Skocz do zawartości

Event Opisz idealny event i wygraj SM!


Madzix

Rekomendowane odpowiedzi

Event konny tzn wyścig konny. Wyznaczyć jakąś trasę na danej mapie, np pustynia, ognistą czy też las, lub sohan bo jest to duża mapa, I kto pierwszy dojedzie na koniu i tylko koniu z punktu A do punktu B wygrywa. I żeby nie było że ktoś oszukuje,  to jeden z GM również będzie się ścigał, żeby zobaczyć czy nikt nie jedzie na skróty itd 

  • Haha 3
Odnośnik do odpowiedzi
2 godziny temu, xPytajnik napisał:

Event konny tzn wyścig konny. Wyznaczyć jakąś trasę na danej mapie, np pustynia, ognistą czy też las, lub sohan bo jest to duża mapa, I kto pierwszy dojedzie na koniu i tylko koniu z punktu A do punktu B wygrywa. I żeby nie było że ktoś oszukuje,  to jeden z GM również będzie się ścigał, żeby zobaczyć czy nikt nie jedzie na skróty itd 

 

Już były wyścigi na giganty po jednym odcinku, starczy rajdów

Edytowane przez TUSHIRO
  • +1 1
Odnośnik do odpowiedzi

Drop skrzyni wiedzy (np. z dungeonów)

Po otworzeniu gracz otrzymuje pytanie, na odpowiedź ma 10 sekund. Jeśli odpowie poprawnie to przechodzi do 2 rundy. Jeśli odpowie niepoprawnie to kończy na tym etapie i otrzymuje za nią odpowiednią nagrodę. Oczywiście więcej odpowiedzi = lepsze nagrody. Generalnie taki OX w pudełku.

Kilka sugestii do rozważenia (nie wiem, jak mogłoby to działać od strony technicznej):
Można ustalić maksymalną liczbę pytań np. 5 lub 10 i za udzielenie poprawnej odpowiedzi na wszystkie najlepsze nagrody.
Pytania wielokrotnego wyboru pewnie byłyby ciekawsze (jak w teleturniejach), ale tak/nie też ma potencjał.
Pytania mogą być z metina lub dla "urozmaicenia" można by wprowadzić pytania ogólne (np. z geografii, historii, wydarzeń na świecie) - o takie ciekawostki, fajna odskocznia od metina i z korzyścią dla uczestników.
Event powinien być ograniczony czasowy (np. 17-21 w sobotę i należy zagrać najpóźniej do 24) - w ten sposób unikniemy spisywania pytań, więc ich ilość może być mniejsza, a przy ponownym evencie pytania trzeba będzie zmienić lub dobrać zupełnie inne zagadnienia tematyczne.


 

  • Lubię to! 1
  • Super 1
Odnośnik do odpowiedzi

1. Event pvp (podobny, jak na Calliope w weekendy) - Wspólna mapka dla wszystkich, randomowe nicki postaci, widoczny lvl i możliwość bicia postaci z różnią maksymalnie 10 poziomów. Za zabicie gracza otrzymujemy jakiś talon na [kur...] na jakieś koło losu z którego dropią różne itemy. Oczywiście zablokowana możliwość używania potem i setek. Jeżeli każdemu tak bardzo zależy na wypompowaniu yang z serwera można wprowadzić "wejściówkę" - po śmierci płacisz "x" yang żeby wejść i walczyć dalej. Dodatkowo każdego gracza możemy zabić maksymalnie 3 razy żeby ograniczyć możliwość farmienia talonów. 
Nagrody:
Kilku dniowe odpały (czas liczony od razu, cały czas)

Przedmioty kosmetyczne
Drobne nagrody rzeczowe typu skrzynia zaczarowań, jakieś sukna etc.

Dlaczego taki event?

W końcu coś innego niż ciągłe farmienie ;)

2. Eventowy sklepik podczas eventu mamy możliwość wydropić / wyłowić / wykopać żeton do eventowego sklepiku.

Mały procent na drop z metinów, średni z dungów, wysoki z bossów. Po wydropieniu żetonu mamy możliwość kupienia przedmiotów w eventowym sklepiku (YANG + ŻETON). W sklepiku znajdowałyby się nieco bardziej pożądane przedmioty, "co nieco" dla każdego (rady, egzo, szarfy proste, jakieś droższe ulepy).

Przykładowe ceny w sklepiku:
szarfa prosta 250kk + żetony
Rady 15kk + żetony
księgi zwierzaka  30kk + żetony
Itd Itp. Oczywiście kwoty mogą być różne, najlepiej gdyby oscylowały w granicach 66-80% aktualnych cen rynkowych.

Dlaczego taki event?

Yangi po evencie znikają wraz z NPC, a ktoś może troche szybciej zrobić progres na postaci.

 

3. Drugi boss na dungeonie.
Na końcu dungeonu pojawia się NPC który za opłatą (3x drop yang z bossa + przepustki) pozwala zrespić nam kolejnego bossa.
Przykładowo na orkowym 5kk + 2 orkowe przepustki
baronka 15kk + 2 pajęcze
DT 40kk na drugą nieb. śmierć itp itd.

Dlaczego taki event?

Wypompowanie yang, delikatnie ułatwiony progres postaci.

 

4. Weekendowy dungeon
5 przedziałów lvl-owych (30-49, 50-74, 75- 89, 90 - 104, 105 -120). Wejście po 15/30/50/100/200kk, brak wymaganych przepustek (lub craft przepustek z ulep których jest nadmiar), drop z dungów podobny do dropu z bossów na danych przedziałach lvl-owych z wykluczeniem yang.

Dlaczego taki event?

Wypompowanie yang, delikatnie ułatwiony progres postaci + możliwość wydropienia przez mniej zaawansowanych graczy czegoś do czego normalnie nie mają dostępu.

 

5. Drop kolorowych Nici

Z każdego potwora możemy wydropić (minimum 30 lvl postaci) możemy wydropić nici dotępne w 3 różnych kolorach. Następnie u eventowej krawcowej możemy wymienić "X" nici danego koloru + "X" yang na uszycie kostiumu, peruki (fryza) lub nakładki na broń.. W zależności od koloru nici, otrzymamy oczywiście inny wygląd. Przedmioty byłyby na stałe, ale nie dawałyby żadnych bonusów. Byłyby jedynie dodatkiem kosmetycznym do gry. Żeby zachować bonusy kostiumów z IS-a trzeba zrobić transmutacje. 
(jeżeli jest to niewykonalne to np zrobić te kostiumy czasowe ale dodać w IS eliksiry przedłużania czasu + dodania bonusów do kostiumów)

Dlaczego taki event?

Wypompowanie yang + dodanie wartości kosmetycznych do gry. Nie zawsze event musi wiązać się z rozwojem naszej postaci.

 

Więcej pomysłów nie mam, myślę że i tak jest to sporo propozycji zarówno do wypompowania yangów jak i pomocy słabszym graczom do szybszego progresu na serwerze żeby nie zniechęcali się do gry. W końcu nikt nie chce grać na pustym serwerze. Pisałem to "na raz" więc za ewentualne błędy przepraszam, jeśli coś jest niezrozumiałe to zapraszam do dyskusji. :)

  • Lubię to! 3
  • Super 2
  • +1 1
Odnośnik do odpowiedzi

1# Event "Walka o ziemie Erveli"

Niech na Ervelii zapanuje chaos a gracze pokażą swoje męstwo w walce nie tylko o "metiny"

Przebieg wydarzenia:

- Na specjalnej mapie (wcześniej przygotowana, bez większych przeszkód i z odpowiednią ilością miejsca do walki), odbywają się wojny królestw przykładowo "Shinsho vs Jinno"
- U specjalnego NPC można się zapisać na wojnę (50 pierwszych graczy zapisanych z królestwa wchodzi na mapę) + 50osób czekających w rezerwie
- W razie wyrzucenia z gry gracza biorącego udział w bitwie, loguje się automatycznie następna osoba stojąca w kolejce (z rezerwy) (tak by ciągle licznik graczy z królestwa był na poziomie 50/50)
- Osoba która nie zadaje "obrażeń" przez 10sek w oponentów, zostaje wyrzucona z mapy, a w jej miejsce loguje się automatycznie kolejna z listy rezerwowej by uniknąć sytuacji "afkowania" w stylu 40 vs 50 (w danej chwili)
- Bitwa kończy się gdy jedna z drużyn (królestw) osiągnie wynik 1000 punktów

 

Zasady:

- na wojnie może przybywać z jednego królestwa tylko 50graczy jednocześnie
- każdy gracz biorący w bitwie ma 50/50hp
- hp nie regeneruje się 
- w przypadku śmierci oraz następnie wstania hp zostaje odnowione do wartości 50/50hp
- po "śmierci" można wstać w przeciągu 1sek (lub 0 jak na wojnie do ustalenia)
- autoataki postaci zabierają 1hp
- skille dystansowe zabierają 2hp (np.healer, archer)
- skille w zwarciu zabierają 3hp (np.body, mental, dagger)
- każda jednorazowa śmierć gracza to 1pkt dla drużyny przeciwnej (królestwa) 
- blokada używania wierzchowców/koni/marmurów polimorfii

 

Przebieg wojen:

1. Shinsoo vs Chunjo
2. Chunjo vs Jinoo
3. Shinsho vs Jinno

Punktacja: 

- suma wszystkich zabójstw z każdej stoczonej bitwy (za każde zabójstwo 1pkt)
- królestwo z największą ilością punktów wygrywa nagrody + nagrody pocieszenia dla osób biorących udział w zabawie

Nagrody: 
- przewidziane są zarówno dla graczy biorących udział w wydarzeniu jak i dla zwycięskiego królestwa (do ustalenia administracji)

Bez względu na posiadany ekwipunek, staw czoła oponentom już dziś !

2# "Event Górniczy/Rybacki"

Przebieg: 

- każdy gracz ma szansę na wydobycie/wyłowienie specjalnej skrzynii podczas trwania eventu
- gracz może otworzyć skrzynię lub wymienić na Ekskluzywne limitowane nagrody
- procenty na drop skrzyni są zależne od + naszego sprzętu (kilofa/wędki
- procent na wyłowienie skrzynii prezentuje się następująco: (procenty mogą ulec zmianie, kwestia testów i decyzji administracji)

Kilof/Wędka +1-4 = 3% szans na skrzynię
Kilof/Wędka +5-6 = 5% szans na skrzynię
Kilof/Wędka +7-8 = 7% szans na skrzynię
Kilof/Wędka  +9  = 10% szans na skrzynię

Skrzynie można wymienić na Potężne nagrody w postaci "Manu" "Amulet Ervelii" itd. lub otworzyć, drop ze skrzynii prezentuje się następująco (jakieś kupony SM mile widziane, ulepy)

Odnośnik do odpowiedzi

1. Craftowanie kart losu z itemków które nie mają wartości - z kilku różnych syfiastych przedmiotów można craftować karty losu, administracja będzie mogła co jakiś czas zmieniać craftingi przedmiotów i oczyszczać rynki z syfu, loteria będzie dostępna określony czas, powinno to zapewnić obrót pieniądza i znikanie yangów z serwera bo np. stworzymy 10 losów z ulepek o wartości 100kk a otrzymamy przedmioty o mniejszej wartości lecz z szansą na jakiś limitowany odpał lub itemshop.

2.Respienie się kwiatów na mapie przez kilka godzin, które będzie można zbierać, następnie będzie crafting, który wymaga kwiatka, śmieciowych przedmiotów i yangów do tworzenia rosek, odpałów

Odnośnik do odpowiedzi
W dniu 17.08.2021 o 16:13, Gklasa napisał:

Pożar Remizy Kowala

Podczas niefortunnego ulepszania kowal zaszedł komuś za skórę

Kapitan prosi Cię o pomoc w zwalczeniu problemu

W tym celu musisz udać się do strażaka po ,,Gaśnica''

Niestety by ją otrzymać musisz wykonać misję

Misje będą polegały na np. zabijaniu potworów, oddawaniu ulepszaczy itd.

Może być to jedna lub kilka mniejszych złożonych w jedną

Po otrzymaniu ,,Gaśnica'' przenieś ją na pożar lub kowala w celu otrzymania nagrody

 

  • Haha 3
Odnośnik do odpowiedzi

Od dawna chodził mi po głowie event w podobnym stylu, fajnie  jakbyście coś podobnego w założeniach wprowadzili.

Event – Najeźdźcy

W trakcie jego trwania gracze mogą natrafić na specjalnego przeciwnika bądź przeciwników - najeźdźców, którzy mogą albo totalnie zepsuć dzień dla gracza albo stać się przyczyną dodatkowego wyrzutu endorfin.

Moby te są rodzajem bossów, posiadających swoje unikalne cechy.

Pojawiają się oni w 4 sytuacjach:

-podczas respu metina/ bądź respu mobów z metina

-podczas respu bossa stanowiąc jego dodatkową obstawę (w tym legend)

-co jakiś czas na najbardziej obleganych spotach do expa (bo kto powiedział, że expienie ma być nudne)

-na teoretycznie losowych piętrach dungów

Podczas dungów teoretycznie, ponieważ tutaj cała administracja ma pole do pomysłowości i trollingu graczy, podczas wybierania konkretnych momentów w trakcie wypraw, w których dodatkowi przeciwnicy się mogą pojawić.

Piętro z pieczątkami w dt z dodatkowym pomocnikiem - czemu nie

Drobne utrudnienie podczas próby czasowej w trakcie leśnego dunga - na tak

Walka z nemere z jej nowym koleżką - jak najbardziej

Oczywiście nie musi być to każde piętro na wyprawie, ale wybrane moment/ momenty, podczas wyprawy, które spowodują tworzenie jak najciekawszych sytuacji (zaskoczenie gracza), a samo pokonanie ich podczas wyprawy jest zawsze opcjonalne (jeśli ktoś wykonana wymagane działania do przeniesienia na następne piętro, zostanie na nie przeniesiony bez względu na to, czy pokonał najeźdźcę czy nie)

Sami najeźdźcy to przeciwnicy stanowiący rodzaj dodatkowego eventowego bossa, mającego jak najbardziej utrudniać graczowi rozgrywkę, co jest związane z ich unikalną cechą zależną od ich rodzaju oraz zdolnością do teleportacji ala olbrzymi żółw (mają być upierdliwi, jak się pojawią to ma się coś dziać, a nie mają stać stać jak klocek i robić za dodatkowy kamień metin). Dodatkowo oprócz utrudnień  związanych z ich obecnością, będzie można na nich całkiem nieźle zarobić.

Podczas eventu występuje kilka typów tych przeciwników, dropi z nich nowy rodzaj skrzynek - skrzynia najeźdźcy (zwykła, epicka, legendarna) oraz czasem dodatkowe itemki. Sami przeciwnicy w celu łatwego ich odróżniania od siebie różnią się kolorami:

Najeźdźca fioletowy - posiada zdolność to rzucenia na gracza rozproszenia magii (tak, tego rozpro od wpka)

Najeźdźca czarny - zwiększa wszystkie otrzymywane przez gracza obrażenia o 30%

Najeźdźca zielony - zmniejsza szybkość ruchu, ataku, zaklęć gracza o 30%

Najeźdźca szary - zmniejsza zadawane obrażenia przez gracza we wszystkie moby o 30%

Najeźdźca biały - nie posiada żadnych zdolność, jest niezwykle słaby i bardzo łatwo go przez przypadek ubić, co wiążę się z małą niespodzianką

Najeźdźca brązowy - pojawia się po zabiciu białego najeźdźcy, ma znacznie zwiększone obrażenia regeneracje oraz szansę na zadanie krytycznych obrażeń, może być dla wielu graczy zbyt wymagający do pokonania

Najeźdźca czerwony – posiada zdolność do podpalenia gracza (tak tym podpaleniem od smoka)

Najeźdźca bezkolorowy - nie ma koloru, bo jest niewidzialny, nie posiada modelu, rzuca tylko cień

Najeźdźca turkusowy - jest stosunkowo mało wytrzymały, ale jest niezwykle odporny na obrażenia zwykłe (z hita), jest bardzo wrażliwy na obrażenia umiejętności

Najeźdźca granatowy - posiada zdolność odbijania część obrażeń (standardowo 3-4 hity w tego moba na marmurku i gleba), jednak w odróżnieniu od innych najeźdźców jest wrażliwy na omdlenie oraz truciznę, które wyłączają jego cechę odbijania obrażeń

Najeźdźca złoty - jest nieco silniejszy od pozostałych, jego unikalną cechą jest to że leci z niego 5x więcej skrzynek oraz dodatkowe przedmioty, stanowi główny zarobek podczas eventu większości graczy

Najeźdźca epicki (niebieski) - jest znacząco silniejszy od pozostałych, z trudem może być ubity przez pojedynczego dobrze wyekwipowanego gracza, występuje tylko podczas respu metina lub podczas dungów, szansa jego spotkania jest znikoma. Spotkają go tylko nieliczni szczęściarze. Charakteryzuje się posiadaniem jednej losowej cechy pozostałych najeźdźców (zmniejsza obrażenia/ nakłada rozpro/ zadaje ogromne obrażenia [brązowy najeźdźca]/ posiada dodatkowy drop skrzyń [złoty najeźdźca]).

Z epickiego najeźdźcy dropią dodatkowe przedmioty takie jak magiczne kamienie, księgi zwierzaka itd. Oprócz tego dropi z niego skrzynia epickiego najeźdźcy, która gwarantuje jakieś w miarę konkretny item oraz daje szansę na nakładkę, albo bardzo rzadko na drop czegoś specjalnego np biżuterii kryształu duszy (w tym kolczyków kryształu duszy), która ma być czymś, co spowoduje, że spotkanie z nim i otwieranie jego skrzynek będzie doznaniem ultra emocjonującym. W skrócie spotkanie epika ma być jak mit, każdym o nim słyszał, każdy o nim wie, zobaczy go niewielu, a samego spotkania będzie czymś specjalnym. Drop natomiast biżuterii duszy ma być stosunkowo rzadki, przez co nie rozwali całego rynku biżuterii duszy, a będzie stanowiło ekstra motywację do udziału w evencie.

Najeźdźca legendarny (pomarańczowy) - podobny do epika ale jeszcze silniejszy, wymagający współpracy kilku graczy do pokonania jego, występujący w trakcie respu bossów oraz losowo na głównych spotach do expa (bo marzeniem każdego gracza jest to, aby chwilę po wygranej bitwie psychologicznej o maxi maxi pojawiła się legenda z całą plejadą topowych gildii serwera). Drop z niego to jakieś pierdółki (w stylu księgi zwierzaka, diamenty duchowe itd) oraz legendarna skrzynia najeźdźcy, z której drop to absolutny kozak i przyczyna walk o niego - np ulepy z mapy 95, krew wygnańców, specki, ppk, amulet erveli oraz nowy specjalny item np legendarny kostium.

Ma być to przeciwnik ultra rzadki, który podczas respu innego bossa spowoduje olanie pierwotnego władcy na rzecz eventowego przeciwnika i wojny gildii o niego. Aby nie było tak nudno, także posiada cechy innych najeźdźców. W trakcie jego respu pojawi się komunikat na chacie o miejscu jego wystąpienia oraz kanale, przez co zawsze będzie można liczyć na zabawę, podczas jego zbijania. W ciągu całego eventu pojawi się tylko kilka legend.

Najeźdźcy występują w kilku wariantach poziomowych, po to aby każdy znalazł przeciwnika dla siebie (braku dropu dla graczy o poziomie wyższym o 15 od danego bossa i brak możliwości zadawania obrażeń):

-39lv dla graczy dopiero zaczynających biegających orkowy i mistyczny dung, bijących metiny na dolinie i pustynni

-59 lv dla graczy niskopoziomowych biegających baronkę, dt, zbijających bossy niskopoziomowe (wódz orków, królowa pająków)

-79lv – dla typowych 75lv i ludzi latających leśny dung (w końcu jakieś wyzwanie dla tych dropków), bijących bossy ( około 70lv), metiny z lasu i gigantów

-94lv – dla gracz biegających nemerki, smoki, razadory i zbijających bossy i metiny na mapie 95 oraz grocie wygnańców

-110lv – pozostałe dungi i mapy 110lv

Im wyższy poziom najeźdźcy tym większy drop z niego skrzyń, w tym epickich i legendarnych.

Najeźdźca legendarny, epicki może wystąpić także w wersji niskopoziomowej.

Drop ze zwykłych skrzyń najeźdźcy jest zbliżony do poprzednich dropów ze skrzyń eventowych. Z kolei drop z epickich oraz legendarnych skrzyń najeźdźcy to coś co ma powodować przyśpieszenie tętna.

Najeźdźcy nie posiadają 100% szansy na resp, ich pojawienie się jest związane z pewną losowością. Dodatkowo najeźdźcy nie muszą zrespić się pojedynczo, co ma być związane z tworzeniem niecodziennych sytuacji. Można sobie wyobrazić próbę pokonania złotego najeźdźcy w towarzystwie białego i jakieś randomowego dzielnego wojownika bijącego co popadnie obok respu metina, pojawienie się epika w towarzystwie zielonego i szarego najeźdźcy podczas wyprawy, czy w końcu wielką bitwę o legendą zakończoną pokonaniem całej topowej gilidii przez jednego niepozornego granatowego najeźdźcę.

Podsumowując najeźdźcy mają być irytującymi przeciwnikami, którzy urozmaicają rozgrywkę, ale także stanowią źródło dodatkowego zarobku (szczególnie złoci), epicy i legendarni mają być czymś niezwykłym ultra rzadkim, stanowiącym dodatkową motywację do udziału w evencie i pretekstem do tworzenia dużych i małych wojenek między graczami.

  • -1 1
Odnośnik do odpowiedzi

Żeby nie było tylko "trzymania spacji" jak tu mówią, to może tanaki i potworne trio? Z trio max to nakładki i ppk A z tanaki alche, koła losu itd. Trio do pomyślenia, tanaki dla sprytu

Odnośnik do odpowiedzi

Cześć, chciałbym zaproponować evencik, który nadałby znaczenie przynależności do danego królestwa. Wydarzenie składałoby sie z kilku zadań. Królestwo które najszybciej wykona zadania wygrywa nagrodę (np dodatkowe raty w weekend, mini zuo, zwiększone szanse na ulepszanie/alchemie na krótki czas/kilkudniowy is do odebrania u pomocnika wydarzeń). Zadania na każdym z takich eventow mogą być inne, oto kilka propozycji:

- zadanie pvp (zabić xxx graczy z innego królestwa, dodatkowo wśród osób które wezmą udział i pokonają jakaś wymagana minimalna liczbę osób wylosowane będą nagrody np SM, kostiumy, nakładki do pvp czy inne)

- zbicie bossa ( w m1 każde królestwa zrespi sie władca, który ma masę hp. Bić mogą go tylko członkowie danego królestwa. Przy określonych % hp władca dostaje ABS na różne bronie, np od 50% do 40% tylko na marmurach, tylko z łuku albo tylko z pieści. Gracze sami musieliby ustalić jakie abs aktualnie posiada władca. Dla osób bijących bossa jakiś mały dodatkowy bonus np 5%potwory na 24h.

-oddanie określonej liczby przedmiotów do pomocnika wydarzeń (żeby pozbyć się z serwera nadmiaru ulepił/przepustek/yang) w nagrodę ponownie losowanie dla osób które wezmą udział.

moga być jeszcze zadania rybackie/górnicze/związane z stopieniem przedmiotów jak kamienie glyph/zabijaniem władców i bossów na mapach itp.

nagrody za każde z zadań proponuje przyznawać po zakończeniu wszystkich zadań i tylko dla królestwa, które wygrało. Na przykład: nie ważne ze ktoś bierze udział w zabijaniu władcy i władca zostanie zbity. Jeżeli twoje królestwo nie wygra nie otrzymasz bonusu 5% na niby na 24h. Albo bonus dla pozostałych królestw również ale pomniejszony.

Odnośnik do odpowiedzi

Ciekawym pomysłem ktory by sie wyróżniał jak dla mnie byloby wprowadzenie jakiegos dungeonu eventowego z przedzialem lvlowym ktory jest na weekend i trzeba np. jakies ulepy zeby wejsc a drop byłby unikalny ktory tylko mozna uzyskac z tego dungeonu i np jakies ulepy i inny standardowy drop

Edytowane przez OgramIch
Odnośnik do odpowiedzi

Ciekawym pomysłem ktory by sie wyróżniał jak dla mnie byloby wprowadzenie jakiegos dungeonu eventowego z przedzialem lvlowym ktory jest na weekend i trzeba np. jakies ulepy zeby wejsc 

Odnośnik do odpowiedzi

Event schwytaj króla tyle, że zamiast farmić karty na talie z mobów na baronce to dropiłyby gotowe talie z pojedynczych mobów jak, np. ucho tanaki z piratów tanaka. Mob mógłby nazywać się strażnik króla i miałby ileś % szans, że wyleci z niego talia. Moby byłyby rozsypane na jakiejś mapie, respiłyby się falowo i aby zabić moba trzeba zadać mu 2 ciosy. Event polegałby na szukaniu i łapaniu mobów, a potem na tym czy sie umie grać w event schwytaj króla. W gratisie przy rozpoczęciu gry event nie zabierałby yangów tylko losowy ulepszacz ewentualnie większą ilość yang, a nagrody  zostałyby dostosowane przez administrację do tego czego brakuje na rynku / jakies ładne nakładki na broń / nowe manu albo inny mount, np. ten jakiś kot co śmiga tak szybko jak manu z fajnymi bonusami, np. silny na potwory + wartość ataku (żeby było lepsze niż manu ale też nie przesadzone) 

Odnośnik do odpowiedzi

Moim zdaniem idealny event który był by alternatywą do szansy na 2 bossa było by wprowadzenie "szybszy dungeon" np na dt z pierwszego moba lecą wszystkie pieczątki, na dc pierwszy tatar jest najsmaczniejszy, na itd. Itd. Itd....

Odnośnik do odpowiedzi

Loteria ulepkowa - loteria raz na tydzień / raz na 3 dni.

Wrzucasz do puli daną ilość wybranego przez administrację ulepka (od m1 - przez dungi, aż do wysokich mapek).

Wygrany zdobywa jakiś unikatowy kostiumik / fryzke / peta na 60/100dni + jakiś fajny zastrzyk sm. Można to połączyć z poborem yang (np 500k czy tam 50kk) w zależności od ceny ulepka. Ulepki staną się droższe, yangi uciekną, a fun z wygrania na 0.02 % nieopisany :)

Odnośnik do odpowiedzi

Opcji jest dużo, cory z metków, szansa na drugiego bossa na dungu, piraci tanaka? Osobiście nie bawię się w ryby i górnictwo, ale zdecydowanie musi się pojawić coś dla tych osób. 

Nie wiem, wakacje sie kończą, zaraz 1 września. Może drop z bossów/metków jakiś długopisów, zeszytów itp wytwarzanie z tego jakiegoś piórnika np z 10 zeszytów i 10 długopisów. Ten piórnik byłby skrzynią z jakimiś dobrym dropem. 

Odnośnik do odpowiedzi

Według mnie najlepszym eventem do tej pory był event dotyczący możliwości robienia marmurów na dungach.  Jest to dużo lepsza opcja niż drop skrzynek z marmurami z końcowego bossa. Jeśli chodzi o skrzynie władców,metinow to event jest do wywalenia lub trzeba się poważnie zastanowić nad ich dropem. 

 

Moje propozycje eventu to przedewszystkim 50% na drugiego bosa na dungu na 2/3 biorąc pod uwagę że większość dungow robi się 15/ 20 minut. 

Druga propozycja to np jakis event gdzie z końcowego bossa na dungach leci jakiś przedmiot, którego każdy potrzebuje ale np niższe lvl nie mają możliwości zdobycia go.

Trzecia propozycja to może jakiś drop z mobów/ kopania/ łowienia którego wumienia się na skrzynki z których można zdobyć jakieś fryzury/ kostiumy exp ( + 30 doświadczenia) lub kostiumy które dają więcej na potwory niż podstawowe z itemshopu + ew jakieś nakładki na broń. 

 Czwarta propozycja to podwójne/ potrójne metki

Pozdro

Odnośnik do odpowiedzi

Zwiększony procent na drop przedmiotów z dungeonu za podwójną ilością przepustek i opłatą w yangach.

Wiadomo, że ilość yang nie może być stałą i trzeba dostosować ją do ilości yang na serwerze.

Odnośnik do odpowiedzi

Event pvp, specialna mapa dla danego poziomu, np 30-50 51-75 76-100 101-max i jeden kanal dla kazdej mapy, ludzie bijac sie mogliby zdobywac punkty zaleznie od zadanych obrazen lub zabojstw. I zalozmy nagroby byly by w kazdym przedziale dla 10pierwosych osob , a nagrodypocieszenia dla 11-50.

Najlepsze eventy są to moim zdaniem eventy ktore wymagaja umiejetnosci a nie szcescia lub eq, dlaego moim pomyslem jest stworzenie dla kazdego listy zadan. ktora bedzie mial kazdy taka sama, i zawierala bedzei ona zadania odnośnie wiedzy o samej grze jak i serverze i administracji , czy nawet przedniotach. I tez liczy sie czas, wykonia wszystkich zadan. za wykonanie listy jest stała nagroda, ale dla 10 osob krore wykonaly zadania najszybiej moze byc jakas wieksza nagroda np w postaci jakiegos kostiumu nie do handlu , perku , czy jakiejs skrzynki z itemshopem ktora juz bedzei zdatna do handlu. 

ostatni pomsl nie bedzie jakos bardzo przemyslany , a bedzie on polegal poprsotu na szczęściu - na kazdej mapie co zalozmy 5 minut respi sie 15 metinow z ktorych drop jest "eventowy" i miejsca respu sa losowe i polega to na tym zeby znalesc go. - event nie najbardziej sprawidliwy.

Odnośnik do odpowiedzi

Respy Bossów Na różnych Mapach  w losowych miejscach na różny przedział lvl-owy, na przykład ;

Sobota : O Godzinie 18;00 Pojawią Się Na Mapie : ------ ------ ----- Ilość ----- -----  Czas na Pokonanie -----

Niedziela O Godzinie 16:00 Pojawią Się Na Mapie : ------ ------ ----- Ilość ----- -----  Czas na Pokonanie -----

Też oczywiscie nie przesadzajmy z  dropem :D  Mógłby to być nawet Jakieś szkatułki z dropem w której jest  mała szansa na ceny Odpal Między innymi nakładka na broń :D  . Pozdrawiam 

Odnośnik do odpowiedzi

Ja bym proponował coś pod gildie

Zrobic dungeon gildijny, np od 5osob,wejscie powiedzmy za wona, w dropie z ostatniego bossa bylyby itemu które dawałyby szansa na podwójnego bossa dla gildii na 2h, podwójna ilosc yang na 5h, exp na 5h, drop na 5h.

Lub druga opcja, to dropienie z specjalnych metinkow na mapach, odlamków z ktorych mozemy wytworzyć skrzynię, i otwierać je np za 1kk za sztukę, by troszke wypompować yangów, jako główną nagrode dalbym jakis unikacik czy coś, zeby jednak ludzi korciło, dodatkowo moze byc jakis amulet do expa  :P

Odnośnik do odpowiedzi
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.