Endymion 2 795 Napisano 11 Lutego Udostępnij Napisano 11 Lutego Cześć, Gracze Ervelii - oto w końcu nadchodzi długo wyczekiwana druga Akademia Ervelii! Głównym zamysłem Akademii jest zaoferowanie Wam możliwości zagrania na Ervelii całkowicie od zera, na równych warunkach z innymi graczami. Akademia pozwoli Wam na znacznie szybszy rozwój postaci, głównie ze względu na wydarzenia i udogodnienia. Poprzednia Akademia została bardzo ciepło przyjęta. Otrzymaliśmy wiele pozytywnych opinii, a także uwag co do usprawnień. Dokładamy również do tego nasze spostrzeżenia i doświadczenia, dlatego wierzymy że kolejna odsłona zostanie przyjęta jeszcze lepiej i zapewni Wam więcej rozrywki niż poprzednia! Start Akademii: 01.03.2024r. Czas trwania: ok. 3 miesięcy Loginy kont oraz maile, które są już używane na serwerze głównym nie będą mogły być ponownie użyte na Akademii! Aby Wasza postać została przeniesiona na Serwer Główny będziecie musieli spełnić kilka warunków: min. 50 poziom postaci min. 1 umiejętność na P (umiejętności postaci lub umiejętność pasywna) Ukończone Badanie Biologa: Księgi Klątw Wraz z przenoszoną postacią zostaną przeniesione: założone przedmioty na postaci założona Alchemia Yangi oraz Wony (przeniesione zostanie 50% posiadanych Yangów i Won przez każdą postać) Ekwipunek Akademii - 45 miejsc (miejsca są na przedmioty typu: Broń, Zbroja, Biżuteria, Amulet, Rękawica, Przedmioty Specjalne, Kostiumy, Legendarna & Mityczna Alchemia, Zwierzak Domowy) Pozostałe przedmioty, która znajdą się w zwykłym ekwipunku, dodatkowym ekwipunku, ekwipunku Alchemii oraz Dozorcy nie zostaną przeniesione na serwer główny! Dodatkowo wszystkie założone przez was konta zostaną przeniesione na serwer główny wraz ze wszystkimi Smoczymi Monetami przypisanymi do konta (Kupony muszą być użyte!). Po około miesiącu po łączeniu serwerów zostanie wprowadzona aktualizacja. Większość z Was może zapytać dlaczego dopiero miesiąc po zakończeniu? Uważamy, że jest to dobry czas na to aby dać nowym graczom którzy chcą rywalizować na najwyższym szczeblu możliwość zdobycia przedmiotów które przydadzą się w rozwoju systemów. Dodatkowo po połączeniu z Serwerem Głównym uruchomimy dodatkowe wydarzenie na którym będziecie mogli zdobyć tzw. "odpał", przedmioty pod aktualizacje i inne. Szczegółowy temat opisujący aktualizację przedstawimy Wam przed zakończeniem Akademii. Akademia przyniesie wiele nowych funkcjonalności. Część z nich zostanie wprowadzona z czasem również na Serwer Główny. O momencie wprowadzania ich będziemy informować w osobnych tematach. Sprawdźcie co Was czeka! Aby ułatwić uprzyjemnić i ułatwić rozgrywkę na Akademii: Zwiększymy szansę na pomyślne ulepszenie każdego przedmiotu o 7% Zwiększymy szansę na kombinację Szarf Naramiennych o 10% Zwiększymy szansę na kombinację Szat Aury o 10% Zwiększymy szansę na kombinację Dusz Żywiołów o 10% Zwiększymy szansę na ulepszenie Klasy oraz Jakości Smoczego Kamienia o 5% Każdy Eliksir do Amuletów będzie zwiększał szansę o 20% Podczas łączenia Amuletów szansa bazowa odpowiada umiejętności na poziomie P Na Akademii postanowiliśmy wypróbować rozwiązanie, mające na celu ograniczenie "farmienia" przede wszystkim wypraw na kilkadziesiąt postaci. Blokada będzie umożliwiać zadawanie obrażeń w Potwory na Mapach, Kamienie Metin na Mapach oraz na Wyprawach tylko dwóm postaciom, które są zalogowane z jednego komputera. System nie ogranicza atakowania innych graczy oraz Władców na Mapach! W momencie, gdy posiadacie zalogowane więcej niż 2 postacie, w dolnym lewym rogu gry pojawi się przycisk, który umożliwi skonfigurowanie zasad blokady. Zmian w zasadach blokad będzie można dokonywać co 5 minut! Dodatkowo, w lewym górnym rogu pojawi się ikonka sygnalizująca aktualny status blokad na danej postaci. Jesteśmy świadomi, że podjęcie takiej decyzji może zostać odebrane przez was w różny sposób, dlatego od razu postanowiliśmy przedstawić swoje przemyślenia na ten temat, oraz główne powody przez które zdecydowaliśmy się na podjęcie takiej decyzji. Aktualnie problemem jest "zbalansowanie opłacalności" rozgrywki między osobą, farmiącą początkowe, praktycznie darmowe wyprawy na kilkanaście (lub nawet kilkadziesiąt) postaci względem osoby posiadającej dobrze rozwiniętą postać, która wykonuje jedną wyprawę. Uważamy, że zmiana ograniczy ten problem oraz umożliwi nam lepsze ustalenie dropu przedmiotów z wypraw. Mając pewność, że wyprawy takie jak Wyzwanie Błyskawic czy Wyzwanie Mroku nie będą mogły być farmione na kilkanaście postaci przez jedną osobę, będziemy mieć również możliwość ustalania lepszego dropu z cięższych wypraw, przez co będą bardziej opłacalne względem poprzednich, słabszych. Kolejnym problemem na serwerze, a właściwie w aktualnym podejściu do rozgrywki w pojęciu ogólnym jest zatarcie linii pomiędzy postacią własną, a postacią gildyjną. Dawanie dostępu do postaci połowie gildii, czy nawet ogólnodostępne gildyjne dokumenty z hasłami do kont (pomijając już kwestie bezpieczeństwa, naprawdę nie rozumiemy jak możecie tak ryzykować) generuje problem z ilością przedmiotów wpływających na serwer. Aktualny wygląd rozgrywki, gdzie postacie są zalogowane w grze przez całą dobę, ponieważ w każdej chwili gdy Ty i Twoi współgracze np. śpią, to ktoś inny je wykorzystuje do rozwijania swoich postaci, nie jest w naszym pojęciu odpowiedni. Sytuacja w której, na rozwój np. 3 postaci pracuje łącznie 12 postaci nie powinna mieć miejsca. Podczas przygotowywania wydarzeń okolicznościowych czy też weekendowych wielokrotnie napotkaliśmy problem masowego farmienia przedmiotów eventowych, który uniemożliwiał nam ustawienia odpowiedniego dropu przedmiotów np. ze skrzynek czy nawet zmuszał nas do rezygnowania z pewnych rodzajów wydarzeń. Mając na uwadze dla przykładu wydarzenie „Szkatułki Blasku Księżyca” bardzo często rezygnowaliśmy z tego wydarzenia przez masowe farmienie skrzynek na kilkanaście postaci. Oczywiście moglibyśmy wciąż korzystać z tego rodzaju wydarzeń, jednak z pewnymi ograniczeniami – opłacalność skrzynek musiałaby być dostosowywana do osób posiadających skrzynki farmione na np. 8 postaci, przez co osoby grające normalnie będą mogły sobie ten event praktycznie odpuścić, bo będzie nieopłacalny. Mając na uwadze dobro serwera uważamy, że wprowadzenie takich blokad jest wymagane i wpłynie pozytywnie na serwer. Ilość osób grających normalnie jest znacznie większa niż osób farmiących na kilkanaście postaci, dlatego uważamy, że te zmiany pozytywnie wpłyną na rozgrywkę dla znacznej większości graczy. Po przeanalizowaniu wyglądu rozgrywki przez ostatnie prawie trzy lata oraz patrząc w dal, uważamy że jest to ostatni moment na podjęcie takich decyzji. Myślimy, że zarówno my jak i wy nie chcemy doprowadzić do sytuacji, gdzie będziemy zmuszeni do projektowania rozgrywki, która wymusza na każdym posiadanie kilkunastu postaci. Wszystkie ewentualne próby obchodzenia systemu będą przez nas monitorowane, a osoby biorące udział w tym będą stale zablokowane na serwerze. W trakcie Akademii blokady farmienia zostaną wprowadzone również na Serwer Główny. Maksymalna ilość postaci, które będą mogły farmić bez ograniczeń na Serwerze Głownym zostanie zwiększona do trzech. Zaobserwowaliśmy, że na poprzedniej Akademii był duży niedobór Punktów Bohatera. Na drugiej odsłonie serwera tymczasowego ilość zdobywanych Punktów Bohatera zostanie podwojona. Oznacza to, że jeśli normalnie zdobylibyście runę po pokonaniu Kamienia Metin to wraz z tą zmianą otrzymacie dwie. Aby umożliwić na Akademii zdobycie Tytułu przez większe grono osób wprowadzamy następujące zmiany: Miejsca w rankingu 1 - 3 Tytuł TOP 1 Miejsca w rankingu 4 - 6 Tytuł TOP 2 Miejsca w rankingu 7 - 9 Tytuł TOP 3 Chcemy uniknąć braku dostępności podstawowych przedmiotów PVM. U Kowala będziecie mogli dodatkowo wytworzyć przedmioty takie jak: Zbroje Zodiaku Kolczyki Krysz. Duszy Naszyjnik Krysz. Duszy Opaska Kryształu Duszy Do wytworzenia tych przedmiotów wymagane będą przedmioty z Wypraw. Czas odrodzenia wszystkich Kamieni Metin na serwerze został skrócony o połowę! Czas odrodzenia wszystkich Władców na serwerze został skrócony o połowę! Poniższe mapy zostały wzbogacone o dodatkowe miejsca pojawiania się Władców: Dolina Orków Świątynia Hwang Pustynia Yongbi Las Duchów Góra Sohan Małpia Zatoka Loch Pająków Poz. 1 oraz Poz. 2 Ognista Ziemia Grota Wygnańców Poz. 2 Smoczy Przylądek Moczary Przeklętych Zaklęty Las Wzgórza Herosów Dodaliśmy dwa dodatkowe miejsca w Grocie Wygnańców V2 w których będziecie mogli zdobywać doświadczenie. Wielkościowo są podobne do dobrze znanego Wam już "maxi-maxi". Zmiana zostanie również wprowadzona na Serwer Główny w trakcie trwania Akademii. (w wersji bez Skrzyń Żywiołów) Kolejnymi ze znaczących zmian w rozgrywce będą te dotyczące Władcy Piekieł. Amadeusz Władca Piekieł będzie występować w wersji Standardowej jak i Żywiołowej. Obie wersje Amadeusza będą pojawiać się na serwerze o godzinie 20:30. W poniższej tabeli możecie przeczytać o miejscach pojawia się oraz działających bonusach na Władcę. (miejsca pojawiania się standardowej wersji Asmodeusza Władcy Piekieł pozostają niezmienione) Miejsca występowania Asmodeusza Władcy Piekieł Przedział Poziomowy Miejsce Respu Działające bonusy 50 - 74 Kraina Ognia Wiatr, Ogień 75 - 94 Kraina Lodu Wiatr, Lód 95 - 109 Kraina Błyskawic Wiatr, Błyskawice 110 - 120 Kraina Wody Wiatr, Woda 121 - 130 Kraina Mroku Wiatr, Mrok Żywiołowa wersja Władcy Piekieł będzie odpowiednio cięższa do pokonania, przez co będziecie mogli zdobyć z niej cenniejsze przedmioty oraz mocniejsze bonusy za zajęcie odpowiedniego miejsca w rankingu Amadeusza. Poniżej znajduje się rozpiska bonusów czasowych oraz dodatkowych nagród za zajęcie odpowiedniego miejsca w rankingu. Zdajemy sobie sprawę z tego, że wrzucenie Skrzyń Żywiołowych wywoła kontrowersje, jednak szanse na zdobycie wszystkich przedmiotów z Wyprawy Wiatru zostaną ustawione tak, aby każdego z nich zdobyta ilość wynosiła 50% tego, co dotychczas zdobyły wszystkie przedziały łącznie na serwerze głównym na stan z dnia: 25.02.2024. Oznacza to, że % możliwych do zdobycia przedmiotów względem serwera głównego wraz z każdym dniem będzie spadał, do według nas optymalnej granicy. Zależy nam na tym, aby na każdym przedziale była rywalizacja o Amadeusza i uważamy, że jest to odpowiednie miejsce na tego typu nagrodę, jako że trafi ona do najlepiej rozwiniętych postaci PvM oraz tych, którzy rozwijają również postać PvP. Nagrody za poszczególne miejsca w Rankingu Władcy Piekieł Miejsce w zależności od zadanych obrażeń Nagroda 1 - 5 Bonus czasowy (24h): Wartość Ataku: +100 Silny przeciwko Potworom: +7% Siła Wiatru: +5% Silny na Wyprawach: +1% Zwiększona ilość Yang: 20% 80 Tygrysich Monet Skrzynie Żywiołów zależne od przedziału Władcy Piekieł 6 - 10 Bonus czasowy (24h): Wartość Ataku: +75 Silny przeciwko Potworom: +5% Siła Wiatru: +4% Silny przeciwko Władcom: +1% Zwiększona ilość Yang: 15% 50 Tygrysich Monet Skrzynie Żywiołów zależne od przedziału Władcy Piekieł 11 - 15 Bonus czasowy (24h): Wartość Ataku: +60 Silny przeciwko Potworom: +4% Siła Wiatru: +3% Silny przeciwko Metinom: +1% Zwiększona ilość Yang: 10% 30 Tygrysich Monet 15+ Bonus czasowy (24h): Wartość Ataku: +45 Silny przeciwko Potworom: +3% Siła Wiatru: +2% Zwiększona ilość Yang: 5% 15 Tygrysich Monet Kolejną z dużych zmian na Akademii będzie wprowadzenie okresowo dostępnej Wyprawy. Wyprawa zostanie uruchomiona pierwszy raz w trzeci weekend trwania Akademii, od piątku do niedzieli. Następnie będzie ona aktywowana co każde 2 tygodnie. Wejście na wyprawę nie jest limitowane przepustką Ilość możliwych wejść na wyprawę jest limitowana. Bazowo każda postać może wejść na wyprawę 3 razy w ciągu jednego weekendu, jednak limit ten możecie zwiększać poprzez aktywność w grze. Każde pokonanie Władcy, Kamienia Metin czy ukończenie Wyprawy przydzieli postaci punkty aktywności, dzięki którym będziecie mogli ukończyć wyprawę większą ilość razy. Do zwiększenia limitu wyprawy zaliczane są punkty aktywności, zdobyte przez ostatnie dwa tygodnie. W skrócie – im więcej grasz w okresie gdy wyprawa nie jest aktywowana, tym więcej wypraw będziesz mógł ukończyć po jej aktywacji. Na wyprawie zdobędziecie więcej przedmiotów niż na standardowo dostępnych wyprawach. Początkowo będzie posiadać jedynie wersję standardową, jednak wraz z rozwojem postaci planujemy udostępnić również wersję Żywiołową. Wyprawa dostępna będzie w 5 przedziałach poziomowych: 50 - 74 75 - 94 95 - 109 110 - 120 121 - 130 Zmiana zostanie również wprowadzona na Serwer Główny w trakcie trwania Akademii. Kolejną ze zmian będzie wprowadzenie tzw. dropu skrzynkowego z każdej wyprawy na serwerze (za wyjątkiem Świątyni Wiatru). Uporządkuje to Wasze ekwipunki i pozwoli na bardziej efektywne śledzenie ilości wykonanych wypraw. Zastosowanie takiego rodzaju dropu zwiększy także ogólną opłacalność Wypraw, nie będzie ona zależna od ceny pojedynczego przedmiotu, gdyż handel będzie mógł odbywać się w postaci Skrzynek. Dodatkowo daje to nam możliwość zastosowania Skrzyni z danej wyprawy jako jeden z przedmiotów wymaganych do rozwinięcia systemu, przez co ogólnikowo wzrasta opłacalność danej wyprawy, zamiast danego przedmiotu. Bazowo z każdej wykonanej wyprawy będziecie zdobywać 6 Skrzynek Wyprawy. Ilość ta może zostać zwiększona przez posiadanie założonej Rękawicy Złodzieja lub posiadanie aktywnego Pakietu VIP. Posiadanie aktywnego pakietu VIP zapewnia wam zdobywanie 10 sztuk Skrzynki z danej wyprawy. Posiadanie założonej dowolnej Rękawicy Złodzieja zapewnia wam zdobywanie 8 sztuk Skrzynki z danej wyprawy. Posiadanie zarówno pakietu VIP jak i założonej Rękawicy Złodzieja nie sumuje się, w takiej sytuacji pod uwagę jest brane posiadanie aktywnego pakietu VIP. Podgląd dropu, który jest dostępny w Panelu Wypraw będzie wyświetlał przedmioty, które można zdobyć z 1szt Skrzyni danej Wyprawy. Zmiana zostanie również wprowadzona na Serwer Główny w trakcie trwania Akademii. Wraz z Akademia wprowadzony zostanie Kalendarz Wydarzeń, w którym na bieżąco będziecie mogli śledzić wydarzenia, które aktualnie się odbywają oraz te, które się odbędą. Dzięki temu wszystkie informacje będziecie mieli pod ręką. Nie będziecie musieli zaglądać cały czas na discorda lub forum w celu znalezienia pożądanej informacji. Celujemy w to aby Ervelia była jeszcze lepsza i przyjemniejsza w grze. Wierzymy, że zwiększenie różnorodności używanych klas oraz zmiany w zdobywaniu przedmiotów przyczynią się do polepszenia waszych wrażeń z gry. Zmiana zostanie również wprowadzona na Serwer Główny w trakcie trwania Akademii. Pierwszą planowaną zmianą w tym aspekcie rozgrywki jest zrównanie zdobywania przedmiotów oraz Yang na przedziałach 74 oraz 94 do 109 w celu uatrakcyjnienia tych przedziałów do gry. Zmiana nie będzie dotyczyła wyprawy Schronienie Meley oraz Zainfekowanego Ogrodu. Będziemy obserwować wpływ poniższych zmian podczas Akademii, a następnie podejmiemy decyzję w jakiej formie zostaną one wprowadzone również na serwer główny. Metin jako gra pomimo swojej prostoty bardzo szybko się rozwija i zmienia. Nie uważamy, aby w obecnych czasach gdzie tak bardzo liczą się zadawane obrażenia rozgrywka ograniczała się do jednego lub dwóch wyborów klasy postaci. Dlatego też obrażenia wszystkich klas postaci zostały znacznie zbliżone do siebie. Dotyczy to etapów rozgrywki od Sanktuarium Herosów do Wyprawy Mroku oraz od Świątyni Słoni do Wyprawy Błyskawic. Dodatkowo zmieniliśmy następujące kwestie: Wojownik Mental na swojej umiejętności "Silne Ciało" otrzymał bonus do Wartości Ataku (PvM). Bonus ten będzie aktywny w momencie gdy Silne Ciało jest aktywne. Bonus ten będzie aktywny jedynie w walce z potworami, a jego wartość odpowiada Aurze Miecza. Sura BM na swojej umiejętności "Mroczna Ochrona" otrzymał bonus do Wartości Ataku (PvM). Bonus ten będzie aktywny w momencie gdy Mroczna Ochrona jest aktywna. Bonus ten będzie aktywny jedynie w walce z potworami, a jego wartość odpowiada Czarowanemu Ostrzu. Szaman Smok na swojej umiejętności "Pomoc Smoka" otrzymał bonus do Wartości Ataku (PvM). Bonus ten będzie aktywny w momencie gdy Pomoc Smoka jest aktywna. Bonus ten będzie aktywny jedynie w walce z potworami. Umiejętność rzucona na sojusznika nie zagwarantuje mu dodatkowej Wartości Ataku (PvM). Wartość bonusu jest odpowiednio mniejsza od Zwiększenia Ataku, aby wraz z atrybutem od Pomocnika nie dawały przewagi nad Szamanem Helerem. Zmiana nie dotyczy bonusu z Pomocnika oraz Księgi Smoka. Na obu postaciach został zwiększony maksymalny zasięg ataku, przez co zminimalizowaliśmy problem z atakami, które nie zadawały obrażeń podczas ataku np Kamienia Metin z Konia/Wierzchowca. Pomimo tego, że powyższe klasy postaci otrzymają te bonusy, nie oznacza to że zrównają się ze swoimi odpowiednikami. Wojownik Mental wciąż będzie w PvM słabszy od Wojownika Body, jednak różnica między tymi postaciami nie będzie aż tak duża jak do tej pory. Mogą pojawić się pytania, dlaczego Ninja nie otrzymuje żadnego dodatkowego bonusu tak jak powyższe klasy postaci. Zarówno Ninja Dagger jak i Ninja Archer nie posiadają żadnej unikalnej umiejętności, która wzmacnia jej potencjał w PvM. W takim przypadku, przy ustawianiu poziom trudności Władcy wybór ścieżki rozwoju Ninji nie ma na to większego wpływu. W przypadku ustawiania poziomu trudności na Wojownikach, musimy brać pod uwagę wartość ataku z Aury Miecza przez co Wojownik Mental jest dużo do tyłu za swoim odpowiednikiem. Ninja w żadnym wypadku nie będzie odstawać od innych klas postaci, które posiadają umiejętności zwiększające obrażenia. Na poprzedniej Akademii zauważyliśmy, że po każdym wydarzeniu gdzie można było zdobyć wartościowe przedmioty rynek był całkowicie zdominowany przez osoby z wyższych poziomów. Zmiana ta ma na celu zmniejszenie ilości Yang zdobywanych z niektórych wypraw, aby przeskoki w ich zdobywaniu nie były tak drastyczne. Zrekompensujemy to większą ilością przedmiotów, która będzie możliwa do zdobycia. W szablonie dropu niektórych Wypraw pojawią się również przedmioty, które dotychczas w nich nie występowały. Dodatkowo w szablonie dropu niektórych Wypraw na serwerze Akademii pojawią się ulepszacze z Władców występujących na mapach, aby zdobywanie ich nie było uzależnione od wydarzeń w takim stopniu jak na poprzedniej edycji. Akademia na starcie nie będzie odpowiadała trudnością serwerowi głównemu. Trudność potworów z aktualizacji żywiołów będzie zrównana z tą która była w momencie wejścia aktualizacji na serwer główny (za wyjątkiem Wyzwania Mroku). W miarę upływu czasu stopień trudności potworów będzie zwiększany, aż do tego który panuje obecnie. Zmiana zostanie również wprowadzona na Serwer Główny w trakcie trwania Akademii. System Rekruta będzie występował na Akademii jednak jego forma zostanie rozbudowana w porównaniu do Serwera Głównego. Zostanie dodany nowy etap - Platynowy. System Rekruta będzie dostępny automatycznie na każdym zarejestrowanym przez was koncie. Przedmioty w sklepach rekruta zostały dostosowane pod Akademię. Na Akademii do pokonanych Władców będą zaliczane wszystkie "Besty" (M2/Dolina Orków) oraz Władcy z przywołań. Szczegóły działania systemu Rekruta możecie przeczytać w tym temacie [KLIK] Zadanie Wymagana ilość do pokonania aby otrzymać maks. liczbę monet Nagroda za zdobycie wszystkich monet: Pokonanie Kamienia Metin 40 2x Księga Alchemika 2x Zaaw. Księga Alchemika 2x Mistrz. Księga Alchemika 3x Zaaw. Księga Niszczyciela 3x Mistrz. Księga Niszczyciela Pokonanie Władcy 20 Ukończenie Wyprawy 10 Zadanie Wymagana ilość do pokonania aby otrzymać maks. liczbę monet Nagroda za zdobycie wszystkich monet: Pokonanie Kamienia Metin 70 3x Księga Alchemika 3x Zaaw. Księga Alchemika 3x Mistrz. Księga Alchemika 3x Zaaw. Księga Barbarzyńcy 3x Mistrz. Księga Barbarzyńcy Pokonanie Władcy 40 Ukończenie Wyprawy 15 Zadanie Wymagana ilość do pokonania aby otrzymać maks. liczbę monet Nagroda za zdobycie wszystkich monet: Pokonanie Kamienia Metin 100 3x Zaaw. Księga Podróżnika 3x Mistrz. Księga Podróżnika Wzmocnienie Rekruta Max PŻ: +2000 Silny przeciwko Zwierzętom: +10% Silny przeciwko Nieumarłym: +10% Silny przeciwko Diabłom: +10% Silny przeciwko Potworom: +10% Wartość Ataku: +100 Czas trwania bonusów: 7 dni (czas trwania przedmiotu: 7 dni od otrzymania) Pokonanie Władcy 60 Ukończenie Wyprawy 20 Zadanie Wymagana ilość do pokonania aby otrzymać maks. liczbę monet Nagroda za zdobycie wszystkich monet: Pokonanie Kamienia Metin 140 3x Księga Łowcy 3x Zaaw. Księga Łowcy Pierścień Rekruta Wartość Ataku: +75 Silny przeciwko Potworom: +10% Średnie Obrażenia: +5% Atak: +3% Czas trwania: 7 dni (czas upływa od zdobycia przedmiotu) Pokonanie Władcy 80 Ukończenie Wyprawy 25 Na Akademii codziennie będą odbywać się wydarzenia. Oprócz standardowych wydarzeń jak Potrójne Kamienie Metin, Przywołania Władców z Wypraw dostępne będą również całkowicie nowe. W podane dni i godziny na określonych mapach będziecie mogli spotkać Posągi Ognia. Każdy z Posągów Ognia posiada 1.000.000 PŻ. Nie działają na nie żadne bonusy ofensywne, a obrażenia zadawane w nie są stałe - 25.000 na każdy zadany hit bez znaczenia czy są to obrażenia zadane z konia, polimorfii czy umiejętności. Inwazja podzielona jest na 5 przedziałów poziomowych na 5 różnych mapach: Poziomy 21 - 40 Dolina Orków Poziomy 41 - 60 Pustynia Yongbi Poziomy 41 - 80 Góra Sohan Poziomy 81 - 100 Las Duchów Poziomy 101 - 130 Wężowe Pole Każdy z Posągów Ognia ma swoją pulę przedmiotów, z której będzie możliwość zdobycia 5 losowych przedmiotów. Pulę możecie podejrzeć w standardowym podglądzie dropu. Wylosowane przedmioty jak i ich ilości mogą się powtarzać. Pule przedmiotów pomiędzy przedziałami będą się różnić. W poniższym spojlerze możecie sprawdzić przykładowe pule przedmiotów oraz przykładowy drop, dla lepszego zrozumienia działania (pamiętajcie, że pokazane przedmioty to tylko przykład!). Spoiler Przykładowa pula przedmiotów: 10x Zwój Egzorcyzmu 20x Zwój Egzorcyzmu 10x Rada Pustelnika 5x Cor Draconis (legend.) Przykładowy możliwy drop: Przykład A. 5x Cor Draconis (legend.) 5x Cor Draconis (legend.) 10x Rada Pustelnika 5x Cor Draconis (legend.) 5x Cor Draconis (legend.) Przykład B. 5x Cor Draconis (legend.) 5x Cor Draconis (legend.) 5x Cor Draconis (legend.) 20x Zwój Egzorcyzmu 20x Zwój Egzorcyzmu Podczas wydarzenia po pokonaniu Metina mamy szansę na zdobycie Złotego Cor Draconis. Aby zdobyć Złoty Cor Draconis z Metina, musi on posiadać przynajmniej 25 poziom Z Kamieni do 40 poziomu mamy szansę na: 2x Złoty Cor Draconis (Surowy) Z Kamieni do 60 poziomu mamy szansę na: 1x Złoty Cor Draconis (Surowy), 1x Złoty Cor Draconis (Szlif) Z Kamieni do 80 poziomu mamy szansę na: 2x Złoty Cor Draconis (Szlif) Z Kamieni do 100 poziomu mamy szansę na: 1x Złoty Cor Draconis (Szlif), 1x Złoty Cor Draconis (Rzadkie) Z Kamieni do 120 poziomu mamy szansę na: 2x Złoty Cor Draconis (Rzadkie) Z Kamieni do 145 poziomu szansa na: 2x Złoty Cor Draconis (Rzadkie), 1x Złoty Cor Draconis (Antyczne) Im wyższy poziom Metina tym większa szansa na zdobycie Złotego Cor Draconis! Kończąc dowolną Wyprawę na serwerze, będziecie mieli szansę na zdobycie losowej Skrzyni Wyprawy. Wyprawy podzielone są na kategorie z których możecie zdobyć określoną ilość Skrzyń. Maksymalnie możecie zdobyć Skrzynie 3 różnych wypraw. Każda wyprawa będzie posiadała swoją własną pulę skrzynek do zdobycia. W trakcie trwania tego wydarzenia pokonując Władców, Kamienie Metin oraz kończąc Wyprawy będziecie mieli możliwość zdobycia Smoczych Denarów Smocze Denary to specjalna waluta którą możecie wykorzystać w sklepie u Pomocnika Wydarzeń na Zwój który umożliwi Wam włączenie prywatnego wydarzenia w dowolnej chwili. Smoczymi Denarami nie można handlować Możliwe jest korzystanie tylko z 1 wydarzenia w jednym momencie Możecie aktywować maksymalnie 2 prywatne wydarzenia w ciągu dnia (mogą to być 2 te same wydarzenia lub 2 różne) Prywatne wydarzenia posiadają określony czas trwania. Czas wydarzenia zaczyna upływać w momencie aktywowania zwoju. Identyczne Wydarzenia nie łączą się ze sobą - np. aktywowane przez Administrację wydarzenie Przywołania Władców (Wyprawy) nie łączy się ze Zwojem Prywatnego Wydarzenia - Przywołania Władców (Wyprawy). Limit dzienny zdobywanych Smoczych Denarów podczas aktywnego wydarzenia to 2.000. Prywatne wydarzenie możecie deaktywować w dowolnej chwili klikając na jego ikonkę w lewym górnym rogu Walutę zdobywacie wykonując podstawowe czynności w grze - pokonując Władców na mapach, Kamienie Metin oraz wykonując Wyprawy. Zwój Prywatnego Wydarzenia - Przywołania Władców (Wyprawy) Czas trwania wydarzenia: 1 godzina. Zwój Prywatnego Wydarzenia - Przywołania Władców (Mapy) Czas trwania wydarzenia: 1 godzina. Zwój Prywatnego Wydarzenia - Cor Draconis z Metinów Czas trwania wydarzenia: 1 godzina. Zwój Prywatnego Wydarzenia - Złote Cor Draconis z Metinów Czas trwania wydarzenia: 1 godzina. Zwój Prywatnego Wydarzenia - Deszcz Yang Czas trwania wydarzenia: 1 godzina. Zwój Prywatnego Wydarzenia - Podwójna ilość zdobywanych punktów Bohatera Czas trwania wydarzenia: 2 godziny. Zwój Prywatnego Wydarzenia - Przedmiot Dnia (Kamienie Metin) - 1x Skrzynia Zaczarowań Czas trwania wydarzenia: 2 godziny. Zwój Prywatnego Wydarzenia - Przedmiot Dnia (Kamienie Metin) - 1x Szkat. Badacza Czas trwania wydarzenia: 1 godzina. Zwój Prywatnego Wydarzenia - Przedmiot Dnia (Kamienie Metin) - 2x Skrzynia Przedm. Użytkowych Czas trwania wydarzenia: 2 godziny. Zwój Prywatnego Wydarzenia - Przedmiot Dnia (Kamienie Metin) - 3x Losowy Kamień Duszy+5 Czas trwania wydarzenia: 1 godzina. Zwój Prywatnego Wydarzenia - Przedmiot Dnia (Kamienie Metin) - 1x Losowa Szkat. Władcy Czas trwania wydarzenia: 1 godzina. Zwój Prywatnego Wydarzenia - Przedmiot Dnia (Kamienie Metin) - 10x Karma Zwierzęca Czas trwania wydarzenia: 2 godziny. Zwój Prywatnego Wydarzenia - Przedmiot Dnia (Wyprawy) - 1-4x Skrzynia Mroku Czas trwania wydarzenia: 1 godzina. Zwój Prywatnego Wydarzenia - Przedmiot Dnia (Wyprawy) - 1-4x Skrzynia Dobroci Czas trwania wydarzenia: 1 godzina. Zwój Prywatnego Wydarzenia - Przedmiot Dnia (Wyprawy) - 1-3x Skrzynia Artefaktów Czas trwania wydarzenia: 1 godzina. Zwój Prywatnego Wydarzenia - Skrzynie Wypraw Czas trwania wydarzenia: 1 godzina. Zwój Prywatnego Wydarzenia - Raty Doświadczenia 100% Czas trwania wydarzenia: 4 godziny. Dodatkowo na Akademii co 2 tygodnie odbędzie się Event ZUO. Będzie to ogromne wydarzenie którego nie będziecie mogli przegapić! Na wydarzeniu znajdziecie Władców z Map, Władców z Wypraw oraz Kamienie Metin. Za każdego zabitego Władcę oraz Kamień Metin będziecie zdobywać: Monetę Akademii Ilość zdobywanej waluty będzie się różnić w zależności od przedziału na jakim się znajdziecie. Monety Akademii będziecie mogli wykorzystać u Pomocnika Wydarzeń w specjalnym sklepie, w którym znajdziecie przedmioty, które wspomogą w rozwoju wasze postaci. Pierwsza trójka najwytrwalszych graczy, która osiągnie maksymalny poziom na Akademii zostanie nagrodzona Smoczymi Monetami, dowolnym Tytułem TOP1 oraz kostiumem Hwang, który zostanie spersonalizowany kolorystycznie na życzenie. TOP1 - 30.000 Smoczych Monet TOP2 - 18.750 Smoczych Monet TOP3 - 11.250 Smoczych Monet Dodatkowo przewidzieliśmy nagrody dla najbardziej zaciętych graczy poszczególnych profesji. Każda osoba, która osiągnie maksymalny poziom nową klasą otrzyma od nas 7500 Smoczych Monet oraz unikalny kostium Hwang, który spersonalizujemy na życzenie. Chcemy zakończyć Akademię z przytupem, a także nagrodzić najwytrwalszych graczy, którzy dzielnie przez cały czas trwania Akademii rozwijali swoje postacie. Akademię zwieńczymy zarówno turniejem PvP oraz turniejem PvM. Pośród nagród znajdą się Smocze Monety, unikalne kostiumy, wierzchowce i nakładki dostępne tylko na Akademii, Tytuły TOP1 i wiele innych cennych przedmiotów! Bliżej końca Akademii ujawnimy wszelkie szczegóły na temat obu turniejów! Zmniejszono wymagany % obrażeń zadanych w Asmodeusza Władcę Piekieł z 2% do 1% aby wpisać się w ranking do otrzymania bonusów Zmniejszono wymaganą ilość Yang w systemach: Szarfy Naramienne, Alchemia Smoczych Kamieni, Amulety, Pakiet Bohatera, Talizmany, Mit. Kamienie Duszy Każdy wykluwany Zwierzak Domowy będzie posiadał 5 umiejętności Zwiększono szanse na wytworzenie Mit. Kamieni Dusz Minimalne zwiększenie szanse na wylosowanie lepszych bonusów w Mit. Kamieniach Duszy Wyłączono Łowienie Wyłączono Górnictwo Dodano Władców z map 110 do Przywołań Fabularnych w Sklepie Osiągnięć (zmiana zostanie również wprowadzona na Serwer Główny) Przebudowano Koło Losu w ItemShopie oraz zmieniono bonusy niektórych nagród głównych (zmiana zostanie również wprowadzona na Serwer Główny) Szkolenie podstawowych umiejętności klas postaci (Aura Miecza, Zasadzka itd) od G1 do P odbywa się przez kliknięcie plusa przy umiejętności (LPM - Diament Duchowy, PPM - Kamień Duchowy) (zmiana zostanie również wprowadzona na Serwer Główny) Odblokowano możliwość dodania Przetopu oraz zwiększenia ich czasu w założonej Biżuterii (zmiana zostanie również wprowadzona na Serwer Główny) Odblokowano możliwość dodania Przetopu do założonego Pasa (zmiana zostanie również wprowadzona na Serwer Główny) Dodano możliwość wpisywania ceny przedmiotu za sztukę przy dodawaniu przedmiotu na Sklep, jest to domyślny sposób ustalania ceny przedmiotu (zmiana zostanie również wprowadzona na Serwer Główny) Szybkie otwieranie skrzynek otwiera 1.000 sztuk Skrzyni zamiast 500 sztuk (zmiana zostanie również wprowadzona na Serwer Główny) 4 15 2 1 1 1 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
Kriko 251 Napisano 11 Lutego Udostępnij Napisano 11 Lutego vzboczuch.mp4 2 11 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
Gklasa 57 Napisano 11 Lutego Udostępnij Napisano 11 Lutego Wreszcie ilość kont, którą wytrzyma mój laptop ;] 4 2 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
Igraszka 24 Napisano 11 Lutego Udostępnij Napisano 11 Lutego Pomysł z limitem kont do dupy chyba dla upośledzonych to jest wprowadzane 1 2 2 6 12 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
BUNCYS 58 Napisano 11 Lutego Udostępnij Napisano 11 Lutego ale kongo koniec, farmienia pod bulke 3+ konta <3 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
Antychryst 89 Napisano 11 Lutego Udostępnij Napisano 11 Lutego fajnie ze akademia, ale te 2 konta... 1 1 1 1 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
Oldzik 41 Napisano 11 Lutego Udostępnij Napisano 11 Lutego 18 minut temu, Endymion napisał: Każdy Eliksir do Amuletów będzie zwiększał szansę o 20% Z tego bym zrezygnował, z racji tego iż znowu cena amuletów drastycznie spadnie i nie będą miały dużej wartości, jak było po poprzedniej akademii. Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
Monkey 92 Napisano 11 Lutego Udostępnij Napisano 11 Lutego fajnie, polecam Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
happens 4 Napisano 11 Lutego Udostępnij Napisano 11 Lutego topeczka, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
kAArter 15 Napisano 11 Lutego Udostępnij Napisano 11 Lutego i to na tyle z oszczędzaniem urlopu w tym roku Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
warior332211 0 Napisano 11 Lutego Udostępnij Napisano 11 Lutego o kierwa Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
WpMate 16 Napisano 11 Lutego Udostępnij Napisano 11 Lutego (edytowane) dobra przeczytalem wszystko wyglada dobrze jak bedzie to wyjdzie w praniu pewnie mam tylko nadzieje ze nie zamrozi to rynku Edytowane 12 Lutego przez WpMate 1 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.