YouKnowMe 333 Napisano 4 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2023 System Konny jest alternatywą dla Polimorfii. System Konny posiada wbudowane bonusy: Postać zadająca obrażenia nie odpycha (Graczy, Władców, Potworów na Wyprawach) Postać jest niewrażliwa na odepchnięcie (Gracze, Władców, Potworów na Wyprawach) - System Konny jest niezależny od aktualnego poziomu konnego - System Konny w głównej mierze wspomaga Was podczas bicia Metinów oraz wykonywania Wypraw Każdy z Was rozpoczyna przygodę z 0 poziomem Konia, który można zwiększyć aż do 120. Doświadczenie możecie zdobywać na 2 sposoby: - W standardowy sposób, zabijając potwory - Butelką Doś. Konia: - powyżej 100 poziomu za pomocą Fiolki Konnej: Po osiągnięciu przez Konia 100 poziomu doświadczenia i rozwinięciu wszystkich umiejętności do poziomu P będziecie mogli przeprowadzić pierwsze szkolenie Konia. Podstawowym poziomem wyszkolenia waszego Konia będzie miano - Kucyk. Po użyciu odpowiedniej ilości Fiolek Konnych otrzymacie możliwość ewolucji waszego wierzchowca. Po przeszkoleniu zyska on miano Zwiadowcy i umożliwi Wam: Wyszkolenie Konia do 110 poziomu Wyszkolenie pierwszej nowej umiejętności - Władca Żywiołów Założenie nowego przedmiotu - Juki Konne (Kucyka), Juki Konne (Zwiadowcy) Juki Konne, tak jak Siodło i Podkowa posiadają 3 stopnie ulepszania - Kucyka, Zwiadowcy i Kawalerzysty. Podstawowa wersja przedmiotu dostępna jest do założenia od 101 poziomu i rośnie w miarę ulepszania do 120 poziomu Konia. Po osiągnięciu przez Konia 110 poziomu doświadczenia i rozwinięciu nowej umiejętności Konnej Władca Żywiołów do poziomu P będziecie mogli przeprowadzić drugie szkolenie Konia. Po przeszkoleniu zyska on miano Kawalerzysty i umożliwi Wam: Wyszkolenie Konia do 120 poziomu Wyszkolenie drugiej nowej umiejętności - Władca Ziemi Założenie przedmiotu - Juki Konne (Kawalerzysty) Koń posiada 1 umiejętność główną i 12 umiejętności pobocznych. Umiejętność Główna posiada 11 poziomów i jest rozwijana pasywnie. Za każdą Umiejętność Poboczną rozwiniętą do maksymalnego poziomu otrzymacie 1 poziom Umiejętności Głównej. Za pierwsze 10 punktów Umiejętności Głównej otrzymacie bonus: Obrażenia Zwiększone o x% (jest to bonus taki sam jak w polimorfii) Za 11 poziom będzie to: Atak: +5% Za każdy zdobyty poziom konny otrzymacie 1 punkt umiejętności który możecie DOWOLNIE rozdysponować. Kolejność rozwijania umiejętności jest DOWOLNA. Specjalne umiejętności poboczne można rozwijać po rozwinięciu wszystkich pozostałych umiejętności do poziomu P oraz odpowiednim szkoleniu konia. Umiejętności Poboczne możecie rozwijać do poziomu P. Przy podstawowych umiejętnościach pobocznych od 1 do M1 wykorzystacie punkty zdobyte za osiąganie poziomu przez konia, na umiejętności specjalne będą to przedmioty pokazane poniżej. Rozwijanie podstawowych umiejętności od poziomu m1: Spoiler M2 M3 M4 M5 M6 M7 M8 M9 M10 G1 G2 G3 G4 G5 G6 G7 G8 G9 G10 P Rozwijanie pierwszej umiejętności specjalnej Władca Żywiołów: Spoiler Rozwijanie drugiej umiejętności specjalnej Władca Ziemi: Spoiler W poniższym spoilerze sprawdzicie bonusy oferowane przez dane umiejętności na poziomie P. Spoiler Umiejętność nr. 1 - Silny przeciwko Potworom +15% Umiejętność nr. 2 - Obrażenia będą dodane do PŻ 10% Umiejętność nr. 3 - Wartość Ataku 120 Umiejętność nr. 4 - Szansa na Cios Krytyczny +15% Umiejętność nr. 5 - Szansa na Cios Przeszywający +15% Umiejętność nr. 6 - Silny przeciwko Kamieniom Metin +20% Umiejętność nr. 7- Średnie Obrażenia 10% Umiejętność nr. 8 - Max PŻ. 2500 Umiejętność nr. 9 - Obrażenia na Wyprawach +20% Umiejętność nr. 10 - Odporność na Uderzenia 7% Umiejętność nr. 11 - Siła Żywiołów 25% Umiejętność nr. 12 - Siła Ziemi 25% Akcesoria Konne dostępne są z wytwarzania: - Siodło Kucyka - Podkowa Kucyka - Juki Kucyka Każde Siodło posiada bonus wbudowane: Silny przeciwko Potworom Obrażenia na Wyprawach Każda Podkowa posiada bonus wbudowane: Średnie Obrażenia Silny przeciwko Kamieniom Metin Każde Juki Kucyka posiadają bonus wbudowane: Wartość Ataku Siła Wiatru Siodło Kucyka, Podkowę Kucyka oraz Juki Kucyka możecie ulepszyć maksymalnie do +9. Po ulepszeniu przedmiotów do +9 możecie przerobić je na Zwiadowcy / Kawalerzysty. Siodło Kucyka Siodło Zwiadowcy Siodło Kawalerzysty Podkowa Kucyka Podkowa Zwiadowcy Podkowa Kawalerzysty Juki Kucyka Juki Zwiadowcy Juki Kawalerzysty Ulepszanie Siodła : Spoiler Siodło Kucyka Przerabianie: Siodło Zwiadowcy Przerabianie: Siodło Kawalerzysty Ulepszanie Podkowy: Spoiler Podkowa Kucyka Przerabianie: Podkowa Zwiadowcy Przerabianie: Podkowa Kawalerzysty Ulepszanie Juk : Spoiler Juki Kucyka Przerabianie: Juki Zwiadowcy Przerabianie: Juki Kawalerzysty Do Akcesoriów Konnych możecie dodać 3 bonusy. Bonusy dodacie przy pomocy Wzmocnienia Akcesorium . Bonusy zmienicie przy pomocy Zaczarowania Akcesorium . W poniższym spoilerze możecie przeczytać o ciekawszych bonusach które możecie wymieszać. Poza tymi bonusami znajdą się również inne, mniej warte uwagi. Spoiler Bonusy możliwe do wymieszania w Akcesorium Konnym Silny przeciwko Orkom Silny przeciwko Mistykom Silny przeciwko Zwierzętom Silny przeciwko Nieumarłym Silny przeciwko Diabłom Silny przeciwko Potworom Siła Ognia Siła Lodu Siła Błyskawic Siła Wody Siła Mroku Odporność Ognia Odporność Lodu Odporność Błyskawic Odporność Wody Odporność Mroku Wartość Ataku Odnośnik do odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi