Skocz do zawartości

Aktualizacja Zmiany na serwerze & Aktualizacja


Endymion

Rekomendowane odpowiedzi

ervelia banner.png

slowem wstepu.png
Z radością przedstawiamy Wam to nad czym pracowaliśmy przez ostatnie miesiące.

Tą aktualizacją chcemy całkowicie odmienić początkowe etapy rozgrywki a także dodać nowe ścieżki rozwoju dla aktualnych graczy.

Mamy nadzieję, że przedstawiane zmiany i wprowadzane nowości przypadną Wam do gustu.

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z tematem.

Aktualizacja zostanie wprowadzona na serwer w styczniu.
O konkretnej dacie wprowadzenia będziemy informować na bieżąco.

UPROSZCZENIE ROZGRYWKI.png

Przez ponad 3 lata działalności serwera pojawiało się wiele nowości, wiele systemów było rozwijanych. Start na serwerze dla nowego gracza przez cały ten czas pozostawał taki sam, a końcowy sufit rozwinięcia postaci się podnosił. Z tą aktualizacją wprowadzamy kompletny "lifting" serwera począwszy od samego początku. Chcemy umożliwić Wam sprawne i przyjemne przejście przez początkowe etapy tak aby nowy gracz był w stanie poznać zmiany/systemy wprowadzane na serwer w niedalekiej przeszłości.

Zmienione zostaną następujące rzeczy:

strzalka.png Całkowite przebudowanie nagród z misji pobocznych, fabularnych i polowań.

Wykonując misje będziecie wynagradzani przedmiotami które w znacznym stopniu pomogą Wam ukończyć pierwsze misje Badacza: Skrzynie Władców, Kamienie Dusz, Artefakty i Legendarni Władcy oraz Badania Seon-Hae. Znajdą się tu również przedmioty pomagające w samodzielnym rozwijaniu systemu: Konnego, Pupila, Zwierzaka Domowego.
Jedną z nagród za wykonywanie misji będzie pieczęć rozwiniętego Zwierzaka Domowego - Azraeluś o 120 poziomie.
Pieczęć znacznie ułatwi wam drogę rozwoju Postaci do momentu samodzielnego rozwinięcia lub nabycia przez was Zwierzaka Domowego - Nemere.
Dodatkowo jako nagród możecie spodziewać się znacznej ilości Punktów Bohatera (B) oraz niektórych misji Kolekcjonerskich

Wszystkie kluczowe przedmioty będą zawarte w misjach do 109 poziomu włącznie abyście mogli zdecydować na którym z przedziałów chcecie kontynuować przygodę z serwerem.

 

strzalka.png Misje kolekcjonerskie
Poza misjami kolekcjonerskimi które będziecie mogli otrzymać z misji, pojawi się również alternatywna możliwość zakupu początkowych misji Kolekcjonerskich u Gool-Kipera. Dodatkowo niektóre z misji zostaną odświeżone pod kątem przedmiotów oraz ich ilości.

 

strzalka.png Ekwipunek

Dotychczas zdobywany podstawowy ekwipunek z Leśnego Bastionu został w całości przeniesiony do wytwarzania u Kowala.

Zwiększono szansę na ulepszenie podstawowego ekwipunku na serwerze.

Zaktualizowano system ulepszania ekwipunków: Smoczego Ognia, Weterana, Wężowej Łuski i Wiecznego Szaleństwa.
Aktualizacja uprości ulepszanie oraz przerabianie tych ekwipunków.

Uproszczono wytwarzanie przedmiotów: Archaiczny Zwój, Mistrzowski Zwój, Czerwony Monokl, Antyczny Zwój
 

strzalka.png Pasywna Umiejętność - Łowca, Zabójca, Władca Wiatrów
Wszystkie w/w pasywne umiejętności będą możliwe do zakupu u Soon'a. Koszt Pasywek będzie niski i możliwy do nabycia przez każdego gracza rozpoczynającego grę na serwerze.

 

ROZGRYWKA LOW-LVL.png

NOWE MAPY.png

Do rozgrywki dla niskich poziomów (30 - 74) dodajemy dwie nowe mapy:

strzalka.png Leśna Dolinamapa 1.png

strzalka.png Piaszczysta Oazamapa2.png

Znajdziecie tutaj nowych Władców (Stałych oraz tych z losowym miejscem odrodzenia) oraz Kamienie Metin.
Mapa ma być pomocą dla nowych graczy którzy chcą rozwijać swoje postacie całkowicie od zera dzięki czemu np. początkowe 4 gwiazdki u Badacza nie powinny być żadnym problemem. Oprócz tego zdobędziecie tu również standardowe przedmioty.

Mapy będą posiadały bardzo niski próg wejścia, więc odnajdzie się tu również gracz który posiada jedynie ekwipunek Rekruta oraz przedmioty zdobyte z tego systemu.

PS Polecamy zrobienie również zrobienie wszystkich dostępnych misji w których nagrody zostały gruntownie przebudowane.

Na mapie będzie obowiązywał limit obrażeń, aby nowy gracz mógł na równi rywalizować nawet z serwerowymi weteranami.


ZAROBKI DLA NISKICH POZIOMÓW.png

Przez lata rozgrywka na niskim poziomie oraz związane z nią zarobki odchodziła w cień. W głównej mierze wszelkie nowe najcenniejsze przedmioty były dodawane do wypraw, przez co rozgrywka opierała się na jednym i tym samym, co mogło być monotonne i uciążliwe. Chcemy zmienić aktualnie panujące trendy.

Aktualizacją przywrócimy do życia wiele zarobków oraz dodamy nowe, zaczynając od standardowych ulepszaczy (np. Kawałek Klejnotu, Nieznane Lekarstwa+, Piasek Kwarcowy) a kończąc na Kartach Potwora. Kamienie Metin, Władcy a nawet potwory (przez zawarte w nich ulepszacze) na mapach będą znacznie bardziej opłacalne do bicia niż dotychczas.

LIMIT WYPRAW.png

Zdajemy sobie sprawę jak wyglądają aktualne wyprawy, dlatego już w tym miejscu możemy powiedzieć, że ilość bicia potworów na wyprawach zostanie znacząco zredukowana, a wyprawy będą dużo bardziej zależne od stopnia rozwoju postaci.

Argumenty przeważające za wprowadzeniem Limitu Wypraw opisaliśmy w tym temacie -> [KLIK]

STAMINA.png

Każda z postaci na serwerze otrzyma bazową ilość punktów Staminy - 2520.

Aktualną ilość Waszej Staminy możecie sprawdzić po najechaniu na pasek w lewym dolnym rogu oraz w panelu wypraw.


stamina  taskbar.pngstamina.png

Wszystkie punkty Staminy zostaną uzupełnione do pełnej wartości (2520) codziennie o godzinie 00:00.

Stamina jest zapisywana na Waszych postaciach oraz przedmiotach. Oznacza to, że gdy dana postać wykorzysta np. 1260 punktów Staminy z danym ekwipunkiem, to ten sam ekwipunek może być wykorzystany na innej postaci do wykorzystania pozostałych 1260 punktów Staminy.
 

WYPRAWY.png

Aby wejść na konkretną wyprawę będziecie potrzebowali odpowiednią ilość Staminy.
Ilość możliwych do zdobycia przedmiotów z łatwiejszych wypraw jest mniejsza co może znacznie ograniczyć możliwości rozwoju graczy na niższych poziomach rozwoju. Dlatego też zdecydowaliśmy się na zróżnicowanie maksymalnej ilości wypraw w ciągu dnia.
 

Wymagana ilość punktów staminy na konkretne wyprawy

Dolina Myrów
Wzgórze WuKonga
Leśny Bastion
Pustynne Ruiny
Komnaty Astralnego Ognia
Sala Władcy Mrozu

56

Kryjówka Thryma
Las Cieni
Przeklęty Statek
Krypta Węży
Świątynia Słoni
Podwodne Ruiny

63

Wyzwanie Ognia
Wyzwanie Wody
Wyzwanie Lodu
Wyzwanie Błyskawic
Wyzwanie Mroku

72

Wyzwanie Ziemi
Mroźne Królestwo
Świątynia Upiorów
Piekło

84

Świątynia Wiatru
Wieża Przeklętych
 

Wyprawy nie
pobierają staminy

 

MISJE.png
odnowienie staminy.png(Przedmioty oraz cele misji są przykładowe!)

Poza standardowym limitem dla każdego z Was dostępne będą dwie misje które będą polegać na pokonywaniu Władców lub Kamieni Metin oraz oddaniu określonej ilości Yang oraz przedmiotów.

Misje odnawiają się każdego dnia o godzinie 00:00 - jedynie w przypadku jeśli misja została ukończona.
Jeżeli nie wypełnicie celu misji, pozostanie ona dalej aktywna na kolejny dzień.



222157.png    222158.png
Odnowienie Staminy (Kamienie / Władcy)

Przedmiot ten zwiększy Waszą staminę o 168 punktów.
Maksymalnie możecie użyć DWÓCH (jednego danego typu) odnowień w ciągu dnia!

 

SKRZYNIE WYPRAW.png

U serwerowego Kupca znajdziecie również możliwość zakupienia za Yang przedmiotu który podniesie ilość zdobywanych skrzyń z danej wyprawy do 12 sztuk. 

Przedmiot zwiększający ilość zdobywanych Skrzyń będzie miał różny koszt zakupu.
Będzie on znacząco niższy dla graczy którzy wykonują np. Wzgórze WuKonga w porównaniu do przedmiotu który zwiększy ilość zdobywanych skrzyń na Świątyni Upiorów.

Przedmiot aktywowany do "lewego górnego rogu"
Czas trwania bonusu: 7 dni

 

MIĘDZYPRZEDZIAŁOWI WŁADCY.png
 

Tak jak zapowiadaliśmy wprowadzamy międzyprzedziałowych Władców:

strzalka.png Legendarny Władca Żywiołów
strzalka.png Mitycznego Asmodeusza Władcę Piekieł

Rywalizacja na tych dwóch Władcach będzie pomiędzy dwoma przedziałami 109 vs 130.
Oznacza to, że postacie z poziomem 109 mogą atakować graczy tylko z poziomem 130 i na odwrót.
Na mapie nie działa tryb gildii oraz nie można dodawać członków do grupy.

Międzyprzedziałowi Władcy zostaną wprowadzeni po około 2 - 3 tygodniach od daty wprowadzenia aktualizacji z racji wprowadzenia na serwer systemów, które z każdym dniem będą zaburzały coraz to bardziej zarówno Balans PVP oraz PVM.  Uznaliśmy, że lepszym rozwiązaniem będzie wprowadzenie Legendy i Asmodeusza, jak rozwiniecie część nowego kontentu. 

Pierwsze wydarzenie odbędzie się w formie testowej (Władcy nie będą posiadać dropu) aby sprawdzić ogólne działanie tego systemu.

Przebywając na mapach tych Władców, postacie z poziomem 109 zostaną wzmocnione o brakujące bonusy z:

strzalka.png Misji Fabularnych i Polowań
strzalka.png Biologa
strzalka.png HP wynikające z poziomu postaci
strzalka.png Wartości różnic pomiędzy ekwipunkiem na poziom 109 a 130

 

LEGENDARNY WŁADCA ŻYWIOŁÓW.png

Działające bonusy: Diabły, Wiatr, Najsilniejszy bonus Żywiołu, Ziemia
Godzina respu: Sobota o 18:00
Lokacja: Opuszczona Twierdza
 

Najcenniejsze przedmioty:

221866.png
Odłamek Pucharu Tytana

Odłamek zdobędziecie zawsze w ilości 40 sztuk z każdej pokonanej Legendy.
ODŁAMKI BĘDĄ NADAWANE WYŁĄCZNIE NA PIERWSZE I DRUGIE MIEJSCE (PO 20 SZTUK) W RANKINGU OBRAŻEŃ LEGENDY!
Łącznie do oddania wymagane jest 40 Pucharów Tytana.

MIT. ASMODEUSZ WŁADCA PIEKIEŁ.png

Działające bonusy: Diabły, Wiatr, Najsilniejszy bonus Żywiołu, Ziemia
Godzina respu: Niedziela o 18:00
Lokacja: Wulkaniczna Ziemia
 

Najcenniejsze przedmioty po pokonaniu Władcy Piekieł:

221864.png
Odłamek Pucharu Prestiżu

Odłamek zdobędziecie zawsze w ilości 40 sztuk z każdego pokonanego Asmodeusza.
ODŁAMKI BĘDĄ NADAWANE WYŁĄCZNIE NA PIERWSZE I DRUGIE MIEJSCE (PO 20 SZTUK) W RANKINGU OBRAŻEŃ ASMODEUSZA!
Łącznie do oddania wymagane jest 40 Pucharów Prestiżu.
 

Dodatkowo biorąc udział w pokonaniu Mitycznego Asmodeusza będziecie mogli zdobyć nowe, silniejsze bonusy:

Przedstawienie Poziomów Łupu z Mit. Asmodeusza Władcy Piekieł
Miejsce w zależności od zadanych obrażeń Nagroda
1 - 7

Bonus czasowy (48 h): 
Wartość Ataku: +150
Silny przeciwko Potworom: +12%
Siła Wiatru: +10%
Obrażenia Końcowe: +2%
Atak: +2%

Zwiększona ilość Yang: 25%

8 - 16

Bonus czasowy (48 h): 
Wartość Ataku: +125
Silny przeciwko Potworom: +9%
Siła Wiatru: +7%
Silny przeciwko Władcom: +2%
Silny na Wyprawach: +2%

Zwiększona ilość Yang: 20%

17 - 25

Bonus czasowy (48 h): 
Wartość Ataku: +100
Silny przeciwko Potworom: +7%
Siła Wiatru: +5%
Średnie Obrażenia: +2%
Silny przeciwko Kamieniom Metin: +2%

Zwiększona ilość Yang: 15%

25+

Bonus czasowy (48 h): 
|Wartość Ataku: +75
Silny przeciwko Potworom: +6%
Siła Wiatru: +4%
Średnie Obrażenia: +2%
Zwiększona ilość Yang: 10%

 


PRZEKLĘTA WIEŻA.pngwieza screen.png
Wyprawa dostępna będzie dostępna w dwóch formatach trudności:

strzalka.png Łatwym

Wyprawa dostępna będzie w trzech przedziałach poziomowych:
Bonusy działające na wyprawie w formacie łatwym:  Silny przeciwko Potworom, Silny przeciwko Diabłom

30 - 74.png
75 - 109.png
110 - 130.png
separator.png

strzalka.png Trudnym
Wyprawa dostępna będzie na dwóch przedziałach poziomowych:
Bonusy działające na wyprawie w formacie trudnym: Silny przeciwko Diabłom, Siła Wiatru, Siła Żywiołów, Siła Ziemi
75 - 109.png
110 - 130.png
separator.png

Wyprawa posiada limit wejść - maksymalnie 5 razy w ciągu doby.


Do wejścia na wyprawę będzie wymagana przepustka:
klucz norm.pngklucz trudny.png
Klucz do Przeklętej Wieży (Łatwy lub Trudny)


PRZEBIEG WYPRAWY.png

W obu formatach wyprawa posiada ten sam przebieg i jest podzielona na 3 etapy.
Zarówno w formacie Łatwym jak i Trudnym kolejne etapy są trudniejsze do wykonania.

Ukończenie każdego etapu zagwarantuje Wam cenne nagrody.
Przejście na kolejny etap Przeklętej Wieży będzie wymagało od was oddania połowy zdobytych Skrzyń Wyprawy po ukończeniu aktualnego etapu.


FORMAT ŁATWY.png

Format ten ma za zadanie zaopatrzenie nowych graczy w potrzebne im przedmioty, przyspieszenie początkowych etapów, uproszczenie poprzednich aktualizacji i uproszczenie samodzielnego robienia ekwipunku.

Wykonanie każdego etapu w tym formacie sprawi, że pojawi się Kowal który zagwarantuje Wam następujące korzyści:

strzalka.png Brak wymaganego Zwoju podczas ulepszania przedmiotów (wyjątkiem jest Mityczna Alchemia, gdzie zwój ulepszający jest dodatkowym przedmiotem podczas jej ulepszania)

strzalka.png Szansa na zwrócenie wszystkich materiałów podczas niepomyślnego ulepszania - 20%

strzalka.png Szansa na zwrócenie dodatkowego materiału podczas niepomyślnego podbijania stopnia (przedmiot prawy/lewy dolny róg) - 20%

strzalka.png Zwiększona szansa na ulepszenie przedmiotu oraz podbicie stopnia w zależności od Kowala

Po ukończeniu każdego z etapów możecie spotkać się z kilkunastoma różnymi Kowalami którzy pomogą Wam z ekwipunkiem, a są to:
Na formacie łatwym możliwość ulepszania przedmiotów z aktualizacji Ziemi jest WYŁĄCZONA

Lista kowali na wyprawie wraz z korzyściami Zwiększona szansa na ulepszenie/podbicie

Kowal Przeklętej Wieży - Ekwipunek
Ulepszycie u niego każdą możliwą część ekwipunku:
Broń, Zbroja, Hełm, Pas, Tarcza, Kolczyki, Naszyjnik, Bransoleta i Buty

15% na ulepszenie

Kowal Przeklętej Wieży - Brońmistrz
Ulepszycie u niego ekwipunek z kategorii:
Broń, Pas, Buty

15% na ulepszenie

Kowal Przeklętej Wieży - Płatnerz
Ulepszycie u niego ekwipunek z kategorii:
Zbroja, Hełm, Tarcza

15% na ulepszenie

Kowal Przeklętej Wieży - Jubiler
Ulepszycie u niego ekwipunek z kategorii:
Kolczyki, Naszyjnik, Bransoleta

15% na ulepszenie

Kowal Przeklętej Wieży - Pupil/Wierzchowiec
Ulepszycie u niego przedmioty takie jak:
Obroża, Smycz, Siodło i Podkowa

15% na ulepszenie

Kowal Przeklętej Wieży - Amulet
Zwiększy szansę na pomyślne podbicie każdego stopnia Amuletów

10% na podbicie stopnia

Kowal Przeklętej Wieży - Rękawice
Zwiększy szansę na pomyślne ulepszenie Smoczej Rękawicy

10% na ulepszenie

Kowal Przeklętej Wieży - Alchemia
Zwiększy szansę na pomyślne ulepszenie kamieni Mitycznej Alchemii

15% na ulepszenie

Kowal Przeklętej Wieży - Talizmany/Dusze Żywiołów
Zwiększy szansę na pomyślne ulepszenie Talizmanów/podbicie stopnia i stopnia Absorpcji Duszy Żywiołów/Zabójcy

15% na ulepszenie
10% na podbicie

Kowal Przeklętej Wieży - Szaty Aury/Szarfy
Zwiększy szansę na pomyślne podbicie stopnia i stopnia Absorpcji w Szarfie i Szacie Aury

10% na podbicie

Na formacie łatwym możliwość ulepszania przedmiotów z aktualizacji Ziemi jest WYŁĄCZONA


strzalka.png Po ukończeniu 1 etapu Przeklętej Wieży - pojawi się jeden losowy Kowal
strzalka.png Po ukończeniu 2 etapu Przeklętej Wieży - pojawi się dwóch losowych Kowali
strzalka.png Po ukończeniu 3 etapu Przeklętej Wieży - pojawi się trzech losowych Kowali

strzalka.png Szansa na pojawienie się podanych Kowali różni się w zależności od ukończonego Etapu
strzalka.png Na każdym etapie można skorzystać z usług tylko jednego Kowala


FORMAT TRUDNY.png

Format Trudny przeznaczony jest dla lepszych graczy, a ostatni etap postawi przed Wami większe wyzwanie niż aktualnie robi to Świątynia Upiorów. Nie znajdziecie tutaj Kowali którzy pomagają w ulepszaniu ekwipunku/przedmiotów.

Wykonując etap w tym formacie będziecie mogli zapewnić sobie cenne przedmioty.

 

 

WYDARZENIA.png

Po blisko 3 latach serwera uznaliśmy, że warto całkowicie przebudować Wydarzenia Weekendowe. Tak aby przywrócić chęć uczestniczenia w nich co tydzień oraz zapewnić Wam różnorodność w rozgrywce - tak aby nie opierały się jedynie na przedmiotach dnia z Wypraw.
Poza standardowymi wydarzeniami które sprawdzają się na serwerze (Podwójne Kamienie Metin, Przywołania Władców z Wypraw, Map, Przedmiot Dnia) zaktualizowaliśmy lub dodaliśmy nowe wydarzenia.

Nie chcemy aby przedmioty z wydarzeń były odkładane na każdy kolejny tydzień a udział w nich samych z czasem stawał się nudny, nie mający sensu, powszechny. Dlatego też, wszystkie skrzynie z wydarzeń które będą zawierały unikalne przedmioty wzmacniające postać dla danego wydarzenia będą znikały po określonym czasie od zakończenia wydarzenia.

Znikanie po określonym czasie od zakończenia wydarzenia będzie dotyczyło również przyszłych wydarzeń okolicznościowych. Oznacza to, że nie będziecie mogli odłożyć już skrzynek, które zawierają w sobie np. Przedmiot do Rogu(przykład - Muszla Tajemnic). Zdobywanie wszystkich przedmiotów, które były możliwe do odłożenia zostanie przeniesione do Kupca/Wydarzeń Weekendowych.
Aktualnie posiadane przez was skrzynie z wydarzeń okolicznościowych pozostają bez zmian.

 

 

WYDARZENIA PVP.pngarena1.pngdeathmatch.png

Po wprowadzeniu aktualizacji będziecie mogli cyklicznie brać udział w dwóch wydarzeniach PvP które nie będą zależne od aktualnego stopniu rozwoju postaci - będą dla każdego:
strzalka.png Deathmatch
strzalka.png BattleRoyale
Wydarzenia ma zapewnić Wam rozrywkę a również cenne i unikalne dla tego trybu nagrody.


ZAŁOŻENIA TRYBÓW.png

Dla obu z tych trybów niektóre z założeń będą współdzielone:

strzalka.png Postacie są nieidentyfikowalne (nazwy postaci są ukryte, a wygląd każdej postaci jest taki sam)
strzalka.png Na chwilę przed rozpoczęciem wydarzenia, każdy z Was zostanie losowo rozrzucony po Arenie
strzalka.png Każde zabójstwo - 5 punkty
strzalka.png Każda asysta - 2 punkty
strzalka.png Każda klasa postaci posiada taką samą ilość życia, szybkość poruszania się, ataku, szybkość zaklęć itd.
strzalka.png Wydarzenia odbywają się na specjalnie przygotowanej do tego arenie


Zadawane obrażenia.png

Każda klasa postaci z osobna posiada ściśle określone obrażenia które będzie zadawać z hitów, z każdej poszczególnej umiejętności niezależnie od jej stopnia rozwinięcia.


Otrzymywane obrażenia.png

Podczas wydarzenia nie działają żadne bonusy odpornościowe/wzmacniające (np. Odporność na Ludzi, Silny przeciwko Ludziom) które nabyła Wasza postać z różnych systemów/ekwipunku.


Podczas walki.png

strzalka.png Podczas wstawania z "ziemi" dostajecie efekt nieśmiertelności oraz Białej Flagi na krótki czas (lub do wykonania ataku), abyście mogli uciec na krótki, bezpieczny dystans od rywala
strzalka.png Wyłączona jest możliwość używania mikstur oraz Błogosławieństw Smoka
strzalka.png Punkty Życia nie regenerują się
strzalka.png Zablokowane jest: tworzenie grupy, buffowanie innych graczy, korzystanie z marmurów polimorfii, korzystanie z wierzchowca, korzystanie z zapisu pozycji, brak efektów specjalnych powodowanych założeniem przedmiotów itd.


AKTYWNY RANKING.png

W czasie walki niezależnie od trybu będziecie mogli sprawdzić ranking najlepszych uczestników.

 

DEATHMATCH.png

 Wszyscy bijecie się na jednej arenie - osoba z najwyższą liczbą punktów po upłynięciu czasu wygrywa. Nie ma ograniczenia co do ilości możliwych śmierci.

strzalka.png Czas trwania wydarzenia: 10 minut

 

BATTLE ROYALE.png

Tutaj również będziecie bić się na arenie, jednak:
strzalka.png Co określoną ilość czasu pole w którym będziecie walczyć będzie się zmniejszać
strzalka.png Każdy z Was będzie posiadał 5 żyć, a po ich utracie odpadniecie z udziału w wydarzeniu
strzalka.png Wygrywa osoba która jako ostatnia pozostanie na arenie

Nagrody za udział w wydarzeniu.png

Za udział w wydarzeniach przewidziane są nagrody dla najlepszych 30 osób.
Jeśli w momencie zakończenia wydarzenia będziecie znajdować się na pozycjach od 1 do 30 otrzymacie następującą ilość punktów Wojny:
pozycja1.png 25 punktów Wojny oraz Objęcie Ognia (PvM lub PvP, 7 dni, czas upływa od użycia)
pozycja2.png 18 punktów Wojny oraz Objęcie Ognia (PvM lub PvP, 5 dni, czas upływa od użycia)
pozycja 3.png 15 punktów Wojny oraz Objęcie Ognia (PvM lub PvP, 3 dni, czas upływa od użycia)
pozycja4.png 12 punktów Wojny
pozycja 5.png 10 punktów Wojny
pozycja 6-10.png 8 punktów Wojny
pozycja 11-15.png 6 punktów Wojny
pozycja 16-20.png 4 punkty Wojny
pozycja 21-25.png 2 punkty Wojny
pozycja 26-30.png 1 punkt Wojny

Punkty Wojny będziecie mogli wykorzystać na zakupienie:

skrzynia rzez.png
Skrzynia Rzeźnika
 

Głównymi nagrodami ze Skrzyni Rzeźnika będą:

ognia.png
Objęcie Ognia

Wariant PvM:
Atak Krótkodystanowy/Magiczny: +5%
Średnie Obrażenia (PvM): +5%
Odp. na obrażenia UM: +2%

Czas trwania: 3 dni

Czas upływa od momentu zdobycia przedmiotu

Wariant PvP:
Atak Krótkodystanowy/Magiczny: +5%
Średnie Obrażenia (PvP): +5%
Obrażenia UM.: +25%
Odp. na obrażenia UM: +2%
Redukcja Odporności Przeciwnika: +1%

Czas trwania: 3 dni

Czas upływa od momentu zdobycia przedmiotu
 

53332.png
Nakładka na Zwierzaka Domowego - Rzeźnik
Silny przeciwko Ludziom: +20%
Obrażenia UM.: +10%
Średnie Obrażenia (PvP): +5%
Odp. na obrażenia UM: +3%
Redukcja Odporności Przeciwnika: +1%

Czas trwania: 7 dni

Czas upływa od momentu zdobycia przedmiotu

separator.png

Dodatkowo przewidujemy nagrody w postaci stałych bonusów nakładanych na postać, za całkowitą ilość zdobytych punktów Wojny. Początkowo przewidujemy 3 progi punktowe:
Próg 1 strzalka.png 250 zdobytych punktów _ Bonus
Próg 2 strzalka.png 500 całkowita ilość zdobytych punktów _ Bonus
Próg 3 strzalka.png 1000 całkowita ilość zdobytych punktów _ Bonus


SMOCZE DENARY.png

W trakcie trwania tego wydarzenia pokonując Władców, Kamienie Metin oraz kończąc Wyprawy będziecie mieli możliwość zdobycia Smoczych Denarów 34.png

Smocze Denary 34.png to specjalna waluta którą możecie wykorzystać w sklepie u Pomocnika Wydarzeń na Zwój 35.png który umożliwi Wam włączenie prywatnego wydarzenia w dowolnej chwili.

strzalka.png Smoczymi Denarami 34.png nie można handlować
strzalka.png Możliwe jest korzystanie tylko z 1 wydarzenia w jednym momencie
strzalka.png Możecie aktywować maksymalnie 2 prywatne wydarzenia w ciągu dnia
(mogą to być 2 te same wydarzenia lub 2 różne)

strzalka.png Prywatne wydarzenia posiadają określony czas trwania. Czas wydarzenia zaczyna upływać w momencie aktywowania zwoju
strzalka.png Identyczne Wydarzenia nie łączą się ze sobą - np. aktywowane przez Administrację wydarzenie Przywołania Władców (Wyprawy) nie łączy się ze Zwojem Prywatnego Wydarzenia - Przywołania Władców (Wyprawy)35.png
strzalka.png Limit dzienny zdobywanych Smoczych Denarów 34.png podczas aktywnego wydarzenia to 2.000
strzalka.png Prywatne wydarzenie możecie deaktywować w dowolnej chwili klikając na jego ikonkę w lewym górnym rogu


 zdobywanie smoczych denarow.png

Walutę zdobywacie wykonując podstawowe czynności w grze - pokonując Władców na mapach, Kamienie Metin oraz wykonując Wyprawy.


PRZEDMIOTY DOSTĘPNE W SKLEPIE.png

strzalka.png 35.png Zwój Prywatnego Wydarzenia - Przywołania Władców (Wyprawy)
Czas trwania wydarzenia: 1 godzina.

separator.png

strzalka.png 35.png Zwój Prywatnego Wydarzenia - Skrzynie Wypraw
Czas trwania wydarzenia: 1 godzina.

separator.png

strzalka.png 35.png Zwój Prywatnego Wydarzenia - Darmowa Przepustka
Czas trwania wydarzenia: 1 godzina.

separator.png

strzalka.png 35.png Zwój Prywatnego Wydarzenia - Deszcz Yang
Czas trwania wydarzenia: 1 godzina.

separator.png

strzalka.png 35.png Zwój Prywatnego Wydarzenia - Raty Doświadczenia 100%
Czas trwania wydarzenia: 4 godziny.

separator.png

strzalka.png 35.png Zwój Prywatnego Wydarzenia - Stamina
Czas trwania wydarzenia: 1 godzina.

separator.png

strzalka.png 35.png Zwój Prywatnego Wydarzenia - Skrzynia Losu (Kamienie Metin)
Czas trwania wydarzenia: 1 godzina.

separator.png

strzalka.png 35.png Zwój Prywatnego Wydarzenia - Skrzynia Losu (Władcy)
Czas trwania wydarzenia: 1 godzina.

separator.png

strzalka.png 35.png Zwój Prywatnego Wydarzenia - Skrzynia Losu (Wyprawy)
Czas trwania wydarzenia: 1 godzina.


SZKAT. BLASKU KSIĘŻYCA.png

Podczas trwania wydarzenia ze wszystkich potworów będziecie mogli zdobyć Szkatułkę Blasku Księżyca 50011.png.

W dropie ze Szkatułek Blasku Księżyca 50011.png  będziecie mogli zdobyć:
strzalka.png Czerwone Zioło EITymxN.png

strzalka.png Niebieskie Zioło 2GZOtu8.png

strzalka.png Żółte Zioło FO8gF1W.png

strzalka.png Fioletowe Zioło zmYDr3O.png

strzalka.png Pomarańczowe Zioło 7asqwav.png

U Pomocnika Wydarzeń będziecie mogli wytworzyć Wywary - jako połączenie Pustych Butelek i Ziół.

strzalka.png Czerwony WywarIU2cfxf.png
Silny na Wyprawach: +2%
Odporność na Wyprawach: +2%

Czas trwania: 10 minut
 

strzalka.png Niebieski Wywar6L2w4XG.png
Silny przeciwko Potworom: +5%
Odporność na Potwory: +2%

Czas trwania: 10 minut
 

strzalka.png Żółty WywaraZPxuEw.png
Silny przeciwko Władcom: +2%
Średnie Obrażenia(PvM): +2%

Czas trwania: 10 minut
 

strzalka.png Fioletowy WywareGbHXC6.png
Siła Wiatru: +5%
Silny przeciwko Ludziom: +15%

Czas trwania: 10 minut
 

strzalka.png Pomarańczowy WywarWys7dv6.png
Atak: +3%
Obrażenia UM.: +10%

Czas trwania: 10 minut


PIRACI TANAKA.png

Na mapie pojawią się Piraci Tanaka, waszym zadaniem jest ich złapać i pokonać, aby zdobyć Skrzynię Piratów pirat skrzynia.png.

Spoiler

 

Każdy Pirat Tanaka, niezależnie od poziomu posiada 15 punktów życia. Obrażenia zadawane w Piratów są stałe, nie działają na nich żadne bonusy:

strzalka.png Zwykłe uderzenie - 1 punkt życia
strzalka.png Uderzenie umiejętnością - 5 punktów życia
strzalka.png Uderzenie umiejętnością na poziomie P - 10 punktów życia 

 

Wydarzenie odbywać się na mapie:
 Pustynia Yongbi
 

Jednymi z nagród, jakie znajdziecie podczas otwierania Skrzyń Piratów są:

wzmocenie kostiumu.png
Wzmocnienie Kostiumu
Wzmocnieniem tym możecie wzmocnić kostiumy oraz fryzury na czas 7 dni.
UWAGA! - Wzmacniać możecie jedynie kostiumy które są na stałe w grze (dodanie nie zadziała na 7 dniowych kostiumach z gry!)


Każde wzmocnienie zapewni Wam następujące bonusy:
Silny przeciwko Potworom: +1%
Wartość Ataku: +5

Zarówno Kostium jak i Fryzurę możecie wzmocnić po 5 razy otrzymując w tych przedmiotach dodatkowe:
Silny przeciwko Potworom: +5%
Wartość Ataku: +25


separator.png
 

220549.png
Pieczęć Nemo
Silny przeciwko Potworom: +30%
Obrażenia na Wyprawach: +15%
Silny przeciwko Metinom: +15%
Siła Wiatru: +10%

Czas Trwania: 7 Dni
(Czas upływu od momentu zdobycia przedmiotu)
 

SZKAT. MILONA.png

Na serwerze ponownie pojawiać się będzie wydarzenie - Skrzynie MilonaSkrzynia_Milona.png.

 Skrzynie MilonaSkrzynia_Milona.png zdobędziecie wykonując następujące aktywności:

strzalka.png Wykonując Wyprawy
strzalka.png Pokonując Władców na mapach
strzalka.png Niszcząc Kamienie Metin
 

Na Ziemiach Zjednoczonych skorzystajcie z usług 3 Kowali tj. Jubiler, Brońmistrz i Płatnerz

Głównymi nagrodami ze Skrzyni MilonaSkrzynia_Milona.png będzie Legendarny Kamień - LEGENDARNY KAMIEN.png

Legendarny Kamień będziecie mogli wymienić w połączeniu z innymi przedmiotami na:

strzalka.png Brązowy / Srebrny / Złoty Element Broni 30255.png

strzalka.png Brązowy / Srebrny / Złoty Element Zbroi 30256.png

strzalka.png Brązowy / Srebrny / Złoty Element Biżuterii 30257.png

Elementy będą dodatkowym przedmiotem wymaganym podczas ulepszania przedmiotów u Kowali Milona.
W zależności od ulepszanego ekwipunku będą wymagane inne elementy.

strzalka.png Szansa na pomyślne ulepszenie zwiększona jest o 10%
strzalka.png Koszt ulepszenia za Yang jest trzykrotnie zwiększony.
strzalka.png Podczas ulepszania u Kowali Milona nie są wymagane żadne zwoje ulepszające!


WYDARZENIE KART OKEY.png

Aby rozpocząć grę należy kliknąć na Zestaw Kart Okey 79506.png w waszym ekwipunku.
W Karty Okey będziecie mogli zagrać 1x lub 5x partii za jednym razem.
 

Karty będą do zdobycia od poziomu 30.
Karty będziecie mogli zdobyć ze wszystkich Potworów na serwerze.
Aby móc zagrać w minigrę potrzebować będziecie 24 Kart Kolek. Okey 79505.pngaby ułożyć Zestaw Kart Okey 79506.png

separator.png

Punktacja i nagrody z mini gry Okey:

 1 - 249 punktów strzalka.png Brązowa Skrzynia Okey Brązowa_Skrzynia_Okey.png
250 - 399 punktów strzalka.png Srebrna Skrzynia Okey Srebrna_Skrzynia_Okey.png
400+ punktów strzalka.png Złota Skrzynia Okey Złota_Skrzynia_Okey.png

 Brązowa_Skrzynia_Okey.png
Brązowa Skrzynia Okey
Główna nagroda:

zbsm1h4.png
Brązowy Pierścień Okey
Max. PŻ: +1500
Silny przeciwko Potworom: +10%
Średnie Obrażenia: +5%
Siła Wiatru: +10%

Czas trwania przedmiotu - 7 dni
Czas upływa od momentu zdobycia przedmiotu

separator.png

 Srebrna_Skrzynia_Okey.png
Srebrna Skrzynia Okey
Główna nagroda:

rwpx53J.png
Srebrny Pierścień Okey
Max. PŻ: +2000
Silny przeciwko Potworom: +12%
Średnie Obrażenia: +7%
Silny przeciwko Władcom: +3%
Silny na Wyprawach: +3%
Silny przeciwko Kamieniom Metin: +3%

Czas trwania przedmiotu - 7 dni
Czas upływa od momentu zdobycia przedmiotu

separator.png

 Złota_Skrzynia_Okey.png
Złote Skrzynia Okey
Główna nagroda:

dxLB0ci.png
Złoty Pierścień Okey
Max. PŻ: +2500
Silny przeciwko Potworom: +20%
Średnie Obrażenia: +10%
Atak: +5%

Czas trwania przedmiotu - 7 dni
Czas upływa od momentu zdobycia przedmiotu



KUPIEC.png
kupiec.png
Kupiec dostępny będzie na serwerze w każdy weekend.
U kupca będą pojawiać się co tydzień stałe przedmioty - jak np. przedmiot zwiększający ilość zdobywanych Skrzyń z Wypraw oraz rotacyjne - w zależności od potrzeb serwera.

Będziecie mogli zakupić u niego przedmioty:

strzalka.png ze Sklepu Premium
strzalka.png z Ofert Błyskawicznych
strzalka.png z Wydarzeń
oraz wiele innych.

Przedmioty będziecie mogli kupować wykorzystując waluty takie jak: Yang, Smocze Monety, Punkty Osiągnięć oraz przy pomocy przedmiotów.
Do zakupu może być potrzebna jedna waluta lub przedmiot albo kombinacje niektórych z nich.


BONUSY OKRESOWE.png

Okazjonalnie na serwerze będą pojawiać się różne Bonusy Okresowe, które będą wzmacniać Wasze postacie bonusami PvM lub PvP na określony czas trwania.
Bonusy Okresowe będziecie mogli zakupić za odpowiednią ilość Yang u Pomocnika Wydarzeń.
 


STAMINA.png

Podczas tego wydarzenia ukończenie wyprawy nie zabiera Wam Staminy.
 


DZIECI KWIATY.png

Podczas trwania wydarzenia ze wszystkich potworów będziecie mogli zdobyć Nasiona Kwiatów paZVez5.png

Każda saszetka Nasiona Kwiatów paZVez5.png zawiera w sobie jedną z pięciu Latorośli:
strzalka.png Latorośl Chryzantemy lato_chryz.png

strzalka.png Latorośl Lilii lato_lil.png

strzalka.png Latorośl Słonecznikalato_slon.png

strzalka.png Latorośl Konwalii lato_konw.png

strzalka.png Latorośl Narcyza lato_narcyz.png

separator.png

Po zdobyciu 10 latorośli tego samego rodzaju uzyskacie odpowiednie Pudełko z Kwiatami:

strzalka.png Pudełko z Chryzantemą h61lR0V.png

strzalka.png Pudełko z Liliąp3NJUMm.png

strzalka.png Pudełko ze Słonecznikiemf4hvPlc.png

strzalka.png Pudełko z Konwalią nf2MkzZ.png

strzalka.png Pudełko z Narcyzem vCoSk0j.png

separator.png

Pudełka zawierać mogą wiele różnych, cennych nagród. Mogą w sobie przechowywać jeden z pięciu kwiatów:

strzalka.png ChryzantemaxoOX2Vw.png
Po użyciu zapewni Wam bonus do lewego górnego rogu na 48 godzin:
(efekt nie znika po śmierci)
Obrażenia Końcowe (PvM): +1/2/3%

strzalka.png Lilia VvVJhHS.png
Po użyciu zapewni Wam bonus do lewego górnego rogu na 48 godzin:
(efekt nie znika po śmierci)
Silny na Wyprawach: +1/2/4%

strzalka.png Słonecznik0A4ZtAz.png
Po użyciu zapewni Wam bonus do lewego górnego rogu na 48 godzin:
(efekt nie znika po śmierci)
Silny przeciwko Potworom: +1/3/5%
Silny przeciwko Kamieniom Metin: +2/5/10%

strzalka.png Konwalia GtSwpxM.png
Po użyciu zapewni Wam bonus do lewego górnego rogu na 48 godzin:
(efekt nie znika po śmierci)
Silny przeciwko Władcom: +1/2/4%
Średnie Obrażenia (PvM): +1/2/3%

strzalka.png Narcyz8U4SBNi.png
Po użyciu zapewni Wam bonus do lewego górnego rogu na 48 godzin:
(efekt nie znika po śmierci)
Odporność na Potwory: +1/2/3%
Silny przeciwko Legendarnym Władcom: +1/2/3%

separator.png
Wartości nadawanych efektów przez kwiaty zwiększacie poprzez używanie tego samego kwiatu po raz kolejny.
Uzyskanie bonusu może okazać się niepomyślne.


RYTUAŁ KRWI.png

W każdym mieście pierwszym oraz na Ziemiach Zjednoczonych pojawi się Ołtarz Ofiarny.

Udajcie się do niego aby zdobyć pustą Butelkę Krwi70311.png.
W zamian za butelkę będziecie musieli poświęcić część Waszych przedmiotów.
(przedmioty są losowane z puli)

Możecie odebrać maksymalnie 50 Butelek Krwi.

Butelkę Krwi możecie napełniać duszami, które zdobędziecie poprzez:
strzalka.png niszczenie Kamieni Metin
strzalka.png pokonywanie Władców

Maksymalnie Butelkę Krwi można napełnić 150 Duszami.
Po zebraniu do Butelki Krwi 150 dusz otrzymacie 2x 70312.png Napełniona Butelka Krwi.

Pusta Butelką Krwi70311.png strzalka.png brak możliwości handlu

Napełniona Butelka Krwi70312.png strzalka.png handel dozwolony


Napełnione butelki można wykorzystać w loterii dusz przy Ołtarzu Ofiarnym.
Koszt jednego losowania w loterii to 1x 70312.png Napełniona Butelka Krwi + określona ilość Yang.


Jedną z nagród w loterii dusz będzie:
amulet krwi.png
Amulet Krwi

Przedmiot ten po ulepszeniu do +9 wspomoże Waszą postać bonusami:
Ulepszanie przedmiotu będzie proste - nieporównywalne do obecnego.

Wartość Ataku: +90
Silny przeciwko Potworom: +9%
Średnie Obrażenia: 6%
Atak: +3%

Czas trwania przedmiotu - 7 dni
Czas upływa od momentu zdobycia przedmiotu
 

SKRZYNIE LOSU.png

Z Kamieni Metin na mapach o wyższym bądź równym 40 poziomie mamy szansę na zdobycie Skrzyni Losu (Metiny) 72737.png
 

Głównymi nagrodami ze Skrzyni Losu (Metiny) będzie możliwość zdobycia przedmiotu do rogu:

straznik.png
Ikona Strażników

Silny przeciwko Potworom: +5%
Wartość Ataku: +50
Odp. na Obrażenia Um.: +2%
Silny przeciwko Władcom: 1%
Obrażenia na Wyprawach: 1%

Czas trwania: 7 dni
(czas upływa od momentu użycia przedmiotu)

EFEKT PRZEDMIOTU NIE ŁĄCZY SIĘ Z INNYMI PRZEDMIOTAMI AKTYWNYMI W LEWYM GÓRNYM ROGU

separator.png

Z Władców na mapach zaczynając od Wodza Orków mamy szansę na zdobycie Skrzyni Losu (Władcy) 72734.png

Głównymi nagrodami ze Skrzyni Losu (Władcy) będzie możliwość zdobycia nakładki na Szarfę Weekendową+ lub Szatę Weekendową+:

barwnik.png
Skrzynia Barwników Weekendowych
Dzięki tej skrzyni otrzymacie dowolnie wybrany wariant Barwnika.

erv skrzydla.png
Szarfa Weekendowa+

Silny przeciwko Potworom: +5%
Wartość Ataku(PvM): +50

Czas Trwania: 7 Dni
(Czas upływa od momentu zdobycia przedmiotu)
lub 
dodanie takich samych bonusów, na ten sam czas
do istniejącego barwnika Szarfy Naramiennej

szata erv.png
Szata Weekendowa+

Silny przeciwko Potworom: +5%
Wartość Ataku(PvM): +50

Czas Trwania: 7 Dni
(Czas upływa od momentu zdobycia przedmiotu)
lub 
dodanie takich samych bonusów, na ten sam czas
do istniejącego barwnika Szaty Aury

separator.png

Za ukończenie wyprawy tj. po pokonaniu ostatniego Władcy na dungeonie mamy szansę na zdobycie Skrzyni Losu (Wyprawy) 72737.png

Głównymi nagrodami ze Skrzyni Losu (Wyprawy) 72737.png będzie możliwość zdobycia Kostiumu lub Fryzury o wybranych przez Was bonusach:

Bonusy przedmiotów
(Podczas otwierania skrzyni możecie zdecydować o przeznaczeniu przedmiotów: PvM/PvP)

BONUSY PVM.png
 Max PŻ: +1500
Silny przeciwko Potworom: +12%
Wartość Ataku: +100

            
Czas Trwania: 7 Dni

(Czas upływa od momentu zdobycia przedmiotu)
lub 
dodanie takich samych bonusów, na ten sam czas
do istniejącego kostiumu/fryzury

BONUSY PVp.png
Max PŻ: +1500
Silny przeciwko Ludziom: +12%
Obrażenia Umiejętności. : +5%
Odporność na Ludzi: +2%

Czas Trwania: 7 Dni
(Czas upływa od momentu zdobycia przedmiotu)
lub 
dodanie takich samych bonusów, na ten sam czas
do istniejącego kostiumu/fryzury

separator.png


PLAGA OPONEK.pngoponki.png

W podane dni i godziny na mapie będziecie mogli spotkać Posągi Ognia.
Każdy z Posągów Ognia posiada 2.500.000 PŻ. Nie działają na nie żadne bonusy ofensywne, a obrażenia zadawane w nie są stałe - 25.000 na każdy zadany hit bez znaczenia czy są to obrażenia zadane z konia, polimorfii czy umiejętności.
Podczas wydarzenia PvP jest zablokowane.

Inwazja odbywa się na mapie:
Pustynia Yongbi
 

Każdy z Posągów Ognia ma swoją pulę przedmiotów, z której będzie możliwość zdobycia 3 losowych przedmiotów.
Pulę możecie podejrzeć w standardowym podglądzie dropu.
Wylosowane przedmioty jak i ich ilości mogą się powtarzać.
 

ATMOSFERA WEEKENDU.png

Kiedy to wydarzenie będzie aktywne, będziecie mogli rozwijać Atmosferę Weekendu.

Skorzystać będziecie mogli z dwóch atmosfer:
strzalka.png atmosfera PvM
strzalka.png atmosfera PvP

Każda z atmosfer posiada 5 poziomów, a rozwijać ją możecie wyłącznie przy pomocy Yang.
Czas trwania Atmosfer: 14 dni od momentu umożliwienia jej rozwinięcia.
 

 

KAMIENIE DUSZ.png

Wraz z aktualizacją rozbudowany zostanie dotychczas Wam znany system Legendarnych Kamieni Dusz.

Nowe Kamienie Dusz będą zastępować Wam te aktualnie umieszczone w Broniach, Zbrojach i Szarfach na slotach 1-3.

Nowe Kamienie Dusz wytworzycie u Czarodzieja Yuk-Sona, a sam proces będzie podobny do tego który znacie z aktualnych Legendarnych Kamieni Dusz.
Do wytworzenia Kamieni będziecie potrzebować aktualnych Legendarnych Kamieni Dusz z maksymalnymi wartościami.

strzalka.png Umieszczenie Kamienia może się nie powieść, jednak szansa może zostać zwiększona przy pomocy
 222154.png Połyskującego Kamienia

strzalka.png Wyciągnięcie umieszczonego Kamienia może się nie powieść, jednak szansa może zostać zwiększona przy pomocy 222155.png Wzmoc. Legendarnych Cęg

strzalka.png Wartości w Wzmoc. Legendarnym Kamieniu Duszy można zmienić, jednak do tej operacji wymagane są dwa Kamienie Dusz tego samego rodzaju.
 

Kamień Duszy Bonus/y

kd wojny.png
Wzmoc. Legendarny Kamień Wojny

Silny przeciwko Wojownikom: +41-50%
Silny przeciwko Szaman: +41-50%

kd bitwy.png
Wzmoc. Legendarny Kamień Bitwy

Silny przeciwko Sura: +41-50%
Silny przeciwko Ninja: +41-50%

kd powtorki.png
Wzmoc. Legendarny Kamień Powtórki

Szybkość Zaklęć: +41-50%
Obrażenia UM.: +1-20%

kd penetry.png
Wzmoc. Legendarny Kamień Penetracji

Szansa na przeszy. uderzenie: +21-30%
Wartość Ataku (PvM): +10-50

kd smierci.png
Wzmoc. Legendarny Kamień Śmierci

Szansa na krytyczny cios: +21-30%
Silny przeciwko Władcom: +1-5%

kd potwora.png
Wzmoc. Legendarny Kamień Potwora

Silny przeciwko Potworom: +21-30%
Silny na Wyprawach: +1-5%

kd wita.png
Wzmoc. Legendarny Kamień Witalności

Punkty Życia: +2100-3500
Redukcja odporności przeciwnika: +1-3%

kd obrony.png
Wzmoc. Legendarny Kamień Obrony

Obrona: +130-200
Odporność na Potwory: +1-5%

kd speeda.png
Wzmoc. Legendarny Kamień Przyspieszenia

Szybkość Ruchu: +51-60%
Zwiększona ilość Yang: +5-20%

kd uchylki.png
Wzmoc. Legendarny Kamień Uchylenia

Szansa na Blok Ciosów: +16-20%
Odporność na obrażenia UM.: +1-5%

kd uniku.png
Wzmoc. Legendarny Kamień Uniku

Szansa na Unik Strzał: +16-20%
Odporność na Obrażenia.: +1-5%

Dodatkowo dostępne będą dwa, unikalne Kamienie Duszy, jednak ich pozyskanie nie będzie prostym zadaniem.

kd bron.png
Wzmoc. Legendarny Kamień Broni

Magiczny/Krótkodystanowy Atak: +1-10%
Silny na Legendarnych Władców.: +1-5%

(Bonus działa na wszystkie Legendy oraz Asmodeusze na serwerze)

kd zbroja.png
Wzmoc. Legendarny Kamień Zbroi

Odporność na wszystkie Obrażenia (PvM): +1-10% 
Odporność na wszystkie Obrażenia. (PvP): +1-5%

 

KARTY POTWORA.pngkarty potwora.png

Karty Potwora podzielone są na 5 grup, a w każdej z grup znajdziecie wizerunki potworów.
Rozkład potworów w poszczególnych grupach poznacie już w grze.

ZDOBYWANIE KART POTWORA.png

Karty będziecie zdobywać wykonując określone aktywności:

strzalka.png Wykonując Wyprawy - będziecie mogli zdobyć Brązową karta braz.png, Srebrną karta srebr.png lub Złotą Kartę Wyprawy karta zlota.png Karty Wyprawy będziecie mogli zdobywać zaczynając od Doliny Myrów.

W ciągu dnia będziecie w stanie zdobyć maksymalnie określoną liczbę Kart Wypraw dziennie, niezależnie od jej typu.

separator.png

strzalka.png Pokonując Władców - będziecie mogli zdobyć Brązową karta w braz.png, Srebrną karta w srebr.png lub Złotą Kartę Władcy karta w zlota.png
 Karty Władców będziecie mogli zdobywać zaczynając od Elitarnych Władców

W ciągu dnia będziecie w stanie zdobyć maksymalnie określoną liczbę Kart Władców dziennie, niezależnie od jej typu.

separator.png

strzalka.png Pokonując Kamienie Metin - będziecie mogli zdobyć Brązową karta m braz.png, Srebrną karta m srebro.png lub Złotą Kartę Kamienia Metinkarta m zlota.png
Karty Kamienia Metin będziecie mogli zdobywać zaczynając od Kamieni Metin z 40 poziomem.

W ciągu dnia będziecie w stanie zdobyć maksymalnie określoną liczbę Kart Kamieni Metin dziennie, niezależnie od jej typu.

separator.png

strzalka.png Uczestnicząc w Wydarzeniach  - będziecie mogli zdobyć Kartę Wydarzenia karta wydarz.png

separator.png

strzalka.png Pokonując Legendarnych Władców / Asmodeuszy - będziecie mogli zdobyć Legendarną Kartę Potwora leg karta.png

Karty te będą należeć wyłącznie do grupy 5. Zdobywanie Legendarnych Kart oraz rozwój grupy 5 będzie możliwy dopiero po ukończeniu podstawowych 4 grup.

WIZERUNKI POTWORÓW.png

Początkowo każdy z wizerunków będzie zablokowany - poprzez kliknięcie lewym przyciskiem myszy na wizerunek konkretnego Potwora oraz oddaniu wymaganych przedmiotów wizerunek zostanie odblokowany.

PRZEDMIOTY WYMAGANE OD ODBLOKOWANIA SĄ RÓŻNE DLA KAŻDEGO Z WIZERUNKÓW.

Oznacza to, że odblokowanie wizerunku Potwora ze Świątyni Słoni będzie znacznie łatwiejsze od odblokowania wizerunku Potwora ze Świątyni Upiorów.

Każdy z wizerunków posiada 5 gwiazdek, pasek postępu oraz przycisk do wpłacenia Karty Potwora do danego wizerunku.

Po odblokowaniu wizerunku, nie posiada on żadnych gwiazdek. Aby osiągnąć kolejną gwiazdkę potrzebujecie uzbierać określoną ilość Kart. Po uzbieraniu Kart otrzymacie możliwość do Awansu na kolejną gwiazdkę - po oddaniu określonych przedmiotów.
Awans może okazać się niepomyślny - w tym wypadku stracicie 50% Kart na danym etapie progresu.

Za zdobycie każdej z 5 gwiazdek na wizerunku otrzymacie stały bonus na konkretny wizerunek.
Kartę uznajemy za w pełni rozwiniętą po zdobyciu wszystkich 5 gwiazdek na danym wizerunku.

W zamian za określoną ilość w pełni rozwiniętych Wizerunków z danych grup otrzymacie stałe bonusy ogólne.

 

TALIA KART POTWORA.png

Jak mogliście zauważyć w lewym dolnym rogu panelu Kart Potwora znajduje się miejsce na nowy przedmiot - Talię Kart Potwora.

Talia dostępna jest do wytworzenia u NPC: Mędrzec Ognia
Każda Talia jest przedmiotem możliwym do ulepszenia do+9.
Talia posiada kilka wariantów, które zróżnicowane są pod kątem trudności ich ulepszania.

strzalka.png Brązowa Talia Kart Potwora braz talia.png - najprostsza Talia Kart
strzalka.png Srebrna Talia Kart Potwora srebrna talia.png - średnia Talia Kart
strzalka.png Złota Talia Kart Potwora zlota talia.png - trudna Talia Kart

strzalka.png Legendarna Talia Kart Potwora LEG talia kart potwora.png 
najtrudniejsza Talia Kart. Zdobywana poprzez połączenie wszystkich trzech Talii o poziomie+9.

separator.png

Każda Talia Kart Potwora posiada bonusy wbudowane (rosnące ze stopniem ulepszenia) oraz 5 bonusów dodatkowych które możecie zmieniać.

Brązowa, Srebrna i Złota Talia Kart potwora posiada taką samą pulę bonusów i wartości do wymieszania.

Legendarna Talia Kart posiada osobną pulę bonusów i wartości do wymieszania.

separator.png

Mieszanie bonusów Tali Kart Potwora odbywa się w oknie Systemu Kart. 

Będziecie mogli korzystać z dwóch przycisków:
strzalka.png Wczytaj Zaczarowania

Po kliknięciu w ten przycisk pojawią się wymagane przedmioty do oddania.
Zawsze będą to 4 przedmioty + określona liczba Yang.
Po oddaniu przedmiotów otrzymacie określoną ilość możliwości zmieszania Talii Kart Potwora.
 

strzalka.png Zmień bonusy
Po kliknięciu na przycisk zostanie zabrana 1 możliwość zmieszania Talii, a bonusy zostaną zmienione.

 

ŁĄCZENIE PRZEDZIAŁÓW.png

Spoiler

 

EKWIPUNEK.png

Z setu Kryształu Duszy zostanie usunięta możliwość przerobienia ekwipunku na warianty: Grzmotu i Nefrytu

 Z setów Grzmotu oraz Nefrytu będziecie mogli przerobić ekwipunek na set Smoczego Ognia o takim samym poziomie ulepszenia, za niewielką ilość Yang i 100% skutecznością.

Z setów Ognia i Lodu będziecie mogli przerobić ekwipunek na set Błyskawic o takim samym poziomie ulepszenia, za niewielką ilość Yang i 100% skutecznością.

Z setu Wężowej Łuski zostanie usunięta możliwość przerobienia ekwipunek Wody.

Z setu Wody będziecie przerobić ekwipunek na set Mroku o takim samym poziomie ulepszenia, za niewielką ilość Yang i 100% skutecznością.

Z setów Czarnej Śmierci i Niebiańskiego Strażnika będziecie mogli przerobić ekwipunek na set Słonecznego Blasku o takim samym poziomie ulepszenia, za niewielką ilość Yang i 100% skutecznością.

Z setu Pradawnej Dynastii będziecie przerobić ekwipunek na set Demonicznego Obłędu o takim samym poziomie ulepszenia, za niewielką ilość Yang i 100% skutecznością.
 

WYMAGANIA POZIOMOWE EKWIPUNKÓW.png

Zmieniono wymagania poziomowe dla setu Weterana  50 - 109  strzalka.png 75 - 109
(oraz przedmiotów pochodnych - np. Partyzanta, Rebeliata itd..)

Zmieniono wymagania poziomowe dla setu Heretyka 50 - 109 strzalka.png 75 - 109
(oraz przedmiotów pochodnych - np. Zawadiaki, Rewolucjonisty itd..)

Zmieniono wymagania poziomowe dla setu Przeklętej Duszy50 - 109 strzalka.png 75 - 109

SMYCZE.png
        Smycze Ognia i Lodu będziecie mogli przerobić na Smycz Błyskawic o takim samym poziomie ulepszenia, za niewielką ilość Yang i 100% skutecznością.
        Smycz Wody będziecie mogli przerobić na Smycz Mroku o takim samym poziomie ulepszenia, za niewielką ilość Yang i 100% skutecznością.


AMULETY.png
        Amulety Rzadkie stopnia IV oraz V będziecie mogli przerobić na Amulety Legendarne stopnia IV oraz V ze 100% skutecznością za dodatkową opłatą Yang.
Operacja ta dostępna będzie dostępna u Velessy, jedynie dla Amuletów Rzadkich (IV oraz V) wykonanych przed wprowadzeniem aktualizacji. (Amulety te będą posiadały informację w opisie oraz oznaczenie na ikonie, żółty znacznik transmutacji)


BONUSY.png

Na serwerze funkcjonuje wiele przedmiotów w których da się wymieszać Siłę Ognia lub Siłę Błyskawic - np. Siodło, Podkowa Konna. Poniżej prezentujemy listę wraz z krótkim opisem, co będzie zmienione:
 

strzalka.png Mityczna Alchemia
Bonusy Siła & Odporność Ognia/Lodu zamienione na Siła & Odporność Błyskawic
Bonusy Siła & Odporność Wody zamienione na Siła & Odporność Mroku
 

strzalka.png Siodło/Podkowa/Juki
Najmocniejszy (najwięcej %) bonus z grupy Siła Ognia/Lodu/Błyskawic zamieniony na Siła Błyskawic, jeżeli w przedmiocie było wiecej bonusów z tej grupy niż jeden, pozostałe (słabsze) zostaną zamienione na inny bonus (zapychacz) [identycznie przy bonusie Odporność]
Najmocniejszy (najwięcej %) bonus z grupy Siła Wody/Mroku zamieniony na Siła Mroku, jeżeli w przedmiocie było wiecej bonusów z tej grupy niż jeden, pozostałe (słabsze) zostaną zamienione na inny bonus (zapychacz) [identycznie przy bonusie Odporność]
 

strzalka.png Elementy Uzbrojenia
Najmocniejszy (najwięcej %) bonus z grupy Siła Ognia/Lodu/Błyskawic zamieniony na Siła Błyskawic, jeżeli w przedmiocie było wiecej bonusów z tej grupy niż jeden, pozostałe (słabsze) zostaną zamienione na inny bonus (zapychacz) [identycznie przy bonusie Odporność]
Najmocniejszy (najwięcej %) bonus z grupy Siła Wody/Mroku zamieniony na Siła Mroku, jeżeli w przedmiocie było wiecej bonusów z tej grupy niż jeden, pozostałe (słabsze) zostaną zamienione na inny bonus (zapychacz) [identycznie przy bonusie Odporność]
 

strzalka.pngPupil - umiejętności mieszalne
Najmocniejsza (najwyższy poziom) umiejętność z grupy Siła Ognia/Lodu/Błyskawic zamieniona na Siła Błyskawic, jeżeli w Pupilu było więcej umiejętności z tej grupy niż jedna, pozostałe (słabsze) zostaną zamienione na inną umiejętność (zapychacz) [identycznie przy umiejętności Odporność]
Najmocniejsza (najwyższy poziom) umiejętność z grupy Siła Wody/Mroku zamieniona na Siła Mroku, jeżeli w Pupilu było więcej umiejętności z tej grupy niż jedna, pozostałe (słabsze) zostaną zamienione na inną umiejętność (zapychacz) [identycznie przy umiejętności Odporność]
 

strzalka.png Mit. Kamienie Duszy
Bonusy Siła & Odporność Ognia/Lodu zamienione na Siła & Odporność Błyskawic
Bonusy Siła & Odporność Wody zamienione na Siła & Odporność Mroku


strzalka.png Wzmocnienia Ekwipunku
Najmocniejszy (najwięcej %) bonus z grupy Siła Ognia/Lodu/Błyskawic zamieniony na Siła Błyskawic, jeżeli w przedmiocie było wiecej bonusów z tej grupy niż jeden, pozostałe (słabsze) zostaną zamienione na inny bonus (zapychacz) [identycznie przy bonusie Odporność]
Najmocniejszy (najwięcej %) bonus z grupy Siła Wody/Mroku zamieniony na Siła Mroku, jeżeli w przedmiocie było wiecej bonusów z tej grupy niż jeden, pozostałe (słabsze) zostaną zamienione na inny bonus (zapychacz) [identycznie przy bonusie Odporność]
 

ULEPSPRZED.png

Wraz z wejściem aktualizacji na serwer, podmienimy:

strzalka.png Wszelkie przedmioty (poza ekwipunkiem) z przedziału Ognia i Lodu które posiadają swoje odpowiedniki na przedmioty Błyskawic.
Zmiana ta dotyczy również posiadanych przez Was aktualnie Skrzyń Wypraw.


strzalka.png Wszelkie przedmioty (poza ekwipunkiem) z przedziału Wody które posiadają swoje odpowiedniki na przedmioty Mroku.
Zmiana ta dotyczy również posiadanych przez Was aktualnie Skrzyń Wypraw.
 

Usunięte zostaną również możliwości wytworzenia/zdobycia następujących przetopów:

strzalka.png Przetop Ognia
strzalka.pngPrzetop Lodu
strzalka.png Przetop Imperatora
strzalka.png Przetop Czarnej Śmierci
strzalka.png Przetop Pradawnej Dynastii
 

wytw i ulep.png

Podmienienie przedmiotów wiąże się również z zaktualizowaniem ich we wszystkich craftingach oraz w przedmiotach gdzie występowały jako ulepszacze.
 

MAPY.png

Wprowadzenie aktualizacji niesie za sobą usunięcie następujących map:
strzalka.png Góry Grzmotu
strzalka.png Nefrytowa Zatoka
strzalka.png Kraina Ognia
strzalka.png Kraina Lodu
strzalka.png Kraina Wody
strzalka.png Kraina Bohaterów - Ogień
strzalka.png Kraina Bohaterów - Lód
strzalka.png Kraina Bohaterów - Woda
 

Usunięcie wymienionych map skutkuje zmianą przedziałów poziomowych następujących map:
strzalka.png Przylądek Smoczego Ognia - 75 - 109
strzalka.png Kraina Błyskawic - 75 - 109
strzalka.png Kraina Bohaterów - Błyskawice - 75 - 109
strzalka.png Kraina Mroku - 110 - 130
strzalka.png Kraina Bohaterów - Mrok - 110 - 130
 

WYPRAWY.png

Zmiany przyczyniają się do usunięcia następujących (przedziałów) poszczególnych wypraw:
strzalka.png Las Cieni - przedziały: II, IV
strzalka.png Swiątynia Słoni - przedziały: I, II
strzalka.png Podwodne Ruiny - przedziały: I, II
strzalka.pngWyzwanie Ognia - przedziały: I, II
strzalka.png Wyzwanie Lodu - przedziały: I, II, IV
strzalka.png Wyzwanie Błyskawic - przedziały: I, II
strzalka.png Wyzwanie Wody - przedział I
strzalka.pngWyzwanie Mroku - przedział I
strzalka.png Wyzwanie Ziemi - przedziały: I, II, IV
strzalka.png Mroźne Królestwo - przedziały: I, II, IV
strzalka.png Świątynia Upiorów - przedziały: I, II, IV
strzalka.pngPiekło - przedziały: I, II, IV

 

LEGENDARNI WŁADCY.png

Z serwera usunięci zostaną następujący Legendarni Władcy:
strzalka.png Władca Żywiołu Ognia
strzalka.pngWładca Żywiołu Lodu
strzalka.png Władca Żywiołu Wody
strzalka.png Duch Żywiołu Ognia
strzalka.png Duch Żywiołu Lodu
strzalka.png Duch Żywiołu Wody

Odłamki dotychczas dostępne z Władcy Żywiołu Ognia/Lodu zdobędziecie z Władcy Żywiołu Błyskawic. Pokonując legendę zdobędziecie 3 odłamki (po jednym odłamku Ognia, Lodu i Błyskawic) aby dopływ tych przedmiotów był taki sam jak przed aktualizacją.

Odłamki dotychczas dostępne z Władcy Żywiołu Wody zdobędziecie z Władcy Żywiołu Mroku. Pokonując legendę zdobędziecie 2 odłamki (po jednym odłamku Wody, Mroku) aby dopływ tych przedmiotów był taki sam jak przed aktualizacją.

Odłamki dotychczas dostępne z Ducha Żywiołu Ognia/Lodu zdobędziecie z Ducha Żywiołu Błyskawic. Pokonując legendę zdobędziecie 3 odłamki (po jednym odłamku Ognia, Lodu i Błyskawic) aby dopływ tych przedmiotów był taki sam jak przed aktualizacją.

Odłamki dotychczas dostępne z Ducha Żywiołu Wody zdobędziecie z Ducha Żywiołu Mroku. Pokonując legendę zdobędziecie 2 odłamki (po jednym odłamku Wody, Mroku) aby dopływ tych przedmiotów był taki sam jak przed aktualizacją.
 

TROFEUM ZIEMI.png
Aby ilość wymaganych przedmiotów była identyczna wprowadzimy wytwarzanie Trofeum Ziemi trofeum ziemi.png którego oddanie będzie wymagane do osiągnięcia bonusu za oddanie wszystkich przedmiotów w kategorii Trofea u Badacza. Jeśli aktualnie posiadacie bonus za wszystkie oddane trofea - zachowacie go. Jeśli nie - będziecie musieli oddać nowo wprowadzane trofea.
Wytwarzać go będziecie z Odłamków Trofeum w proporcjach 2:3 (Przedział 109 do Przedział 130) oraz innych przedmiotów które poznacie już w grze.


PUCHAR ENERGII.png
Aby ilość wymaganych przedmiotów była identyczna wprowadzimy wytwarzanie Pucharu Energii puchar energ.png którego oddanie będzie wymagane do osiągnięcia bonusu za oddanie wszystkich przedmiotów w kategorii Puchary u Badacza.
Wytwarzać go będziecie z aktualnych Odłamków Legend w proporcjach 2:3 (Przedział 109 do Przedział 130) oraz innych przedmiotów które poznacie już w grze.

 

ASMODEUSZ WŁADCA PIEKIEŁ.png
Wraz z łączeniem przedziałów usuniemy niektórych Asmodeuszy Władcy Piekieł.
Czas respu oraz kanał pozostają niezmienne. 

Poniżej przedstawiamy nową zaktualizowaną rozpiskę pojawiania się Asmodeuszy:

strzalka.png Asmodeusz Władca Piekieł - Standardowy - Przedział 30 - 74
Leśna Dolina


strzalka.png Asmodeusz Władca Piekieł - Standardowy - Przedział 30 - 74
Piaszczysta Oaza


strzalka.png Asmodeusz Władca Piekieł - Standardowy - Przedział 75 - 109
Lokacja: Smoczy Przylądek


strzalka.pngAsmodeusz Władca Piekieł - Standardowy - Przedział 110 - 130
Lokacja: Zaklęty Las


strzalka.png Asmodeusz Władca Piekieł - Żywiołowy - Przedział 75 - 109
Lokacja: Kraina Błyskawic


strzalka.pngAsmodeusz Władca Piekieł - Żywiołowy - Przedział 110 - 130
Lokacja: Kraina Mroku

 

POZOSTAŁE ZMIANY.png

strzalka.png System Gildii

Ułatwiono wbicie maksymalnego poziomu gildii (kupony wpłaty dają większe wartości EXP'a), znacznie zmieniono szanse na wylosowanie lepszych wartości i bonusów w dywizjach Gildyjnych.


strzalka.png Podświetlenie ostatniego kanału na którym przebywaliście przy Mini-mapie


strzalka.png Dodano możliwość wymieszania w dodatkowych bonusach Mitycznej Alchemii bonusy: Obrażenia Umiejętności, Silny przeciwko Ludziom
 


strzalka.png Błogosławieństwo Smoka
Zmieniono sposób pozyskiwania tzw. "Setek".
Poza zdobywaniem ich z Władców/Wypraw na serwerze będziecie mieli możliwość wymiany u Handlarki Różności Dowolnych Ksiąg Umiejętności na Błogosławieństwo Smoka. Operacja będzie się odbywała za dodatkową opłatą Yang.
Okazyjnie będą pojawiały się również u Serwerowego Kupca.
 


strzalka.png Tytuły
Aby dodać Wam wygody - w jednym momencie będą działać wszystkie posiadane przez Was tytuły.
Zdobywanie wszystkich Tytułów poprzez Ranking Tygodniowy zostanie wyłączone.
Podstawowe Tytuły TOP3 otrzymacie wykonując misje.
Tytuły TOP1 oraz TOP2 będą się pojawiały do zakupu u Kupca (przedmioty limitowane ilościowo)
System Tytułów po określonym czasie od wprowadzenia Aktualizacji zostanie rozbudowany.
W rozbudowanym systemie znajdziecie nowe tytuły, które będą mogły być zarówno czasowe jak i stałe. Zwiększy się ilość możliwych do pozyskania Tytułów.
 


strzalka.png Usunięcie podstawowych Legendarnych Władców
Usunięto Legendarnych Władców: Piekielny Imperator, Silna Lodowa Wiedźma, Arges, Ervelion, Król Smoków Jake Long, Dowódca Grzmotu, Dowódca Nefrytu, Dowódca Smoczego Ognia z racji zmienionego pozyskiwania Odłamków.
 


strzalka.png Elitarni Władcy
Dodano Elitarnych Władców na następujących mapach: Las Duchów, Wężowe Pole, Kraina Gigantów.



strzalka.png Dodano Władców stałych oraz lotnych na mapie: Grota Wygnańców V1
 


strzalka.png Przebudowanie dropu oraz dropu Yang
Zaktualizowano drop przedmiotów oraz ilość zdobywanych Yang ze wszystkich Kamieni Metin, Władców oraz niektórych Wypraw na serwerze.
 


strzalka.png Limit obrażeń we Władców oraz Metiny na mapach (do etapu Żywiołów)
Dla różnych bossów i metinów będą różne limity obrażeń. Przez cały okres działalności serwera pojawiało się wiele zmian, aktualizacji które pozwalały na znaczne zwiększenie obrażeń. Naturalnie podstawowi Władcy lub Kamienie Metin nie mogły być utrudniane by nie było to zbyt przytłaczające dla nowych graczy. Zmiana ta ma na celu ograniczyć zbijanie Władców/Metinów na kilka hitów (w niektórych przypadkach na jeden) aby osoby które rozpoczną swoją rozgrywkę na serwerze nie czuły się przytłoczone dzielącą ich przepaścią.
 


strzalka.png Zmieniono wymagania poziomowe dla przedmiotów takich jak:
Dusza Żywiołów/Zabójcy dostępna do założenia od 75 poziomu postaci
Rękawica Wieczności dostępna do założenia od 75 poziomu postaci
Talizmany dostępne do założenia od 75 poziomu postaci
Elementy Uzbrojenia dostępne do założenia od 75 poziomu postaci
Smycze Żywiołowe/Wojny, Obroże do PvP dostępne do założenia od 75 poziomu postaci oraz niezmiennie poziom Zwierzaka
Przedmioty cech Zwierzaka dostępne do założenia od 75 poziomu postaci oraz niezmiennie poziom Cechy
 


strzalka.png Zmieniono miejsca respu na Krainach Żywiołów (Baashido, Raiden) ze stałego na lotny
 


strzalka.png Zmieniono wymagany poziom postaci na wejście na wyprawy:
Pustynne Ruiny:
75 - 100 na 70 - 100
Sala Władcy Mrozu: 95 - 130 na 75 - 130
 


strzalka.png Zmiana oraz ujednolicenie czasu respów Kamieni Metin:
Informacje o nowych czasach respu znajdziecie w serwerowej Wikipedii



strzalka.png Dodano przedmiot dla postaci PvP
Przedmiot będzie dostępny do zakupu u Kupca za Yangi. Po aktywowaniu efektu Wasza postać nie będzie otrzymywała żadnych obrażeń od Władców, Legend na serwerze, jednak w zamian nie będzie mogła zadawać w nie obrażeń.
 


strzalka.png Zmieniono przedmioty wymagane do rozwinięcie umiejętności pasywnej - Precyzja
(umiejętność została znacznie uproszczona)



strzalka.png Zmieniono sposób pozyskiwania wszystkich Odłamków Podróżnika



strzalka.png Usunięto możliwość zdobycia przedmiotów w celu łatwiejszego zrozumienia serwera przez nowych odbiorców:

  • Amulet Zwykły
  • Jajo Zwierzaka Domowego - Małpka, Pająk, Azrael, Razador. Jedynymi zwierzakami które będzie można pozyskać jest Nemere i Ervelion. Przedmioty wymagane do ewolucji tych dwóch zwierzaków zostały gruntowanie przebudowane. 



strzalka.png Wraz z aktualizacją usuniemy z serwera przedmioty takie jak:

Większość z wypisanych przedmiotów będzie dalej możliwa do zdobycia na serwerze. Jesteśmy zmuszeni do poczynienia takich kroków aby ponownie nadać wartość wymienionym przedmiotom.

  • Wszystkie ulepszacze z podstawowych map do Groty Wygnańców v2
  • Odłamki Minerału
  • Błogosławieństwo Smoka
  • Tajemnicze Skrzynie zawierające ulepszacze z map
  • KD +0/3, Skrzynie z Kamieniami Dusz
  • Zwój Boga Smoków
  • Wszystkie Księgi Umiejętności
  • Skrzynie z Księgami Umiejętności
  • Świetlisty Kamień
  • Czerwony Smoczy Róg
  • Mikstura Zarania - 30min, 1h
  • Skrzynie Przepustek (za wyjątkiem Kamienia Wiatru i Przepustki Piekła)
  • Przepustki na wszystkie wyprawy (za wyjątkiem Kamienia Wiatru i Przepustki Piekła)

Na większość w/w przedmiotów jeszcze przed usunięciem pojawi się loteria u Rockefellera.
 


strzalka.png Zmiana sposobu pozyskiwania przepustek na Wyprawy

Każdą Przepustkę na serwerze będziecie mogli nabyć u Handlarki Różności w głównej mierze za Yang + AP.
Wszystkie Przepustki będą niezdatne do Handlu.




Niektóre z przedstawionych w temacie zmian/nowości mogą zostać wgrane na serwer szybciej/później niż zapowiadana data wprowadzenia aktualizacji.

  • Lubię to! 3
  • Super 1
Odnośnik do odpowiedzi

Zmiany jak najbardziej na plus, pytanie tylko ile osób postanowi wrócić na serwer.

Jedyne co wciąż słabo wygląda to dostęp do 5*- zamiast 5 gildii trzymających odłamki będą dwie - czyli jeszcze większy monopol niż dotychczas.

Pomyślcie może czy nie dodać dropu odłamków (w małych ilościach do wypraw eventowych typu Halloween/Świąteczny/Wielkanocny) :)

Odnośnik do odpowiedzi

2 pytania 
1. strzalka.png Usunięcie podstawowych Legendarnych Władców
Usunięto Legendarnych Władców: Piekielny Imperator, Silna Lodowa Wiedźma, Arges, Ervelion, Król Smoków Jake Long, Dowódca Grzmotu, Dowódca Nefrytu, Dowódca Smoczego Ognia z racji zmienionego pozyskiwania Odłamków.
to skad teraz sie bedzie robic 4* (pomijam fakt ze te odłamki nie mają wartości)
2. czemu 5* nie ruszona tzn. nie ułatwiona? 

osobiscie uwazam a zreszta co ja bede gadal 
pozyjem zobaczym 

Edytowane przez zzZz
Odnośnik do odpowiedzi
17 godzin temu, zzZz napisał:

2. czemu 5* nie ruszona tzn. nie ułatwiona? 

 

20 godzin temu, Hero napisał:

Zmiany jak najbardziej na plus, pytanie tylko ile osób postanowi wrócić na serwer.

Jedyne co wciąż słabo wygląda to dostęp do 5*- zamiast 5 gildii trzymających odłamki będą dwie - czyli jeszcze większy monopol niż dotychczas.

Pomyślcie może czy nie dodać dropu odłamków (w małych ilościach do wypraw eventowych typu Halloween/Świąteczny/Wielkanocny) :)


Uważamy, że to jeszcze nie jest odpowiedni moment. W przyszłości pewnie będą się pojawiać kolejne ułatwienia. Na ten moment pakiet ułatwień jest na tyle duży, że z pewnymi rzeczami woleliśmy się jeszcze wstrzymać.

 

17 godzin temu, zzZz napisał:

to skad teraz sie bedzie robic 4* (pomijam fakt ze te odłamki nie mają wartości)

W głównej mierze z misji, będą też dropić z nowych map i z elitarnych władców.

Odnośnik do odpowiedzi

Kilka kwestii dotyczących przedziału do 74:

Jako domyślny ekwipunek (możliwie wysoki poziomem do założenia) będzie grzmotu i jego odpowiednik pvp czy będzie cofnięcie się do broni 30 lvl pvm i 65 pvp stalki itp.?

Czy wszystkie dotychczasowo zgromadzone itemy z wydarzeń typu skrzynki, odpaly do rogu zostaną usunięte? 

Odnośnik do odpowiedzi
13 godzin temu, Tego Typu napisał:

Kilka kwestii dotyczących przedziału do 74:

Jako domyślny ekwipunek (możliwie wysoki poziomem do założenia) będzie grzmotu i jego odpowiednik pvp czy będzie cofnięcie się do broni 30 lvl pvm i 65 pvp stalki itp.?

Czy wszystkie dotychczasowo zgromadzone itemy z wydarzeń typu skrzynki, odpaly do rogu zostaną usunięte? 

1. Ekwipunek Smoczego Ognia czy Weterana (oraz odpowiedniki, np. Grzmotu) będą od 75 poziomu. Do 74 poziomu możesz używać podstawowych przedmiotów, takich jak Ekwipunek Kryształu Duszy, Zatruty Miecz i Zbroja Zodiaku.

2. Aktualnie zdobyte przedmioty z wydarzeń pozostaną, jest napisane w temacie, że zmiana będzie dotyczyć przyszłych eventów.

Odnośnik do odpowiedzi

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.