Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. YouKnowMe 327 Napisano 2 Kwietnia 2022 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2022 1. Podstawowe informacje 2. Rodzaje amuletów 3. Jubilerstwo 4. Stopnie amuletów 5. Magiczny pył 6. Eliksiry zwiększające szansę na ulepszenie 7. System gratyfikacji 8. Bonusy amuletów 9. Rozwijanie amuletu 10. Pula przedmiotów Wraz z poprzednią aktualizacją na serwer zostały wprowadzone amulety. Amulety posiadają potężne bonusy, można je porównać do systemu alchemii, jednak koszt ulepszenia takiego amuletu jest adekwatny do bonusów które daje. Amulety można pozyskać z osobnego dungeonu - Wyprawy Meley, innym źródłem ich zdobycia są wszystkie legendy od Piekielnego Imperatora po Erveliona włącznie. Amulety zostały podzielone na 3 rodzaje, gdzie każdy posiada pięć stopni ulepszenia. Amulet Zwykły do założenia od poziomu 1 Amulet Rzadki do założenia od poziomu 55 Amulet Legendarny do założenia od poziomu 75 Im wyższy rodzaj amuletu, tym większe wartości bonusów może nam on zaoferować, ponadto różni się tabela bonusów, które możemy w amulecie wylosować, oraz koszt jego ulepszenia. W momencie zdobycia amuletu posiada on dwa podstawowe, losowe bonusy (których nie da się zmieszać). Każdy kolejny amulet posiada możliwość rozwijania wyżej bonusów. Należy pamiętać, że bonusy podstawowe oraz dodatkowe nie mogą się powtarzać. Aby móc wytwarzać amulety wyższego stopnia niezbędna jest Umiejętność Pasywna Jubiler Umiejętność Pasywna jest rozwijana przy pomocy Ksiąg Jubilera. Wszystkie przedmioty potrzebne do rozwinięcia umiejętności wytwarzane będą u Velessy. Czas oczekiwania dla Księgi Jubilera: Jeśli książka zostanie przeczytana pomyślnie - 24h oczekiwania. Jeśli książka nie zostanie przeczytana pomyślnie - 12h oczekiwania. Bazowa szansa na przeczytanie Księgi Jubilera: 50% Czas oczekiwania dla Zaaw. Księgi Jubilera: Jeśli książka zostanie przeczytana pomyślnie - 24h oczekiwania. Jeśli książka nie zostanie przeczytana pomyślnie - 12h oczekiwania. Bazowa szansa na przeczytanie Zaaw. Księgi Jubilera: 40% Czas oczekiwania dla Mistrz. Księgi Jubilera: Jeśli książka zostanie przeczytana pomyślnie - 24h oczekiwania. Jeśli książka nie zostanie przeczytana pomyślnie - 12h oczekiwania. Bazowa szansa na przeczytanie Mistrz. Księgi Jubilera: 30% Wszystkie szanse na pomyślne przeczytanie ksiąg jubilerstwa mogą zostać zwiększone o +40% przy pomocy Zwojów Jubilerstwa. Zwój Jubilerstwa Umożliwia czytanie Książek Jubilerstwa bez limitu czasowego Posiada Działanie Zwoju Egzorcyzmu + Rady Pustelnika Zaaw. Zwój Jubilerstwa Umożliwia czytanie Zaaw. Książek Jubilerstwa bez limitu czasowego Posiada Działanie Zwoju Egzorcyzmu + Rady Pustelnika Mistrz. Zwój Jubilerstwa Umożliwia czytanie Mistrz. Książek Jubilerstwa bez limitu czasowego Posiada Działanie Zwoju Egzorcyzmu + Rady Pustelnika Tabelka szans wyrażonych w % na wytworzenie amuletu wraz ze wzrostem poziomu umiejętności: Spoiler Szanse na wytworzenie kolejnego Stopnia Amuletu: Poziom umiejętności pasywnej \ Stopnie Stopień II Stopień III Stopień IV Stopień V Poziom 1 8 0 0 0 Poziom 2 16 0 0 0 Poziom 3 24 0 0 0 Poziom 4 32 0 0 0 Poziom 5 40 0 0 0 Poziom 6 49 0 0 0 Poziom 7 58 0 0 0 Poziom 8 67 0 0 0 Poziom 9 76 0 0 0 Poziom 10 85 0 0 0 Poziom 11 85 6 0 0 Poziom 12 85 12 0 0 Poziom 13 85 18 0 0 Poziom 14 85 24 0 0 Poziom 15 85 30 0 0 Poziom 16 85 37 0 0 Poziom 17 85 44 0 0 Poziom 18 85 51 0 0 Poziom 19 85 58 0 0 Poziom M1 85 65 0 0 Poziom M2 85 65 5 0 Poziom M3 85 65 10 0 Poziom M4 85 65 15 0 Poziom M5 85 65 20 0 Poziom M6 85 65 25 0 Poziom M7 85 65 30 0 Poziom M8 85 65 35 0 Poziom M9 85 65 40 0 Poziom M10 85 65 45 0 Poziom G1 85 65 50 0 Poziom G2 85 65 50 4 Poziom G3 85 65 50 8 Poziom G4 85 65 50 12 Poziom G5 85 65 50 16 Poziom G6 85 65 50 20 Poziom G7 85 65 50 24 Poziom G8 85 65 50 28 Poziom G9 85 65 50 32 Poziom G10 85 65 50 36 Poziom P 85 65 50 40 Chcąc wytworzyć Amulet Stopnia II musimy połączyć ze sobą 2x Amulet Stopnia I (Muszą być tej samej jakości - Zwykły + Zwykły | Rzadki + Rzadki | Legendarny + Legendarny) Tak samo działa wytwarzanie dla Amuletu III, musimy dać 2x Amulety Stopnia II, maksymalnie rozwinięte. Bonusy z 1 amuletu w oknie craftingu przechodzą do kolejnego, 2 amulet zostaje poświęcony. Stopień I 2 bonusy podstawowe + 0 bonusów dodatkowych Stopień II 2 bonusy podstawowe + 1 bonus dodatkowy Stopień III 2 bonusy podstawowe + 2 bonusy dodatkowe Stopień IV 2 bonusy podstawowe + 3 bonusy dodatkowe Stopień V 2 bonusy podstawowe + 4 bonusy dodatkowe Maksymalnie rozwinięty amulet może więc posiadać aż sześć bonusów. Bonusy w Amulecie Zwykłym mogą być rozwijanie do: 3 Bonusy w Amulecie Rzadkim mogą być rozwijanie do: 4 Bonusy w Amulecie Legendarnym mogą być rozwijanie do 5 Poniżej przykład zwiększania Stopnia Amuletu: Yang wymagane do rozwoju bonusów Amuletu: Spoiler Ilość Yang wymaganych do rozwoju bonusów Amuletu: Amulet \ Stopnie Stopień I Stopień II Stopień III Stopień IV Stopień V Amulet Zwykły 2.500.000 5.000.000 7.500.000 Brak Brak Amulet Rzadki 5.000.000 10.000.000 15.000.000 20.000.000 Brak Amulet Legendarny 10.000.000 20.000.000 30.000.000 40.000.000 50.000.000 Yang wymagane do zwiększania Stopni Amuletu: Spoiler Ilość Yang wymaganych do zwiększenia Stopnia Amuletu: Amulet \ Stopnie Stopień II Stopień III Stopień IV Stopień V Amulet Zwykły 20.000.000 30.000.000 40.000.000 50.000.000 Amulet Rzadki 40.000.000 60.000.000 80.000.000 100.000.000 Amulet Legendarny 80.000.000 120.000.000 160.000.000 200.000.000 Magiczny Pył zdobędziemy przetapiając Amulety: 1x Magicznego Pyłu za Amulet Zwykły + 1kk yang 3x Magicznego Pyłu za Amulet Rzadki +1kk yang 7x Magicznego Pyłu za Amulet Legendarny + 1kk yang oraz: Skrzynia Królowej Meley : U NPC: Velessa istnieje możliwość wytworzenia przedmiotu zwiększającego szanse na podniesienie stopnia amuletu o 15%. Wraz z wprowadzeniem eliksirów na serwer zostały dodane nowe przedmioty: Niebieska Esencja Spoiler Zielona Esencja Spoiler Czerwona Esencja Spoiler Fioletowa Esencja Spoiler Crafting przedmiotu zależy od tego jaki Typ oraz Stopień Amuletu chcemy ulepszyć. Im wyższy Stopień/Typ Amuletu tym wyższy koszt Przedmiotu Specjalnego. Wytwarzanie eliksirów na Amulet Zwykły Eliksir Zwykły I Spoiler Eliksir Zwykły II Spoiler Eliksir Zwykły III Spoiler Eliksir Zwykły IV Spoiler Wytwarzanie eliksirów na Amulet Rzadki Eliksir rzadki I Spoiler Eliksir Rzadki II Spoiler Eliksir Rzadki III Spoiler Eliksir Rzadki IV Spoiler Wytwarzanie eliksirów na Amulet Legendarny Eliksir legendarny I Spoiler Eliksir Legendarny II Spoiler Eliksir Legendarny III Spoiler Eliksir Legendarny IV Spoiler Na serwerze został dodany system premiujący graczy którzy "spalili" swój amulet. W poniższej tabeli znajdziecie też informacje jak taka szansa będzie się zwiększać. Oznacza to, że po niepomyślnej próbie ulepszenia Amuletu na wyższy poziom, kolejna próba będzie z większą szansą na pomyślne ulepszenie. Ulepszanie Amuletu na Stopień II Próba Nr.1 Próba Nr.2 Bazowa szansa na zwiększenie Stopnia Amuletu 85% 85% Szansa dodatkowa po spaleniu Amuletu 0% 10% Finalna szansa na zwiększenie Stopnia Amuletu 85% 95% Szansa na zwiększenie Stopnia Amuletu po użyciu Przedmiotu Specjalnego 100% 100% Ulepszanie Amuletu na Stopień III Próba Nr.1 Próba Nr.2 Próba Nr.3 Bazowa szansa na zwiększenie Stopnia Amuletu 65% 65% 65% Szansa dodatkowa po spaleniu Amuletu 0% 10% 25% Finalna szansa na zwiększenie Stopnia Amuletu 65% 75% 90% Szansa na zwiększenie stopnia Amuletu po użyciu Przedmiotu Specjalnego 80% 90% 100% Ulepszanie Amuletu na Stopień IV Próba Nr.1 Próba Nr.2 Próba Nr.3 Bazowa szansa na zwiększenie Stopnia Amuletu 50% 50% 50% Szansa dodatkowa po spaleniu Amuletu 0% 15% 35% Finalna szansa na zwiększenie Stopnia Amuletu 50% 65% 85% Szansa na zwiększenie stopnia Amuletu po użyciu Przedmiotu Specjalnego 65% 80% 100% Ulepszanie Amuletu na Stopień V Próba Nr.1 Próba Nr.2 Próba Nr.3 Bazowa szansa na zwiększenie Stopnia Amuletu 40% 40% 40% Szansa dodatkowa po spaleniu Amuletu 0% 20% 45% Finalna szansa na zwiększenie Stopnia Amuletu 40% 60% 85% Szansa na zwiększenie stopnia Amuletu po użyciu Przedmiotu Specjalnego 55% 75% 100% Przykład amuletu po spaleniu: Każdy z amuletów posiada bonusy podstawowe oraz dodatkowe, bonusów podstawowych nie można zmienić, są one na stałe. Bonusy dodatkowe można zmienić za pomocą Zaczarowanie Amuletu , zdobędziemy je z: Wyprawa Meley Skrzynia Królowej Meley : Wytwarzanie u Velessy: Dodatkowo można skorzystać z Zapieczętowanie Amuletu które umożliwia zablokowanie wybranego bonusu, zdobędziemy je z: Skrzynia Królowej Meley : Wytwarzanie u Velessy: Wymagane są następujące ilości powyższych przedmiotów: Przy zmianie bonusów w amulecie stopnia II 1x Zaczarowanie Amuletu Przy zmianie bonusów w amulecie stopnia III 2x Zaczarowanie Amuletu oraz 1x Zapieczętowanie Amuletu jeśli zablokujemy jeden z bonusów Przy zmianie bonusów w amulecie stopnia IV 3x Zaczarowanie Amuletu oraz 2x Zapieczętowanie Amuletu jeśli zablokujemy dwa bonusy Przy zmianie bonusów w amulecie stopnia V 4x Zaczarowanie Amuletu oraz 3x Zapieczętowanie Amuletu jeśli zablokujemy trzy bonusy W poniższym spoilerze zaprezentowano: - pulę bonusów dostępnych do wylosowania w Amulecie Zwykłym, - zwiększanie się wartości bonusów wraz ze zwiększeniem poziomu bonusu oraz stopnia Spoiler Bonusy występujące w Amulecie Zwykłym Bonusy \ Stopnie Stopień I Stopień II Stopień III Stopień IV Stopień V Max PŻ (Zwiększa się o 100 PŻ) 100 - 300 400 - 600 700 - 900 1000 - 1200 1300 - 1500 Max PE (Zwiększa się o 50 PE) 50 - 150 200 - 300 350 - 450 500 - 600 650 - 750 Regeneracja HP 1/2/3 4/5/6 7/8/9 10/11/12 13/14/15 Regeneracja PE 1/2/3 4/5/6 7/8/9 10/11/12 13/14/15 Szansa na Kradzież PE 1/2/3 4/5/6 7/8/9 10/11/12 13/14/15 Szybkość Ataku 1/2/3 4/5/6 7/8/9 10/11/12 13/14/15 Szybkość Ruchu 1/2/3 4/5/6 7/8/9 10/11/12 13/14/15 Szansa na Spowolnienie 1/2/3 4/5/6 7/8/9 10/11/12 13/14/15 Szansa na Omdlenie 1/2/3 4/5/6 7/8/9 10/11/12 13/14/15 Szansa na cios krytyczny 1/2/3 4/5/6 7/8/9 10/11/12 13/14/15 Szansa na przeszy. uderzenie 1/2/3 4/5/6 7/8/9 10/11/12 13/14/15 Szansa na podwójną ilość przedmiotów 1/2/3 4/5/6 7/8/9 10/11/12 13/14/15 Szansa na Bonus DOŚ 1/2/3 4/5/6 7/8/9 10/11/12 13/14/15 Obrona 4/8/12 16/20/24 28/32/36 40/44/48 52/56/60 Magiczna Obrona 2/4/6 8/10/12 14/16/18 20/22/24 26/28/30 Silny przeciwko Diabłom 1/2/3 4/5/6 7/8/9 10/11/12 13/14/15 Silny przeciwko Nieumarłym 1/2/3 4/5/6 7/8/9 10/11/12 13/14/15 Silny przeciwko Orkom 1/2/3 4/5/6 7/8/9 10/11/12 13/14/15 Silny przeciwko Mistykom 1/2/3 4/5/6 7/8/9 10/11/12 13/14/15 Silny przeciwko Zwierzętom 1/2/3 4/5/6 7/8/9 10/11/12 13/14/15 Silny przeciwko Potworom 1/2/3 4/5/6 7/8/9 10/11/12 13/14/15 Silny przeciwko Ludziom 1/2/3 4/5/6 7/8/9 10/11/12 13/14/15 Witalność 1/1/2 2/2/3 3/3/4 6/6/7 8/9/10 Siła 1/1/2 2/2/3 3/3/4 6/6/7 8/9/10 Zręczność 1/1/2 2/2/3 3/3/4 6/6/7 8/9/10 Inteligencja 1/1/2 2/2/3 3/3/4 6/6/7 8/9/10 Wartość Ataku 4/8/12 16/20/24 28/32/36 40/44/48 52/56/60 Magiczna Wartość Ataku 4/8/12 16/20/24 28/32/36 40/44/48 52/56/60 Silny przeciwko Metinom 1/1/2 2/2/3 3/3/4 5/6/7 8/9/10 Odporność na Trucizny 1/2/3 4/5/6 7/8/9 10/11/12 13/14/15 Szansa na odbicie Ciosu 1/2/3 4/5/6 7/8/9 10/11/12 13/14/15 W poniższym spoilerze zaprezentowano: - pulę bonusów dostępnych do wylosowania względem Amuletu Zwykłego, - zwiększanie się wartości bonusów wraz ze zwiększeniem poziomu bonusu oraz stopnia Spoiler Bonusy występujące w Amulecie Rzadkim Bonusy \ Stopnie Stopień I Stopień II Stopień III Stopień IV Stopień V Max PŻ (Zwiększa się o 100 PŻ) 100 - 400 500 - 800 900 - 1200 1300 - 1600 1700 - 2000 Max PE (Zwiększa się o 50 PE) 50 - 200 250 - 400 450 - 600 650 - 800 850 - 1000 Regeneracja HP 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 Regeneracja PE 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 Szansa na Kradzież PE 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 Szybkość Ataku 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 Szybkość Ruchu 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 Szansa na Spowolnienie 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 Szansa na Omdlenie 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 Szansa na cios krytyczny 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 Szansa na przeszy. uderzenie 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 Szansa na podwójną ilość przedmiotów 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 Szansa na Bonus DOŚ 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 Obrona 4/8/12/16 20/24/28/32 36/40/44/48 52/56/60/64 68/72/76/80 Magiczna Obrona 2/4/6/8 10/12/14/16 18/20/22/24 26/28/30/32 34/36/38//40 Silny przeciwko Diabłom 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 Silny przeciwko Nieumarłym 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 Silny przeciwko Orkom 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 Silny przeciwko Mistykom 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 Silny przeciwko Zwierzętom 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 Silny przeciwko Potworom 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 Silny przeciwko Ludziom 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 Witalność 1/2/2/3 3/4/4/5 5/6/6/7 8/9/10/11 12/13/14/15 Siła 1/2/2/3 3/4/4/5 5/6/6/7 8/9/10/11 12/13/14/15 Zręczność 1/2/2/3 3/4/4/5 5/6/6/7 8/9/10/11 12/13/14/15 Inteligencja 1/2/2/3 3/4/4/5 5/6/6/7 8/9/10/11 12/13/14/15 Wartość Ataku 4/8/12/16 20/24/28/32 36/40/44/48 52/56/60/64 68/72/76/80 Magiczna Wartość Ataku 4/8/12/16 20/24/28/32 36/40/44/48 52/56/60/64 68/72/76/80 Silny przeciwko Metinom 1/2/2/3 3/4/4/5 5/6/6/7 8/9/10/11 12/13/14/15 Odporność na Trucizny 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 Szansa na odbicie Ciosu 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 Bonusy dochodzące do puli bonusów względem Amuletu Zwykłego Odporność na Klasy Postaci 1/1/1/2 2/2/2/3 3/3/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 Odporność na Wyprawach 1/1/1/2 2/2/2/3 3/3/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 Silny przeciwko Wyprawom 1/2/2/3 3/4/4/5 5/6/6/7 8/9/10/11 12/13/14/15 Obrażenia z UM w osoby przemienione 1/2/2/3 3/4/4/5 5/6/6/7 8/9/10/11 12/13/14/15 Odporność na Ludzi 1/1/1/2 2/2/2/3 3/4/4/4 5/6/7/8 9/10/11/12 Odporność na przeszy. cios 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 W poniższym spoilerze zaprezentowano: - pulę bonusów dostępnych do wylosowania względem Amuletu Rzadkiego, - zwiększanie się wartości bonusów wraz ze zwiększeniem poziomu bonusu oraz stopnia Spoiler Bonusy występujące w Amulecie Legendarnym Bonusy \ Stopnie Stopień I Stopień II Stopień III Stopień IV Stopień V Max PŻ (Zwiększa się o 100 PŻ) 100 - 500 600 - 1000 1100 - 1500 1600 - 2000 2100 - 2500 Max PE (Zwiększa się o 50 PE) 50 - 250 300 - 500 550 - 750 800 - 1000 1050 - 1250 Regeneracja HP 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Regeneracja PE 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Szansa na Kradzież PE 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Szybkość Ataku 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Szybkość Ruchu 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Szansa na Spowolnienie 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Szansa na Omdlenie 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Szansa na cios krytyczny 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Szansa na przeszy. uderzenie 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Szansa na podwójną ilość przedmiotów 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Szansa na Bonus DOŚ 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Obrona 8/12/16/20 24/28/32/36/40 44/48/52/56/60 64/68/72/76/80 84/88/92/96/100 Magiczna Obrona 2/4/6/8/10 12/14/16/18/20 22/24/26/28/30 64/68/72/76/80 42/44/46/48/50 Silny przeciwko Diabłom 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Silny przeciwko Nieumarłym 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Silny przeciwko Orkom 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Silny przeciwko Mistykom 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Silny przeciwko Zwierzętom 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Silny przeciwko Potworom 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Silny przeciwko Ludziom 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Witalność 1/1/2/2/3 3/4/4/5/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 Siła 1/1/2/2/3 3/4/4/5/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 Zręczność 1/1/2/2/3 3/4/4/5/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 Inteligencja 1/1/2/2/3 3/4/4/5/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 Wartość Ataku 4/8/12/16/20 24/28/32/36/40 44/48/52/56/60 64/68/72/76/80 84/88/92/96/100 Magiczna Wartość Ataku 4/8/12/16/20 24/28/32/36/40 44/48/52/56/60 64/68/72/76/80 84/88/92/96/100 Silny przeciwko Metinom 1/1/2/2/3 3/4/4/5/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15/ 16/17/18/19/20 Odporność na Trucizny 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Szansa na odbicie Ciosu 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Silny przeciwko Wyprawom 1/1/2/2/3 3/4/4/5/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 Obrażenia z UM w osoby przemienione 1/1/2/2/3 3/3/4/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 Odporność na Ludzi 1/1/1/1/2 2/2/3/3/4 5/5/6/6/7 8/8/9/9/10 11/12/13/14/15 Odporność na przeszy. cios 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Odporność na Klasy Postaci 1/1/1/1/2 2/2/3/3/4 5/5/6/6/7 8/8/9/9/10 11/12/13/14/15 Odporność na Wyprawach 1/1/1/1/2 2/2/3/3/4 5/5/6/6/7 8/8/9/9/10 11/12/13/14/15 Bonusy dochodzące do puli bonusów względem Amuletu Rzadkiego Odporność na cios krytyczny 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Obrażenia Umiejętności 1/1/2/2/3 3/3/4/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 Odporność na Władców 1/1/1/1/2 2/2/3/3/4 5/5/6/6/7 8/8/9/9/10 11/12/13/14/15 Silny przeciwko Władcom 1/1/2/2/3 3/4/4/5/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 W panelu bocznym znajdziecie nowy przycisk - Amulety . Będzie on służył do rozwoju bonusów w Amuletach. Aby rozpocząć zwiększanie poziomu bonusu w Amulecie, najpierw trzeba go odblokować. Przedmiot do odblokowania bonusu jest losowany z puli przedmiotów przypisanych do danego stopnia i rodzaju Amuletu. Na odblokowanie oraz ulepszenie bonusu losowym przedmiotem mamy zawsze 100% szans. W spoilerach została zawarta pula przedmiotów na poszczególny stopień amuletu, ilość przedmiotów jest poglądowa. Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler 10 4 3 1 10 1 Odnośnik do odpowiedzi
YouKnowMe 327 Napisano 29 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2022 Temat został zaktualizowany o ostatnie zmiany 1 1 Odnośnik do odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi