkowo zostanie wylosowana wartość z Zakresu Umiejętności.
Na poniższym obrazku możemy zauważyć, że Umiejętność Dominacja została wylosowana z wartością 1 gdzie maksymalna możliwa wartość wynosi 3. 

Pme9srG.png

Im większa wartość wylosowana w Zakresie, tym większe wartości bonusów będzie dawała umiejętność. 

Maksymalne widełki Zakresu różnią się w zależności od rodzaju zwierzaka. 

Im większy Zakres Umiejętności, tym potencjalnie lepsze bonusy może dawać nam umiejętność. 

W poniższym spoilerze znajdziecie informacje na temat Zakresów Umiejętności dla rodzaju zwierzaka oraz możliwych wartościach maksymalnie rozwiniętej umiejętności (30 poziom). 

 

Spoiler

Liczby w tabelce opisują wartości bonusów jakie da maksymalnie rozwinięta umiejętność od wartości 1 z Zakresu, aż do maksymalnego możliwego Zakresu. 

 

  Małpiszon55701.png Pająk55702.png AzraelMini Azrael (pieczęć).png Razador55703.png Nemere55704.png Ervelion55711.png
Berserk PvM 4/5/6/7 8/9/10/11 7/8/9/10/11/12/13/14 4/5/6/7/8/9 9/10/11/12/13/14/15/16/17/18 3/4/5/6/7/8/9/10
Silny Przeciwko Potworom 4/5/6 8/9/10 7/8/9/10/11/12/13 4/5/6/7/8 8/9/10/11/12/13/14/15/16 3/4/5/6/7/8/9
Średnie PvM 4/5/6 8/9/10 7/8/9/10/11/12/13 4/5/6/7/8 8/9/10/11/12/13/14/15/16 3/4/5/6/7/8/9
Odporność na Potwory 3/4/5 7/8/9 7/8/9/10/11/12/13 2/3/4/5/6 7/8/9/10/11/12/13 2/3/4/5/6/7/8
Bonus Yang 6/9/12 12/15/20 12/15/20/25 6/9/12/15 12/15/20/25/35 6/9/12/15/20
Berserk PvP 8/9/10/11 4/5/6/7 3/4/5/6/7/8 8/9/10/11/12/13/14/15 2/3/4/5/6/7/8/9 9/10/11/12/13/14/15/16/17/18
Silny na Klasy 7/8/9 4/5/6 5/6/7/8/9 7/8/9/10/11/12/13 6/7/8/9/10/11/12 8/9/10/11/12/13/14/15/16
Odporność na klasy postaci 7/8/9 4/5/6 5/6/7/8/9 7/8/9/10/11/12/13 6/7/8/9/10/11/12 8/9/10/11/12/13/14/15/16
Redukcja Magii 4/5/6 2/3/4 2/3/4/6 4/5/6/7/8 2/3/4/5/6 4/5/6/7/8/9
Redukcja Bloku 6/7/8/9 4/5/6/7 4/5/6/7/8 6/7/8/9/10/11/12 4/5/6/7/8/9 8/9/10/11/12/13/14/15
Redukcja Uniku 6/7/8/9 4/5/6/7 4/5/6/7/8 6/7/8/9/10/11/12 4/5/6/7/8/9 8/9/10/11/12/13/14/15
Obrażenia umiejętności 8/9/10 4/5/6 4/5/6/7 7/8/9/10/11/12 4/5/6/7/8 8/9/10/11/12/13/14
Wiatr 4/5/6 7/8/9/10 6/7/8/9/10/11/12 4/5/6/7/8 6/7/8/9/10/11/12/13/14/15 5/6/7/8/9/10
Zabójca 25/28/30/36 25/30/35/40

25/30/35/40/45/50

25/30/35/40/45/50/55 30/35/40/45/50/55/60/65 35/40/45/50/55/60/65/70/75
Siła Żywiołów 4/5/6 7/8/9/10 7/8/9/10/11/12/13 4/5/6/7/8 6/7/8/9/10/11/12/13/14/15 5/6/7/8/9/10
Silny na ludzi 7/8/9/10 4/5/6 5/6/7/8/9 7/8/9/10/11/12/13 6/7/8/9/10/11/12 8/9/10/11/12/13/14/15/16
Siła Ziemi 4/5/6 7/8//9/10 6/7/8/9/10/11/12 4/5/6/7/8 6/7/8/9/10/11/12/13/14/15 5/6/7/8/9/10
Redukcja odporności na klasy 2/3 2 2/3 2/3/4 2/3/4 2/3/4/5

 

Jeżeli nie udało się nam wylosować maksymalnej możliwej wartości z Zakresu podczas czytania Księgi Umiejętności Zwierzaka55012.png 55011.png, to mamy możliwość usunięcia danej umiejętności za pomocą Zwój Umiejętności Zwierzaka 72350.png i ponownego jej przeczytania.

W tym celu należy przenieść Zwój Umiejętności Zwierzaka72350.png na umiejętność, którą chcemy zresetować. 

Zwój Umiejętności Zwierzaka 72350.png wytwarzamy u Pomocnej Sowy z
5 dowolnych Ksiąg Umiejętności Zwierzaka55012.png 55011.png

Warto zauważyć, iż powyższy zwój nie resetuje rozwoju danej umiejętności.
Przykładowo, jeżeli posiadamy umiejętność Dominacja rozwiniętą na 15 poziomie i zresetowaliśmy ją Zwojem Umiejętności Zwierzaka72350.png, to po ponownym przeczytaniu Księgi Dominacji
nasza umiejętność będzie nadal na 15 poziomie. 

4ZJlupF.png

Jak zostało wspomniane powyżej Księgi Umiejętności Zwierzaka55012.png 55011.png
możemy czytać od 1 poziomu naszego towarzysza.

Jednak rozwój tych umiejętności jest możliwy od 81 Poziomu Zwierzaka. 

Księgę Zaklinacza Wiatru/Pogromcy możemy czytać od 101 poziomu

Księgę Żywiołaków/Agresji możemy czytać od 141 poziomu

Księgę Ziemi/Bohaterów możemy czytać od 150 poziomu

Maksymalny poziom Umiejętności Zwierzaka to poziom 35. 
Rozwój Umiejętności Zwierzaka możemy podzielić na 4 etapy różniące się sposobem rozwoju. 

slddDie.png

Na każdy poziom Umiejętności Zwierzaka od 1 do 10 poziomu będziemy potrzebować 1 Punktu Umiejętności Zwierzaka. 

W celu zdobycia powyższych punktów należy czytać Księga Zwierzaka49133.png

Każde udane przeczytanie Księgi Zwierzaka49133.png daje 1 Punkt Umiejętności Zwierzaka. 

Szansa na pomyślne przeczytanie Księgi Zwierzaka49133.png jest wyłącznie zależna od Stopnia Zwierzaka i jego rodzaju. 

Na Księgi Zwierzaka49133.png nie działają Rady PustelnikaRada Pustelnika.png.

 

Czas oczekiwania pomiędzy kolejnymi próbami czytania Księgi Zwierzaka 49133.png prezentuje się następująco:

- dla Pająk55702.png i Małpiszon55701.png brak czasu oczekiwania pomiędzy czytaniem

- dla AzraelMini Azrael (pieczęć).png  2h oczekiwania po udanym przeczytaniu, 1h po nieudanym

- dla Razador55703.png 4h oczekiwania po udanym przeczytaniu, 3h po nieudanym

- dla Nemere55704.png i Ervelion55711.png 6h oczekiwania po udanym przeczytaniu, 4h po nieudanym

 

Egzorcyzm Zwierzaka49085.png redukuje czas oczekiwania. 

Księgi Zwierzaka49133.png możemy czytać od 1 poziomu naszego zwierzaka. 

 

ITcz1b2.png

Na każdy poziom Umiejętności Zwierzaka od 11 do 20 poziomu będziemy potrzebować
1 pomyślnie przeczytanego Kamienia Zwierzaka50526.png  

Szansa na pomyślne przeczytanie Kamienia Zwierzaka50526.png   jest wyłącznie zależna od Stopnia Zwierzaka i jego rodzaju. 

Czas oczekiwania pomiędzy kolejnymi próbami przeczytania Kamienia Zwierzaka50526.png prezentuje się następująco:

- dla Pająk55702.png i Małpiszon55701.png brak czasu oczekiwania pomiędzy czytaniem

- dla AzraelMini Azrael (pieczęć).png  2,5h oczekiwania po udanym przeczytaniu, 1,5h po nieudanym

- dla Razador55703.png 6h oczekiwania po udanym przeczytaniu, 4h po nieudanym

- dla Nemere55704.png i Ervelion55711.png 8h oczekiwania po udanym przeczytaniu, 6h po nieudanym

Egzorcyzm Zwierzaka49085.png redukuje czas oczekiwania. 

 

dnFBxP1.png

Na każdy poziom Umiejętności Zwierzaka od 21 do 30 poziomu będziemy potrzebować jednej pozytywnej próby oddania losowego przedmiotu z puli przedmiotów.

Pula przedmiotów oraz liczba potrzebnych sztuk przedmiotu przedstawiona jest w poniższych spoilerach.

 

Mały Małpiszon (pieczęć).png Małpiszon

Spoiler

Dla umiejętności 1-6

malpa1do6.png

Dla umiejętności 7-8

Malpa7do8.png

 

Mały Pająk (pieczęć).png Pająk

Spoiler

Dla umiejętności 1-6

pajak1do6.png

Dla umiejętności 7-8

pajak7do8.png

 

Mini Azrael (pieczęć).png Azrael

Spoiler

Dla umiejętności 1-6

azrael1do6.png

Dla umiejętności 7-8

Azek7do8.png

 

Mały Razador (pieczęć).png  Razador

Spoiler

Dla umiejętności 1-6

razador1do6.png

Dla umiejętności 7-8

razador7do8.png

 

Mała Nemere (pieczęć).png Nemere

Spoiler

Dla umiejętności 1-6

Nemere1do6.png

Dla umiejętności 7-8

Nemere7do8.png

 

55711.png Ervelion

Spoiler

Dla umiejętności 1-6

Nemere1do6.png

Dla umiejętności 7-8

Nemere7do8.png

 

Szansa na pomyślne przyjęcie przedmiotu jest zależna wyłącznie od Stopnia Zwierzaka i jego rodzaju. 
Nie ma czasu oczekiwania pomiędzy kolejnymi próbami oddania przedmiotów. 

 

poziom31.png

Na każdy poziom Umiejętności Zwierzaka od 31 do 35 poziomu będziemy potrzebować jednej pozytywnej próby oddania losowego przedmiotu z puli przedmiotów.

Pula przedmiotów oraz liczba potrzebnych sztuk przedmiotu przedstawiona jest w poniższych spoilerach.

Mały Małpiszon (pieczęć).png Małpiszon

Spoiler

Poziom 31

malpa31do35.png

Poziom 32

malpa31do35.png

Poziom 33

malpa31do35.png

Poziom 34

malpa31do35.png

Poziom 35

malpa31do35.png

 

Mały Pająk (pieczęć).png Pająk

Spoiler

Poziom 31

pajak31do35.png

Poziom 32

pajak31do35.png

Poziom 33

pajak31do35.png

Poziom 34

pajak31do35.png

Poziom 35

pajak31do35.png

 

Mini Azrael (pieczęć).png  Azrael

Spoiler

Poziom 31

azek31do35.png

Poziom 32

azek31do35.png

Poziom 33

azek31do35.png

Poziom 34

azek31do35.png

Poziom 35

azek31do35.png

 

Mały Razador (pieczęć).png Razador

Spoiler

Poziom 31

razador31do35.png

Poziom 32

razador31do35.png

Poziom 33

razador31do35.png

Poziom 34

razador31do35.png

Poziom 35

razador31do35.png

 

Mała Nemere (pieczęć).png Nemere

Spoiler

Poziom 31

nemere3133.png

Poziom 32

Nemere3234.png

Poziom 33

nemere3133.png

Poziom 34

Nemere3234.png

Poziom 35

nemere35.png

 

55711.png Ervelion

Spoiler

Poziom 31

nemere3133.png

Poziom 32

Nemere3234.png

Poziom 33

nemere3133.png

Poziom 34

Nemere3234.png

Poziom 35

 nemere35.png

 

wartoscibonusow.png

Liczby w tabelkach poniżej opisują wartości bonusów jakie da umiejętność na poszczególnym poziomie, na jej maksymalnym zakresie bez uwzględnienia bonusu za 120 poziom Zwierzaka

Mały Małpiszon (pieczęć).png Małpiszon

Spoiler

 

Skill/Punkt 31 32 33 34 35
Berserk PvM 8 9 10 11 12
Silny Przeciwko Potworom 7 8 9 10 11
Średnie PvM 7 8 9 10 11
Odporność na Potwory 6 7 8 9 10
Bonus Yang 14 16 18 21 24
Berserk PvP 12 13 14 15 16
Silny na Klasy 10 11 13 16 19
Odporność na klasy postaci 10 11 12 14 16
Redukcja Magii 7 8 9 10 11
Redukcja Bloku 10 11 12 14 16
Redukcja Uniku 10 11 12 14 16
Obrażenia umiejętności 11 12 14 17 20
Wiatr 7 8 9 10 11
Zabójca 45 50 60 70 85
Siła Żywiołów 7 8 9 10 11
Silny na ludzi 11 12 14 17 20
Siła Ziemi 7 8 9 10 11
Redukcja odporności na klasy 4 5 6 7 8

 

 

Mały Pająk (pieczęć).png Pająk

Spoiler

 

Skill/Punkt 31 32 33 34 35
Berserk PvM 12 13 14 15 16
Silny Przeciwko Potworom 11 12 13 15 17
Średnie PvM 11 12 13 15 17
Odporność na Potwory 10 11 12 14 16
Bonus Yang 22 24 26 29 32
Berserk PvP 8 9 10 11 12
Silny na Klasy 7 8 9 10 11
Odporność na klasy postaci 7 8 9 11 13
Redukcja Magii 5 6 7 8 9
Redukcja Bloku 8 9 10 12 14
Redukcja Uniku 8 9 10 12 14
Obrażenia umiejętności 7 8 9 10 11
Wiatr 11 12 13 15 17
Zabójca 45 50 60 70 85
Siła Żywiołów 11 12 13 15 17
Silny na ludzi 7 8 9 10 11
Siła Ziemi 11 12 13 15 17
Redukcja odporności na klasy 3 4 5 6 7

 

 

Mini Azrael (pieczęć).png  Azrael

Spoiler

 

Skill/Punkt 31 32 33 34 35
Berserk PvM 15 16 17 18 19
Silny Przeciwko Potworom 14 15 16 18 20
Średnie PvM 14 15 16 18 20
Odporność na Potwory 12 13 14 16 18
Bonus Yang 27 29 31 34 37
Berserk PvP 9 10 11 12 13
Silny na Klasy 10 11 12 13 14
Odporność na klasy postaci 10 11 12 14 16
Redukcja Magii 6 7 8 9 10
Redukcja Bloku 9 10 11 13 15
Redukcja Uniku 9 10 11 13 15
Obrażenia umiejętności 8 9 10 11 12
Wiatr 13 14 15 17 19
Zabójca 55 60 70 80 95
Siła Żywiołów 13 14 15 17 19
Silny na ludzi 10 11 12 13 14
Siła Ziemi 13 14 15 17 19
Redukcja odporności na klasy 4 5 6 7 8

 

 

Mały Razador (pieczęć).png Razador

Spoiler

 

Skill/Punkt 31 32 33 34 35
Berserk PvM 10 11 12 13 14
Silny Przeciwko Potworom 9 10 11 12 13
Średnie PvM 10 11 12 13 14
Odporność na Potwory 7 8 9 10 11
Bonus Yang 17 19 21 24 27
Berserk PvP 16 17 18 19 20
Silny na Klasy 14 15 17 20 23
Odporność na klasy postaci 14 15 16 18 20
Redukcja Magii 9 10 11 12 13
Redukcja Bloku 13 14 15 17 19
Redukcja Uniku 13 14 15 17 19
Obrażenia umiejętności 13 14 16 19 22
Wiatr 9 10 11 12 13
Zabójca 60 65 75 85 100
Siła Żywiołów 9 10 11 12 13
Silny na ludzi 14 15 17 20 23
Siła Ziemi 9 10 11 12 13
Redukcja odporności na klasy 5 6 7 8 9

 

 

Mała Nemere (pieczęć).png Nemere

Spoiler

 

Skill/Punkt

31 32 33 34 35
Berserk PvM 19 20 21 22 23
Silny Przeciwko Potworom 17 18 19 21 23
Średnie PvM 17 18 19 21 23
Odporność na Potwory 14 15 16 18 20
Bonus Yang 37 39 41 44 47
Berserk PvP 10 11 12 13 14
Silny na Klasy 13 14 15 16 17
Odporność na klasy postaci 13 14 15 17 19
Redukcja Magii 7 8 9 10 11
Redukcja Bloku 10 11 12 14 16
Redukcja Uniku 10 11 12 14 16
Obrażenia umiejętności 9 10 11 12 13
Wiatr 16 17 18 20 22
Zabójca 70 75 85 95 110
Siła Żywiołów 16 17 18 20 22
Silny na ludzi 13 14 15 16 17
Siła Ziemi 16 17 18 20 22
Redukcja odporności na klasy 5 6 7 8 9

 

 

55711.png Ervelion

Spoiler

 

Skill/Punkt 31 32 33 34 35
Berserk PvM 11 12 13 14 15
Silny Przeciwko Potworom 10 11 12 13 14
Średnie PvM 10 11 12 13 14
Odporność na Potwory 9 10 11 12 13
Bonus Yang 22 24 26 29 32
Berserk PvP 20 21 22 23 24
Silny na Klasy 17 18 20 23 26
Odporność na klasy postaci 17 18 19 21 23
Redukcja Magii 10 11 12 13 14
Redukcja Bloku 16 17 18 20 22
Redukcja Uniku 16 17 18 20 22
Obrażenia umiejętności 15 16 18 21 24
Wiatr 11 12 13 14 15
Zabójca 80 85 95 105 120
Siła Żywiołów 11 12 13 14 15
Silny na ludzi 17 18 20 23 26
Siła Ziemi 11 12 13 14 15
Redukcja odporności na klasy 6 7 8 9 10

 

 

 

Uzo2mSZ.png

Zwierzakami do 40 poziomu możemy handlować, umieszczać na sklepach bez ograniczeń. 
Od 41 poziomu Zwierzaka będziemy potrzebować Klatki Transportowej55002.png 
Możemy ją zakupić w Item-Shopie za 200SM. 
Aby włożyć Zwierzaka do klatki należy przeciągnąć wyłączoną Pieczęć Zwierzaka na Klatkę. 

IVJQA6N.png

Peta z klatki wyciągamy klikając prawym przyciskiem myszymouse_ppm.png na Klatkę. 

 

nagłowek.png

Po wbiciu zwierzaka na 110 poziom mamy możliwość założenia na niego nakładki. Nakładki możemy zdobyć z:

- każdego dungeonu na serwerze 

HydraDungi.png

- m.in. z dungeonów

HydraWiatr.png

- wytwarzanie u Pomocnej Sowy z 5 dowolnych nakładek

ZywiolakPVM.png

ZywiolakPVP.png

- ItemShop

OdynPVM.png

baashido.png

 

Zwierzak120.png

Po osiągnięciu 120 poziomu zwierzaka jego Umiejętności oraz Atrybuty zostaną wzmocnione o 10%, powyżej 0.5 wartość bonusu zostanie zaokrąglona do góry.

Dla przykładu, w Nemerce maksymalnie rozwinięty atrybut daje 15% na diabły, po wbiciu Nemere do 120 poziomu będzie to 17%(15x0.1=1.5, 1.5>2)

Poniżej 120 poziomowa Nemere

Nemere120.png

 

symbole.png

Odpowiednio na 125, 130, 135 poziomie Zwierzaka Domowego odblokowane zostają po 2 okna na symbole,  a na 140 poziomie odblokuje się slot na 7 symbol który można ulepszyć do +9.

Wytwarzanie:

Symbole PVM:

Spoiler

I

Symbol1pvm.png

II

Symbol2pvm.png

III

Symbol3pvm.png

IV

Symbol4pvm.png

V

Symbol5pvm.png

VI

Symbol6pvm.png

VII

Symbolpvm7.png

 

Symbole PVP:

Spoiler

I

Symbol1pvp.png

II

Symbol2pvp.png

III

Symbol3pvp.png

IV

Symbol4pvp.png

V

Symbol5pvp.png

VI

Symbol6pvp.png

VII

symbolpvp7.png

 

Warto zaznaczyć, że symbole I II III IV V VI są PRZYPISANE DO POSTACI, zwierzak tylko odblokowuje slot.

Symbole można dowolnie łączyć lecz każdy Symbol możecie umieścić tylko RAZ.

Symbole można wyciągnąć za pomocą Cęg Zwierzaka:

CegiZwierzaka.png

 

Symbol VII EXP oraz PVP można dowolnie ściągać i zakładać

Ulepszanie VII symbolu EXP 221740.png:

Spoiler

exp1.png

exp2.png

exp3.png

exp4.png

exp5.png

exp6.png

exp7v1.pngexp7v2.pngexp8v1.pngexp8v2.pngexp9v1.pngexp9v2.png

 

Ulepszanie VII symbolu PVP 221750.png:

Spoiler

pvp1.png

pvp2.png

pvp3.png

pvp4.png

pvp5.png

pvp6.png

pvp7v1.pngpvp7v2.pngpvp8v1.pngpvp8v2.pngpvp9v1.pngpvp9v2.png

 

1502035030_erveliaseparator.png.1d65030a946c0126ed6ee94cc8ae809a.png.5fe2ef3912c78284df5c78bc73462469.png

 

 

  • Trzymaj się 1
Odnośnik do odpowiedzi
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.