Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. YouKnowMe 333 Napisano 2 Kwietnia 2022 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2022 1. Podstawowe informacje 2. Rodzaje amuletów 3. Jubilerstwo 4. Stopnie amuletów 5. Magiczny pył 6. Eliksiry zwiększające szansę na ulepszenie 7. System gratyfikacji 8. Bonusy amuletów 9. Rozwijanie amuletu 10. Pula przedmiotów 11. Łączenie amuletów V Wraz z poprzednią aktualizacją na serwer zostały wprowadzone amulety. Amulety posiadają potężne bonusy, można je porównać do systemu alchemii, jednak koszt ulepszenia takiego amuletu jest adekwatny do bonusów które daje. Amulety można pozyskać głównie z Lasu Cieni. Amulety zostały podzielone na 3 rodzaje, gdzie każdy posiada pięć stopni ulepszenia. Amulet Zwykły do założenia od poziomu 1 Amulet Rzadki do założenia od poziomu 55 Amulet Legendarny do założenia od poziomu 75 Im wyższy rodzaj amuletu, tym większe wartości bonusów może nam on zaoferować, ponadto różni się tabela bonusów, które możemy w amulecie wylosować, oraz koszt jego ulepszenia. W momencie zdobycia amuletu posiada on dwa podstawowe, losowe bonusy (których nie da się zmieszać). Każdy kolejny amulet posiada możliwość rozwijania wyżej bonusów. Należy pamiętać, że bonusy podstawowe oraz dodatkowe nie mogą się powtarzać. Aby móc wytwarzać amulety wyższego stopnia niezbędna jest Umiejętność Pasywna Jubiler Umiejętność Pasywna jest rozwijana przy pomocy Ksiąg Jubilera Tabelka szans wyrażonych w % na wytworzenie amuletu wraz ze wzrostem poziomu umiejętności: Spoiler Szanse na wytworzenie kolejnego Stopnia Amuletu: Poziom umiejętności pasywnej \ Stopnie Stopień II Stopień III Stopień IV Stopień V Poziom 1 8 0 0 0 Poziom 2 16 0 0 0 Poziom 3 24 0 0 0 Poziom 4 32 0 0 0 Poziom 5 40 0 0 0 Poziom 6 49 0 0 0 Poziom 7 58 0 0 0 Poziom 8 67 0 0 0 Poziom 9 76 0 0 0 Poziom 10 85 0 0 0 Poziom 11 85 6 0 0 Poziom 12 85 12 0 0 Poziom 13 85 18 0 0 Poziom 14 85 24 0 0 Poziom 15 85 30 0 0 Poziom 16 85 37 0 0 Poziom 17 85 44 0 0 Poziom 18 85 51 0 0 Poziom 19 85 58 0 0 Poziom M1 85 65 0 0 Poziom M2 85 65 5 0 Poziom M3 85 65 10 0 Poziom M4 85 65 15 0 Poziom M5 85 65 20 0 Poziom M6 85 65 25 0 Poziom M7 85 65 30 0 Poziom M8 85 65 35 0 Poziom M9 85 65 40 0 Poziom M10 85 65 45 0 Poziom G1 85 65 50 0 Poziom G2 85 65 50 4 Poziom G3 85 65 50 8 Poziom G4 85 65 50 12 Poziom G5 85 65 50 16 Poziom G6 85 65 50 20 Poziom G7 85 65 50 24 Poziom G8 85 65 50 28 Poziom G9 85 65 50 32 Poziom G10 85 65 50 36 Poziom P 85 65 50 40 Chcąc wytworzyć Amulet Stopnia II musimy połączyć ze sobą 2x Amulet Stopnia I (Muszą być tej samej jakości - Zwykły + Zwykły | Rzadki + Rzadki | Legendarny + Legendarny) Tak samo działa wytwarzanie dla Amuletu III, musimy dać 2x Amulety Stopnia II, maksymalnie rozwinięte. Bonusy z 1 amuletu w oknie craftingu przechodzą do kolejnego, 2 amulet zostaje poświęcony. Stopień I 2 bonusy podstawowe + 0 bonusów dodatkowych Stopień II 2 bonusy podstawowe + 1 bonus dodatkowy Stopień III 2 bonusy podstawowe + 2 bonusy dodatkowe Stopień IV 2 bonusy podstawowe + 3 bonusy dodatkowe Stopień V 2 bonusy podstawowe + 4 bonusy dodatkowe Maksymalnie rozwinięty amulet może więc posiadać aż sześć bonusów. Bonusy w Amulecie Zwykłym mogą być rozwijanie do: 3 Bonusy w Amulecie Rzadkim mogą być rozwijanie do: 4 Bonusy w Amulecie Legendarnym mogą być rozwijanie do 5 Poniżej przykład zwiększania Stopnia Amuletu: Yang wymagane do rozwoju bonusów Amuletu: Spoiler Ilość Yang wymaganych do rozwoju bonusów Amuletu: Amulet \ Stopnie Stopień I Stopień II Stopień III Stopień IV Stopień V Amulet Zwykły 2.500.000 5.000.000 7.500.000 Brak Brak Amulet Rzadki 5.000.000 10.000.000 15.000.000 20.000.000 Brak Amulet Legendarny 10.000.000 20.000.000 30.000.000 40.000.000 50.000.000 Yang wymagane do zwiększania Stopni Amuletu: Spoiler Ilość Yang wymaganych do zwiększenia Stopnia Amuletu: Amulet \ Stopnie Stopień II Stopień III Stopień IV Stopień V Amulet Zwykły 20.000.000 30.000.000 40.000.000 50.000.000 Amulet Rzadki 40.000.000 60.000.000 80.000.000 100.000.000 Amulet Legendarny 80.000.000 120.000.000 160.000.000 200.000.000 Magiczny Pył zdobędziemy przetapiając Amulety: 1x Magicznego Pyłu za Amulet Zwykły + 1kk yang 3x Magicznego Pyłu za Amulet Rzadki +1kk yang 7x Magicznego Pyłu za Amulet Legendarny + 1kk yang oraz: Skrzynia Królowej Meley : U NPC: Velessa istnieje możliwość wytworzenia przedmiotu zwiększającego szanse na podniesienie stopnia amuletu o 15%. Crafting przedmiotu zależy od tego jaki Typ oraz Stopień Amuletu chcemy ulepszyć. Im wyższy Stopień/Typ Amuletu tym wyższy koszt Przedmiotu Specjalnego. Wytwarzanie eliksirów na Amulet Zwykły Eliksir Zwykły I Spoiler Eliksir Zwykły II Spoiler Eliksir Zwykły III Spoiler Eliksir Zwykły IV Spoiler Wytwarzanie eliksirów na Amulet Rzadki Eliksir rzadki I Spoiler Eliksir Rzadki II Spoiler Eliksir Rzadki III Spoiler Eliksir Rzadki IV Spoiler Wytwarzanie eliksirów na Amulet Legendarny Eliksir legendarny I Spoiler Eliksir Legendarny II Spoiler Eliksir Legendarny III Spoiler Eliksir Legendarny IV Spoiler Na serwerze został dodany system premiujący graczy którzy "spalili" swój amulet. W poniższej tabeli znajdziecie też informacje jak taka szansa będzie się zwiększać. Oznacza to, że po niepomyślnej próbie ulepszenia Amuletu na wyższy poziom, kolejna próba będzie z większą szansą na pomyślne ulepszenie. Ulepszanie Amuletu na Stopień II Próba Nr.1 Próba Nr.2 Bazowa szansa na zwiększenie Stopnia Amuletu 85% 85% Szansa dodatkowa po spaleniu Amuletu 0% 10% Finalna szansa na zwiększenie Stopnia Amuletu 85% 95% Szansa na zwiększenie Stopnia Amuletu po użyciu Przedmiotu Specjalnego 100% 100% Ulepszanie Amuletu na Stopień III Próba Nr.1 Próba Nr.2 Próba Nr.3 Bazowa szansa na zwiększenie Stopnia Amuletu 65% 65% 65% Szansa dodatkowa po spaleniu Amuletu 0% 10% 25% Finalna szansa na zwiększenie Stopnia Amuletu 65% 75% 90% Szansa na zwiększenie stopnia Amuletu po użyciu Przedmiotu Specjalnego 80% 90% 100% Ulepszanie Amuletu na Stopień IV Próba Nr.1 Próba Nr.2 Próba Nr.3 Bazowa szansa na zwiększenie Stopnia Amuletu 50% 50% 50% Szansa dodatkowa po spaleniu Amuletu 0% 15% 35% Finalna szansa na zwiększenie Stopnia Amuletu 50% 65% 85% Szansa na zwiększenie stopnia Amuletu po użyciu Przedmiotu Specjalnego 65% 80% 100% Ulepszanie Amuletu na Stopień V Próba Nr.1 Próba Nr.2 Próba Nr.3 Bazowa szansa na zwiększenie Stopnia Amuletu 40% 40% 40% Szansa dodatkowa po spaleniu Amuletu 0% 20% 45% Finalna szansa na zwiększenie Stopnia Amuletu 40% 60% 85% Szansa na zwiększenie stopnia Amuletu po użyciu Przedmiotu Specjalnego 55% 75% 100% Przykład amuletu po spaleniu: Każdy z amuletów posiada bonusy podstawowe oraz dodatkowe, bonusów podstawowych nie można zmienić, są one na stałe. Bonusy dodatkowe można zmienić za pomocą Zaczarowanie Amuletu , zdobędziemy je m.in. z: Wyprawa Meley Skrzynia Królowej Meley : Wytwarzanie u Velessy: Dodatkowo można skorzystać z Zapieczętowanie Amuletu które umożliwia zablokowanie wybranego bonusu, zdobędziemy je z: Skrzynia Królowej Meley : Wytwarzanie u Velessy: Wymagane są następujące ilości powyższych przedmiotów: Przy zmianie bonusów w amulecie stopnia II 1x Zaczarowanie Amuletu Przy zmianie bonusów w amulecie stopnia III 2x Zaczarowanie Amuletu oraz 1x Zapieczętowanie Amuletu jeśli zablokujemy jeden z bonusów Przy zmianie bonusów w amulecie stopnia IV 3x Zaczarowanie Amuletu oraz 2x Zapieczętowanie Amuletu jeśli zablokujemy dwa bonusy Przy zmianie bonusów w amulecie stopnia V 4x Zaczarowanie Amuletu oraz 3x Zapieczętowanie Amuletu jeśli zablokujemy trzy bonusy W poniższym spoilerze zaprezentowano: - pulę bonusów dostępnych do wylosowania w Amulecie Zwykłym, - zwiększanie się wartości bonusów wraz ze zwiększeniem poziomu bonusu oraz stopnia Spoiler Bonusy występujące w Amulecie Zwykłym Bonusy \ Stopnie Stopień I Stopień II Stopień III Stopień IV Stopień V Max PŻ (Zwiększa się o 100 PŻ) 100 - 300 400 - 600 700 - 900 1000 - 1200 1300 - 1500 Max PE (Zwiększa się o 50 PE) 50 - 150 200 - 300 350 - 450 500 - 600 650 - 750 Regeneracja HP 1/2/3 4/5/6 7/8/9 10/11/12 13/14/15 Regeneracja PE 1/2/3 4/5/6 7/8/9 10/11/12 13/14/15 Szansa na Kradzież PE 1/2/3 4/5/6 7/8/9 10/11/12 13/14/15 Szybkość Ataku 1/2/3 4/5/6 7/8/9 10/11/12 13/14/15 Szybkość Ruchu 1/2/3 4/5/6 7/8/9 10/11/12 13/14/15 Szansa na Spowolnienie 1/2/3 4/5/6 7/8/9 10/11/12 13/14/15 Szansa na Omdlenie 1/2/3 4/5/6 7/8/9 10/11/12 13/14/15 Szansa na cios krytyczny 1/2/3 4/5/6 7/8/9 10/11/12 13/14/15 Szansa na przeszy. uderzenie 1/2/3 4/5/6 7/8/9 10/11/12 13/14/15 Szansa na podwójną ilość przedmiotów 1/2/3 4/5/6 7/8/9 10/11/12 13/14/15 Szansa na Bonus DOŚ 1/2/3 4/5/6 7/8/9 10/11/12 13/14/15 Obrona 4/8/12 16/20/24 28/32/36 40/44/48 52/56/60 Magiczna Obrona 2/4/6 8/10/12 14/16/18 20/22/24 26/28/30 Silny przeciwko Diabłom 1/2/3 4/5/6 7/8/9 10/11/12 13/14/15 Silny przeciwko Nieumarłym 1/2/3 4/5/6 7/8/9 10/11/12 13/14/15 Silny przeciwko Orkom 1/2/3 4/5/6 7/8/9 10/11/12 13/14/15 Silny przeciwko Mistykom 1/2/3 4/5/6 7/8/9 10/11/12 13/14/15 Silny przeciwko Zwierzętom 1/2/3 4/5/6 7/8/9 10/11/12 13/14/15 Silny przeciwko Potworom 1/2/3 4/5/6 7/8/9 10/11/12 13/14/15 Silny przeciwko Ludziom 1/2/3 4/5/6 7/8/9 10/11/12 13/14/15 Witalność 1/1/2 2/2/3 3/3/4 6/6/7 8/9/10 Siła 1/1/2 2/2/3 3/3/4 6/6/7 8/9/10 Zręczność 1/1/2 2/2/3 3/3/4 6/6/7 8/9/10 Inteligencja 1/1/2 2/2/3 3/3/4 6/6/7 8/9/10 Wartość Ataku 4/8/12 16/20/24 28/32/36 40/44/48 52/56/60 Magiczna Wartość Ataku 4/8/12 16/20/24 28/32/36 40/44/48 52/56/60 Silny przeciwko Metinom 1/1/2 2/2/3 3/3/4 5/6/7 8/9/10 Odporność na Trucizny 1/2/3 4/5/6 7/8/9 10/11/12 13/14/15 Szansa na odbicie Ciosu 1/2/3 4/5/6 7/8/9 10/11/12 13/14/15 W poniższym spoilerze zaprezentowano: - pulę bonusów dostępnych do wylosowania względem Amuletu Zwykłego, - zwiększanie się wartości bonusów wraz ze zwiększeniem poziomu bonusu oraz stopnia Spoiler Bonusy występujące w Amulecie Rzadkim Bonusy \ Stopnie Stopień I Stopień II Stopień III Stopień IV Stopień V Max PŻ (Zwiększa się o 100 PŻ) 100 - 400 500 - 800 900 - 1200 1300 - 1600 1700 - 2000 Max PE (Zwiększa się o 50 PE) 50 - 200 250 - 400 450 - 600 650 - 800 850 - 1000 Regeneracja HP 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 Regeneracja PE 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 Szansa na Kradzież PE 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 Szybkość Ataku 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 Szybkość Ruchu 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 Szansa na Spowolnienie 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 Szansa na Omdlenie 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 Szansa na cios krytyczny 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 Szansa na przeszy. uderzenie 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 Szansa na podwójną ilość przedmiotów 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 Szansa na Bonus DOŚ 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 Obrona 4/8/12/16 20/24/28/32 36/40/44/48 52/56/60/64 68/72/76/80 Magiczna Obrona 2/4/6/8 10/12/14/16 18/20/22/24 26/28/30/32 34/36/38//40 Silny przeciwko Diabłom 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 Silny przeciwko Nieumarłym 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 Silny przeciwko Orkom 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 Silny przeciwko Mistykom 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 Silny przeciwko Zwierzętom 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 Silny przeciwko Potworom 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 Silny przeciwko Ludziom 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 Witalność 1/2/2/3 3/4/4/5 5/6/6/7 8/9/10/11 12/13/14/15 Siła 1/2/2/3 3/4/4/5 5/6/6/7 8/9/10/11 12/13/14/15 Zręczność 1/2/2/3 3/4/4/5 5/6/6/7 8/9/10/11 12/13/14/15 Inteligencja 1/2/2/3 3/4/4/5 5/6/6/7 8/9/10/11 12/13/14/15 Wartość Ataku 4/8/12/16 20/24/28/32 36/40/44/48 52/56/60/64 68/72/76/80 Magiczna Wartość Ataku 4/8/12/16 20/24/28/32 36/40/44/48 52/56/60/64 68/72/76/80 Silny przeciwko Metinom 1/2/2/3 3/4/4/5 5/6/6/7 8/9/10/11 12/13/14/15 Odporność na Trucizny 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 Szansa na odbicie Ciosu 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 Bonusy dochodzące do puli bonusów względem Amuletu Zwykłego Odporność na Klasy Postaci 1/1/1/2 2/2/2/3 3/3/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 Odporność na Wyprawach 1/1/1/2 2/2/2/3 3/3/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 Silny przeciwko Wyprawom 1/2/2/3 3/4/4/5 5/6/6/7 8/9/10/11 12/13/14/15 Obrażenia z UM w osoby przemienione 1/2/2/3 3/4/4/5 5/6/6/7 8/9/10/11 12/13/14/15 Odporność na Ludzi 1/1/1/2 2/2/2/3 3/4/4/4 5/6/7/8 9/10/11/12 Odporność na przeszy. cios 1/2/3/4 5/6/7/8 9/10/11/12 13/14/15/16 17/18/19/20 W poniższym spoilerze zaprezentowano: - pulę bonusów dostępnych do wylosowania względem Amuletu Rzadkiego, - zwiększanie się wartości bonusów wraz ze zwiększeniem poziomu bonusu oraz stopnia Spoiler Bonusy występujące w Amulecie Legendarnym Bonusy \ Stopnie Stopień I Stopień II Stopień III Stopień IV Stopień V Max PŻ (Zwiększa się o 100 PŻ) 100 - 500 600 - 1000 1100 - 1500 1600 - 2000 2100 - 2500 Max PE (Zwiększa się o 50 PE) 50 - 250 300 - 500 550 - 750 800 - 1000 1050 - 1250 Regeneracja HP 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Regeneracja PE 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Szansa na Kradzież PE 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Szybkość Ataku 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Szybkość Ruchu 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Szansa na Spowolnienie 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Szansa na Omdlenie 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Szansa na cios krytyczny 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Szansa na przeszy. uderzenie 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Szansa na podwójną ilość przedmiotów 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Szansa na Bonus DOŚ 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Obrona 8/12/16/20 24/28/32/36/40 44/48/52/56/60 64/68/72/76/80 84/88/92/96/100 Magiczna Obrona 2/4/6/8/10 12/14/16/18/20 22/24/26/28/30 64/68/72/76/80 42/44/46/48/50 Silny przeciwko Diabłom 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Silny przeciwko Nieumarłym 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Silny przeciwko Orkom 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Silny przeciwko Mistykom 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Silny przeciwko Zwierzętom 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Silny przeciwko Potworom 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Silny przeciwko Ludziom 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Witalność 1/1/2/2/3 3/4/4/5/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 Siła 1/1/2/2/3 3/4/4/5/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 Zręczność 1/1/2/2/3 3/4/4/5/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 Inteligencja 1/1/2/2/3 3/4/4/5/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 Wartość Ataku 4/8/12/16/20 24/28/32/36/40 44/48/52/56/60 64/68/72/76/80 84/88/92/96/100 Magiczna Wartość Ataku 4/8/12/16/20 24/28/32/36/40 44/48/52/56/60 64/68/72/76/80 84/88/92/96/100 Silny przeciwko Metinom 1/1/2/2/3 3/4/4/5/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15/ 16/17/18/19/20 Odporność na Trucizny 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Szansa na odbicie Ciosu 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Silny przeciwko Wyprawom 1/1/2/2/3 3/4/4/5/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 Obrażenia z UM w osoby przemienione 1/1/2/2/3 3/3/4/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 Odporność na Ludzi 1/1/1/1/2 2/2/3/3/4 5/5/6/6/7 8/8/9/9/10 11/12/13/14/15 Odporność na przeszy. cios 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Odporność na Klasy Postaci 1/1/1/1/2 2/2/3/3/4 5/5/6/6/7 8/8/9/9/10 11/12/13/14/15 Odporność na Wyprawach 1/1/1/1/2 2/2/3/3/4 5/5/6/6/7 8/8/9/9/10 11/12/13/14/15 Bonusy dochodzące do puli bonusów względem Amuletu Rzadkiego Odporność na cios krytyczny 1/2/3/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 21/22/23/24/25 Obrażenia Umiejętności 1/1/2/2/3 3/3/4/4/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 Odporność na Władców 1/1/1/1/2 2/2/3/3/4 5/5/6/6/7 8/8/9/9/10 11/12/13/14/15 Silny przeciwko Władcom 1/1/2/2/3 3/4/4/5/5 6/7/8/9/10 11/12/13/14/15 16/17/18/19/20 W panelu bocznym znajdziecie nowy przycisk - Amulety . Będzie on służył do rozwoju bonusów w Amuletach. Aby rozpocząć zwiększanie poziomu bonusu w Amulecie, najpierw trzeba go odblokować. Przedmiot do odblokowania bonusu jest losowany z puli przedmiotów przypisanych do danego stopnia i rodzaju Amuletu. Na odblokowanie oraz ulepszenie bonusu losowym przedmiotem mamy zawsze 100% szans. W spoilerach została zawarta pula przedmiotów na poszczególny stopień amuletu, ilość przedmiotów jest poglądowa. Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Rozwinięte Amulety Legendarne oraz Rzadkie st. V mogą zostać wzmocnione poprzez złączenie go: Z maksymalnie rozwiniętym Amuletem Stopnia V tego samego rodzaju Z nowymi maksymalnie rozwiniętymi Amuletami W wyniku połączenia ze sobą dwóch rozwiniętych, wasz Amulet zostanie wzmocniony o następujące bonusy: Amulet Legendarny Obrażenia Końcowe +7% Redukcja Odp. Przeciwnika +2% Siła Ziemi +50% Amulet Rzadki Obrażenia Końcowe +5% Redukcja Odp. Przeciwnika +2% Siła Ziemi +35% Aby móc połączyć ze sobą Amulety V Stopnia wymagane będzie posiadanie dodatkowych przedmiotów. Wartość otrzymanych bonusów za połączenie dwóch Amuletów Rzadkich V będzie odpowiednio niższa od połączenia ze sobą dwóch Amuletów Legendarnych V. Na połączenie dwóch Amuletów st. V jest 100% szansy na powodzenie operacji! Aktualizacja wprowadzi na serwer 3 nowe Amulety. Nowo wprowadzone amulety możecie łączyć z Waszymi Amuletami Rzadkimi st. V oraz Legendarnymi st. V. Amulet Potęgi Amulet Przepowiedni Amulet Odnowy Amulety pozyskacie z wytwarzania. Każdy z wytworzonych Amuletów możecie ulepszyć maksymalnie do poziomu +30. Ulepszenie będzie wymagało, nowego specjalnego zwoju: Zwój Doskonałości Nowe Amulety będziecie mogli połączyć ze swoimi aktualnie używanymi Amuletami i dzięki tym połączeniom będziecie zyskiwać dodatkowe bonusy. Amulety te są przedmiotami które mają posłużyć za składnik do wzmocnienia obecnych Amuletów i nie zagwarantują Wam żadnego bonusu (nie można ich założyć!). O łączeniu i wszystkich detalach systemu możecie przeczytać poniżej. Amulet Potęgi Spoiler Wytwarzanie: Ulepszanie: W pełni ulepszony Amulet Potęgi po pomyślnym połączeniu pozwoli Wam na odblokowanie i rozwinięcie 7 bonusu w Waszych aktualnych amuletach. Dodatkowo odblokuje on nowy bonus, które będziecie mogli wymieszać w siódmym oraz ósmym bonusie: Atak W pełni ulepszony bonus dla Amuletu Rzadkiego oferuje 5% ataku a dla Amuletu Legendarnego 7%. Dla Amuletu Rzadkiego nadal będą to 4 ulepszenia bonusu, a dla Amuletu Legendarnego 5. Rozwijanie bonusu dla Amuletu Rzadkiego Spoiler Odblokowanie: Podbijanie: Rozwijanie bonusu dla Amuletu Legendarnego Spoiler Odblokowanie: Podbijanie: Amulet Przepowiedni Spoiler Wytwarzanie: Ulepszanie: W pełni ulepszony Amulet Przepowiedni po pomyślnym połączeniu pozwoli Wam na odblokowanie i rozwinięcie 8 bonusu w Waszych aktualnych amuletach. Dodatkowo odblokuje on nowe bonusy, które będziecie mogli wymieszać w siódmym oraz ósmym bonusie: Siła Żywiołów W pełni ulepszony bonus dla Amuletu Rzadkiego oferuje 20% siły żywiołu a dla Amuletu Legendarnego 25%. Obrażenia Końcowe (PvP) W pełni ulepszony bonus dla Amuletu Rzadkiego oferuje 5% obrażeń końcowych (pvp) a dla Amuletu Legendarnego 7%. Dla Amuletu Rzadkiego nadal będą to 4 ulepszenia bonusu, a dla Amuletu Legendarnego 5. Rozwijanie bonusu dla Amuletu Rzadkiego Spoiler Odblokowanie: Podbijanie: Rozwijanie bonusu dla Amuletu Legendarnego Spoiler Odblokowanie: Podbijanie: Amulet Odnowy Spoiler Wytwarzanie: Ulepszanie: W pełni rozwinięty Amulet Odnowy możecie polączyć u Velessy. Po pomyślnym połączeniu zwiększycie wartości wybranego bonusu w Amulecie. Wzmocnić możecie wszystkie 8 bonusów w Waszych Amuletach. Poniżej wartości wszystkich bonusów po wzmocnieniu w Amulecie Rzadkim Spoiler Bonus Wartość bonusu Max PŻ 3500 Max PE 2000 Regeneracja HP 30 Regeneracja PE 30 Szansa na Kradzież PE 30 Szybkość Ataku 30 Szybkość Ruchu 30 Szansa na Spowolnienie 30 Szansa na Omdlenie 30 Szansa na cios krytyczny 30 Szansa na przeszy. uderzenie 30 Szansa na podwójną ilość przedmiotów 30 Szansa na Bonus DOŚ 30 Obrona 130 Magiczna Obrona 90 Silny przeciwko Diabłom 35 Silny przeciwko Nieumarłym 35 Silny przeciwko Orkom 35 Silny przeciwko Mistykom 35 Silny przeciwko Zwierzętom 35 Silny przeciwko Potworom 35 Silny przeciwko Ludziom 40 Witalność 25 Siła 25 Zręczność 25 Inteligencja 25 Wartość Ataku 175 Magiczna Wartość Ataku 150 Silny przeciwko Metinom 27 Odporność na Trucizny 30 Szansa na odbicie Ciosu 30 Silny przeciwko Wyprawom 22 Obrażenia z UM w osoby przemienione 30 Odporność na Ludzi 17 Odporność na przeszy. cios 30 Odporność na Klasy Postaci 17 Odporność na Wyprawach 19 Atak 12 Siła Żywiołów 40 Obrażenia końcowe (PVP) 10 Poniżej wartości wszystkich bonusów po wzmocnieniu w Amulecie Legendarnym Spoiler Bonus Wartość bonusu Max PŻ 4000 Max PE 2250 Regeneracja HP 35 Regeneracja PE 35 Szansa na Kradzież PE 35 Szybkość Ataku 35 Szybkość Ruchu 35 Szansa na Spowolnienie 35 Szansa na Omdlenie 35 Szansa na cios krytyczny 35 Szansa na przeszy. uderzenie 35 Szansa na podwójną ilość przedmiotów 35 Szansa na Bonus DOŚ 35 Obrona 150 Magiczna Obrona 100 Silny przeciwko Diabłom 40 Silny przeciwko Nieumarłym 40 Silny przeciwko Orkom 40 Silny przeciwko Mistykom 40 Silny przeciwko Zwierzętom 40 Silny przeciwko Potworom 40 Silny przeciwko Ludziom 45 Witalność 30 Siła 30 Zręczność 30 Inteligencja 30 Wartość Ataku 200 Magiczna Wartość Ataku 175 Silny przeciwko Metinom 32 Odporność na Trucizny 35 Szansa na odbicie Ciosu 35 Silny przeciwko Wyprawom 27 Obrażenia z UM w osoby przemienione 35 Odporność na Ludzi 20 Odporność na przeszy. cios 35 Odporność na Klasy Postaci 20 Odporność na Wyprawach 22 Odporność na cios krytyczny 35 Obrażenia Umiejętności 40 Odporność na Władców 22 Silny przeciwko Władcom 27 Atak 15 Siła Żywiołów 45 Obrażenia końcowe (PVP) 12 Łączenie amuletów Potęgi, Przepowiedni i Odnowy może się nie powieść. Każde pomyślne połączenie nowych Amuletów z aktualnym obniży szansę na kolejne połączenie. Kolejność łączenia jest dowolna, więc sami będziecie mogli zadecydować w jaki sposób wyglądać będzie ścieżka rozwoju waszego przedmiotu. Szanse na połączenie Amuletów możecie sprawdzić w spoilerze: Spoiler Pierwsze pomyślne połączenie 85% szans Drugie pomyślne połączenie 80% szans Trzecie pomyślne połączenie 75% szans Czwarte pomyślne połączenie 70% szans Piąte pomyślne połączenie 65% szans Szóste pomyślne połączenie 60% szans Siódme pomyślne połączenie 55% szans Ósme pomyślne połączenie 50% szans Dziewiąte pomyślne połączenie 45% szans Dziesiąte pomyślne połączenie 40% szans Jak wspomnieliśmy Amulety Potęgi, Przepowiedni i Odnowy nie zapewnią Wam bonusów i służą one jedynie za składnik do wzmocnienia. Bonusy wzmacniające postać zapewni wam pasywna umiejętność - Jubiler. Za każde ulepszenie w dowolnym z 3 nowych Amuletów otrzymacie punkt, który zostanie naliczony do umiejętności pasywnej. Za określone punktacje otrzymacie bonus, który wzmocni wasze postacie: Spoiler Za 5 pomyślnych ulepszeń Silny przeciwko Szamanom +15%, Odporność na Szamanów +2% Za 10 pomyślnych ulepszeń Silny przeciwko Diabłom +5% Za 15 pomyślnych ulepszeń Silny przeciwko Ninja +15%, Odporność na Ninja +2% Za 25 pomyślnych ulepszeń Silny przeciwko Potworom +5% Za 35 pomyślnych ulepszeń Silny przeciwko Sura+15%, Odporność na Sura +2% Za 45 pomyślnych ulepszeń Siła Wiatru +5% Za 65 pomyślnych ulepszeń Silny przeciwko Wojownikowi +15%, Odporność na Wojowników +2% Za 85 pomyślnych ulepszeń Siła Żywiołów +5% Za 105 pomyślnych ulepszeń Obrażenia Um. +15%, Średnie Obrażenia (PvP) +5% Za 145 pomyślnych ulepszeń Wartość Ataku / Wartość Magicznego Ataku +50 Za 185 pomyślnych ulepszeń Silny przeciwko Władcom +3%, Odporność na obr. UM: +2% Za 225 pomyślnych ulepszeń Średnie Obrażenia +3%, Odporność na Ludzi: +2% Za 305 pomyślnych ulepszeń Atak +3%, Siła Ziemi: +5%, Redukcja Odp. na UM: +1% Za 385 pomyślnych ulepszeń Obrażenia na Wyprawach +3%, Siła Ziemi: +10%, Redukcja Odp. na Klasy: +1% Za 465 pomyślnych ulepszeń Obrażenia Końcowe (PvP) +5%, Obrażenia Końcowe (PvM) +2%, Siła Ziemi: +15%, Redukcja Odp. na Ludzi: +1% 10 4 3 1 10 1 Odnośnik do odpowiedzi
YouKnowMe 333 Napisano 29 Sierpnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2022 Temat został zaktualizowany o ostatnie zmiany 1 1 1 Odnośnik do odpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi